تكنولوژي / اخبار تكنولوژي و دوربين مداربسته
تكنولوژي / اخبار تكنولوژي و دوربين مداربسته
نويسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : ---
همه : ---
چت باکس

 

دامنه، دامين يا دومين در فارسي به معني قلمرو يا گستره مي باشد كه محور اصلي وب سايت ها و كليه فعاليتهاي Online و تجارتهاي الكترونيكي است. نام دامنه (Domain) نشان دهنده محتوا و خلاصه مطالب و عناويني است كه كاربر اينترنتي انتظار دارد با آن روبرو شود. به عبارتي ديگر نام دامنه (Domain) گوياي هدف سازنده وب سايت است و از اهميت بسيار بالايي برخوردار است. از اين رو انتخاب نام دامنه بسيار حياتي و تاثيرگذار است .

 

دامنه، دامين يا دومين در فارسي به معني قلمرو يا گستره مي باشد كه محور اصلي وب سايت ها و كليه فعاليتهاي Online و تجارتهاي الكترونيكي است. نام دامنه (Domain) نشان دهنده محتوا و خلاصه مطالب و عناويني است كه كاربر اينترنتي انتظار دارد با آن روبرو شود. به عبارتي ديگر نام دامنه (Domain) گوياي هدف سازنده وب سايت است و از اهميت بسيار بالايي برخوردار است. از اين رو انتخاب نام دامنه بسيار حياتي و تاثيرگذار است . Domain يا دامنه كه به صورت دامين يا دومين نيز عنوان مي شود، نامي است كه هميشه با يك پسوند همراه بوده است و با نقطه از آن جدا مي شود . (مانند .com, .ir, .net, .org و ...) ، تمام مشخصات ثبت شده دامنه از قبيل آدرس ، شماره تماس و ايميل در پايگاه داده هاي مركزي وجود دارد . اين پايگاه داده ها به عنوان پايگاه داده هاي (WHOIS ) شناخته شده است. ( ICANN ) به تمام مراكز ثبت دامنه پيشنهاد مي كند كه اطلاعات صحيحي براي جستجوي (WHOIS) داشته باشند. داشتن اطلاعات صحيح و معتبر در مرجع (WHOIS)از اهميت بالايي برخوردار است و براي انتقال دامنه ، اطلاع از زمان پاياني دامنه و چگونگي تماس با مالك دامنه مورد استفاده قرار مي گيرد .

در زير به 10 ويژگي مهم سئو در دامنه اشاره مي كنيم .

1 . عمر دامنه

2 . وجود كلمه كليدي در دامنه

3 . وجود كلمه كليدي در ابتداي دامنه

4 . طول دامنه

5 . و جود كلمه كليدي در زير دامنه

6 . دامنه دقيقا كلمه كليدي باشد

7 . تاريخچه تغييرات دامنه

8 . اطلاعات whois خصوصي يا عمومي

9 . پنالتي بودن مالك دامنه

10 . محلي بودن پسوند دامنه (دامنه هايي با پسوند دو حرفي)

پنالتي گوگل، يك موضوعي پر حاشيه ، پر سوال و سرشار از تنافضات و سوال در بحث طراحي سئو هست . خيلي خلاصه و ساده ، Penalize به معني رايجش ، يعني جريمه شدن سايت در گوگل . اما پنالتي لزوما به خاطر جريمه يا تخلف نيست و من اينجا با شما در اين پست ، قرار داد ميكنم كه ، هر گونه ، افت وب سايت رو با هر دليلي كه باشه ، با كلمه “پنالتي” ، ياد مي كنم .

3 مورد در پنالتي گوگل و در افت و رشد سايت ها

۱- تغيير الگوريتم موتور جستجو به خصوص گوگل كه مكررا تغيير ميكنه و به روز ميشه.

۲-رقابت.طبيعتا، وقتي سايتي به صدرصد نتايج بياد، جاي يك سايت ديگه گرفته شده و وقتي در وسعت و فشار زيادي، اين رقابت وجود داشته باشه،افت و رشد ها هم، زياد هستند.

۳-تفاوت الگوريتم گوگل در صفحات عقب تر (دو به بعد، پنج به بعد و …) – اگر از صفحه ۲۰ به صفحه ۴۰ ميريد و بعدش بر مي گرديد به صفحه ۱۰ و بعد به صفحه ۵۰ ميريد و سپس تو صفحات ۱۵ و ۱۶، اصلا اسمش رو پنالتي نذاريد.در اين مرحله سايت شما هنوز جايگاه تثبيت شده اي در نتايج (SERP) نداره و نميشه به خاطر اين افت و خيز ها توي اين صفحات دربارش قضاوت كرد.

در ادامه موارد مهم طراحي سئو

بارها دررابطه با تاثير محتوا بر روي سئو سايت حرف زديم ولي آنقدر مهم مي باشد بايد بازهم تاكيد كنم كه محتوا در طراحي سايت سئو بسيار مهم مي باشد . هر روز سايت خود را بر اساس موضوع آن بروز كنيد و مطالب جديد وارد سايت نماييد . الگوريتم هاي گوگل در سال ۲۰۱۵ بر اين اساس بروز رساني خواهند شد كه وب سايت بايد محتواي خوب و كافي و در ضمن مناسب با موضوع سايت داشته باشد . بيشترموتورهاي جستجو به خصوص گوگل به كاربر پسند بودن طراحي سايت سئو اهميت مي دهد پس توصيه ما در اينجا مي تواند اين باشد طراحي سايت بر اساس اصول سئو را رعايت كنيد و هم چنين بر پايه ي دانش روز دنيا پياده سازي نماييد . توجه داشته باشيد در طراحي سايت شيوه اي را به كارببريد تا توسط بيشتر مرورگرها ي معروف پشتيباني شود . به خصوص توجه داشته باشيد بهتراست از طراحي سايت ريسپانسيو نيز بهره مند شويد .
يكي ديگر از نكات مهم در رابطه با سئوي سايت در آينده مي تواند سرعت سايت باشد كه هميشه يكي از المان هاي رنكينگ وب سايت به شمارمي رفته است پس سرعت لود شدن وب سايت را بر روي كامپيوتر و هم چنين بر روي موبايل (اگر از طراحي سايت ريسپانسيو استفاده كرده باشيد) تست كنيد . براي تست سرعت وب سايت مي توانيد از نرم افزار Page Speed گوگل استفاده كنيد .

يكي ديگر از نكات جالب و البته مي تواند هميشگي براي سئو سايت باشد فعاليت در سايت هاي اجتماعي باشد . به دليل بالا بودن كاربر در اين نوع از وب سايت ها مي تواند در سئوي سايت بسيار تاثير گذار باشد براي اين كار بهتر است وب سايت هاي اجتماعي را كه در ارتباط با كسب و كار شما است را انتخاب و در آنجا شروع به فعاليت كنيد . گوگل سايتي را دوست دارد كه به كاربرانش بسيار اهميت مي دهد و تمام اطلاعاتي را كه در سايت وجود دارد براي كاربر مفيد مي خواند پس در راه رساندن اطلاعات مفيد به كاربران سايت خود بيشتر بكوشيد بهتر است سايتي را طراحي نماييد تا كاربر وقت بيشتري را در وب سايت بگذراند و وب سايت شما را به عنوان يك منبع اطلاعاتي بداند و براي بارهاي متوالي وارد وب سايت شود . ياد آور مي شويم كه بايد وب سايت خود را با سبك هاي جديد و كاربر پسند طراحي نماييد امروزه آمار نشان داده است وب سايت هاي دو بعدي براي كاربران خوشايند است و آنها از اين نوع از وب سايت ها راضي مي باشند . توجه داشته باشيد تمام كارهاي خود را براي سئوي سايت با نظارت متخصص سئو انجام دهيد از بك لينك در درون مطالب گرفته تا بك لينكهاي ديگر و هم چنين توليد محتوا بر اساس اصول سئو و….يكي ديگر از مباحث مهم در رابطه با سئو اين است كه در طراحي سايت بايد سئوي محلي وب سايت را نيز در نظر بگيريد .

نتيجه گيري

براي اينكه بتوانيد سايت خوبي در آينده داشته باشيد بهتر است ابتدا طراحي سايت سئو را رعايت كنيد و هم چنين در انجام كار سئو سايت از يك متخصص كمك بگيريد ، اين نكته حائز اهميت است اگر سئو را به درستي انجام ندهيد گوگل نه تنها رتبه ي منفي براي سايت خواهد داد احتمال پنالت كردن وب سايت را نيز دارد .


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ ] [ ۰۲:۲۹:۴۲ ] [ بهمن ]

 

هدف فرآيند بهينه سازي وب سايت اين است كه نه تنها مخاطبين را به واسطه نام برند خود و يا كليد واژه هاي درون صفحاتتان، به سمت شما هدايت كند بلكه سبب مي شود تا رتبه وب سايت شما در رده بالاتري قرار گيرد.

 

فرآيند بهينه سازي يك فرآيند يك بار تكرار نيست كه شما تنها يك بار آن را استفاده كنيد و كارتان با آن تمام شود كه از آن پس بتوانيد از آن استفاده كنيد. بلكه فرآيندي است كه همواره بايد روي آن تمركز كرده و از تلاش براي بهبود آن دست نكشيد.در ادامه چند گام براي تدوين استراتژي موفق براي بهينه سازي وب سايت را به شما آموزش مي دهيم:

article_image_one_53.jpg

كليد واژه يابي بر اساس روش هاي تحقيق و توسعه اين كليدواژه ها را تجزيه و تحليل كنيد. براي اين كه بتوانيد از بهترين كليدواژه ها براي وب سايتتان استفاده كرده و مخاطبين بيشتري جذب كنيد، لازم است تا با تجزيه و تحليل كليد واژه ها بهترين آن ها را يافته و پس از بررسي ميزان اثر بخشي آن ها در موتورهاي جستجو، از آن ها در وب سايتتان استفاده كنيد.هم چنين سعي كنيد تا با تدوين اهداف و مشخصه هاي خود و نيز مشخص كردن خط مرجع تان، به كليد واژه هاي كليدي و اساسي برسيد.اين روش ها در كنار ساير روش هاي مقبول و مورد استفاده كنوني به شما كمك خواهد كرد تا با شناخت دقيق نيازهاي بازار هدفتان، آن ها را دقيقا به سمت خود جذب نماييد.

تحليل فضاي كسب و كار بازار هدف با تحليل وب سايت گروهي از كسب و كارها كه در بازار هدفتان قرار دارند، به دنبال كليدواژه هايي بگرديد كه آن ها از آن كليدواژه ها استفاده مي كنند و سعي كنيد از اين واژگان در معرفي محصولاتتان استفاده نماييد. هم چنين با تحليل رقبا مي توانيد دريابيد كه آن ها از چه طريقي براي وب سايشان مخاطب مي سازند.

 

ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ ] [ ۰۲:۵۷:۰۶ ] [ بهمن ]

 

كه هم در بالاي سمت چب صفحه و هم در آخرين سطر وجود داشته باشد ولي بسياري از سايت ها فقط به نوشتن جملات كليشه اي درباره حقوق قانوني سايت اكتفا ميكنند. وقتي كليدواژه اي در گوگل جستجو مي شود، گوگل در نتايج جستجو عنوان صفحه وهمچنين توضيح مختصري درباره آن صفحه را در نتايج نمايش مي دهد. ما مي توانيم توضيحي كه گوگل نمايش مي دهد را با تگ description انتخاب كنيم. البته در گذشته، در توضيح صفحه مي توانستيم بر كليدواژه ها تاكيد كنيم و در نتايج جستجوي بالاتري قرار بگيريم. اخيرا اهميت اين موضوع كمتر شده است. ولي توجه كنيد كه اين موضوع براي كاربران بسيار مهم است و با قرار دادن توضيح مناسب براي هر صفحه مي توانيم كاربران را ترغيب كنيم تا در نتايج جستجو، سايت ما را انتخاب كنند. اين موضوع خود مي تواند بر بالا رفتن رتبه سايتمان تاثيرگذار باشد. براي واضح تر شدن موضوع نگاهي به آلگوريتم جديد رتبه بندي گوگل بياندازيم.

article_image_one_7.jpg

تبليغات درون متني/

اگر تمايل داريد براي شركت خود اقدام به طراحي سايت ارزان كنيد پيشنهاد مي كنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت   طراحي سايت فروشگاهي  و  طراحي سايت شركتي را مطالعه كنيد. من به شما پيشنهاد مي كنم خدمات طراحي سايت پيام آوا را براي اين كار نگاه كنيد. شركت پيام آوا بهترين و با كيفيت ترين خدمات طراحي سايت را در قالب طراحي سايت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه مي كند.

تبليغات درون متني

 

آلگوريتم جديد گوگل در رتبه بندي :

گوگل از ماه ژوئيه ۲۰۱۰ تغييراتي در آلگوريتم خود ايجاد كرده است. مسلما جزئيات اين موضوع مشخص نيست. ولي تغيير عمده ايجاد شده، تاثير فعاليت كاربران، بر رتبه سايت است.

آلگوريتم رتبه بندي گوگل به چهار دوره تقسيم مي شود. نسخه اول گوگل از سال ۱۹۹۸ شكل گرفت و تا سال ۲۰۰۳ ادامه داشت. لاري پيج، يكي از بنيان گذاران گوگل، به اين نتيجه رسيد كه معيار رتبه بندي سايت ها بايد راي ديگران باشد و نه نظر صاحب سايت. او مفهومي با نام PageRank به وجود آورد و پيج رنك سايتي بالاتر بود كه سايت هاي ديگر به او لينك مي دادند. اين كار را به نوعي مي توان راي دادن به سايت موردنظر فرض كرد. لاري پيج اينطور استدلال كرد كه اگر محتواي يك صفحه وب واقعا باارزش باشد، سايت هاي ديگر به اين صفحه اشاره خواهند كرد. بنابراين نسل اول آلگوريتم گوگل دوران «حكمراني لينك ها» نام گرفت. در آن دوران توجه تمامي صاحبان سايت به لينك سازي متمركز شد. آنها سعي مي كردند از سايت هاي بيشتري لينك بگيرند تا رتبه بهتري داشته باشند. اين موضوع باعث شد كه توجه بر محتواي سايت كمتر شود و علاقه به توليد مطالب باارزش كمتر شود.

در سال ۲۰۰۳ گوگل آلگوريتم خود را عوض كرد و تاكيد را بر محتوا گذاشت. هر سايتي كه محتواي بيشتري داشت و بر محتوا كار مي كرد در نتايج جستجو در موقعيت بهتري قرار مي گرفت. البته تاثير لينك از بين نرفت، بلكه تاكيد بيشتر بر محتوا بود و نه لينك. البته دليل اصلي گوگل در تغيير آلگوريتم، راه اندازي سيستم Adsense توسط گوگل بود. گوگل با اين پروژه اين امكان را به وجود آورد كه دارندگان وب سايت، بخشي از سايت شان را در اختيار گوگل قرار دهند تا گوگل بتواند تبليغات مشتريان خود را در آن مكان ها نمايش دهد و بخشي از سود حاصل را به دارنده سايت بپردازد. البته تبليغات نمايش داده شده بايد متناسب با موضوع سايت و علاقه كاربران سايت مي بود. بنابراين براي گوگل بسيار اهميت داشت كه حجم محتويات سايت ها افزايش يابد و صفحات كافي براي نمايش تبليغات وابسته وجود داشته باشد. اين تصميم گوگل باعث شد صاحبان سايت ها به توليد مطالب كم ارزش و با حجم زياد بپردازند و براي اولين بار در سال ۲۰۰۶ تعداد جستجو هاي انجام شده در ياهو از گوگل پيشي گرفت و گوگل بلافاصله احساس خطر كرد.

در سال ۲۰۰۶ گوگل تصميم گرفت كه به استراتژي قبلي خود عقب نشيني كند و تاكيد را بر لينك بگذارد. اين رويه تا سال ۲۰۱۰ ادامه داشت تا زماني كه سايت هايي قدرتمند به وجود آمدند كه محتواي آنها توسط كاربران ساخته مي شد و نه دارندگان سايت. شبكه هاي اجتماعي گوناگون و سايت هاي به اشتراك گذاري عكس و فيلم از اين دسته بودند.

از ماه ژوئيه سال ۲۰۱۰ گوگل آلگوريتم جديد خود را به كار گرفت تا بهترين نتايج ممكن در هر جستجو دردسترس كاربران باشد. در اين آلگوريتم جديد سه عامل تعيين كننده وجود دارند كه رتبه يك سايت را مشخص مي كنند. عامل اول محتوا يا همان مطالبي است كه در سايت قرار داده مي شود. عامل دوم لينك هايي است كه سايت هاي ديگر به سايت شما مي دهند. عامل سوم و تعيين كننده كه به آلگوريتم اضافه شد، ميزان فعاليت كاربران سايت است.

مثال هايي از فعاليت كابران سايت، راي دادن به مقالات و مطالب، نوشتن نظر زير هر مطلب و هرگونه اضافه كردن مطلب به محتواي سايت است. البته فعاليت كاربران در جاي ديگري هم نمايان مي شود. وقتي كاربران كليدواژه اي را جستجو مي كنند، ۱۰ نتيجه اول جستجو را مشاهده مي كنند. حال اگر درصد زيادي از اين كاربران به جاي كليك بر نتيجه اول بر نتيجه دوم كليك كنند، سيستم هوشمند گوگل به اين نتيجه مي رسد كه نتيجه دوم جستجو به كليدواژه موردنظر مرتبط تر است و بنابراين بايد در اولين نتيجه جستجو قرار بگيرد.

رقابت در بسياري از سايت هاي فارسي در بهينه سازي هنوز به اندازه كافي جدي نشده است. به همين دليل در بسياري از كليدواژه ها، فقط با انجام بهينه سازي در داخل سايت باعث مي شود در نتايج اول جستجو قرار بگيريم. در كليدواژه هايي كه رقابت جدي تري وجود دارد، لينك ها و فعاليت كاربران اهميت خود را نشان مي دهند. بهتر است از هم اكنون فعاليت بر اين سه حوزه كليدي را آغاز كنيم و هيچگاه بر يكي از آنها متمركز نشويم.

لينك سازي :

لينك سازي به فعاليت هايي گفته مي شود كه باعث مي شود، سايت هاي ديگر به سايت ما لينك بدهند. البته هر لينكي باارزش نيست. بهتر است سعي كنيم از سايت هايي لينك بگيريم كه PageRank بالايي داشته باشند. پيج رنك عددي بين ۱ تا ۱۰ است كه توسط گوگل به سايت ها نسبت داده مي شود. معمولا سايت هايي كه پيج رنك آنها ۴ يا بالاتر است ارزش آنرا دارد كه از آنها لينك بگيريم. براي ديدن پيج رنك يك سايت مي توان از سايت www.prchecker.info استفاده كرد.
نكته مهم در لينك سازي آن است كه كدام كلمه يا عبارت به سايت شما لينك شده است. مثلا اگر سايتي با عبارت «آموزش بازاريابي» به سايت شما لينك بدهد بر كليدواژه «آموزش بازاريابي» تاثير مستقيمي مي گذارد. گاهي مي بينيم لينك بر كلمات كم ارزش قرار داده مي شود. مثلا نوشته مي شود: براي شركت در دوره رايگان بازاريابي اينجا را كليك كنيد. لينكي كه به سايت داده مي شود بر كلمه «اينجا» قرار گرفته است كه ارزشي براي سايت ندارد.

بهينه سازي سايت كاري مداوم است :

بسياري از دارندگان سايت فكر مي كنند بهينه سازي كاري مقطعي است و اگر يكبار سايت بهينه شود براي هميشه در اولين نتايج جستجوي گوگل خواهند بود. اين موضوع حقيقت ندارد. براي حفظ رتبه خوب در نتايج جستجو به طور مرتب بايد بر سه حوزه مهمي كه اشاره شده كار كنيم. محتواي ارزشمند و جديد به سايت اضافه كنيم. به دنبال ساختن لينك از سايت هاي معتبر به سايتمان باشيم و كاربران را تشويق كنيم تا تعامل بيشتري با سايت داشته باشند و در ساخته شدن محتويات سايت سهم داشته باشند. 

تبليغات ميان متني

سئو سايت براي موتورهاي جست و جو و همچنين  تبليغات گوگل  از جمله مهمترين روش ها براي بيشتر ديده شدن سايت شما به حساب مي آيد. شركت پيام آوا خدمات طراحي سايت تهران و سئو را با مناسب ترين قيمت به شما ارائه مي دهد. بازاريابي و تبليغات به ركن اساسي جامعه امروز ما تبديل شده است.

تبليغات ميان متني

پا نوشت

طراحي سايت ،  طراحي سايت اصفهان ، طراحي سايت شيراز ، طراحي سايت رشت ، طراحي سايت كرج ، طراحي سايت مشهد ، طراحي سايت يزد

 

ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ ] [ ۰۲:۵۶:۳۶ ] [ بهمن ]

 

طراح وب سايتي ،كه ميخواهد يك وب سايت فروشگاهي را طراحي كند بايد معيار هاي فروش اينترنتي گوناگوني را مد نظر داشته باشد . يك فروشگاه اينترنتي بايد به گونه اي طراحي شود كه كاربران به راحتي بتوانند يك كار را انجام دهند :خريد آنلاين يا اينترنتي .البته يك فروشگاه اينترنتي مشخصه هاي خاص خود را دارد . اين يكي از مشخصه هاي فروشگاه اينترنتي است . در اين مقاله تلاش ميكنيم تا نگاهي اجمالي به برخي از جنبه هاي مهمي كه در طراحي يك فروشگاه اينترنتي مد نظر گرفته مي شوند بياندازيم.

 

وب سايت ها فروشگاهي مي بايست جذاب، سازمان يافته و منسجم باشند و از رنگ هاي درستي كه مناسب روحيه وب سايت هستند استفاده شود.به همين دليل است كه طراحي وب سايت فروشگاه اينترنتي با طراحي وب سايت ديگر متفاوت است . نگاهي دقيقتر به فروشگاه هاي اينترنتي موفق، مفهوم تفاوت هاي ميان فروشگاه هاي اينترنتي موفق و بقيه وب سايت ها را نشان مي دهد .

article_image_one_37.jpg

تبليغات درون متني/

اگر تمايل داريد براي شركت خود اقدام به طراحي سايت ارزان كنيد پيشنهاد مي كنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت   طراحي سايت فروشگاهي  و  طراحي سايت شركتي را مطالعه كنيد. من به شما پيشنهاد مي كنم خدمات طراحي سايت پيام آوا را براي اين كار نگاه كنيد. شركت پيام آوا بهترين و با كيفيت ترين خدمات طراحي سايت را در قالب طراحي سايت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه مي كند.

تبليغات درون متني

يك فروشگاه اينترنتي مي بايست از مباني فروش خاصي پيروي كند:

- دادن روحيه نشاط به كاربران حين خريد اينترنتي

- اطمينان حاصل كنيد كه وب سايت تان اطلاعات كافي در خصوص اينكه صاحبان اين سايت چه كساني مي باشند و چرا اين وب سايت و صاحبان آن افراد اميني هستند ارائه مي دهد.

- استفاده از سايت بايد براي همگان راحت باشد. اگر نيست، خريداران به سمت رقبايتان خواهند رفت.

 

اين اصول، اصول جديدي نمي باشند. همه ما با اين اصول از طريق تجربيات روزمره خود در فروشگاه ها، مغازه ها و مراكز خريدي كه منتظر باز شدن درب توسط مشتريان هستند، آشنايي داريم. معضل اساسي براي يك طراح وب سايت آنست كه چطور اين روشهاي فروش مرسوم را در يك وب سايت، فروشگاه اينترنتي، و يك دنياي مجازي به نام اينترنت پياده سازي كند.من مطمئنم كه همه شما متوجه شده ايد كه قسمت پخت اكثر شيريني فروشها، در دورترين بخش شيرني فروشيها قرار دارند ولي همچنان بوي شيريني تازه، از درب ورود به مشام ميرسد (حتي برخي اوقات، آنها از هواكشهايي براي پخش كردن بوي شيريني به بيرون استفاده مي كنند). آنها اينكار را به عمد انجام مي دهند. فروشنده ها از حس بويايي براي جذب مردم و كشاندن آنها به فروشگاه هايشان استفاده مي كنند جاييكه انواع و اقسام كالاها و اجناس اغوا كننده وجود دارد - همانند همان مثال شيريني فروشي.

مسير فرضي در وب سايت شما

اين مسير فرضي چيست و چطور مي توان چنين مسيري را در وب سايت تان رسم كرد؟ مسير، راهي مي باشد كه بازديد كننده را به سمت عملياتي كه شما دوست داريد بازديد كنندگان انجام دهند، هدايت خواهد كرد... يعني خريد آنلاين و اينترنتي. برخلاف مثال شيريني فروشي، وب سايت ما بو ندارد. در وب سايت ها، فاصله ميان هر نقطه تا هر نقطه ديگر، همواره يكسان ميباشد، و در نتيجه بر خلاف مثال شيريني فروشي، خروجي همواره و هميشه دم دست ميباشد.

در يك وب سايت، مي توان كالاها را در هر زماني كه فكر ميكنيد مناسب هست به مشتريان خود نشان دهيد، ولي اينكار را مي توان مرحله به مرحله و با آرامش بيشتري انجام داد تا مشتري را بيشتر به هيجان آوريد (درست مثل بوي شيريني در يك شيريني فروشي).همانطور كه ديده مي شود، گذاشتن كالاها در يك فروشگاه اينترنتي، بسيار ساده تر از اجاره كردن جا، بازكردن سوپر ماركت، و قرار دادن كالاها مي باشد. ولي با وجود اين، فروش اينترنتي بسيار سخت تر از فروش در دنياي واقعي مي باشد.يك فروشگاه اينترنتي كه بخوبي طراحي شده است، مشتريان را نهايتا با يك يا دو كليك به صفحه مناسب هدايت مي كند. برخي از طراحان وب سايت از روشهايي استفاده مي كنند كه در طراحي سايت هاي غير فروشگاهي هيچگاه بكار نخواهند رفت.

فروش اينترنتي، فروشگاه اينترنتي نيست

هر كسي حداقل يكبار هم كه شده وب سايت هايي را بر پايه يك متن يا نامه ديده است. در صفحات اين وب سايت ها، تنها لينك هايي به فرم سفارش ديده مي شود. چنين وب سايت هايي كه تنها بر پايه يك نامه و لينك به درخواست خريد مي باشند، مرسوم ترين نوع فروشگاه هاي اينترنتي نمي باشند چرا كه آنها معمولا تنها يك محصول را مي فروشند. اين شيوه به طراحان وب سايت ها اجازه مي دهد تا با بزرگ جلوه دادن اصل كليك كردن بر روي يك لينك، آن را نوعي مزيت نشان دهند. نشان دادن ويژگيهاي مختلف محصول به مشتريان تنها راهي زيركانه براي افزايش شانس كليك كردن مشتريان بر روي دكمه سفارش محصول هر چند خط به چند خط مي باشد.

چنانچه مشتري در يك مرحله هنوز متقاعد به خريد نشده است، همچنان مي تواند به خواندن ادامه دهد و نظرات مشتريان ديگر را نيز در خصوص آن محصول در وب سايت بخواند. چه باور داشته باشيد چه باور نداشته باشيد، وب سايت هاي تك مقاله اي هنوز واقعا فروش خوبي دارند.

فروشگاه اينترنتي چيست؟

فروشگاه اينترنتي، بايد بيشتر از يك محصول را ارائه دهد. البته افزايش تعداد محصولات، بر پيچيدگي وب سايت نيز مي افزايد. فروشگاه هاي اينترنتي پيچيده، از روشهاي گوناگوني استفاده مي كنند تا بهترين محصولات انتخاب شده را براي ارائه به مشتريان نشان دهند. و اين محصولات انتخاب شده، براي هر مشتري نسبت به مشتري ديگر متفاوت مي باشد و به اصطلاح فروشگاه براي هر مشتري خصوصي ميشود. روشهاي خصوصي سازي قسمت عمده از يك فروشگاه اينترنتي را تشكيل ميدهد.

ولي به هر حال اين مطلب خارج از بحث اين مقاله ميباشد. هوشمندي روشهاي انتخاب شده براي خصوصي سازي يك فروشگاه اينترنتي، تاثير عمده اي در طراحي آن مي گذارد. اولين سازماني كه از اين روش استفاده كرد، amazon.com بود كه كتابهايش را بر مبناي سفارشات گذشته آن بازديد كننده و تركيبي از آمارهايي كه در خصوص علايق آن بازديد كننده از كتابهاي ديگر و مدت زمان خواندن مقدمه هاي كتاب هاي مورد علاقه بازديد كننده، در جلوي چشمانش قرار مي داد. امروزه هدف پيشگويي آنست كه چه چيزي را در اولين بازديد به مشتريانمان و بازديدكنندگان ارائه دهيم.

طراحي فالب فروشگاه اينترنتي

طراحي وب سايت فروشگاه اينترنتي، طراحي قالب را نيز شامل ميشود. يكي از مهمترين موضوعات آنست كه چه جايي از صفحه را بازديد كننده در نگاه اول خواهد ديد. تحقيقات زيادي روي اين موضوع صورت گرفته است. اكثر اين تحقيقات نشان مي دهند كه در وب سايت هاي انگليسي زبان، قسمت وسط سمت چپ بعلاوه وسط صفحه و در وب سايت هاي فارسي زبان، قسمت وسط سمت راست بعلاوه وسط صفحه اولين جايي هستند كه نگاه هاي بازديد كننده را به خود جلب ميكنند.

با استفاده از اين روش، طراحان وب سايت ها تلاش مي كنند تا مسير حركت چشمان بينندگان را به سوي خود جلب كنند درست همانند همان كاري كه يك شيريني فروش، با بوي شيريني اينكار را انجام مي دهد. يك طراح حرفه اي فروشگاه اينترنتي، بخوبي مي داند چه طرحي را طراحي كند تا نگاه ها را بسوي خود معطوف كند.چنانچه قصد داريد تا فروشگاه اينترنتي را باز كنيد يا قبلا چنين فروشگاهي را دارا مي باشيد، اطمينان حاصل كنيد كه مباني فروش آنلاين و اينترنتي را بخوبي مي دانيد. با يك طراح وب سايت مجرب مشورت كنيد. ترجيحا شخصي كه تجربه اي طولاني در فروشگاه هاي اينترنتي دارد.

 

 

تبليغات ميان متني

سئو سايت براي موتورهاي جست و جو و همچنين  تبليغات گوگل  از جمله مهمترين روش ها براي بيشتر ديده شدن سايت شما به حساب مي آيد. شركت پيام آوا خدمات طراحي سايت تهران و سئو را با مناسب ترين قيمت به شما ارائه مي دهد. بازاريابي و تبليغات به ركن اساسي جامعه امروز ما تبديل شده است.

تبليغات ميان متني


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۷ فروردين ۱۳۹۹ ] [ ۰۹:۱۳:۵۴ ] [ بهمن ]

 

بخش منابع انساني گوگل چند وقت پيش در رابطه با موضوعي با يك تضاد مواجه شد. اين بخش نيز مثل اغلب سازمان هاي منابع انساني به استخدام افراد مي پرداخت، باعث پيشرفت آنها مي شد، و عملكردشان را ارزيابي مي كرد. با اين وجود، هر كاري كه در گوگل انجام مي شود به صورت تيمي است. «اين شد كه به اين فكر افتاديم كه اگر حداقل بخشي از خدماتمان را در سطح تيمي انجام دهيم چه منافعي براي بخش ما خواهد داشت؟».

 

اين صحبت برايان ول، مدير بخش ارزيابي كاركنان گوگل در كنفرانسي به همين نام در فيلادلفياي آمريكاست. هدفي كه او و همكارانش به آن دست پيدا كرده بودند ماهيتاً بزرگ، پر مخاطره و جسورانه بود. آينده اي كه اين گروه از كاركنان بخش منابع انساني گوگل متصور شده بودند اين بود كه بتوانند رهبران را راهنمايي كنند براي شروع پروژه هاي مختلف دقيقاً چه نوع تيمي گرد هم بياورند؛ چه از لحاظ تعداد و چه از لحاظ نوع افراد. ول گفت راهنمايي هاي آنان مي توانست چيزي شبيه به اين باشد: «شما به يك برونگرا نياز خواهيد داشت تا انگيزه و هيجان تيم را بالا نگه دارد. دو فرد ريزبين مي خواهيد تا اطمينان حاصل كنيم به جزئيات توجه كافي مي شود. سه زن و دو مرد لازم داريد تا تنوع لازم حفظ شود. بهتر است ظرف ۶ ماه اول آنها را در كنار يكديگر نگه داريد، سپس ظرف ۶ ماه بعدي آنها را در دفاتر گوناگون پخش كنيد».

تبليغات درون متني/

اگر تمايل داريد براي شركت خود اقدام به طراحي سايت ارزان كنيد پيشنهاد مي كنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت   طراحي سايت فروشگاهي  و  طراحي سايت شركتي را مطالعه كنيد. من به شما پيشنهاد مي كنم خدمات طراحي سايت پيام آوا را براي اين كار نگاه كنيد. شركت پيام آوا بهترين و با كيفيت ترين خدمات طراحي سايت را در قالب طراحي سايت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه مي كند.

تبليغات درون متني

 

بخش مذكور سپس مي توانست پروفايل كارمندان گوگل كه با نيازمندي هاي رهبر مورد نظر همخواني داشتند را در اختيار آنان قرار دهد. ول در اين باره گفته است: «به اين ترتيب كافي است مهره هاي مناسب براي پر كردن اين جايگاه ها را پيدا كنيم تا تيمي اثربخش تشكيل شود». اما چنين اتفاقي روي نداد. اين گروه ۱۸۰ تيم را در بخش هاي فروش و مهندسي شركت گوگل مورد بررسي قرار داد و صدها مصاحبه برگزار كرد. اما چيزي كه دستگيرش شد اين بود كه ويژگي هاي فردي هر يك از اعضاي تيم، تأثير چنداني روي عملكرد تيم ها ندارد. نكته ي با اهميت، پويايي كلي خود تيم است. در نتيجه، به گفته ي ول، تأكيد بايد به جاي پيدا كردن نيرو براي تيم هاي مختلف، روي آموزش اعضاي تيم ها براي كار كردن در كنار يكديگر باشد. ول در ادامه به توصيف آن نوع پويايي كه باعث تمايز تيم هاي اثربخش گوگل از ساير تيم ها مي شود پرداخت. اين ويژگي ها به ترتيب اهميت عبارت اند از:

1- امنيت رواني

اعضاي تيم ها احساس آسيب پذيري نكنند و اين را بدانند كه ايده ها و نظراتشان محترم شمرده و در نظر گرفته مي شود، حتي اگر با نظرات ديگر اعضاي تيم در تضاد باشند.

2- اعتماد پذيري

اعضاي تيم اطمينان داشته باشند همكارانشان وظايف محوله ي خود را در زمان مقرر انجام مي دهند.

3- ساختار و شفافيت

اعضاي تيم نقش هاي خود و ديگران را در كنار اهداف كلي تيم بدانند و درك كنند.

4- معنا

اعضاي گروه احساس كنند آنچه كه رويش كار مي كنند براي هر كدامشان در سطح شخصي نيز مهم است.

5- تأثير

اعضاي تيم اعتقاد داشته باشند كاري كه انجام مي دهند تأثير مثبتي روي سازمان خود و جهان اطرافشان دارد.

به گفته ي ول، داده ها نشان مي دهند امنيت رواني مسئله اي حياتي است. عملكرد آن دسته از تيم هاي فروش گوگل كه از بالاترين سطح امنيت رواني برخوردار بوده اند به طور متوسط تا ۱۷ درصد از هدفگذاري شان بيشتر بوده است. اما عملكرد تيم هايي كه پايين ترين سطح امنيت رواني را داشته اند، به طور متوسط تا ۱۹ درصد ضعيف تر از اين هدفگذاري بوده است.

يك درس ديگر: اثربخشي تيم هايي كه از لحاظ اعتماد پذيري اوضاع بسيار خوبي داشتند در عمل به واسطه ي مشكلات ساختاري از لحاظ تعريف نقش ها و هدف ها با مشكل مواجه مي شدند. اما از طرف ديگر، تيم هايي كه اعتماد پذيري پايين تري داشته اند، از ساختار و شفافيت بهره ي بسياري برده اند. اين اطلاعات براي تيم هاي جديد، يعني تيم هايي كه اعضاي آنها هنوز نمي دانند روي چه كساني مي توانند حساب كنند بسيار مفيد است. ول از مخاطبان خود خواست در شركت هاي خودشان دست به آزمايش بزنند. او مي گويد تحقيقات آكادميك در محيط هاي تيمي تر و تميز انجام مي شوند. ترجيح او اين است كه اين آزمايشات در شلوغيِ سازمان هاي زنده و مشغول فعاليت انجام شوند.

 

تبليغات ميان متني

سئو سايت براي موتورهاي جست و جو و همچنين  تبليغات گوگل  از جمله مهمترين روش ها براي بيشتر ديده شدن سايت شما به حساب مي آيد. شركت پيام آوا خدمات طراحي سايت تهران و سئو را با مناسب ترين قيمت به شما ارائه مي دهد. بازاريابي و تبليغات به ركن اساسي جامعه امروز ما تبديل شده است.

تبليغات ميان متني


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۳۴:۵۷ ] [ بهمن ]
 
 

 

رفتار ما اثر مستقيم و عميق بر نگرش ما دارد. عادت ها زندگي ما را اداره مي كنند. همه مي توانند زمان را مديريت كنند و عادت هايي را كه موجب ترويج رفاه و موفقيت مي شوند را توسعه دهند. با اين حال، گاهي اوقات ما عادت هاي بدي كسب مي كنيم كه خستگي، افسردگي و يا مانعي بزرگ براي دستيابي به موفقيت ايجاد مي كنند. هنگامي كه ما مانند فردي كه مي خواهيم باشيم عمل مي كنيم، در نهايت به آن فرد تبديل مي شويم.

 

عدم موفقيت در گذشته براي ترك كردن عادت هاي بد، نشانه اي از عملكرد آينده نيست. عادات مي توانند تغيير كنند، امّا فقط اگر، ما متوجّه شويم آنها چگونه عمل مي كنند و يك درك از موثرترين راه هاي مبارزه با رفتارهاي نامطلوب داشته باشيم. بيش از هر چيز، بسيار مهم است تا به ياد داشته باشيم عادت هاي بد به راحتي ترك نمي شوند امّا زندگي كردن با آنها بسيار مشكل تر است. اين مقاله يك نگاه جامع است به اينكه چرا عادت ها شكل مي گيرند و چگونه اين سيكل را براي دستيابي به آنچه مي خواهيم قطع كنيم.

انضباط و اراده

اراده و انضباط در نهايت كيفيت زندگي كه ما رهبري مي كني مرا تعيين مي كنند. خوشبختانه اراده يك مهارت يادگرفتني است. اگرچه، اراده به تنهايي يك ابزار موثر براي جلوگيري از درگير شدن در رفتارهاي نامطلوب نيست. هر زمان كه ما قصد داريم يك عادت را تغيير دهيم، بسيار راحت خواهد بود تا ما سطح تمايل يا وسوسه اي را كه به طور مرتب تجربه مي كنيم كمتر از مقدار واقعي تعيين كنيم. با تكيه كردن به قدرت ذهني به تنهايي شما ياد نخواهيد گرفت كه چگونه در زماني كه با استرس يا خستگي ذهني درگير هستيد عمل نماييد. اراده شما همانند يك عضله است و به مرور زمان شما بيشتر در معرض برگشتن به عادت هاي قديمي خود هستيد. تقليل نفس، اشاره به اين ايده است كه خود كنترلي يا اراده مي تواند بر روي يك منبع محدود از منابع ذهني مورد استفاده قرار بگيرد. زماني كه انرژي براي فعاليت هاي ذهني كم است خودكنترلي معمولاً دچار اختلال مي شود كه به عنوان يك حالت تقليل نفس در نظر گرفته مي شود.

article_image_one_615.jpg

5 نكته ساده براي شروع تغيير در رفتار و عادات

انگيزه هايي را كه چرا شما درگير عادت نامطلوب هستيد درك و شناسايي كنيد. با خودتان صادق باشيد. اگر شما اطلاعات بيشتري در مورد يك عادت داشته باشيد، آسان تر مي توانيد آن را ترك كنيد. در زير 5 تمرين ذكر شده است كه مي توانيد بايد با افزايش دانش خود و همكاري كردن براي تغيير عادت، از آنها كمك بگيريد.

1- بر بردهاي كوچك هدف گذاري كنيد. موثرترين راه براي ايجاد يك تغيير دائمي اين است تا بر روي اصلاح روزانه و افزايشي تمركز داشته باشيد. هدف نهايي شما ترك يك عادت با تعيين هدف هايي كوچك است تا مقدار زماني را كه به طور مداوم صرف يك عادت نامطلوب مي كنيد كاهش دهيد.

2- از دنياي ديجيتال فاصله بگيريد. به طور كامل براي چند ساعت در روز از اينترنت به دور باشيد.

3- دلايلي را كه مي خواهيد تغيير ايجاد كنيد بنويسيد. بايد بدانيد كه چرا مي خواهيد تغيير ايجاد كنيد و چه نتيجه اي از اين تجربه انتظار داريد.

4- احساسات، اعمال و شرايطي كه باعث ايجاد عادات نامطلوب مي شوند بشناسيد. آيا عصبانيت، هيجان، خستگي، افسردگي يا احساسات ديگر مقدمه ايجاد عادت هستند؟ هنگامي كه شما عوامل را بشناسيد مي توانيد به طور سيستماتيك اراده خود را حفظ كنيد.

5- متعهد به تغيير يك عادت در هر زمان باشيد. تقريباً غيرممكن است تغييرات متعدد در يك زمان ايجاد نماييد. بيشتر افراد اراده اي براي مديريت امور جديد متعدد را ندارند.ايجاد يك عادت جديد مي تواند از سه هفته تا سه ماه به طول بينجامد.

در آخر

بيش از 40% از كارهايي كه به طور روزانه انجام مي دهيم از روي عادت است. ما هر عملي را به يك دليل خاص انجام مي دهيم. عادت ها پديدار مي شوند به دليل اينكه مغز دائماً به دنبال راه هايي براي ذخيره كردن انرژي است. هنگامي كه يك عادت پديدار مي شود. مغز به طور كامل در تصميم گيري شركت نمي كند. با اين حال مي توان همه اين موارد را تغيير داد، احتياج به زمان، خودآگاهي، اعتقاد و ثبات است.


تبليغات ميان متني

درب شيشه اي  يكي از ملزومات دكوراسيون لوكس و مدرن ساختمان هاي امروز به حساب مي آيند. قيمت درب شيشه اي  را در سايت قائم الكتريك مشاهده كنيد. همچنين درب ورودي ساختمان ها نيز براي حفظ امنيت عبور و مرور نيازمند تجهيزات راهبند  است. قيمت راهبند  را از قائم الكترونيك به راحتي دريافت كنيدتيم نكته عمومي و عاميانه اين است كه در شيشه اي يا همان درب شيشه اي به درب اتوماتيك شيشه اي اشاره دارند.  درب شيشه اي اتوماتيك   در انواع مختلف را از قائم الكترونيك بخواهيد.

تبليغات ميان متني

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

همچنين مي توانيد كركره برقي و  قيمت كركره برقي  و پرده برقي  را در وبسايت قائم الكترونيك و از كارشناسان اين شركت استعلام كنيد. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزيزان هستيم. هموطنان ايراني همچنين مي توانند انواع  جك برقي و قيمت جك برقي را در سايت  قائم الكترونيك دنبال كنند.

همچنين مي توانيد براي آگاهي از قيمت هاي راهبند ستوني و راهبند بازويي با كارشناسان شركت قائم الكترونيك تماس بگيريد.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۴ اسفند ۱۳۹۸ ] [ ۰۱:۳۱:۲۶ ] [ بهمن ]

 

هر صاحب تجارتي در ابتداي كارش بايد در مورد شناخت بازار اينترنت كه يكي از مهمترين و اساسي ترين كارهايي است كه بايد انجام دهد ،تحقيق كند . همه چيز از شناخت كافي از تجارتتان شروع مي شود ، اين كه چطور مي توانيد مشتريان را بدست آوريد ؟ مشتريان واقعي شما چه افرادي هستند ؟ رقيبان شما چه كساني هستند و در حال حاظر در اينترنت چه افرادي در حال انجام تجارت شما هستند ؟

 

پس شناخت كافي و كامل از تجارت باعث مي شود كه رقيبان را بهتر بشناسيد و مشتريان را به سمت خود هدايت كنيد، و البته، به رشد تجارت شما هم كمك ميكند.

پس ۳ سوال كليدي وجود دارد كه بايد به آن ها پاسخ بدهيم:

مشتريان هدف شما چه كساني هستند؟

چه ميزان از اينترنت سررشته دارند؟

و رقيبان شما چه كساني هستند؟

 

article_image_one_17.jpg

سوال اين كه مشتريان شما چه كساني هستند اين است كه در حقيقت آن ها چه نوع افرادي هستند. آيا خانم يا آقا هستند؟ آيا درآمد يكسان دارند؟ آيا افراد ثروتمندي هستند؟ آيا آن ها ساكن ايران هستند يا در كشور هاي ديكر سكونت دارند؟ آيا فقط فارسي زبان هستند؟ آيا فقط از يك رايانه استفاده ميكنند. اين سوالات شخصيت مشتريان شما را مشخص ميكند. شما بايد به تمامي اين سوالات در مورد تجارت خودتان پاسخ دهيد، اين به شما مشتريان هدف را مشخص مي كند. در صورتي كه مشتريان هدف را به خوبي نشناسيد، بايد هزينه هاي اضافي بابت تبليغات كنيد.

نكته بعدي اين است كه آن ها چه زماني را به اينترنت اختصاص مي دهند.آيا در حال حاظر آنلاين هستند؟ از چه سايت هائي بيشتر بازديد ميكنند. در چه سايت هائي به سرگرمي هاي شخصي مي پردازند؟ اگر مي خواهيد اين كاربران را به سايت خود هدايت كنيد.

حالا، با در نظر گرفتن اين كه چه افرادي رقيبان شما هستند، اين شروع كار هست، براي شروع بايد بدانيد كه چه افرادي رقيبان شما هستند. و البته،بسياري از رقيبان آينده شما نيز به زودي به دنياي اينترنت وارد خواهند شد، اين نكته در مورد زمان مهم هست كه آن ها فعلا وارد دنياي اينترنت نشده اند، پس بهتر است كه در زمينه رقيبان غير اينترنتي خود هم اطلاعاتي را كسب كنيد، حتي اگر فعاليت آنلاين نداشته باشند. نكته مهم در حال حاظر اين است كه بدانيد چه افرادي در حال حاظر رقيبان شما هستند و از آن ها چه چيز هائي را مي توانيد بياموزيد.

تبليغات ميان متني

درب شيشه اي يكي از ملزومات دكوراسيون لوكس و مدرن ساختمان هاي امروز به حساب مي آيند. قيمت درب شيشه اي را در سايت قائم الكتريك مشاهده كنيد. همچنين درب ورودي ساختمان ها نيز براي حفظ امنيت عبور و مرور نيازمند تجهيزات راهبند است. قيمت راهبند  را از قائم الكترونيك به راحتي دريافت كنيدتيم نكته عمومي و عاميانه اين است كه در شيشه اي يا همان درب شيشه اي به درب اتوماتيك شيشه اي اشاره دارند. درب شيشه اي در انواع مختلف را از قائم الكترونيك بخواهيد.

تبليغات ميان متني

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

همچنين مي توانيد كركره برقي و قيمت كركره برقي  و پرده برقي را در وبسايت قائم الكترونيك و از كارشناسان اين شركت استعلام كنيد. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزيزان هستيم. هموطنان ايراني همچنين مي توانند انواع جك برقي و قيمت جك برقي را در سايت  قائم الكترونيك دنبال كنند.

تبليغات ميان متني

----------------------------------------------------------------------------------------------------------


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۴ اسفند ۱۳۹۸ ] [ ۰۱:۲۹:۵۵ ] [ بهمن ]

 

اگر شما مدتي است كه كسب و كار موفقي را اداره مي كنيد يا كسب و كارتان را به تازگي شروع كرده ايد، هميشه استراتژي هاي جديدي وجود دارند كه مي توانند به افرايش ميزان رشد كسب و كارتان در بازار كمك كنند. اگر 10.000 دلار يا بالاي 100 ميليون دلار درآمد سالانه داريد، شما مي توانيد اين ميزان را با توجه به 4 استراتژي زير دو برابر يا حتي سه برابر كنيد.

 

1- پيشرفت حرفه اي

مهم نيست تجارت شما در چه دسته بندي اي قرار گرفته، مهم ترين چيزي كه براي شما لازم است تا براي مشتريانتان ارزش فوق العاده اي را فراهم كنيد، اين است كه براي يادگيري و مطالعه موضوعاتي كه در حوزه كاري تان مهم است تعهدي مستمرداشته باشيد. اگرشما روزانه يك ساعت را براي يادگيري و تحقيق زمينه كاري تان صرف كنيد، شما بلافاصله از رقبايتان متمايز خواهيد شد.اين ساعت ها به سرعت اضافه مي شوند و قبل از اين كه شما بدانيد، وارد گروه نخبه ها شده ايد. يك جنبه مهم تحقيق اين است كه شما به نيازهاي بازار و چيزهايي كه مشتريان مي گويند توجه خواهيد كرد.

article_image_one_429.jpg

2- محصولات و خدمات با كيفيت بالا

يكي از سريع ترين راه ها براي متمايز شدن از رقبا اين است كه محصولات با كيفيت بالا با قيمت مشابه رقبا براي مشتريانتان فراهم كنيد. كيفيت بهترين چيزي است كه باعث رشد كسب و كار شما مي شود. براي برنامه ريزي، سارماندهي كردن زمان بگذاريد و محصولات يا خدمات درجه يك ارائه دهيد.

3- ارزش مشتري

وقتي به موفقيت بلند مدت تجارت خود مي انديشيد، ايجاد ارزش در زندگي مشتريانتان خيلي مهم است. اگر شما ارزش زيادي به زندگي مشتريانتان اضافه نكنيد، كسب وكار شما به سرعت به حالت خنثي تبديل مي شود. حالت خنثي وقتي است كه شما به راستي باور داريد كه همه چيز را درست انجام مي دهيد و به سختي كار مي كنيد، ولي موفقيتي به دست نمي آوريد. قبل از اين كه وظيفه جديدي را انجام دهيد يا محصول يا خدمت جديدي را ارائه كنيد، به طور منظم از خود بپرسيد : از اين محصول چه نفعي به مشتريانم مي رسد؟ اگر شما نتوانيد دليل مناسبي پيدا كنيد كه چرا محصول يا خدمت شما با ارزش است، آن گاه بايد به عقب برگرديد و ايده هاي جديدي را برنامه ريزي و اجرا كنيد.

4-بيش از هر چيزي خدمت رساني كنيد

وقتي مي بينم كه كسب و كاري به چيزي غير از نظرات مشتريانش اهميت زيادي مي دهد، متعجب مي شوم. همه ما اشتباهاتي مرتكب مي شويم و بعضي از بهترين مديران هم جزاين دسته قرار مي گيرند. اگر مشتري راضي يا شاد نيست، شما بايد هرچه در توان داريد انجام دهيد تا او را شاد كنيد.هرچيزي كه مي خواهند به آنها بدهيد. حتي اگر مشتري شما اشتباه مي كند، ابتكار عمل را به دست بگيريد و امور را به سرعت اصلاح كنيد. اگر شما هر صبح كه از خواب برمي خيزيد به دنبال راه هايي براي خدمت رساني بهتر به مشتريانتان باشيد، كسب و كارتان ترقي مي كند و ميزان پيشرفتتان بيشتر مي شود.

با به كار گيري اين چهار استراتژي، مي توانيد ميزان موفقيت خود را بالا ببريد، حاشيه سود را افزايش دهيد و طول عمر زيادي در بازار رقابتي داشته باشيد.

تبليغات ميان متني

درب شيشه اي  يكي از ملزومات دكوراسيون لوكس و مدرن ساختمان هاي امروز به حساب مي آيند. قيمت درب شيشه اي  را در سايت قائم الكتريك مشاهده كنيد. همچنين درب ورودي ساختمان ها نيز براي حفظ امنيت عبور و مرور نيازمند تجهيزات راهبند  است. قيمت راهبند  را از قائم الكترونيك به راحتي دريافت كنيدتيم نكته عمومي و عاميانه اين است كه در شيشه اي يا همان درب شيشه اي به درب اتوماتيك شيشه اي اشاره دارند.  درب شيشه اي اتوماتيك   در انواع مختلف را از قائم الكترونيك بخواهيد.

تبليغات ميان متني

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

همچنين مي توانيد كركره برقي و  قيمت كركره برقي  و پرده برقي  را در وبسايت قائم الكترونيك و از كارشناسان اين شركت استعلام كنيد. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزيزان هستيم. هموطنان ايراني همچنين مي توانند انواع  جك برقي و قيمت جك برقي را در سايت  قائم الكترونيك دنبال كنند.

همچنين مي توانيد براي آگاهي از قيمت هاي راهبند ستوني و راهبند بازويي با كارشناسان شركت قائم الكترونيك تماس بگيريد.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۱۳:۳۳ ] [ بهمن ]
 
 

 

دست يافتن به موفقيت براي يك كارآفرين اغلب مواقع با چالش هايي همراه مي شود. فارغ از اينكه در چه صنعتي مشغول فعاليت هستيد يا چقدر در آن تجربه داريد، هميشه موانعي وجود دارند كه بايد پشت سر گذاشته شوند و چالش هايي پيدا مي شوند كه سر راه شما قرار بگيرند. با اين وجود، 5 درس مهم هست كه هر كارآفريني مي تواند در اين مسير به نفع خود از آنها بهره بگيرد.

 

1- شركت خود را در حوزه اي پايه گذاري كنيد كه به آن عشق مي ورزيد

اگر مي خواهيد عملكرد خوبي داشته باشيد، شركتي كه تأسيس مي كنيد بايد در حوزه اي فعال باشد كه واقعاً به آن علاقه و يا در آن تجربه داريد. تخصص براي راه اندازي يك شركت عاملي كليدي است اما شما به چيزي بيشتر از تخصص نياز خواهيد داشت. پيش از راه اندازي، بايد به اصطلاح خاك آن صنعت را خورده باشيد. شركت شما اگر فقط نسخه اي از ايده ي يك نفر ديگر باشد پيشرفتي نخواهيد داشت. شما بايد به پيشرفت چيزي كمك كنيد، يا محصول يا خدمات تازه اي ارائه دهيد كه به يك تقاضا يا نيازِ مغفول واقع شده پاسخ دهد. عمده ي نقاط تمركز شما به عنوان يك كارآفرين بايد اين باشد كه نياز يا خواسته ي دانسته يا ندانسته ي مشتريان خود را در اختيارشان قرار دهيد. لازم نيست نوآور ترين شركت تمام دوران ها باشيد، اما بايد بتوانيد چيز جديد و تازه اي ارائه كنيد، خواه اين چيز جديد يك ديدگاه منحصر به فرد باشد، خواه يك فروشگاه در محلي كه به خدماتش احساس نياز شود. شركت شما هرچه كه هست، بايد هدفي داشته باشد.

article_image_one_491.jpg

2- هيچ گاه روي عوايد كوتاه مدت متمركز نباشيد

شما احتمالاً كارآفرين شده ايد كه پول در بياوريد، اما هيچ گاه روي درآمدهاي كوتاه مدت تمركز نكنيد. هميشه در نظر داشته باشيد كه در تحقق اهداف درازمدت درآمد بيشتري نهفته است. فارغ از اينكه در كوتاه مدت درآمد كم يا زيادي داريد، تمركزتان هميشه بايد روي بلند مدت باشد. در عرصه ي كارآفريني هيچ كس دوست ندارد شعله اي زودگذر باشد، همه مي خواهند شركتي استوار و قابل احترام داشته باشند كه درآمد دراز مدت دارد. درست به همين دليل است كه خيلي از شركت هاي اينترنتي در آغاز يا درآمد ناچيزي دارند و يا اصلاً درآمدي كسب نمي كنند. آنها اول تمام تمركز خود را روي كاربران خود مي گذارند، و بعداً از تلاش هاي خود بهره برداري مالي مي كنند. براي رشد به عنوان يك برند جا افتاده و موفق، بايد چارچوب ذهني تان بلند مدت باشد.

3- هيچ بازار «جاويژه»اي بيش از اندازه كوچك نيست

اگر از كار سخت هراس نداشته باشيد، هيچ بازار جاويژه اي آنقدر كوچك نيست كه نتوان در آن كار كرد. اگر در يك حوزه ي كوچك و ويژه تخصص داريد، از پرداختن به آن نهراسيد. هيچ گاه نمي توان پيش بيني كرد اين مسير به كجا منتهي خواهد شد. كوچك بودن حوزه ي دنجي از بازار به اين معنا نيست كه شما هم بايد كوچك فكر كنيد. به اين فكر كنيد كه چطور مي توانيد اين گوشه ي دنج و كوچك را تبديل به يك كسب و كار بسيار بزرگ تر كنيد.

4- براي بالا بردن سرعت رشد خود از ابزار هاي جديد بهره بگيريد

كارآفرين موفق كسي است كه يك ايده را بگيرد و آن را به شركتي پابرجا تبديل كند. اما اگر مي خواهيد به عنوان يك كارآفرين به موفقيت دست پيدا كنيد، بايد حاضر باشيد هر كاري كه لازم است انجام دهيد تا سريع تر رشد كنيد. به همين دليل است كه نياز داريد از ابزار ها و فناوري هاي جديد بهره بگيريد و براي رشد برند خود رويكردي چند وجهي اتخاذ كنيد، تا بتوانيد به موفقيتي كه مد نظر داريد برسيد. شبكه هاي اجتماعي، وبسايت هاي اشتراك گذاري ويديو، وبينارها، همه ي اينها ابزار هاي تازه اي هستند كه مي توانيد براي افزودن بر سرعت رشد شركت خود از آنها استفاده كنيد. بايد به اين فكر كنيد كه چه ابزار هايي در اختيار شخص شما قرار دارد كه مي توانيد براي نوآوري در بازار جاويژه ي خود از آنها بهره بگيريد. بايد نيم نگاهي هم به ابزار هايي داشته باشيد كه ديگران از استفاده از آنها غافل اند.

5- هرچه اعتبار و جذابيت بيشتري داشته باشيد بهتر است

يكي از بهترين ويژگي هاي رسانه هاي اجتماعي اين است كه مي توانيد اين همه بازاريابي و تبليغاتي كه خيلي ها شديداً رويشان تمركز كرده اند را كنار بزنيد و مستقيماً با مشتريان و مراجعان خود ارتباط برقرار كنيد. اگر از اين ابزار ها به شكلي صحيح استفاده كنيد، مي توانيد در سطح فردي به مشتريان خود متصل شويد و آنها را بشناسيد. اين راه بسيار خوبي است براي اينكه ارزش خود را به آنها اثبات كنيد. هميشه لازم نيست بي عيب و نقص و حرفه اي باشيد، همين كه خودتان باشيد كافي است.

اين پنج توصيه براي اينكه كارآفرين موفقي باشيد از اهميت خاصي برخوردارند. اينها پنج مورد از مهم ترين استراتژي هايي هستند كه كمك مي كنند از كارآفرينان سطح متوسط يك سر و گردن بالاتر بايستيد. در هر صنعتي كه هستيد، روي اينها تمركز كنيد تا به موفقيتي كه هميشه براي خود متصور بوده ايد برسيد.

تبليغات ميان متني

درب شيشه اي يكي از ملزومات دكوراسيون لوكس و مدرن ساختمان هاي امروز به حساب مي آيند. قيمت درب شيشه اي را در سايت قائم الكتريك مشاهده كنيد. همچنين درب ورودي ساختمان ها نيز براي حفظ امنيت عبور و مرور نيازمند تجهيزات راهبند است. قيمت راهبند  را از قائم الكترونيك به راحتي دريافت كنيدتيم نكته عمومي و عاميانه اين است كه در شيشه اي يا همان درب شيشه اي به درب اتوماتيك شيشه اي اشاره دارند. درب شيشه اي در انواع مختلف را از قائم الكترونيك بخواهيد.

تبليغات ميان متني

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

همچنين مي توانيد كركره برقي و قيمت كركره برقي  و پرده برقي را در وبسايت قائم الكترونيك و از كارشناسان اين شركت استعلام كنيد. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزيزان هستيم. هموطنان ايراني همچنين مي توانند انواع جك برقي و قيمت جك برقي را در سايت  قائم الكترونيك دنبال كنند.

تبليغات ميان متني

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۱۲:۴۰ ] [ بهمن ]

 


 

 

آنكور به معني لنگر و قلاب است و در صنعت تبليغات به اين معناست كه چيزي يا كالايي را به يك چيز يا مفهوم مطلوب متصل كنند؛ در دنياي فروش و تبليغات براي اينكه چيزي فروش برود آنكورسازي انجام مي شود؛ مثلاً در تبليغات لاستيك، كمربند ايمني را نشان مي دهند كه بيان مي كند آن كمربند ايمني همان لاستيك خوب است. چون كمربند ايمني در ذهن ها با مفهوم ايمني تعريف شده است و حالا براي لاستيكي كه مي خواهد نشان دهد ايمن است كمربند ايمني را به تصوير مي كشند.

 

اين قلاب ها اساساً ذهن انسان ها را تحت تاثير قرار مي دهند. اين قلاب ها اساساً ذهن انسان ها را تحت تاثير قرار مي دهند. مثال ديگر اين است كه وقتي مي خواهند لوازم خانگي فروخته شود يك خانواده خوشبخت را نشان مي دهند كه اين لوازم خانگي در خانه شان است. در واقع براي اين خانواده خوشبخت تصويري ساخته مي شود مثل اينكه در يك چمن زار به پيك نيك رفتند و بچه هايي در حال بازي هستند كه بعد مادر صدايشان مي زند و مثلاً يك نوع مربايي روي كره شان ماليده مي شود. تبليغات رابطه عميقي با احساس افراد دارد. در مثالي واضح تر مي توان بيان كرد كه براي فروش بيمه عمر يك مجلس شادي متشكل از جوانان مناسب نيست. زيرا كه در اين سن معمولا جوانان به چنين موردي فكر نمي كنند و عالم تفكراتشان متفاوت تر است. بازاريابي عصبي درك عملكرد مغز بدون وارد شدن در جزئيات پيچيده آن است تا از آن براي بهبود عمليات بازاريابي استفاده كنيم. اين واژه براي اولين بار در سال ۲۰۰۲ مطرح شد و با استقبال چنداني روبرو نشد تا در سال هاي اخير كه اين اصطلاح بخشي از سخنراني هاي همايش ها و مقالات مختلف را به خود اختصاص داده است.


هدف بازاريابي عصبي انتقال بهتر پيام هاي بازاريابي به ديگران و افزايش احتمال خريد توسط مخاطب است. در نتيجه بودجه بازاريابي و تبليغات كاهش مي يابد. اغلب شركت هاي بزرگ قبل از توليد يك محصول تحقيقات بازار انجام مي دادند تا محصول مورد علاقه مشتريان را توليد كنند. آن ها از مردم مي پرسيدند كه دوست داريد محصول بعدي ما چگونه باشد، رنگ و بسته بندي چه باشد و چه خصوصياتي داشته باشد. سپس با توجه به نتايج نظرسنجي و تحقيقات بازار محصولي جديد توليد مي كردند. سپس اتفاق عجيبي رخ مي داد. آن محصول جديد كه دقيقاً با خواسته ها و سلايق مشتريان توليد شده بود با شكست مواجه مي شد. همان افرادي كه خودشان در نظرسنجي شركت كرده بودند هيچ گاه محصول مورد نظر را خريداري نمي كردند. بازاريابان كم كم به اين نتيجه رسيدند كه پاسخ اغلب افراد در تحقيقات بازار با رفتار خريد آن ها تفاوت دارد و گاهي كاملاً متناقض است. بنابراين هميشه نمي توان از مشتري پرسيد كه محصول مورد علاقه اش كدام است و سپس با توليد آن محصول به موفقيت رسيد.

سؤال بسيار كليدي آن است كه تصميمات خريد توسط كدام قسمت مغز انجام مي شود؟ نكته مهمي كه در بازاريابي سنتي به آن توجهي نمي شود اين است كه تصميمات خريد ما اغلب با مغز قديم انجام مي شود! تا به حال بازاريابان فكر مي كردند تمامي خريدها با بخش منطقي مغزمان انجام مي شود. البته هميشه در طول تاريخ بازاريابان مي دانستند كه احساسات بر تصميمات خريد تأثير دارد. ولي اكنون مشخص شده است كه تأثيرگذاري بخش احساسي و مغز قديم بسيار فراتر از آن چيزي است كه تصور مي كرديم. بنابراين پس از پي بردن به اين مهم كه بخش عمده خريد مشتريان توسط احساسشان انجام مي گيرد، شركت هاي بزرگ و به دنبال آن شركت هاي كوچك تر شيوه سنتي تبليغات را رها كرده و به بازاريابي عصبي روي آورند. بدين گونه كه احساس مشتري را مستقيما نشانه مي گيرند و از آن براي فروش بيشتر و بيشتر استفاده مي كنند.

منابعي براي مطالعه بيشتر

http://seokar.blogtez.com

http://seokar8.niloblog.com

http://seokar1.avablog.ir

http://webdesigner-seo.yektablog.net

webmaster-seo.takblog.net

http://seobaz7.bigsite.ir

____________________

 

ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۱۱:۳۷ ] [ بهمن ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی