تكنولوژي / اخبار تكنولوژي و دوربين مداربسته
تكنولوژي / اخبار تكنولوژي و دوربين مداربسته
نويسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
 

 

 

Bootstrap به شما در نحوه ارائه سايت و بهبود نمايش صفحات وب بسيار كمك ميكند، مهمتر از هرچيز ديگر سرعت بالاي كار با آن است كه زمان راه اندازي و اتمام يك پروژه را حتي تا 80 درصد كاهش ميدهد.

Bootstrap چيست؟

يك چارچوب نرم افزاري يا Framework است كه شامل توابع و كتابخانه هاي از پيش آماده شده به زبان HTML و CSS و JavaScript مي باشد كه به ما اين امكان را مي دهد تا در صفحات وب خود، با استفاده از كتابخانه هاي از پيش آماده، المان هايي نظير: فرم ها، دكمه ها، تب ها و … را ايجاد كرده و رابط كاربري وب سايت خود را توسعه دهيم. با توجه به امكانات ارائه شده توسط Bootstrap و همين طور سادگي استفاده از آن، روز به روز به تعداد وب سايت هايي كه از آن استفاده مي كنند، افزوده مي شود.

تاريخچه كلمه Bootstrap چيست؟

عبارت Bootstrap به تنهايي به معني “خود راه انداز” بوده و كلمه Bootstraping به معني راه اندازي يك فرآيند بصورت مستقل و بدون استفاده از منابع خارجي مي باشد. اين عبارت در علم كامپيوتر كمي كوتاهتر شده و با عنوان Booting بكار ميرود، كه نشان دهنده فرآيند راه اندازي سيستم و واردسازي اطلاعات اوليه نرم افزار در حافظه كامپيوتر مي باشد.

كلمه Boot در زبان انگليسي به معني پوتين يا چكمه مي باشد، برخي از پوتين ها زبانه كوچكي در انتهاي خود دارند كه هنگام پوشيدن پوتين براي قرارگرفتن بهتر پا در آن استفاده ميشود (چيزي شبيه به پاشنه كش) اين زبانه با نام Bootstrap شناخته ميشود.

مزيت هاي Bootstrap

- بهبود نمايش صفحات وب

- سرعت بالاي كار با آن و كاهش زمان اجراي يك پروژه

- همخواني با تمامي مرورگرهاي استاندارد

- امكان ايجاد صفحه بندي، امكان ساخت انواع، قابليت هاي زيبا سازي

- امكان طراحي صفحات وب بصورت واكنش گرا

تبليغات درون متني/

اگر تمايل داريد براي شركت خود اقدام به طراحي سايت ارزان كنيد پيشنهاد مي كنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت   طراحي سايت فروشگاهي  و  طراحي سايت شركتي را مطالعه كنيد. من به شما پيشنهاد مي كنم خدمات طراحي سايت پيام آوا را براي اين كار نگاه كنيد. شركت پيام آوا بهترين و با كيفيت ترين خدمات طراحي سايت را در قالب طراحي سايت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه مي كند.

تبليغات درون متني

مشكل Bootstrap چيست؟

پروژه Bootstrap با هدفي مشخص و ايده اي ستودني راه اندازي شده است و در اين مسير سومين نسخه خود را تجربه ميكند. طراحان زيادي از استانداردهاي آن بهره ميبرند و افراد زيادي استفاده از Bootstrap در طراحي سايت شركتي يا طراحي فروشگاه اينترنتي را يك مزيت مهم ميدانند ولي مشكل اصلي زماني ايجاد ميشود كه شما وابستگي زيادي به طراحي اوليه آن داشته باشيد.

امروز شاهد سايت هاي زيادي هستيم كه همگي ظاهر نسبتا يكساني داشته و به راحتي ميتوان ردپاي Bootstrap را در آن ديد. بعنوان مثال رنگ مشكي هدر سايت، حاشيه هاي 1 پيكسلي خاكستري و دكمه هاي آبي و قرمز با ظاهري مشخص نشان دهنده بكارگيري Bootstrap در يك سايت هستند، در حاليكه با كمي تغيير ميتوان ظاهري جديد و متفاوت به هريك از اين بخش ها داده و رنگ بندي هاي دلخواه خود را در آنها ايجاد نمود.

اگر روند استفاده از Bootstrap به همين شكل ادامه پيدا كند ممكن است در آينده تشخيص سايت هاي اينترني از يكديگر كمي دشوار شده و همگي داراي ظاهري يكسان و تكراري گردند. اين مسئله به معني مخالفت ما با اين سيستم و امكانات آن نيست بلكه منظور آن است كه بياييد تا اين امكانات را در راستاي بهبود فضاي اينترنت بكار گرفته و خلاقيت خود را فراموش نكنيم.

ريسپانسيو در دستان Bootstrap

يكي از قابليت هاي منحصر به فرد Bootstrap امكان طراحي وب سايت واكنشگرا و ريسپانسيو است. اين ويژگي كه امكان طراحي به صورت ريسپانسيو را بسيار ساده كرده از نسخه ي ۲٫۰ به بعد وارد Bootstrap شد طراحي ريسپانسيو و واكنشگرا به اين معنا است كه وب سايت در تمامي سايز ها در تمامي دستگاه ها مانند موبايل ، تبلت ، لپ تاپ و … با حالت استاندارد نمايش داده شود

Bootstrap Glyphicons

با لود كردن فايل هاي Bootstrap ديگر نيازي به لود كردن فونت ايكون و يا استفاده از عكس به عنوان ايكون نيست زيرا Bootstrap داراي بيش از ۲۵۰ فونت ايكون مي باشد و طرز استفاده از آنها بسيار ساده و راحت است.

هدف از به وجود آمدن بوت استرپ اين است كه مي توان به آساني، خيلي سريع و با درگيري هاي كمتر ميان تگ هاي html، css و js قالب ها، لايه ها و صفحات وب را به صورت پاسخگو و طراحي سايت ريسپانسيو براي انواع مرورگرها و ابزارهاي نمايشگر وب با كمترين دانش ايجاد نمود. امكانات بسيار بوت استرپ جهت ساده نمودن كارهايي مانند استايل دهي به تگ هاي مختلف سايت و افكت هايي مانند اسلايدرهاي سايت موجب شده است تا كاربران زيادي به سمت بوت استرپ بيايند و از كدهاي آن استفاده كنند. بوت استرپ به صورت متن باز است و بسياري از طراحان وب با افزودن تكه كد به آن امكانات جالبي را به بوت استرپ اضافه كنند

تبليغات ميان متني

سئو سايت براي موتورهاي جست و جو و همچنين  تبليغات گوگل ادوردز  از جمله مهمترين روش ها براي بيشتر ديده شدن سايت شما به حساب مي آيد. شركت پيام آوا خدمات طراحي سايت تهران و سئو را با مناسب ترين قيمت به شما ارائه مي دهد. بازاريابي و تبليغات به ركن اساسي جامعه امروز ما تبديل شده است.

تبليغات ميان متني

 

 
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۰۷:۳۶ ] [ بهمن ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی