تكنولوژي / اخبار تكنولوژي و دوربين مداربسته
تكنولوژي / اخبار تكنولوژي و دوربين مداربسته
نويسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس

 

كه هم در بالاي سمت چب صفحه و هم در آخرين سطر وجود داشته باشد ولي بسياري از سايت ها فقط به نوشتن جملات كليشه اي درباره حقوق قانوني سايت اكتفا ميكنند. وقتي كليدواژه اي در گوگل جستجو مي شود، گوگل در نتايج جستجو عنوان صفحه وهمچنين توضيح مختصري درباره آن صفحه را در نتايج نمايش مي دهد. ما مي توانيم توضيحي كه گوگل نمايش مي دهد را با تگ description انتخاب كنيم. البته در گذشته، در توضيح صفحه مي توانستيم بر كليدواژه ها تاكيد كنيم و در نتايج جستجوي بالاتري قرار بگيريم. اخيرا اهميت اين موضوع كمتر شده است. ولي توجه كنيد كه اين موضوع براي كاربران بسيار مهم است و با قرار دادن توضيح مناسب براي هر صفحه مي توانيم كاربران را ترغيب كنيم تا در نتايج جستجو، سايت ما را انتخاب كنند. اين موضوع خود مي تواند بر بالا رفتن رتبه سايتمان تاثيرگذار باشد. براي واضح تر شدن موضوع نگاهي به آلگوريتم جديد رتبه بندي گوگل بياندازيم.

article_image_one_7.jpg

تبليغات درون متني/

اگر تمايل داريد براي شركت خود اقدام به طراحي سايت ارزان كنيد پيشنهاد مي كنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت   طراحي سايت فروشگاهي  و  طراحي سايت شركتي را مطالعه كنيد. من به شما پيشنهاد مي كنم خدمات طراحي سايت پيام آوا را براي اين كار نگاه كنيد. شركت پيام آوا بهترين و با كيفيت ترين خدمات طراحي سايت را در قالب طراحي سايت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه مي كند.

تبليغات درون متني

 

آلگوريتم جديد گوگل در رتبه بندي :

گوگل از ماه ژوئيه ۲۰۱۰ تغييراتي در آلگوريتم خود ايجاد كرده است. مسلما جزئيات اين موضوع مشخص نيست. ولي تغيير عمده ايجاد شده، تاثير فعاليت كاربران، بر رتبه سايت است.

آلگوريتم رتبه بندي گوگل به چهار دوره تقسيم مي شود. نسخه اول گوگل از سال ۱۹۹۸ شكل گرفت و تا سال ۲۰۰۳ ادامه داشت. لاري پيج، يكي از بنيان گذاران گوگل، به اين نتيجه رسيد كه معيار رتبه بندي سايت ها بايد راي ديگران باشد و نه نظر صاحب سايت. او مفهومي با نام PageRank به وجود آورد و پيج رنك سايتي بالاتر بود كه سايت هاي ديگر به او لينك مي دادند. اين كار را به نوعي مي توان راي دادن به سايت موردنظر فرض كرد. لاري پيج اينطور استدلال كرد كه اگر محتواي يك صفحه وب واقعا باارزش باشد، سايت هاي ديگر به اين صفحه اشاره خواهند كرد. بنابراين نسل اول آلگوريتم گوگل دوران «حكمراني لينك ها» نام گرفت. در آن دوران توجه تمامي صاحبان سايت به لينك سازي متمركز شد. آنها سعي مي كردند از سايت هاي بيشتري لينك بگيرند تا رتبه بهتري داشته باشند. اين موضوع باعث شد كه توجه بر محتواي سايت كمتر شود و علاقه به توليد مطالب باارزش كمتر شود.

در سال ۲۰۰۳ گوگل آلگوريتم خود را عوض كرد و تاكيد را بر محتوا گذاشت. هر سايتي كه محتواي بيشتري داشت و بر محتوا كار مي كرد در نتايج جستجو در موقعيت بهتري قرار مي گرفت. البته تاثير لينك از بين نرفت، بلكه تاكيد بيشتر بر محتوا بود و نه لينك. البته دليل اصلي گوگل در تغيير آلگوريتم، راه اندازي سيستم Adsense توسط گوگل بود. گوگل با اين پروژه اين امكان را به وجود آورد كه دارندگان وب سايت، بخشي از سايت شان را در اختيار گوگل قرار دهند تا گوگل بتواند تبليغات مشتريان خود را در آن مكان ها نمايش دهد و بخشي از سود حاصل را به دارنده سايت بپردازد. البته تبليغات نمايش داده شده بايد متناسب با موضوع سايت و علاقه كاربران سايت مي بود. بنابراين براي گوگل بسيار اهميت داشت كه حجم محتويات سايت ها افزايش يابد و صفحات كافي براي نمايش تبليغات وابسته وجود داشته باشد. اين تصميم گوگل باعث شد صاحبان سايت ها به توليد مطالب كم ارزش و با حجم زياد بپردازند و براي اولين بار در سال ۲۰۰۶ تعداد جستجو هاي انجام شده در ياهو از گوگل پيشي گرفت و گوگل بلافاصله احساس خطر كرد.

در سال ۲۰۰۶ گوگل تصميم گرفت كه به استراتژي قبلي خود عقب نشيني كند و تاكيد را بر لينك بگذارد. اين رويه تا سال ۲۰۱۰ ادامه داشت تا زماني كه سايت هايي قدرتمند به وجود آمدند كه محتواي آنها توسط كاربران ساخته مي شد و نه دارندگان سايت. شبكه هاي اجتماعي گوناگون و سايت هاي به اشتراك گذاري عكس و فيلم از اين دسته بودند.

از ماه ژوئيه سال ۲۰۱۰ گوگل آلگوريتم جديد خود را به كار گرفت تا بهترين نتايج ممكن در هر جستجو دردسترس كاربران باشد. در اين آلگوريتم جديد سه عامل تعيين كننده وجود دارند كه رتبه يك سايت را مشخص مي كنند. عامل اول محتوا يا همان مطالبي است كه در سايت قرار داده مي شود. عامل دوم لينك هايي است كه سايت هاي ديگر به سايت شما مي دهند. عامل سوم و تعيين كننده كه به آلگوريتم اضافه شد، ميزان فعاليت كاربران سايت است.

مثال هايي از فعاليت كابران سايت، راي دادن به مقالات و مطالب، نوشتن نظر زير هر مطلب و هرگونه اضافه كردن مطلب به محتواي سايت است. البته فعاليت كاربران در جاي ديگري هم نمايان مي شود. وقتي كاربران كليدواژه اي را جستجو مي كنند، ۱۰ نتيجه اول جستجو را مشاهده مي كنند. حال اگر درصد زيادي از اين كاربران به جاي كليك بر نتيجه اول بر نتيجه دوم كليك كنند، سيستم هوشمند گوگل به اين نتيجه مي رسد كه نتيجه دوم جستجو به كليدواژه موردنظر مرتبط تر است و بنابراين بايد در اولين نتيجه جستجو قرار بگيرد.

رقابت در بسياري از سايت هاي فارسي در بهينه سازي هنوز به اندازه كافي جدي نشده است. به همين دليل در بسياري از كليدواژه ها، فقط با انجام بهينه سازي در داخل سايت باعث مي شود در نتايج اول جستجو قرار بگيريم. در كليدواژه هايي كه رقابت جدي تري وجود دارد، لينك ها و فعاليت كاربران اهميت خود را نشان مي دهند. بهتر است از هم اكنون فعاليت بر اين سه حوزه كليدي را آغاز كنيم و هيچگاه بر يكي از آنها متمركز نشويم.

لينك سازي :

لينك سازي به فعاليت هايي گفته مي شود كه باعث مي شود، سايت هاي ديگر به سايت ما لينك بدهند. البته هر لينكي باارزش نيست. بهتر است سعي كنيم از سايت هايي لينك بگيريم كه PageRank بالايي داشته باشند. پيج رنك عددي بين ۱ تا ۱۰ است كه توسط گوگل به سايت ها نسبت داده مي شود. معمولا سايت هايي كه پيج رنك آنها ۴ يا بالاتر است ارزش آنرا دارد كه از آنها لينك بگيريم. براي ديدن پيج رنك يك سايت مي توان از سايت www.prchecker.info استفاده كرد.
نكته مهم در لينك سازي آن است كه كدام كلمه يا عبارت به سايت شما لينك شده است. مثلا اگر سايتي با عبارت «آموزش بازاريابي» به سايت شما لينك بدهد بر كليدواژه «آموزش بازاريابي» تاثير مستقيمي مي گذارد. گاهي مي بينيم لينك بر كلمات كم ارزش قرار داده مي شود. مثلا نوشته مي شود: براي شركت در دوره رايگان بازاريابي اينجا را كليك كنيد. لينكي كه به سايت داده مي شود بر كلمه «اينجا» قرار گرفته است كه ارزشي براي سايت ندارد.

بهينه سازي سايت كاري مداوم است :

بسياري از دارندگان سايت فكر مي كنند بهينه سازي كاري مقطعي است و اگر يكبار سايت بهينه شود براي هميشه در اولين نتايج جستجوي گوگل خواهند بود. اين موضوع حقيقت ندارد. براي حفظ رتبه خوب در نتايج جستجو به طور مرتب بايد بر سه حوزه مهمي كه اشاره شده كار كنيم. محتواي ارزشمند و جديد به سايت اضافه كنيم. به دنبال ساختن لينك از سايت هاي معتبر به سايتمان باشيم و كاربران را تشويق كنيم تا تعامل بيشتري با سايت داشته باشند و در ساخته شدن محتويات سايت سهم داشته باشند. 

تبليغات ميان متني

سئو سايت براي موتورهاي جست و جو و همچنين  تبليغات گوگل  از جمله مهمترين روش ها براي بيشتر ديده شدن سايت شما به حساب مي آيد. شركت پيام آوا خدمات طراحي سايت تهران و سئو را با مناسب ترين قيمت به شما ارائه مي دهد. بازاريابي و تبليغات به ركن اساسي جامعه امروز ما تبديل شده است.

تبليغات ميان متني

پا نوشت

طراحي سايت ،  طراحي سايت اصفهان ، طراحي سايت شيراز ، طراحي سايت رشت ، طراحي سايت كرج ، طراحي سايت مشهد ، طراحي سايت يزد

 
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ ] [ ۰۲:۵۶:۳۶ ] [ بهمن ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی