تكنولوژي / اخبار تكنولوژي و دوربين مداربسته
تكنولوژي / اخبار تكنولوژي و دوربين مداربسته
نويسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس

 به طور كلي طراحي سايت به دو قسمت عمده تقسيم مي شود. طراحي سايت شركتي و طراحي سايت فروشگاهي. بر خلاف يك وبسايت فروشگاهي كه شما مي توانيد محصولات خود را به صورت آنلاين به فروش برسانيد؛ در طراحي سايت شركتي شما تنها به معرفي شركت و راههاي ارتباطي با خودتان اكتفا مي كنيد. بنابراين طراحي سايت شركتي يك وبسايت براي معرفي شركت شماست و معرف برند شما به حساب مي آيد.

مزايا طراحي سايت شركتي

وبسايت شركتي شخصيت برند و شركت شماست. به عبارتي وبسايت شركتي اين امكان را براي شما ايجاد مي كند كه در تمام ساعات شبانه روز اطلاعات و امكانات شركت شما در دسترس عموم قرار بگيرد و از اين طريق منجر به بهبود اعتبار شركت و همچنين افزايش اعتماد مشتريان شما شود.

به صرفه بودن طراحي سايت شركتي

طراحي وبسايت شركتي حكم يك كارت ويزيت در دودهه پيش براي تجارت فيزيكي شركت شما را دارد. در دنياي مجازي و ديجيتال طراحي وبسايت شركتي معرف شركت شما به مشتريان و مخاطبان شما را دارد.

بنابراين طراحي سايت شركتي يك نوع تبليغات و پل اوليه براي برند سازي نيز به حساب مي آيد. در حالي كه بسياري از روش هاي تبليغاتي مانند تبليغات تلويزيوني يا بيلبورد نياز به هزينه هاي هنگفت و مداومت در تبليغات را دارد اما طراحي يك سايت شركتي حرفه اي با هزينه هاي منطقي بسيار پايين تري مي تواند تبليغات براي شركت شما را بهبود ببخشد.

 

طراحي سايت شركتي و برتري نسبت به رقبا

 

شركت هاي بسياري امروز يك وبسايت حرفه اي براي شركت خود طراحي كرده اند و در نتيجه براي آنكه شما از اين قافله عقب نمانيد بايد براي شركتتان يك وبسايت حداقل ساده داشته باشيد.

برخي از شركت ها خدمات فروش و پس از فروش خود را در وب سايت خود ارائه مي دهند. علاوه بر آن ، مراحل معرفي تا فروش محصول را توسط وب سايت خود انجام مي دهند.

بنابراين تيم فروش شركت شما مي تواند با استفاده از وبسايت شركتي شما اقدام به جذب مشتريان در فضاي ديجيتال كند و همين موضوع در ميان مدت به مزيت رقابتي شما نسبت به رقبايتان تبديل مي شود.

اهداف طراحي سايت شركتي

همانطور كه گفتيم يافتن بازارهاي هدف از طريق بازاريابي اينترنتي كه لازمه ي آن داشتن يك سايت حرفه اي و استاندارد است، از مهم ترين موضوعاتي است است كه مي توان از طريق طراحي سايت شركتي به آن رسيد.

 

به طور خلاصه مي توان اهداف طراحي سايت شركتي را اين چنين بيان كرد:

1)    طراحي سايت شركتي ارتباط شما با مشتريان را تسهيل مي كند و در نتيجه بدين وسيله مي توانيد يك تعامل پايدار با آنها برقرار كنيد.

2) با روش هاي مختلفي مي توانيد از وبسايت شركتي خود درآمد كسب كنيد. براي مثال اگر وبسايت خود را به صورت حرفه اي مديريت كنيد از طريق تبليغات بنري مي توانيد درآمدي براي وبسايت داشته باشيد.

۳) امروز يكي از بزرگترين معضلات بشر تخريب محيط زيست است. استفاده بيشتر از وبسايت ها و توليد محتوا بر روي سايت بجاي كاغذ ها در جهت حفاظت از محيط زيست نيز خواهد بود.

 

بنابراين وب سايت مناسب به شما كمك خواهد كرد كه با هزينه اندك، شناخته شده و كسب و كار خود را بهبود ببخشيد. طراحي سايت مناسب و همچنين رعايت نمودن سئو سايت از پيش نيازها در اين امر مي باشد.

نكات مربوط به طراحي سايت شركتي

اگر تمايل پيدا كرده ايد كه براي خود يك وبسايت شركتي طراحي كنيد توصيه مي كنيم كه به نكات زير توجه ويژه داشته باشيد:

1) به دنبال سايت هاي آماده نباشيد بلكه سعي كنيد از طراحي سايت اختصاصي استفاده نماييد.

2) در طراحي گرافيكي سايت خود از طيف رنگي مناسب استفاده كنيد.

3) رعايت اصول و قواعد استاندارد در كد نويسي

4) استفاده از كد واكنش گرا (responsive). اين موضوع در دنياي امروز كه بيش از نيمي از كاربران از موبايل براي اتصال به اينترنت استفاده مي كنند بسيار حياتي خواهد بود.

5) خيلي ساده و سريع كاربر را به هدفش برسانيد.

     رعايت اين نكات سبب مي شود سايت شما به سمت هدفي كه مد نظرتان هست سريع تر پيش رود و با دقت بيشتري به اهداف بازاريابي خود نايل شويد.

 

با طراحي يك وبسايت حرفه اي، حرفه اي ديده شويد

موضوع مهم ديگر در زمينه طراحي سايت شركتي بحث استفاده از فضاي شبكه هاي اجتماعي در تبليغات است. بسياري از كاربران اينترنت ساعت هاي زيادي از روز را در شبكه هاي اجتماعي مانند توييتر، فيسبوك و اينستاگرام مي گذرانند و در نتيجه تمركز زيادي در بحث تبليغات به اين فضاها شده است.

وقتي شما اقدام به تبليغات در فضاي مجازي مي كنيد داشتن يك وبسايت شركتي حرفه اي مي تواند حس اعتماد در مخاطبان شما ايجاد كند.

به عبارتي دقيق تر حضور در شبكه هاي اجتماعي عموما با هدف معرفي و بازاريابي محصولات شركت و بهبود تعامل با مخاطبان است. لذا نميتوان روي آن به عنوان نماينده اصلي شركت در محيط مجازي حساب كرد. با داشتن يك وبسايت شركتي مناسب ميتوانيد كليه فعاليت هاي بازاريابي، دريافت بازخورد از مشتريان، آنلاين برندينگ و… را در محيطي جامع و حرفه اي انجام دهيد.

شما در وبسايت امكان توسعه و گسترش امكانات خود را داريد و به راحتي ميتوانيد تمام جزئيات مد نظرتان را درباره شركت به شكلي بهينه و دقيق مطرح كنيد.

نكته پاياني

طراحي سايت شركتي نياز به تخصص دارد و درنتيجه شما نمي توانيد به هر شخص يا هر شركتي براي طراحي سايت اعتماد كنيد. شركت طراحي سايت رايان يكي از پرسابقه ترين شركت هاي طراحي سايت در تهران است و با تجربه ده ساله در اين صنعت بهترين و به روز ترين وبسايت هاي شركتي را به شما عرضه مي كند.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲ آبان ۱۳۹۹ ] [ ۰۹:۲۹:۳۶ ] [ بهمن ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی