تكنولوژي / اخبار تكنولوژي و دوربين مداربسته
تكنولوژي / اخبار تكنولوژي و دوربين مداربسته
نويسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس

 

بسياري از مشاغلي كه با آن ها روبرو شده ام با يك مشكل درخشان مشترك درگير هستند. آن مشكل داشتن يك صفحه بسيار ضعيف و غيرقابل اطمينان "درباره ما"، مي باشد. اين كار به نظر من منطقي نخواهد بود، زيرا صفحه About يكي از مهمترين دارايي هاي يك برند است و برخلاف ايجاد لينك و بازاريابي رسانه هاي اجتماعي، نيازي به تلاش و سرمايه گذاري مداوم ندارد. صفحه درباره ما اغلب بخشي از يك سفر خريد است. اين مي تواند افراد را به سمت سايت شما سوق دهد و به متقاعد كردن آن ها براي برخورد با شما كمك كند. در اين مواقع نامشخص، مي توانيد از آن استفاده كنيد تا اعتماد به نفس و تجارت خود را ارتقا دهيد. اين صفحه يك بار ايجاد مي شود ولي همان يك بار مي تواند يك گام بزرگ براي پيشرفت در آينده باشد.

نحوه داشتن بهترين صفحه درباره ما

نحوه داشتن بهترين صفحه درباره ما

چرا صفحه " درباره ما " شما اينقدر مهم است؟

اين صفحه، اغلب يك صفحه ورودي است. چه صاحب مشاغل و چه وبلاگ نويسي باشيد، صفحه درباره شما تمايل دارد به سؤالات جستجوي محور از نام تجاري (مواردي كه حاوي نام شما يا نام تجاري شما هستند) رتبه فوق العاده خوبي دهد. اين بدان معني است كه مشتريان شما اغلب از طريق صفحه درباره ما شما وارد سايت شما مي شوند. آيا اين امر باعث مي شود تا بتوانيد آن ها را ترغيب كنيد تا سايت شما را مرور كنند (يا درگير شوند)؟

فراموش نكنيد افرادي كه نام تجاري شما را در جعبه جستجو تايپ مي كنند شما را از قبل مي شناسند يا در مورد محصولات شما شنيده اند. عدم پاسخگويي به نيازهاي آن ها، يك فرصت از دست رفته است. ولي براي افراد جديد كه وارد سايت شما مي شوند اين صفحه مهم مي باشد و شما بايد خود را به بهترين شكل به آن ها معرفي كنيد. شما چند بار قبل از خريد هر چيزي، صفحه About Business را بررسي كرده ايد؟ من هميشه اين كار را مي كنم به خصوص اگر اين يك برند جديد باشد كه قبلاً درباره ي آن چيزي نشنيده باشم.

يا شايد حتي در مورد خريد هم نباشد. هر وقت كسي با يك نقل قول يا درخواست مصاحبه به من نزديك شود، من هميشه صفحه درباره آن ها را بررسي مي كنم. من از برخورد با وبلاگ نويسان كه خود را جدي نمي گيرند، امتناع مي ورزم. به همين ترتيب، من اغلب هنگام جستجو براي يافتن يك مخاطب مطبوعاتي، براي يافتن ابزاري در مقاله خود، به صفحه درباره ما نگاه مي كنم.

اين يك دارايي مهم بهينه سازي موجوديت است؛ ما دقيقا نمي دانيم كه گوگل چگونه تصميم مي گيرد كه سايتي بتواند يك برند باشد، اما ما تئوري هاي خوبي آموزش داده ايم تا بتوانيم به گوگل در تصميم گيري كمك كنيم. صفحه درباره ي ما يك دارايي بهينه سازي موجوديت عالي است.
اول، آنچه ما مي دانيم: يك صفحه درباره در دستورالعمل هاي رتبه بندي انساني گوگل به عنوان يكي از راه هاي تعيين "تخصص، اقتدار و اعتماد به نفس" يا E-A-T هر صفحه ذكر شده است.

رجيسترهاي انساني تأثير مستقيمي بر نتايج جستجو ندارند، اما ارزيابي آن ها براي آموزش الگوريتم Google براي رتبه بندي بهتر صفحات استفاده مي شود. بنابراين اگر صفحه About در دستورالعمل هاي خود قرار دارد، احتمالاً از آن به عنوان سيگنال رتبه بندي استفاده مي كنند. دوم، گوگل از اطلاعاتي استفاده مي كند كه شما مي خواهيد در صفحه درباره ي ما خود قرار دهيد تا تجارت شما را در پايگاه دانش خود قرار دهد، بنابراين مهم است كه تا آنجا كه مي توانيد جزئيات را درج كنيد.
با توجه به همه ي اين نكات چگونه بايد يك صفحه درباره About عالي جمع كنيم؟

1. قوي شروع كنيد

اين مرحله براي اين صفحه خاص منحصر به فرد نيست، اما اهميت آن را كم نمي كند.
با صفحه About خود به عنوان كارت ويزيت رفتار كنيد: مردم بايد به محض ديدن آن مايل به يادگيري بيشتر باشند. صفحه شما بايد چشم نواز و به ياد ماندني باشد و بدون نياز به پيمايش به پايين، در نگاه اول توجه را جلب كند.

گفتن داستان نام تجاري شما يك روش عالي براي به ياد ماندني تر و قابل اعتماد تر كردن صفحه درباره شما است. شروع صفحه شما با يك فيلم سريع و جلب توجه احتمالاً بهترين ايده است زيرا ويدئو ثابت كرده است كه بازديد كنندگان را ترغيب مي كند تا كمي طولاني تر در يك صفحه بمانند. مي توانيد با استفاده از ويرايشگرهاي ويديويي مبتني بر وب، يك فيلم كوتاه و حرفه اي را در عرض چند دقيقه ايجاد كنيد.

طراحي سايت فروشگاهي       شركت طراحي وب سايت      طراحي وب سايت شركتي

2. برند خود را به اشخاص ديگر پيوند دهيد

بازاريابان و وبلاگ نويسان با وجود اين همه مطالب ناشي از گوگل در مورد عدم پيروي از لينك هاي خارجي يا حتي پيوند دادن به طور كلي، تمايل دارند يك چيز مهم را فراموش كنند: يك لينك تنها راه براي خزيدن وب است. پيوند دادن به ساير «نهادها» (به عنوان مثال برند ها، سازمان ها، مكان ها و غيره) بسيار مهم است: به گوگل كمك مي كند تا جاي شما را در پايگاه دانش خود بشناسد.
براي مثال شما مي توانيد به صفحات زير ايجاد لينك و بك لينك نماييد: 
⦁ جوايز حرفه اي شركت شما
⦁ موارد كليدي درباره ي شما
⦁ همايش هايي كه شما در آن ها حضور داشتيد
⦁ در  وبلاگ هاي شخصي، احساس راحتي كنيد كه به تحصيلات خود، شركت هاي گذشته اي كه براي آن ها كار كرده ايد و موارد ديگر مراجعه كنيد

3. CTA خود را بگنجانيد

بيشتر صفحه هايي كه من تاكنون با آن ها روبرو شده ام با يك مسئله مشترك: معلوم نيست كاربران پس از فرود در آنجا قرار است چه كاري انجام دهند. با توجه به نقش صفحه در سفر خريد (ممكن است مشتريان از طريق آن وارد سايت شما شوند يا از آن به عنوان يك نقطه لمسي تحقيق نهايي استفاده كنند)، كمك به آن ها براي پيشبرد كانال تبديل شما بسيار مهم است. بسته به ماهيت تجارت خود، يك CTA را در اين زمينه قرار دهيد:
⦁ درخواست نسخه ي نمايشي شخصي را انجام دهيد
⦁ تماس با شما
⦁ كاتالوگ خود را بررسي كنيد
⦁ براي دريافت بروشور يا خبرنامه خود، ايميل آن ها را دريافت كنيد

اهميت داشتن صفحه درباره ما در وب سايت

هزينه طراحي سايت       طراحي سايت وردپرس      طراحي پورتال

 

نكات و روش هاي مفيد ديگر براي داشتن يك صفحه درباه ي ما

جدا از CTA هاي شما، روش هاي مفيدي براي آسانتر كردن صفحه درباره شما وجود دارد. اين موارد عبارتند از:

Breadcrumb

هر كاري را انجام دهيد، از صفحه About خود به عنوان يك صفحه فرود تجاري استفاده كنيد، نه فقط يك منبع براي اطلاعات در مورد شغل خود. آن را به يك قيف تبديل، تبديل كنيد و اين شامل نظارت بر آن قيف است.

در وردپرس، مي توانيد هر پيوند يا دكمه را در صفحه درباره خود به عنوان رويدادي براي پيگيري با استفاده از افزونه Finteza تنظيم كنيد. به اين ترتيب، شما مي توانيد بگوييد كه كدام يك از اين CTA ها مشتري بيشتري را وارد مي كند و چه كساني در حال تبديل هستند. Finteza به شما امكان مي دهد حواس خود را به قيف تبديل خود بكشيد و عملكرد آن را بر اساس منبع ترافيك، موقعيت مكاني كاربر و موارد ديگر آناليز كنيد.

شما كاملاً مي توانيد از Google Analytics براي تجزيه و تحليل قيف تبديل و سفرهاي كاربر استفاده كنيد، هنگامي كه در صفحه About خود فرود آمد، اما به برخي تنظيمات نياز دارد. براي كمك در مورد ويژگي هاي Google Analytics Attribution و Google Analytics Dimensions سفارشي بخوانيد - هر دو منبع براي كشف بينش هاي بيشتر با Google Analytics، فراتر از آنچه معمولاً نظارت مي كنيد، مفيد هستند.

Takeaways

ايجاد و بهينه سازي صفحه درباره شما يك ابتكار عمل نسبتاً كم است، به خصوص اگر آن را با ساير كارهاي بازاريابي مقايسه كنيد. با اين وجود مي تواند چندين تغيير مثبت ايجاد كند، مانند اعتماد بيشتر به برند شما و نرخ تبديل بهتر.

شما بايد با اين صفحه به عنوان كارت ويزيت رفتار كنيد: بايد در يك لحظه احساس بسيار خوبي ايجاد كند. چيز جلب توجه و جذاب را در قسمت فوقاني - مثلاً يك معرفي سريع ويديويي، يك برچسب يا يك عكس قرار دهيد. استفاده از پيوندها، تجزيه و تحليل معنايي و نشانه گذاري هاي ساختاري را در نظر بگيريد تا گوگل به شما كمك كند برند شما را با ساير موارد مرتبط كند و آن را در پايگاه دانش خود قرار دهد.

CTA ها را اضافه كنيد تا بازديدكنندگان صفحه شما را به دنبال قيف تبديل شما سوق دهند. صفحه درباه ي ما اغلب يك مورد كم اهميت و در عين حال بخش مهمي از سفرهاي خريد مشتريان به حساب مي آيد، بنابراين مطمئن شويد كه چگونه مي خواهيد آن ها را انجام دهيد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ ] [ ۰۸:۱۹:۲۹ ] [ بهمن ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی