تكنولوژي / اخبار تكنولوژي و دوربين مداربسته
تكنولوژي / اخبار تكنولوژي و دوربين مداربسته
نويسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس

ابزارهاي طراحي UI / UX براي طراحي سايت و اپ ها بسيار زياد است و اما اينكه بخواهيد با يكي از آن ها و يا چندين نرم افزار كار كنيد، مطمئنا انتخاب هاي سختي در پيش خواهيد داشت.

شما با خواندن اين مقاله، مي توانيد برترين ابزارهاي طراحي UI / UX را شناسايي كنيد و بدانيد كه بهتر است از كدام يك از آن ها در زمينه كسب و كار و همچنين طراحي UI / UX كار كنيد.

ابزارهاي UI به طراحان كمك مي كند تا بتوانند نمونه محصول خود را در كمترين زمان ممكن آماده كنند و ببينند كه محصول نهايي به چه صورت است و آيا چيزي كه فكرش مي كرده اند، بوده است يا خير.

اين ابزارهايي كه طراحان UI / UX از آن استفاده مي كنند در واقع، پيچ و مهره هاي يك طرح را نشان مي دهند و عملكرد آن را به شما ارتباط مي دهند.

ابزارهاي UX بر كاربر و نحوه تجربه محتواي آنها متمركز شده اند.

اين ابزارهاي طراحي UI / UX مي توانند به ساختار معماري اطلاعات و همچنين نحوه عبور شخصي از طريق تجربه كمك كنند.

از آنجا كه اين مسئله مفهومي تر است، ابزارهاي UX در مورد كمك به يك طراح براي ترسيم تصوير گسترده تر از چگونگي تاثير محتوا و سازمان بر تجربه هستند.

ما قصد داريم نگاهي به برخي از ابزارهاي طراحي UI / UX بيندازيم كه شايد براي روند طراحي شما مفيد واقع شوند. برخي از اين ابزارهاي طراحي UI / UX داراي ويژگي هايي هستند كه هم در UX و هم در UI كار مي كنند اما به خاطر تجربه كاربري شخصي شما، اين ليست را به دو دسته تقسيم كرده ايم.

پيشنهاد مي كنم كه حتما اين مقالات را مطالعه بفرماييد :

  1. 5 نكته اساسي در مورد طراحي UX
  2. بهبود UX يا تجربه كاربري با فرانت اند مناسب

معرفي ابزارهاي طراحي UI / UX

در اين ليست، 11 ابزار اول ذكر شده براي طراحي UI بسيار عالي هستند در حالي كه 12-17 براي UX مناسب است.

  1. Sketch

اگر تجربه طراحي UI داريد، مطمئنا از Sketch شنيده ايد و دلايل بسيار زيادي وجود دارد كه چرا اين يكي از ابزارهاي طراحي است كه بسيار استفاده مي شود.

قادر به ايجاد تغييرات كلي و دلخواه از طريق نمادها، سبك هاي لايه اي يا سبك متن، يا ويژگي هاي تغيير اندازه و تراز صاف آن، از طريق كتابخانه خود، زمان كافي را براي طراحان فراهم مي كند تا نمونه هاي مداوم را ارائه دهند.

Sketch يكي از برترين ابزارهاي طراحي UI / UX است كه در نوع خود بي نظير است.

 

 

 

سئو       طراحي سايت خبرگزاري       طراحي سايت فروشگاهي

 

 

  1. Studio InVision

InVision با داشتن يك مجموعه كامل از برنامه ها، به كليه ابزارهاي طراحي UI مورد نياز براي ايجاد نمونه هاي كاملا عملي و كاربردي با عناصر و انيميشن هاي پويا، به طراحان مي دهد.

در كنار اين ابزار طراحي آسان UI، آن ها همچنين ارتباطات را آسان مي كنند و با ويژگي هاي همكاري كه به توسعه دهندگان اجازه مي دهد كار خود را در هنگام طراحي به اشتراك بگذارند، بازخورد دريافت كنند و در هر مرحله تغييرات، مستند ايجاد كنند.

اگر مي خواهيد از ابزارهاي طراحي UI / UX استفاده كنيد حتما InVision را فراموش نكنيد.

جنبه مفيد ديگر InVision تخته سفيد ديجيتال است كه به اعضاي تيم اجازه مي دهد تا ايده هاي خود را از آنجا به دست بياورند، تعامل برقرار كنند و قبل از حركت به جلو، همه موارد مهم را از سيستم خارج كنند.

 

  1. Axure


عملكرد Axure در نمونه سازي و پيگيري جريان كار است و اين داراي يك رابط صاف براي مستند سازي است و همانطور كه مي خواهيد پيش مي رود.

Axure بسياري از ويژگي هاي ديگر نمونه سازي محبوب و ابزار طراحي UI را ارائه مي دهد. اين امكان را براي تست قابليت ها فراهم مي آورد و همه چيز را براي دستيابي آسان به توسعه دهنده جمع مي كند.

اين، همراه با تاكيد بر ارتباطات، اطمينان حاصل مي كند كه همه افراد در يك پروژه با پيشرفت و تغييراتي كه در زمان واقعي اتفاق مي افتد، به روز شده اند، و Axure را به گزينه اي مناسب براي طراحي UI تبديل مي كنند و به عنوان يكي از برترين ابزارهاي طراحي UI / UX شناخته شده است.

 

طراحي سايت فروشگاه آنلاين     طراحي وب سايت     ساخت وب سايت

  1. Craft


Craft، افزونه اي از InVision است و درست در كنار كارهايي كه ممكن است در Photoshop يا Sketch انجام دهيد، با عملكردي همگام سازي كه كارهايي را كه روي آن كار مي كنيد به روز مي شود.

در كنار اين ويژگي صرفه جويي در زمان، كرافت همه چيز مورد نياز براي نمونه سازي و همكاري را ارائه مي دهد. تغييرات در يك ظاهر طراحي، ويرايش ها و ساير ترفندها در صفحه نمايش به روز مي شود تا همه از همان نسخه يك پروژه به آن مراجعه كرده و كار كنند.

كرافت نيز به عنوان يكي از برترين ابزارهاي طراحي UI / UX شناخته شده است.

Craft خود را از ساير ابزارهاي طراحي UI با محتواي خالي جدا مي كند و به هر دو عكس Getty و iStock دسترسي پيدا مي كنيد و به شما امكان مي دهيد طرح خود را با تصاوير بهتر ايجاد كنيد و در صورت وجود داده در طرح خود، مي توانيد از منابع مورد استفاده خود استفاده كرده يا از منابع ديگر آن را وارد كنيد.

بسياري از ابزارهاي طراحي UI به شما امكان اين را به شما نمي دهند كه از مدل هاي خود را با محتواي پر معني تر ايجاد كنيد.

اين ويژگي ويژه Craft به نمايه شما نشان مي دهد دقيق تر از آنچه ممكن است يك طراحي نهايي باشد.

  1. Proto.io

Proto.io به قول خودشان مي گويد، استفاده از نرم افزار طراحي UI آنها منجر به “نمونه هاي اوليه مي شود كه واقعي هستند” و Proto.io در اين مورد چنين مسئله اي را ارائه مي دهد و مي گويد آنچه را كه شما نياز داريد براي ايجاد، سازماندهي، ادغام و آزمايش دقيق مدل ها به شما ارائه مي دهيم.

Proto.io با چنين ادعاي كه دارد، خود را يكي از برترين ابزارهاي طراحي UI / UX مي داند.

همچنين روند همكاري را سريع تر مي كند و باعث برقراري ارتباط بين اعضاي تيم از طريق نظرات و بازخورد ويدئويي و همچنين ادغام با برخي از محصولات شناخته شده تر آزمايش شده مانند Lookback، Userlytics و معتبر مي شود.

 

  1. Adobe XD

سخت است كه Adobe را از جايگاه خود به عنوان حق امتياز در نرم افزار طراحي خاموش كنيد، پادشاهي محصولات طراحي آن ها به عنوان سوپر نرم افزار طراحي شناخته شده است و محصولات ادوب، جز برترين مصحولات ابزارهاي طراحي UI / UX هستند.

Adobe XD ابزارهاي برداري مستقر را براي ايجاد نمونه هاي اوليه و مدل هاي با رابط كاربري آشنا براي هر كسي كه از ساير محصولات Adobe آشنا است، ارائه مي دهد.

به همراه همكاري در زمان واقعي، باعث شده است تا بسياري از طراحان UI به اين امر واقعيت بخشند و متوجه قوي بودن اين نرم افزار شوند.

Adobe XD ابزارهاي پيچيده بسياري براي طراحان UI دارد اما همچنين با آنچه طراحان ايجاد كنش ها و ساير عناصر پويا هستند كه مي توانند در نمونه هاي اوليه و يا مدل هاي يكپارچه نياز داشته باشند، موجود است.

 

شركت طراحي سايت      ساخت سايت        طراحي سايت شركتي

  1. Marvel


اين كه آيا شما مدتي طراح UI بوده ايد يا تازه وارد نقش بازي مي شويد، پلتفرم طراحي مارول كار را آسان مي كند.

Marvel نيز جز ابزارهاي طراحي UI / UX به حساب مي رود.

با استفاده از ايجاد hi-fi، نمونه هاي اوليه تعاملي و آزمايش كاربر، اين كار را به يك طراح UI مي دهد تا همه چيز مورد نياز آن ها باشد و همه در يك رابط بصري براي شما گردآوري شده است.

مارول همچنين داراي ويژگي اي به نام Handoff است كه به كليه HTML و سبك هاي CSS مورد نياز براي شروع ساخت، به برنامه نويسان مي دهد و مي توان گفت يكي از كامل ترين ابزارهاي طراحي UI / UX است.

  1. Figma


Figma به طراحان اجازه مي دهد نمونه هاي اوليه و مدل هاي پويا بسازند و آن ها را براي قابليت استفاده آزمايش كنند و همگام سازي پيشرفت را انجام دهند.

فيگما به چندين نفر امكان مي دهد تا همزمان بر روي يك پروژه كار كنند، دقيقا مانند Google Docs كه به شما امكان مي دهد ببيند چه كسي اين همكاري را در زمان واقعي باز كرده است.

خواهيد ديد چه كسي كار مي كند و چه كاري انجام مي دهد و همچنين مبتني بر مرورگر (آنلاين) است و آن را فورا در دسترس همه قرار مي دهد و به عنوان يك امتياز اضافي، براي استفاده فردي رايگان است، و هزينه اي براي شما به صورت انفرادي نخواهد داشت.

با استفاده از فيگما، در واقع شما در حال استفاده از يكي از برترين ابزارهاي طراحي UI / UX هستيد.

  1. Framer X

Framer X از روزهاي ابتدايي خود به عنوان يك نمونه اوليه نمونه سازي از كد تكامل يافته است و به عنوان يكي از برترين ابزارهاي طراحي UI / UX شناخته شده است.

امروزه اين نرم افزار ميزبان ابزارهاي UI براي ساخت نمونه هاي اوليه كاربردي و آزمايش قابليت استفاده است. توانايي كار با React باعث مي شود تا طراحان UI كه دوست دارند در رده جديدترين نوآوري هاي طراحي وب قرار بگيرند، ايده آل باشد.

Framer X همچنين افزونه هاي متنوعي را در فروشگاه خود ارائه مي دهد و به طراحان UI امكاناتي همچون كيت هاي UI را براي يكپارچه سازي كانال هاي رسانه هاي اجتماعي مانند اسنپ چت و توييتر را ارائه مي دهد و از اين جهت پيشنهاد مي شود تا از ابزارهاي طراحي UI / UX “فريمر ايكس” استفاده كنيد.

 

  1. Origami Studio

استوديوي اوريگامي چيزي مانند InVison يا Sketch دارد، كه براي مبتديان در طراحي كمي ساده تر است. براي كساني كه به عنوان بخشي از سيستم طراحي خود به يك ابزار نمونه سازي پيشرفته تر نياز دارند، Origami Studio براي ارائه محصولات بسيار زيادي دارد.

اين پلتفرم ابزارهايي را دارد كه براي ساخت نمونه هاي اوليه كاملي كه توسط يك ويرايشگر پچ پيشرفته طراحي شده است، مي باشد و به طراحان اين فرصت را مي دهد تا عملكردهاي پيشرفته را در اختيار داشته باشند و نمونه هاي اوليه در نهايت مانند يك برنامه يا صفحه وب واقعي به نظر مي رسند و كار مي كنند.

استوديوي اوريگامي همچنين با Sketch به خوبي ادغام شده است و اگر به صورت موازي با Sketch كار مي كنيد، به شما امكان مي دهد لايه هايي را وارد كنيد و آن ها را مستقيما و بدون هيچ گونه قطعي كپي و پيست كنيد.

استوديوي اوريگامي يكي از برترين ابزارهاي طراحي UI / UX در دنيا است.

 

طراحي سايت تهران

      طراحي سايت اختصاصي     قيمت طراحي سايت

  1. Webflow


Webflow به شما قدرت طراحي مي دهد و بدون دانستن HTML يا CSS مي توانيد با آن كار كنيد.

با استفاده از قابليت كشيدن و رها كردن و رابط بصري، Webflow به شما آزادي خلاقانه مي دهد تا هر آنچه را تصور مي كنيد بسازيد.

استفاده از Webflow براي ساخت نمونه اوليه يك وب سايت واقعي به شما مي دهد و كد دقيق HTML و CSS را براي شما توليد مي كند و به جرات مي توان گفت يكي از معروف ترين محصولات براي ابزارهاي طراحي UI / UX، وب فلو است.

  1. FlowMapp

هنگام تدوين استراتژي تجربه كاربري، طراحان بايد به ساختار، جريان و نقشه هاي مربوطه توجه كنند كه همگي در پايه و اساس طراحي UX قرار دارند و فلومپ يكي از ابزارهاي طراحي UI / UX مناسب حال حاضر است.

در جاهايي كه بسياري از ابزارهاي موجود در آنجا سعي مي كنند UI و UX را با هم در يك سيستم عامل تركيب كنند، FlowMapp خود را به رشته طراحي UX اختصاص مي دهد.

 

 

 

  1. Balsamiq


Balsamiq با داشتن يك رابط كاربري مورد پسند، ايجاد وايرهاي با سطح كم را آسان مي كند. حتي افراد با تجربه صفر در پخش وايرها مي توانند پرش كنند و مواردي را كه به نظر خوب مي رسند جمع كنند.

Balsamiq هر دو ابزار UI و UX را در بر مي گيرد اما با داشتن وايرهاي كم وفادار است و به خوبي كار مي كند و جز ابزارهاي طراحي UI / UX برتر به حساب مي آيد.

  1. VisualSitemaps

خوب است كه ابزاري كه به طور خاص براي كار نقشه هاي تصويري طراحي شده باشد، به خوبي كار كند و آن را بتوانيم به عنوان يكي از برترين ابزارهاي طراحي UI / UX بشناسيم. اين ابزار داراي اتوماسيون كامل، امكان عبور از طريق وب سايت هاي محافظت شده با رمز عبور است كه حتي با وجود آفلاين بودن آن امكان وارد كردن به Sketch وجود دارد و اين نيز يك امتياز مثبت براي ابزارهاي طراحي UI / UX خواهد بود.

VisualSitemaps روند ايجاد نقشه هاي بصري را مي گيرد و آن را براي كساني كه آرزوي داشتن ابزارهاي طراحي UI / UX حرفه اي، توسعه دهندگان و هر كس ديگري كه بايد در روند ايجاد آن ها درگير باشد، فوق العاده مي كند.

 

 

هزينه طراحي سايت       طراحي سايت وردپرس     طراحي پورتال

  1. TreeJack


داشتن محتواي با كيفيت، كافي نيست و بايد با يك جريان با استفاده از ابزارهاي طراحي UI / UX و ساختاري ترتيب داده شود كه قابليت دسترسي به آن را به حداكثر برساند.

اينجاست كه معماري اطلاعات به كمك ابزارهاي طراحي UI / UX وارد مي شود.

Treejack در معماري اطلاعات تخصص دارد و به شما امكان مي دهد ساختار درخت يك وب سايت را با كاربران واقعي آزمايش كنيد.

سپس نتايج به دست آمده را نشان مي دهد كه مسير و پيمايش كاربر را از طريق محتوا نشان مي دهد و به شما بينش هاي ارزشمندي مي دهد كه مي توانيد براي ويرايش و ترفند سازماندهي محتوا استفاده كنيد و مطمئنا “تري جك” يكي از حرفه اي ترين ابزارهاي طراحي UI / UX است.

  1. Wireframe.cc


لازم نيست وايرها پيچيده باشند و ساده نگه داشتن آن ها اجازه مي دهد تا به روش ساده و مستقيمي در نحوه ساخت يك طرح ارتباط برقرار كنند و خواص ابزارهاي طراحي UI / UX حرفه اي اين گونه است.

Wireframe.cc ابزارهاي سيم كشي خود را روي مينيماليسم متمركز مي كند و ابزارهاي طراحي UI / UX بر روي اين موضوع دقت دارند.

محدود كردن عمدي پالت رنگي و استفاده از عناصر مستطيل ساده، به همراه يك رابط بدون عارضه، به طراحان UX اجازه مي دهد تا يك سيم فريم وفاداري كم را در يك لحظه بسازند.

حتي يك نسخه آزمايشي در مرورگر وجود دارد كه مي توانيد از آن استفاده كنيد تا ببينيد كه چگونه كار مي كند و مي توانيد يكي از برترين ابزارهاي طراحي UI / UX به نام وايرفريم را تست كنيد.

  1. Optimal Workshop

تا آن جا كه يك پلتفرم و ابزارهاي طراحي UI / UX پيش مي رود، Optimal Workshop تمام آنچه را براي تجزيه و تحليل قابليت استفاده، كشف كردن معماري اطلاعات و آزمايش و ارزيابي يك طرح به شما نياز دارد، را در خود جاي داده است.

Optimal Workshop خود را در ارائه بينش و ارائه داده هاي عميق در مورد كاربران و نحوه تعامل آنها با يك طرح متمايز مي كند و آپتيمال وركشاپ نيز به عنوان يكي از برترين ابزارهاي طراحي UI / UX شناخته شده است.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۸ دى ۱۳۹۹ ] [ ۰۸:۰۰:۲۶ ] [ بهمن ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی