تكنولوژي / اخبار تكنولوژي و دوربين مداربسته
تكنولوژي / اخبار تكنولوژي و دوربين مداربسته
نويسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس

 

 

سيستم نظارت ويدئويي از راه دور ابزاري است كه مي تواند سيستم هاي سنتي نظارت تصويري را به شدت بهينه كند. همه مي‌دانيم كه استفاده از يك سيستم امنيتي در خانه مي‌تواند باعث محافظت بيشتر از خود و خانواده‌مان شود. بدون همچين سيستمي همه‌ي ما در خطر خواهيم بود، سارقان مي‌توانند بدون شناسايي وارد خانه شوند، به عزيزانمان آسيب برسانند و سرمايه‌ي ما را به سرقت ببرند. همچنين بدون يك سيستم از دوربين هاي مدار بسته در محل كار نيز در معرض همه نوع آسيب و از دست دادن سرمايه‌ي خود خواهيم بود.

به طور خلاصه بايد گفت كه اطمينان از داشتن يك سيستم امنيتي با دوربين هاي مدار بسته هم براي منزل مسكوني و هم براي محل كسب و كار، يك اقدام ضروري است. با اين وجود، مي‌توان اين سيستم را به طوري ارتقا داد كه ابزاري بهينه‌تر شده و از شما به طور مناسب‌تري محافظت كند. حتي مي‌تواند يك مجرم احتمالي رو بدون اين كه نيازي به ترس باشد، از قبل شناسايي كند. در دنياي امروز كه تكنولوژي به طور پيوسته در حال تغيير و پيشرفت است، مي‌توان سيستم نظارت ويدئويي را به گونه‌اي ارتقا بخشيد تا بتوند به سيستمي تحت نظارت تبديل شود. نظارت ويدئويي توسط همچين سيستمي از راه دور يك راه بسيار ايده‌آل جهت محافظت از خود، اموال و عزيزان ما در هرجايي –از خانه تا محل كار- مي‌باشد.

سيستم نظارت ويدئويي از راه دور چيست؟

مدت‌هاست كه سيستم امنيتي با استفاده از دوربين هاي مدار بسته يكي از بهترين راه‌هاي محافظت از امنيت خانه، دفتر و مردم بوده است. رفته رفته مشتريان متوجه شدند كه در اكثر مواقع دوربين مدار بسته صرفا تصوير سارقان را نشان مي‌دهد و معمولا آن‌ها با پوشاندن چهره‌ي خود يا دوربين، به سرقت ادامه داده و دوربين را ناديده مي‌گرفتند.

سيستم دوربين مدار بسته با كنترل از راه دور سيستمي است كه مي‌تواند وارد حلقه‌ي كنوني سيستم مدار بسته‌ي شما شده و يا از قبل روي سيستم جديد نصب شود. در اين تكنولوژي تصاوير زنده به اتاقي مخصوص كنترل با افرادي متخصص و به طور شبانه‌روزي آماده فرستاده مي‌شود. در اين اتاق كنترل، كاركنان قادرند به هرگونه تماس با نگراني يا حركات پيش‌بيني نشده بر روي خط پاسخ دهند.

سيستم نظارت با دوربين مداربسته چگونه كار مي‌كند؟

نظارت ويدئويي از راه دور از طريق متصل شدن به يك پوشش زنده از تصاوير دوربين مدار بسته‌ي شما، چه سيستمي قديمي چه سيستمي جديد، كار مي‌كند. سيگنال‌ها و تصاوير از اين راه به يك تيم متشكل از كاركنان مخصوصا امنيتي منتقل مي‌شوند. اين كاركنان به صورت 24 ساعته در تمامي 7 روز هفته آماده‌ي خدمت‌رساني هستند تا اگر مشكلي به وجود آيد، خيال مشتري از حضور يك تيم با تجربه و نظارت آنان راحت باشد. تيم متخصص به گونه‌اي آموزش ديده‌اند كه امكان ورود افراد متفرقه به خانه‌ي شما را وقتي كه سيستم هشدار مي‌دهد، به حداقل برسانند. آن‌ها همچنين به مراجع امنيتي نيز تماس برقرار كرده تا سارق احتمال زمان كمتري براي فرار كردن داشته باشد. اين در مواقعي كه شخص سارق از قبل به ملك شما وارد شده و قصد دزدي داشته باشد، مهم‌تر است؛ چرا كه وقت كمتري براي فرار در اختيار خواهد داشت.

 

بيشتر بخوانيد:   هايك ويژن     دوربين مداربسته   نصب دوربين مدار بسته    تي وي تي

يكي از بزرگترين سوالاتي كه در مورد نظارت بر دوربين هاي مدار بسته از راه دور مطرح مي‌شود، در مورد تماشاي دائمي تصاوير توسط تيم بازرسي است. خوشبختانه اكثر سيستم هاي امنيتي مدار بسته از راه دور اين قابليت را دارند كه با استفاده از سيستم تشخيص حركت، مواقع حساس در ضبط تصاوير را تشخيص داده و مراجع مربوطه را با خبر سازند. تشخيص حركت اين قابليت را ايجاد مي‌كند كه در صورت مشاهده‌ي حركتي پيش‌بيني نشده (به طور مثال ورود يك انسان در هنگام تعطيلي يا شب) در محدوده‌ي مشخص شده از ملك، افراد ذي‌ربط در اتاق مانيتورينگ را با خبر سازد. اين تجهيزات تشخيص حركت تجهيزاتي نوين بوده كه بسته به مدل خريداري شده توسط مشتري، مي‌توانند تا چند زاويه از محل را فيلمبرداري كنند.

تنها و تنها زماني كه اين حسگرهاي حركتي، يك حركت ناخواسته را مشاهده كنند و به مسئولين امنيتي خبر دهند، اين افراد خود را درگير مي‌كنند. به عبارت ديگر، تا وقتي حركتي ناخواسته در دوربين‌هاي شما ديده نشود، كسي اين تصاوير را نگاه نخواهد كرد. پس از اين كه يكي از سيستم‌ها تحريك شد، يكي از متخصصين سريعا وارد عمل مي‌شود. اين به اين معني است كه اين متخصصين عوامل بسياري را قبل از درگير شدن سنجيده و از دخالت درست خود مطمئن خواهند شد.

علاوه بر سيستم تشخيص حركت در دوربين هاي مدار بسته، امروزه مي‌توان از يك سيستم خطاب كردن عمومي (Public Address) نيز استفاده كرد. در اين نوع سيستم يكي از عوامل امنيتي مي‌تواند با فرستادن هشدارهايي از طريق آن، شخص متخطي را ترسانده و از ارتكاب جرم پشيمون كند. به اين طريق مي‌توان با استفاده از همچين سيستمي از وقوع يك سرقت جلوگيري كرد. شخص متجاوز همچنين از طريق اين سيستم هشدار داده خواهد شد كه مراجع امنيتي خبر شده و در راه خود جهت دستگيري او هستند.

سيستم نظارت از راه دور در مقابل سيستم مرسوم دوربين هاي مدار بسته

داشتن يك سيستم امنيتي ويدئويي با قابليت كنترل و نظارت از راه دور به اين معناست كه شما قادر خواهيد بود كه به شيوه‌ي مناسب‌تري از خود، دارايي‌ها و كسب و كار خود و همچنين عزيزانتان محافظت كنيد. چه در منزل و يا در محل كار خود حضور داشته باشيد، اطلاع از اين كه مرجعي ديگر در حال تامين امنيت شماست و از شما محافظت مي‌كند، عامليست كه مي‌تواند دلگرم‌كننده باشد.

بزرگترين مشكل استفاده از يك سيستم امنيتي كه تنها شامل دوربين مدار بسته‌ي مرسوم است، حالت منفعلانه‌ي اين سيستم است. به اين معني كه دوربين مدار بسته در حالت عادي به جاي جلوگيري يا توقف يك جرم، صرفا به ضبط آن مي‌پردازد. اگرچه اين ادعا مطرح شده كه صرف داشتن دوربين مدار بسته در ورودي ملك باعث ترساندن مجرمان و پشيماني آن‌ها از ارتكاب جرم مي‌شود، به هر حال مدركي در اين زمينه وجود نداشته و هركسي مي‌تواند با پوشاندن چهره‌ي خود به سرقت بپردازد. به همين جهت است كه يك سيستم امنيتي از راه دور مي‌تواند مشكل را حل كرده و خاطري آسوده را در همه‌ي زمان‌ها براي شما فراهم كند.

بيشتر بخوانيد:  دوربين‌ مداربسته تحت شبكه     بهترين دوربين‌ مدار بسته      دوربين حرارتي        دوربين اچ دي

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۴ بهمن ۱۳۹۹ ] [ ۱۰:۰۸:۲۹ ] [ بهمن ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی