تكنولوژي / اخبار تكنولوژي و دوربين مداربسته
تكنولوژي / اخبار تكنولوژي و دوربين مداربسته
نويسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس

 

طراحي پورتال سازماني يا طراحي سايت سازماني يكي از كارهاي بسيار مهمي است كه به منظور ارتقا سرعت در كارهاي اداري انجام مي‌شود. با استفاده از طراحي پورتال ديگر نيازي به مراجعه حضوري و صرف وقت براي كارهاي اداري و دولتي نيست.
با استفاده از طراحي پورتال سازماني براي هر سازمان، افراد مي‌توانند دركمترين زمان و با كمترين هزينه از وب سايت براي انجام كارهاي اداري خود استفاده كنند. به واسطه طراحي پورتال مي‌توان فعاليت‌هاي هر سازمان را به طور كامل و با استفاده از پنل‌هاي مخصوصي كه براي هر قسمت از پورتال وجود دارد، به افراد شناساند.
طراحي پورتال بايد توسط افرادي صورت گيرد كه بتوانند نيازهاي سازمان را در قالب طراحي سايت سازماني به خوبي بگنجانند؛ در واقع استفاده از يك طراح مناسب و مجري كه بتواند طراحي پورتال را به نحو احسن انجام دهد، مي‌تواند تا حدود زيادي اهداف ارگان‌هاي دولتي را به خوبي نشان دهد.

طراحي پورتال متمايز

پورتال سازماني در واقع امكاني است كه هر سازمان و يا ارگان دولت در اختيار كاربران خود قرار مي‌دهد تا از طريق اينترنت بتوانند سرعت انجام كارها را بالاتر ببرند؛ در واقع با وجود پورتال، افراد مي‌توانند به راحتي و از طريق اينترنت به پرتال ارگان دولتي مورد نظر وارد شوند.
با توجه به اينكه سايت پورتال داراي قسمت هاي مختلف است، با ورود به هر پنل مي‌توان كارهاي مربوط به آن سازمان را انجام داد. امروزه با الكترونيكي شدن مراكز دولتي و خصوصي، داشتن يك پرتال سازماني مي‌تواند خدمات متنوع هر سازمان را به وسيله پورتال دولتي در اختيار عموم مردم قرار دهد.

طراحي پورتال سازماني تا حدود زيادي امكان خطا و اشتباه در روند كاري و اداري كاهش پيدا مي‌كند؛ در واقع همه ارگان‌هاي دولتي امروزه موظف به ساخت پورتال سازماني و پنل مخصوص به خود هستند. شركت‌هاي مختلفي تاسيس شده‌اند كه طراحي پورتال را به صورت حرفه‌اي انجام مي‌دهند.
از اين رو براي اينكه بتوانيد ايجاد پورتال سازماني را به بهترين شكل ممكن انجام دهيد، مي‌توانيد با مراجعه به اين شركت‌ها از آن‌ها در انجام طراحي پورتال دولتي كمك بخواهيد. يكي از اين شركت‌هاي معتبر در زمينه طراحي سايت به خصوص ايجاد و طراحي پورتال را مي‌توان شركت رايان دانست.
اين شركت با استفاده از جديدترين فناوري و تكنولوژي در زمينه طراحي پورتال مي‌تواند پرتال‌هاي دولتي را با ويژگي‌هاي منحصر به فردي كه دارد، به نحو احسن انجام دهد. تيم حرفه‌اي در شركت رايان با استفاده از برنامه نويسي‌هاي پيشرفته و مخصوص اين طراحي را انجام مي‌دهد.

طراحي پورتال سازماني و امكانات پيشنهادي رايان

طراحي پورتال سازماني مي بايست توسط شركت طراح، امكاناتي را در پورتال بگنجاند كه كاربران بتوانند به راحتي از آن‌ها براي انجام مقاصد خود استفاده كنند. به عنوان مثال;

  1. فرم‌هاي كاربردي و تكميل توسط كاربران
  2. معرفي بخش‌هاي سازمان
  3. معرفي خدمات سازمان
  4. مشخص كردن ساعت كاري اداره دولتي مربوطه
  5. معرفي درباره ما و چارت سازماني
  6. پنل دسترسي راحت
  7. ايجاد سطوح كاربردي در طراحي پورتال سازماني و يا طراحي پورتال
  8. ثبت نام و مديريت مشتريان
  9. گالري تصاوير و ويدئوها
  10. اخبار و رويدادهاي سازمان
  11. امكان چند زبانه بودن
  12. لينك به سازمان‌هاي مربوطه

با استفاده از اين امكانات در طراحي پورتال سازماني، مشتريان مي‌توانند به راحتي به اين سايت‌ها وارد شوند و از ارگان دولتي مورد نظر اطلاعات كافي را به دست آورند، همچنين انجام كارهاي دولتي و اداري مشتريان نيز از طريق ساخت پورتال مي‌تواند به راحتي و با صرف وقت بسيار اندك صورت گيرد.

طراحي سايت فروشگاهي  

طراحي سايت سازماني با استفاده از چه برنامه‌اي صورت مي‌گيرد؟

همانطور كه مي‌دانيد طراحي سايت سازماني را با استفاده از برنامه نويسي‌هاي مخصوص انجام مي‌دهند. اين زبان‌هاي برنامه نويسي براي ساخت هر سايت مي‌تواند متفاوت باشد. در اكثر مواقع كساني كه طراحي پورتال سازماني را انجام مي‌دهند از زبان برنامه نويسي ASP استفاده مي‌كنند.
اين روش تا مدت‌ها به عنوان زبان برنامه نويسي سايت سازماني مورد استفاده قرار مي‌گرفت. شركت رايان با استفاده از تكنولوژي‌هاي پيشرفته‌تري توانسته طراحي وب سايت دولتي را انجام دهد. اين شركت با استفاده از زبان برنامه نويسي PHP مي‌تواند طراحي پورتال را متفاوت‌تر از هر شركت ديگري انجام دهد.
نكته مهمي كه در طراحي سايت دولتي بايد به آن توجه كرد، امنيت بالاي اين سايت‌ها است. از آنجايي كه PHP روشي است كه به سايت‌ها در ايجاد امنيت بالا كمك مي‌كند، از اين رو در طراحي وب سايت سازماني يا پورتال سازماني مي‌تواند بسيار مثمر ثمر باشد.
همچنين سيستم عامل Linux در مقايسه با سيستم عامل ويندوز مي‌تواند در ايجاد امنيت پورتال مفيد واقع شود. شركت رايان با در دسترس داشتن اين زبان برنامه نويسي مي‌تواند طراحي پورتال سازماني را بسيار كارآمدتر كند.

طراحي پورتال سازماني نيز مانند طراحي سايت شركتي يا فروشگاهي بايد داراي خصوصياتي باشد كه كاربران بتوانند به راحتي و در كمترين زمان ممكن به آن دسترسي داشته باشند. از آنجايي كه طراحي پورتال بايد حساسيت بيشتري را نسبت به طراحي سايت‌هاي ديگر داشته باشد، در نتيجه در فرآيند طراحي سايت دولتي بايد تمام برنامه نويسي‌ها در سطح پيشرفته‌اي صورت گيرد.
طراحي پورتال سازماني بايد داراي سرعت بسيار بالايي باشد تا كارهاي اداري بتواند به سرعت انجام شود و مشكلي براي كاربران پيش نيايد. شركت‌هاي طراحي پورتال سازماني و يا طراحي پورتال بايد در نظر داشته باشند كه ايجاد امنيت در طراحي پورتال مي‌تواند به عنوان اولين خصوصيت يك سايت و پرتال دولتي در نظر گرفته شود.

طراحي پورتال
سازمان‌هاي دولتي جز ارگان‌هاي بزرگي هستند كه بايد اطلاعات هر كاربر را حفظ كنند؛ از اين رو در ساخت پورتال، كارشناسان طراحي چندين بار پروسه طراحي را چك مي‌كنند تا در صورت وجود مشكلي در برنامه نويسي سايت، بتوانند آن را حل كنند.
به همين دليل ممكن است اجراي پورتال زمان بيشتري را نسبت به طراحي سايت‌هاي ديگر به خود اختصاص دهد. براي اين منظور شركت‌هاي معتبري با استفاده از تكنولوژي‌هاي مدرن در برنامه نويسي، طراحي سايت سازماني را انجام مي‌دهند.
يكي از اين شركت‌ها شركت رايان است. اين شركت با طراحي‌هاي دقيق و منحصر به فرد خود هميشه جز برترين شركت‌هاي طراحي پورتال به حساب مي‌آيد. شركت رايان مي‌تواند امنيت بالاي سايت‌هاي دولتي را تضمين كند. كارشناسان و افراد حرفه‌اي كه در شركت رايان مشغول به كار هستند، از چگونگي طراحي پورتال آگاهي كاملي دارند.

طراحي پورتال سازماني و تفاوت آن با ساير سايت‌ها

طراحي پورتال سازماني مي‌تواند يك پروسه مشخصي داشته باشد. اين سايت‌ها اكثرا از بخش‌هاي مختلفي ساخته شده است؛ از اين رو مي‌تواند به عنوان يك سايت قدرتمند در ارائه خدمات به كاربران عنوان شود.
يكي از ويژگي‌هاي منحصر به فردي كه بايد در طراحي سايت سازماني به آن توجه شود، ايجاد سايتي است كه داراي امنيت بالايي باشد تا امكان هك شدن آن توسط افراد، غير ممكن باشد. اطلاعاتي كه در ارگان‌هاي دولتي وجود دارد مي‌تواند از اين طريق بهتر حفظ شود.

طراحي سايت وردپرس    
براي اينكه ساخت پورتال سازماني را انجام دهيد بايد از كد نويسي خاصي استفاده شود كه هر سازماني نمي‌تواند به آن دسترسي داشته باشد. اين كد نويسي مي‌تواند در هر شركتي كه طراحي وب سايت دولت را انجام مي‌دهد با ديگري متفاوت باشد.
از آنجايي كه طراحي سايت دولتي داراي حيطه كاري بسيار گسترده‌اي است؛ از اين رو اين كار مي‌تواند براي هر ارگاني به نوعي خاص انجام شود. طراحي پورتال نسبت به طراحي سايت‌هاي ديگر بايد داراي سادگي در خود باشد كه كاربر را گيج نكند و كاربر بتواند با صرف وقت اندك در كمترين زمان، پنل مورد نظر خود را در سايت پيدا كند؛ به همين دليل طراحي سايت سازماني مي‌تواند بسيار ساده صورت گيرد.

افراد با مراجعه به سايت دولتي بايد در وهله اول بتوانند در مدت زمان كمي كارهاي اداري مربوط به خود را به راحتي انجام دهند. اطلاع رساني نكته ديگري است كه در سايت دولتي و يا پورتال بايد بسيار برجسته باشد؛ در واقع با طراحي پورتال به صورت ويژه، بخش‌هايي كه در اطلاع رساني به مخاطبان در نظر گرفته مي‌شوند، بايد به راحتي قابل ديدن باشند، همچنين طراحي پورتال بايد به گونه‌اي باشد كه طبق تعاريف سئو و داراي ويژگي‌هاي سئو سايت باشد؛ به همين دليل شركت‌هاي طراحي سايت براي اينكه بتوانند طراحي پورتال را انجام دهند، بايد به اين نكته دقت داشته باشند كه طراحي سايت دولتي بايد طبق اصول سئو انجام گيرد. اهميت سئو از آنجايي است كه بايد در زمان سرچ سايت دولتي، كاربران آن را به راحتي در گوگل پيدا كنند.

اگر سايتي بر اساس اصول سئو طراحي نشود، نمي‌تواند پربازديد باشد و به همين دليل به راحتي بدون استفاده و بازديد باقي مي‌ماند.
شركت رايان مي‌تواند به راحتي بهينه سازي پورتال سازماني و را انجام دهد. امنيت، سرعت و همچنين بهينه سازي سايت با اصول سئو از ويژگي‌هاي بارز در طراحي سايت سازماني توسط اين شركت است.

هزينه طراحي سايت    

طراحي پورتال و نكات مهم در آن

همانگونه كه گفته شد، در طراحي پورتال سازماني بايد ويژگي‌هايي را مدنظر قرار داد كه در طراحي وب سايت‌هاي ديگر خيلي حائز اهميت نيست. ايجاد پورتال با استفاده از اين نكات مي‌تواند به راحتي و با كمترين زمان ممكن صورت گيرد.
اين نكات مي‌توانند به شركت‌هاي طراحي سايت كمك كنند كه بتوانند طراحي سايت دولتي را بر اساس ويژگي‌هاي منحصر به فرد اين سايت‌ها انجام دهند. مي‌خواهيم در اينجا به نكات مورد استفاده در ايجاد سايت دولتي بپردازيم.

  • در طراحي پورتال سازماني اولين نكته‌اي كه شركت‌هاي طراحي بايد در نظر داشته باشند، ساختار و طرح سايت است. در ابتدا بايد هدف از ايجاد پورتال سازماني مشخص شود. همه سايت‌هاي دولتي با داشتن سادگي در طراحي خود مي‌توانند به مخاطبان در ارائه خدمات مناسب كمك كنند.
  • طراحي پورتال سازماني نبايد داراي ساختاري گيج كننده و مهيج باشد. گرافيك در ساختار سايت دولتي بايد بسيار كم مورد استفاده قرار گيرد. اين سايت‌ها نياز به جذب مخاطب ندارند، زيرا سايت دولتي است و افراد انتظار كارايي بالا را در سايت‌هاي دولتي دارند. آن‌ها مي‌خواهند كه بتوانند به راحتي به بخش‌هاي مختلف سازمان دسترسي داشته باشند؛ از اين رو سادگي در ساختار سايت‌هاي دولتي مي‌تواند بسيار مورد توجه باشد.
  • سرعت سايت بايد در حد بالايي قرار داشته باشد. اين سرعت بايد به حدي باشد كه كاربران بتوانند در كمترين زمان ممكن كارهاي اداري خود را از اين طريق انجام دهند.
  • ايجاد قطعي در سايت مي‌تواند در وسط كار اداري كاربران باعث شود كه كل سيستم دوباره راه اندازي شود و اين امر مي‌تواند موجب نارضايتي كاربر شود؛ بنابراين در طراحي اين نوع سايت‌ها بايد ايجاد قطعي در سايت و سرور وجود نداشته باشد.
  • استفاده از عكس در سايت دولتي بايد به صورت محدودي انجام گيرد، زيرا هدف از طراحي پورتال در واقع انجام خدمات اداري است. عكس‌ها مي‌توانند با تعداد زياد ، هدف طراحي سايت را به كلي تغيير دهند.
  • سايت دولتي بايد داراي فرم‌هاي مشخصي باشد. اين فرم‌ها بايد داراي جايگاه مشخصي در طراحي پورتال سازماني باشند؛ از اين رو مخاطبان و كاربران مي‌توانند به راحتي اين فرم‌ها را پيدا كنند و مورد استفاده قرار دهند.
  • ساختار پورتال سازماني بايد به گونه‌اي باشد كه افراد در هر قشري با هر سني بتواند به راحتي از آن استفاده كند. ايجاد پيچيدگي در سايت دولتي مي‌تواند امكان استفاده از آن را براي هر سني با مشكل مواجه كند.
  • راهنماي استفاده از روند سايت بايد در طراحي سايت سازماني و يا طراحي پورتال مشخص باشد. افرادي كه براي اولين بار به سايت دولتي وارد مي‌شوند، با ديدن راهنماي استفاده از سايت مي توانند به راحتي به امكانات سايت دسترسي پيدا كنند.

 

طراحي سايت تهران

      طراحي سايت اختصاصي     قيمت طراحي سايت

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۷ بهمن ۱۳۹۹ ] [ ۱۰:۲۵:۴۲ ] [ بهمن ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی