تكنولوژي / اخبار تكنولوژي و دوربين مداربسته
تكنولوژي / اخبار تكنولوژي و دوربين مداربسته
نويسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
 

 

شركت هايك ويژن به عنوان توليد كننده پيشرو در حوزه دوربين مدار بسته در دنيا با توليد نسل جديدي از دوربين حرارتي بولت قابليت حفاظت پيراموني فوق العاده اي را براي مشتريان بهمراه مي آورد، دوربين بولت حرارتي جديد هايك ويژن توان آشكار سازي آتش سوزي هاي احتمالي در ميدان ديد خود را قبل از وقوع دارد. كاربران مي توانند با استفاده از اين دوربين منطقه اي كه امكان وقوع آتش سوزي و حريق در آن وجود دارد را شناسايي كرده و با يك اقدام به موقع از بروز خسارتهاي جدي جلوگيري نمايند. دوربين جديد حرارتي هايك ويژن مدل DS-2TD2615-7/10 با قيمت مناسب و مقرون به صرفه ، يك پيشنهاد عالي براي حفاظت از فضاي پيراموني با برد كم به حساب مي آيد اين دوربين مي تواند با اطلاع رساني به موقع از آسيب ديدن جدي اموال افراد جلوگيري كند.

دوربين هوشمند هايك ويژن به لطف استفاده از الگوريتم هاي هوش مصنوعي قادر است تصاوير را بصورت شبانه روزي تجزيه و تحليل نمايد و بسياري از ويژگي هاي آناليز تصوير مانند ارسال هوشمند آلارم ، عبور از خط فرضي مجازي ، ورود يا خروج به منطقه ي از پيش تعريف شده و همچنين نفوذ به محوطه ي ممنوعه را در كنار بسياري از موارد ديگر براي مشتريان به ارمغان بياورد. كاربران با استفاده از اين دوربين مي توانند در طول روز يا شب همواره محيط مورد نظر خود را زير نظر داشته باشند.

تكنولوژي پردازش تصوير دوربين بولت جديد هايك ويژن تركيبي از چند پردازشگر تصوير و بهبود تصاوير با استفاده از فناوري هاي هوشمند مي باشد تا دوربين بهترين تصاوير حرارتي را از ميدان ديد خود ارائه نمايد. اين دوربين مداربسته قادر است تفاوت حرارت اجسامي كه در ميدان ديدش وجود دارد را با دقت 50 ميلي كلوين نمايش دهد و كاربران مي توانند با استفاده از طيف هاي مختلف رنگي اين تفاوت درجه حرارت را مشاهده كنند. اين تفاوت توسط تكنولوژي NETD در دوربين بولت حرارتي هايك ويژن انجام مي شود. اندازه گيري تفاوت دمايي بين اجسام در دوربين حرارتي توسط سنسور دوربين انجام مي شود و هر چقدر اين تفاوت دمايي ، عدد كوچكتري باشد ، اين مهم بدين معني است كه سنسور دوربين از كيفيت بهتري برخوردار است.

با استفاده از اين دوربين حرارتي هوشمند ، كاربران مي توانند براي اجسامي كه در ميدان ديد دوربين وجود دارند يك آستانه حرارتي تعيين كنند ، در اين صورت زماني كه درجه حرارت اجسام از آستانه تعريف شده بيشتر مي شود ، دوربين با ارسال آلارم ، مركز كنترل را از بروز مشكل باخبر مي كند و اپراتور اتاق كنترل با اقدام به موقع قادر خواهد بود از بروز حريق هاي كوچك يا بزرگ پيشگيري كند. استفاده از اين دوربين مي تواند با پيشگيري از بروز حريق نقش حياتي در حفط امنيتي و جلوگيري از خسارت هاي مالي يا جاني در حوزه هاي مختلف شود.

همگام سازي هوشمند تصوير در تصوير جزئيات بي نظيري را براي اپراتور به نمايش مي گذارد ، جزئيات بهمراه تصوير واضح تر رنگي مي تواند در كنار تصوير حرارتي توسط دوربين هايك ويژن ارائه شد تا در صورت لزوم براي شناسايي بهتر موارد مشكوك از اين تصاوير تركيبي استفاده شود. علاوه بر آن امكان ارائه يك تصوير به عنوان پيش نمايش با پهناي باند كمتر در اين دوربين فراهم شده است تا با توجه به نياز كاربر بتواند تصوير رنگي يا حرارتي را مشاهده كرده و در صورت لزوم به جزئيات بيشتر تصوير را با اندازه واقعي مشاهده نمايد. اين قابليت براي هنگامي كه تعداد دوربين هاي حرارتي و معمولي در سيستم زياد بوده و پهناي باند در اختيار محدود است مي تواند بسيار مفيد باشد.

بيشتر بخوانيد :     خدمات نصب دوربين مداربسته

برخي از ويژگي هاي ديگر دوربين بولت حرارتي جديد هايك ويژن به شرح زير مي باشند :

  • حساسيت و رزلوشن سنسور معادل 160*120 ، كيفيت تصوير خروجي ارائه شده با تنظيم كنتراست مناسب معادل 320*240 .
  • قابليت Mirror Image ، زوم ديجيتال دو ، چهار و يا هشت برابر ، قابليت خروجي مستقيم تصوير بر روي دوربين
  • سازگار با محيط هاي مختلف جهت نصب ، دوربين به گونه اي طراحي شده كه مي تواند در شرايط آب و هوايي نامساعد عملكرد قابل قبول و مناسب خود را داشته باشد و خود را با محيط و آب و هوا كاليبره كند.

اين دوربين حرارتي براي هر راهكار حفاظت پيراموني يك انتخاب خوب به حساب مي آيد ، قابليت پيشگيري از وقوع آتش سوزي و حريق در اين دوربين باعث شده بتوان از آن در راهكارهاي نظارت تصويري در حوزه هاي متعددي مانند فرودگاه ها ، راه آهن ، زندان ها ، نيروگاه ها ، پالايشگاه ها ، پروژه هاي صنعتي و مواردي شبيه به اين استفاده كرد. مزيت ديگر اين دوربين كه از اهميت ويژه اي برخوردار است طراحي جمع و جور و كوچك آن است كه با افزايش ميزان پايداري و مقاوت در هر شرايط آب و هوايي و هر موقعيتي امكان نصب آن وجود دارد. از روي ديوار گرفته تا زير سقف همه جا مي توان با نصب آن نياز هاي حفاظتي مشتريان را به بهترين نحو پوشش مي دهد.

فرانك كارت مدير محصولات مدار بسته حرارتي هايك ويژن در اروپا در اين زمينه گفت : دوربين حرارتي بولت جديد هايك ويژن تنها براي مشاهده آنچه رخ مي دهد نيست ، بلكه كاربران مي توانند با استفاده از آلارم هاي به موقع اين دوربين هوشمند از بروز آتش سوزي هاي مختلف قبل از بروز آن باخبر شوند و از خسارت هاي مالي و يا جاني آن جلوگيري نمايند. به اين ترتيب دوربين بولت حرارتي هايك ويژن به كاربران كمك مي كند تا از اموال و دارايي هاي خود حفاظت نمايند.

دوربين مخصوص شمارش افراد هايك ويژن مجهز به الگوريتم هوش مصنوعي برنده جايزه Protector & Wik

 

شركت هايك ويژن به عنوان توليد كننده برتر در حوزه دوربين مدار بسته اخيرا توانست جايزه Protector & Wik را در حوزه نظارت تصويري و امنيت كسب نمايد. هايك ويژن اين جايزه را به خاطر دوربين دام دو سنسوره با قابليت شمارش افراد مدل iDS-2CD6810F/C كسب كرده است. اين جايزه با توجه به راي خوانندگان مجله و وب سايت انجام شده است و هايك ويژن به انتخاب مردم توانست جايزه Protector & Wik را به خود اختصاص دهد.

دوربين شمارنده هايك ويژن به عنوان يك راه حل حياتي در اجراي برنامه هاي مختلف كاربران ايفا مي كند اين دوربين با جمع آوري اطلاعات با ارزشي مانند تعداد افرادي كه به يك منطقه وارد يا از آن خارج مي شوند به مديران كسب و كار كمك مي كند. همچنين اين دوربين با شمارش تعداد افراد درون يك ناحيه مي تواند ميزان تراكم افراد را تشخيص داده و اطلاعات اوليه براي تصميم گيري نرم افزار هوشمند و NVR هايك ويژن را در اختيار آن مي گذارد. تشخيص پرسه زدن افراد در يك ناحيه و اطلاع رساني توسط دوربين مي تواند هر اقدام مشكوكي را اطلاع داده و از وقوع حوادث احتمالي جلوگيري نمايد. از دوربين هاي مخصوص شمارش افراد هايك ويژن مي توان در مناطقي مانند سالن هاي ورزشي ، مراكز خريد ، فروشگاه هاي زنجيره اي بزرگ ، موزه ها و مواردي شبيه به اين براي تشخيص صف يا شمارش افراد استفاده كرد.

بيشتر بخوانيد :  دوربين مداربسته تي وي تي

آلن ژو مدير منطقه اي آلمان هايك ويژن در اين خصوص گفت : ما از دريافت اين جايزه خيلي خوشحال و ذوق زده هستيم ، تيم ما همواره در تلاش بوده تا محصولات با كيفيت با قابليت هاي جديد و منحصر به فرد را توليد نمايد. به طور مثال مشتريان ما مي توانند از محصولات مدار بسته مبتني بر هوش مصنوعي ما براي پوشش نيازهاي حفاظتي خود استفاده كنند .

درباره Protector & Wik

Protector & Wik يك مجله قديمي و قدرتمند در حوزه اطلاع رساني و تست فناوريهاي امنيتي و حفاظتي است كه به زبان آلماني فعاليت مي كند و به صورت روزانه تحولات سيستم ها و برند ها را در مناطق آلماني نشين ارائه مي دهد. سال 2018 ششمين دوره از جوايز Protector & Wik به عنوان جايزه فناوري برتر امنيتي به شركت هاي برتر ارائه شد. آنها هر سال سه محصول برتر را در 4 حوزه دوربين مدار بسته ، سيستم هاي كنترل تردد ، سيستم هاي اعلام سرقت و خانه هوشمند به شركت هاي برتر اعطا مي كنند.

 

  1. دوربين مداربسته
  2. قيمت دوربين مداربسته
  3. دوربين مدار بسته
  4. خريد دوربين مداربسته
  5. خريد دوربين مدار بسته
  6. فروش دوربين مداربسته
  7. دوربين مداربسته هايك ويژن
  8. دوربين هايك ويژن
  9. دوربين مداربسته
  10. قيمت دوربين مداربسته
  11. دوربين مدار بسته

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ ] [ ۱۱:۲۷:۵۷ ] [ بهمن ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی