تكنولوژي / اخبار تكنولوژي و دوربين مداربسته
تكنولوژي / اخبار تكنولوژي و دوربين مداربسته
نويسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس

بهترين ابزارها ي ايميل ماركتينگ

 

ايميل ماركتينگ يكي از موثرترين روش هاي بهبود كسب و كارهاي آنلاين

با اينكه از سناريوي بازاريابي اينترنتي چندين دهه مي‌گذرد، اما هنوز ايميل ماركتينگ يكي از مؤثرترين تكنيك‌ها براي ارتقاي كسب و كار شما به صورت آنلاين است. چرا؟ دليل ساده آن اين است كه ويژگي‌هايي را ارائه مي‌دهد كه هيچ تكنيك بازاريابي ديگر فراهم نمي‌كند؛ ويژگي‌هايي مانند بازاريابي هدايت ديتا، پيام‌هاي شخصي، كمپين‌هاي عملگرا و مقرون به صرفه بودن. 
با اين حال، ايميل ماركتينگ بيشتر از چيزي است كه فقط يك پيش‌نويس نامه‌اي نوشته شود و آن را به ليستي از مخاطبان ارسال كنيد. ايميل ماركتينگ شامل ايجاد يك پيام دقيق و جذاب، ساخت ليست مناسبي از مخاطبان، دنبال كردن اثرات متقابل ارسال ايميل و غيره مي‌باشد. از اين رو، براي همه اين وظايف شما بايد يك ابزار ايميل ماركتينگ مفيد دم دست و در دسترس داشته باشيد. 
بنابراين قبل از اينكه به جستجو و كنكاش در اينترنت بپردازيد، نگاهي به ليست زير كه از بهترين ابزارها و منابع رايگان ايميل ماركتينگ هستند، بياندازيد. همه اين ابزارهايي كه در اين مقاله ذكر مي‌شود داراي مجموعه‌اي متفاوت از ويژگي‌ها هستند. بنابراين بايد همه آنها را بررسي كنيد تا ببينيد كدام يك از اين ابزارها براي شما مناسب‌ترين هستند. 

 

 

تبليغات درون متني/

اگر تمايل داريد براي شركت خود اقدام به طراحي سايت كنيد پيشنهاد مي كنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت طراحي سايت شركتي و طراحي سايت فروشگاهي را مطالعه كنيد. من به شما پيشنهاد مي كنم خدمات طراحي سايت پيام آوا را براي اين كار نگاه كنيد. شركت پيام آوا بهترين و با كيفيت ترين خدمات طراحي سايت را در قالب طراحي سايت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه مي كند.

تبليغات درون متني

 

 

معرفي بهترين ابزارهاي رايگان ايميل ماركتينگ

اپليكيشن Hemingway

شما مي‌توانيد ايميل‌هاي خود را به اين ويرايشگر آنلاين اضافه كنيد و بازخوردهايي دريافت كنيد. اين اپليكيشن، يك استايل مينيماليست و واضح را براي محتواي شما به ارمغان مي‌آورد و به شما كمك مي‌كند تا با خواننده خود ارتباط برقرار كنيد. اين برنامه يك ابزار نوشتاري است كه به شما كمك مي‌كند تا ويرايش كنيد، حالت غلط‌يابي را فعال كنيد، داراي خروجي PDF و داراي مزاياي ديگر مي‌باشد. 

 

 

MailChimp 

ميل چيمپ يكي از ابزارهاي محبوب براي مديريت كمپين‌هاي ايميل ماركتينگ از جمله خبرنامه است. اين ابزار بازاريابي ايميلي رايگان به بازاريابان ايميل اين امكان را مي‌دهد تا بالاي 2000 مخاطب را ذخيره كنند و هر ماه به اندازه 14.000 ايميل ارسال كنند. بنابراين به كمپين بازاريابي ايميلي درست و بي‌نقص، ارسال ايميل، ارتباط با خوانندگان، و جمع آوري آمارها كمك مي‌كند. ميل‌چيمپ داراي ليست گسترده‌اي از ويژگي‌ها از جمله جستجوگر موضوع، ردياب تعاملات ايميلي و سازنده ليست مخاطبان مي‌باشد.

 

ميل چيمپ

 

Cakemail

اگر مطمئن نيستيد چگونه كمپين‌هاي بازريابي شما مي‌گذرد، كيك‌ميل همه چيزي كه شما نياز داريد. كار با آن ساده است ـ فقط يك قالب طراحي سفارشي را انتخاب كنيد، پيام را بدان اضافه كنيد و ايميل‌ها را به مخاطبان خود ارسال كنيد. ويژگي‌هاي متعدد آن مانند از بين برنده اسپم، تقسيم كردن تست A/B و با داشتن ابزارهاي آناليز كمپين به شما كمك مي‌كند تا كمپين خود را به طور مؤثر مديريت كنيد. 

 

كيك ميل

 

Mailjet

ميل‌جت ابزاري است كه با اپليكيشن يا برنامه شما براي ارسال ايميل‌ها ادغام مي‌شود و نيز داراي يك سرويس ايميل تراكنشي است. ميل‌جت مانند ميل چيمپ و كيك‌ميل داراي يك رابط براي ايجاد و بهينه‌سازي ايميل‌هاست. همچنين يك سرور SMTP (پروتكلي براي ارسال و انتقال ايميل) و مجموعه‌اي از APIهاي REST را براي ادغام‌سازي خود با اپليكيشن شما يا اجراي خود در سيستم اتوماسيون شما فراهم مي‌كند. 

 

ميل جت

 

AWeber

AWeber به كسب و كارهاي كوچك براي ايجاد و افزودن مخاطبان كمك مي‌كند. همچنين اين ابزار كمك مي‌كند تا با مشتركين در زمان مناسب ارتباط و تعامل برقرار كنيد. با اين ابزار مي‌توانيد مخاطبان را وارد كنيد، ايميل‌ها را ايجاد كنيد، پيش‌نويس ايميل‌ها را قبل از ارسال ببينيد و آن را به مشتركين خود ارسال كنيد. علاوه بر اين، Aweber ويژگي‌هاي بيشتري مانند پاسخ دهنده خودكار، گزينه‌هاي تقسيم‌بندي، گزارش‌ها و ادغام‌هاي مختلف را براي كمك به شما ارائه مي‌كند.

 

aweber

 

Vertical Response

اگر دوست نداريد با HTML كار كنيد، جادوگر ايميل Vertical Response مي‌تواند ايميل‌هايي براي شما ايجاد كند. رابط ساده و مشخص آن به طراحي و ارسال ايميل به مخاطبين شما كمك مي‌كند. شما حتي مي‌توانيد كمپين‌ها را با Salesforce براي پروژه‌هاي ايميل ماركتينگ پيشرفته ادغام كنيد. همچنين آمارهاي اشتراك‌گذاري ايميل و اجتماع را فراهم مي‌كند. 

 

ابزار ايميل ماركتينگ

 

Campayn

اگر نياز به طراحي‌هاي ايميل ريسپانسيو فوري داريد، Campayn دسترسي به قالب‌هاي متعدد را فراهم مي‌كند. اين ابزار ليست مخاطبين را از هر منبعي از جمله جي‌ميل و ياهو وارد مي‌كند. Campayn همچنين مي‌تواند ايميل‌ها را به صورت اتوماتيك ارسال كند و گزينه‌هاي به اشتراك گذاري اجتماعي قابل جاسازي را در دسترس قرار دهد. علاوه بر اين، مي‌تواند در تجزيه و تحليل كمك كند تا كمپين شما موفق‌تر شود. 

 

ابزار رايگان  ايميل ماركتينگ

 

FreshMail

اگر نياز به قالب‌هاي ايميل منحصر به فرد، خلاق و ساده داريد، فرش‌ميل يك گزينه عالي است. مي‌توانيد از ويرايشگر بصري آن براي ايجاد ايميل در طرح‌هاي مختلف استفاده كنيد. همچنين ابزارهاي متعددي مانند پاسخ ايميل خودكار، بازبيني گر صندوق ورودي (inbox)، تستر A/B و غيره را ارائه مي‌دهد. علاوه بر اين، مي‌توانيد موثر بودن دريافت‌هاي ايميل خود را با استفاده از رديابي ايميل در لحظه پيگيري كنيد. 

 

فرش ميل

 

Sendicate

اگر بايد كمپين‌هاي بازاريابي ايميلي متعددي را راه‌اندازي كنيد، Sendicate ابزار مناسبي براي شماست. شما با استفاده از آن مي‌توانيد يك سري از ايميل‌ها را پيش‌نويس و ارسال يا برنامه‌ريزي كنيد، مخاطبين خود را با فيلترهاي جستجو بخش‌بندي كنيد و با اين ابزار كارهاي ايميل ماركتينگ بيشتري را با سرعت انجام دهيد. همچنين اين ابزار آمارهاي لازم براي بهبود بازاريابي شما را فراهم مي‌كند. 

 

ابزار ايميل ماركتينگ

 

SendinBlue

آيا نياز به اپليكيشني وجود دارد كه بتوان هم به طور مستقل و هم بتواند با برنامه‌هاي ديگر كار كند؟ SendinBlue يك ابزار عالي براي اين كار است. شما مي‌توانيد قالبي را وارد كنيد يا خبرنامه خود را طراحي كنيد و آن را به مشتركين خود ارسال كنيد. علاوه بر اين، ابزارهاي آن به شما كمك مي‌كند تا مشتركين خود را افزايش داده و بخش‌بندي كنيد و گزارشاتي را با جزئيات آنها براي درك عملكرد خود در دسترس خواهيد داشت. 

 

ايميل ماركتينگ

 

Sendloop

مي‌توانيد ايميل‌هاي موبايل دوستانه و جذابي را با استفاده از سازنده ايميل Sendloop ايجاد و سپس ارسال كنيد. استفاده از اين سرويس بسيار آسان است و خوانندگان بريا دسترسي نيازي به هيچ گونه كمك فني و يا دانش ندارند.  Sendloop وارد كردن ايميل‌ها و مخاطبين شما را از پلتفرم‌هاي ديگر مانند جي‌ميل و ياهو آسان مي‌كند. همچنين به شما اين امكان را مي‌دهد تا زمان‌بندي كنيد و پيش‌نمايش ايميل‌ها را مشاهده كنيد و نيز امتياز اسپم ايميلي را قبل از ارسال آن ببينيد كه اين امر منجر به نرخ تبديل بهتر مي‌شود.

 

sensiloop

 

سخن پاياني

بازاريابي و تبليغات به ركن اساسي جامعه امروز ما تبديل شده است. سئو و بهينه سازي سايت براي موتورهاي جست و جو و همچنين تبليغات گوگل ادوردز از جمله مهمترين روش ها براي بيشتر ديده شدن سايت شما به حساب مي آيد. شركت پيام آوا خدمات طراحي سايت تهران و سئو را با مناسب ترين قيمت به شما ارائه مي دهد.

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۰ آذر ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۳۵:۲۱ ] [ بهمن ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی