تكنولوژي / اخبار تكنولوژي و دوربين مداربسته
تكنولوژي / اخبار تكنولوژي و دوربين مداربسته
نويسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس

 

سيستم امنيتي يكپارچه به معناي استفاده از تكنولوژي هاي جديد براي هماهنگ سازي ابزارهاي امنيتي مورد استفاده شما است. امروزه عناصر دنيا بيش از هر زمان ديگري به هم متصل گشته‌اند. ساعت مچي شما به موبايل شما وصل شده كه خود آن به تبلت شما و الي آخر متصل است. ما در حالي اين سبك از زندگي هوشمند را پذيرفته‌ايم كه در واقع يكپارچه شدن سيستم‌ها را مي‌پذيريم.

چرا لوازم خود را به هم متصل مي‌كنيم؟ ساده‌ترين جواب ساده كردن زندگيست. اگر اين طور است پس شايد بهتر است اين يكپارچگي را به لوازم شخصي خود محدود نكرده و آن را به كسب و كار خود نيز گسترش دهيم. زيرا عملا تفاوتي نداشته و باعث صرفه‌جويي در مخارج و راحتي در تصميم‌گيري خواهد شد.

يكپارچه‌سازي سيستم‌هاي امنيتي

يكپارچه‌سازي سيستم‌ها ايده‌ي وصل كردن دستگاه‌ها را به يك شركت تعميم مي‌دهد. در نتيجه زيرشاخه‌هاي مختلف از آن به يك اكوسيستم تبديل خواهند شد. اين به معني جمع‌آوري داده از زيرسيستم‌هاي موجود يا استفاده از يك سيستم موجود به عنوان يك مركز جمع‌آوري داده است. بدون در نظر گرفتن روش، هدف از اين كار ايجاد يك چشم‌انداز واجد و متحد است.

در نهايت اين به معني ساده كردن پروسه‌ها و به دست آوردن بينشي عملي در تصميم‌گيري و كار است. اگرچه يكپارچه‌سازي تبديل به يك قاعده در ابعاد ديگر زندگي شده است، اما كسب و كارها اغلب به يكپارچه‌سازي سيستم‌هاي امنيتي به دليل باورهاي غلط در مورد مخارج بالاي آن نمي‌پردازند. در نتيجه سيستم‌هاي امنيتي مختلف بدون ارتباط با يكديگر و توسط افراد متفاوت درون يك سازمان به كار گرفته مي‌شوند.

سيستم امنيتي يكپارچه به شما كمك مي كند كه در هزينه هاي سازمان و شركت خود صرفه جويي داشته باشيد. چنانچه سيستم‌ها يكپارچه نشده باشند، شركت‌ها با مخاطراتي مانند عدم شفافيت و در نتيجه ضرر مالي مواجه خواهند شد. به طور مثال تيم مسئول كنترل تردد در نيمه‌شب از باز شدن در ورودي آگاه مي‌شود اما قادر به ديدن تصاوير دوربين مدار بسته نيست. بدون سيستمي يكپارچه هيچ راهي براي آن‌ها وجود ندارد كه پي ببرند كه آيا هشدار ورود توسط يك سارق، عامل طبيعي يا اشتباه در تجهيزات رخ داده است. اين تيم مجبور خواهد شد كه به صورت دستي به دنبال تصاوير گشته تا مشخص شود كه كدام در بوده و به چه دليل باز شده است.

يكپارچه‌سازي كنترل تردد و نظارت ويدئويي

پاسخگويي كُند باعث افزايش خطر براي سيستم خواهد شد. دزدي و خرابكاري به صورت سريع اتفاق مي‌افتد، در نتيجه سيستم‌ها و كاربران مجبورند براي پيشگيري از آن سريع باشند. اين سيستم‌هاي امنيتي مي‌توانند مفيدتر از صرفا اطلاع رساني در مورد يك دزدي عملي كنند و حتي پيش از وقوع جرم، از وقوع آن هشدار دهند.

به اين ترتيب است كه تيم‌هاي امنيتي و تصميم‌گيران براي انتخاب تصميم‌هاي موثر وقت بيشتري خواهند داشت. اگر دري بي‌موقع باز شود، يك سيستم يكپارچه سريعا كاربران را از اين كه چه دري توسط چه شخصي باز شده است با خبر خواهد ساخت. راهكارهاي يكپارچه موثرتر، پربازده‌تر و كم‌خرج‌تر هستند. به طور ايده‌آل شركت‌ها بايد از ابتدا از اين گونه راهكارها استقبال كنند تا بتوانند مشكلات را زوتر پيش‌بيني كرده و تصميم مناسب را بگيرند.

سيستم دوربين هاي امنيتي

اگرچه يكپارچه‌سازي از ابتدا بهترين روش است، اما بسياري از شركت‌ها از قبل سيستم‌هاي امنيتي خود را دارند و براي تغيير آن نگران زيرساخت‌هاي خود هستند. اين نگراني‌ها باعث مي‌شود كه عده‌اي تصور كنند اين يكپارچه‌سازي به سود شركت نخواهد بود. خوشبختانه به تازگي و با تلاش شركت‌هاي تامين كننده‌ي راهكارهاي يكپارچه‌ي امنيتي، اين تفكرات با استقبال كمتري مواجه شده است.

 

بيشتر بخوانيد:   دوربين‌ مداربسته تحت شبكه     بهترين دوربين‌ مدار بسته      دوربين حرارتي        دوربين اچ دي

اگر شركتي از قبل سيستم دوربين امنيتي خود را داشته باشد و بخواهد سيستم كنترل تردد را به آن اضافه كند، يك تامين‌كننده‌ي حرفه‌اي قادر است كه ورودي‌هاي كنترل تردد را به همراه تكنولوژي مورد نياز براي متصل شدن دوربين فراهم كند. اين راهكار به كاربران امكان نظارت بر تصاوير ضبط شده و ترددها را به طور همزمان و بر روي يك سيستم خواهد داد.

در حالي كه يك سيستم واحد و متحد باعث صرفه‌جويي در زمان مي‌شود، مي‌تواند به مديريت امنيت نيز به طور كلي كمك كند. قابليت ديدن همزمان تمامي سيستم‌هاي امنيتي به كادر امنيت اين امكان را مي‌دهد كه از هرجايي بتوانند موقعيت مورد نظر را مديريت كرده و از خرج و مخارج بالاي لازم براي مديريت يك سيستم پرهيز كنند. دنياي پرتحرك امروز باعث شده است كه ديگر مديران امنيتي براي ديدن هشدارها و تصميم‌گيري نيازي به حضور در مراكز عملياتي نداشته باشند. بنابراين سيستم امنيتي يكپارچه باعث مي شود كه مديران مياني و رده بالاي يك سازمان بتوانند با تمركز بيشتري و با سرعت و دقت بالا تصميم گيري كنند.

به اين صورت پروسه‌ها راحت‌تر شده و كاربران مي‌توانند هشدار را سريعا ببينند، تصوير دوربين‌ها را چك كنند، يا اجازه‌ي ترددي را با موبايل خود كنترل كنند. شبكه‌هاي مدرن امن بوده و به كساني كه دسترسي داشته باشند اجازه‌ي استفاده مي‌دهند و نيازي به حضور فيزيكي آن‌ها نيست. يكپارچه ساختن سيستم‌هاي امنيتي اولين قدمي است كه شركت‌هاي امنيتي قادرند جهت ساده‌سازي كارها، داده‌ها و هزينه‌ها انجام دهند.

تكنولوژي انرژي و ارتباطات

روش‌هاي سنتي نياز به دو سيستم داشتند؛ يكي جهت تجهيزات درون شبكه‌اي و ديگري براي موقعيت‌هاي خارج از شبكه. با پيشرفت فناوري در انرژي و ارتباطات، نياز به چندين سيستم از بين رفت. داده‌ها مي‌توانند به صورت امن از يك لوكيشن دورتر به يك سيستم موجود تغذيه شوند. اين موقعيت‌هاي دور امكان دارد داده‌ها را به دليل مخارج انتقال و اتصال از راه دور به صورت متفاوتي نسبت به يك سيستم متصل انتقال دهند. نتيجه نهايي اما به هر حال ثابت است، سيستم امنيتي يكپارچه حجم عظيمي از داده را به يك هوشمندي قابل استفاده مي‌سپارد و كار را براي تصميم‌گيرنده آسان مي‌سازد.

تشخيص الگوها

به جاي فراهم كردن ده‌ها ساعت فيلم كه شايد مرتبط هم نباشند، آناليز سيستم قادر است دقيقا اطلاعاتي را كه كاربر به آن نياز دارد در اختيار او قرار دهد. حوادثي را كه قبلا يك بار مصرف تلقي مي‌شدند، حالا مي‌توان تحليل كرد تا روندها و الگوهايي از مناطق حياتي را به دست آورد و به اين سرمايه‌گذاري را به صورت هدفمند انجام داد. مشتريان امروزه انتظار دارند كه هر چيزي كه نياز دارند را دقيقا به همان شكل دريافت كنند، كسب و كارها نيز به حمايت از آن‌ها مي‌پردازند. تامين‌كنندگان امنيت نيز امروزه انتظار دارند كه سادگي در كارهاي روزمره‌ي خود را درون اين سيستم‌ها جاي دهند. يك سيستم متحد قادر است نمايي يكتا را به منظور ساده‌سازي رويه‌ها، شتاب‌دهي به روند تصميم‌گيري و صرفه‌جويي در مخارج تامين كند.

بيشتر بخوانيد:   هايك ويژن    نصب دوربين مدار بسته     تي وي تي   قيمت دوربين مداربسته

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۴ بهمن ۱۳۹۹ ] [ ۱۰:۰۹:۳۵ ] [ بهمن ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی