تكنولوژي / اخبار تكنولوژي و دوربين مداربسته
تكنولوژي / اخبار تكنولوژي و دوربين مداربسته
نويسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس

طراحي سايت كارخانجات ، طراحي وب سايت مراكز صنعتي،، سايت كارگاه هاي توليدي بزرگ و كوچك، وب سايت كارگاه هاي خدماتي، وب سايت كارگاه هاي صنعتي، وب سايت مراكز تاسيساتي و فني، واحدهاي توليدي در زُمره ي اجرا و طراحي سايت كارخانجات قرار مي گيرند.

هدف از طراحي سايت كارخانجات

مهمترين هدف از طراحي سايت كارخانجات و مراكز صنعتي و توليدي؛ معرفي خدمات به مراكز همكار و آحاد مردم، معرفي محصولات توليدي و توزيع و فروش اين محصولات به عموم و نمايندگان فروش آنها ، ارايه خدمات پس از فروش و … است .

كارخانجات مختلف با دامنه فعاليتي متنوع ، مانند: كارخانه فولادسازي، نورد و پروفيل، كارخانجات صنايع غذايي، كارخانه هاي نساجي و .. كه در شهرك ها و مناطق صنعتي و يا بطور پراكنده در نقاط مختلف كشور مستقر هستند، گوياي آنست كه اينها براي نشان دادن فعاليت ها و محصولات خود بدون محدويت مكاني و زماني و همچنين جهت حضور و رقابت در عرصه هاي صنعتي بين المللي بايستي مجهز به وب سايتي حرفه اي و قوي باشند تا از آن بعنوان ابزاري جامع جهت ارتباط با همكاران و مشتريان قبلي و جذب مشتريان جديد داخلي و خارجي استفاده نمايند.

website factory

ضرورت طراحي سايت كارخانجات

بطور كلي همه كارخانه ها مشتريان خود را دارند چون عملا بدون وجود مشتري، كارخانه نيز حياتي نخواهد داشت. اما با توجه به افزايش رُقبا در يك صنف و همچنين رقابت تنگاتنگ بين آنها نبايستي از تبيغلات و قدرت فضاي مجازي غافل شد. چرا كه اينترنت فرصت ها و زمينه ها و پتانسيل هاي قوي و متعدد و ويژه اي براي معرفي كسب و كار  و فعاليت ها و محصولات توليدي واحد صنعتي شما دارد. غافل شدن از اين مهم و عدم داشتن يك وب سايت مناسب، موجب خواهد گرديد كه توپ به ميدان رقيب ها بيفتد و بتدريج مشتريان شما اُفول خواهند كرد.

بازاريابي و بازارسازي در دنياي تحت وب با داشتن سايت حرفه اي و ايده آل شكل مي گيرد. در طراحي وب سايت كارخانه مي توانيد خود را بهتر معرفي نماييد تا مخاطبان داخلي و حتي خارجي بيشتر با كسب و كار شما آشنا گردند.  به ياد داشته باشيد كه براي اينترنت و وب سايت هاي اينترنتي، حد و مرزي وجود ندارد و كسب و كارها از حالت محدود به يك كشور خارج شده استو به همين دليل مي توانيد با داشتن يك وب سايت، مشتريان خارجي را نيز جذب كنيد. با توجه به اين مورد، چند زبانه بودن وب سايت كارخانه (يك يا چند زبان بين المللي رايج دنيا) موجب خواهد گرديد حوزه فعاليت هاي خود را گسترش دهيد تا در نهايت محصولات كارخانه و فعاليت هاي شما با دامنه ي وسيع تر و با قدرت بيشري به رؤيت مخاطبان خارجي خود برسند.

حتما در چنين وب سايت هايي علاوه بر معرفي خود و كارخانه مي توانيد اقدام به فروش كالاهاي مورد نظر و توليدي خودتان بصورت آنلاين نماييد. مي توانيد تخفيف هاي خوبي هم از اين طريق براي مشتريان آنلاين در نظر بگيريد تا كاربران آنلاين تشويق گردند خريدهاي خرده و عمده خود را بصورت آنلاين انجام دهند.

همچنين نمايندگي هاي فروش خود را مي توانيد بطور كامل معرفي نماييد تا مخاطبان و مشتريان شما در كوتاه ترين زمان ممكن بتوانند به كالاهاي توليد شده شما در شهر خود دسترسي پيدا نمايند.

آيتم ها و امكانات طراحي سايت كارخانجات و مراكز صنعتي

  • طراحي صفحه بخش معرفي كارخانه، سوابق فعاليت و معرفي هيات مديره و هيات موسس.
  • طراحي صفحه معرفي كالاها و محصولات توليدي همراه با دسته بندي موضوعي كالاها.
  • طراحي صفحه اطلاعات تماس با درج آدرس ها و تلفن هاي مربوطه و همچنين فرم تماس جهت ارتباط آنلاين مخاطبان و مشتريان با مدير و هيات مديره كارخانه.
  • طراحي بخش كاتالوگ آنلاين براي نمايش محصولات بصورتي كه در كاتالوگ چاپي رويت مي گردد.
  • طراحي قسمت استانداردها و گواهينامه ها براي نمايش دادن سرتيفكت ها و مدارج ، مجوزها و گواهينامه هاي كسب شده مانند استاندارد ملي ايران، نشان معاونت غذا دارو، گواهينامه هاي ايزو و ساير نشان ها و گواهينامه هاي ملي و بين المللي كسب شده. كاربران و مشتريانتان با ديدن اين نشان ها و مجوزها به شما اطمينان بيشتري نموده و خريدهاي بيشتري را از شما انجام خواهند داد.
  • طراحي نوار جستجو؛ براي اينكه كاربران بتوانند مورد يا موراد مد نظر خود را از بين محتواي زياد وب سايت سرچ نموده و بيابند.
  • طراحي گالري تصاوير، براي نمايش نماهاي مختلف و امكانات و خط توليد كارخانه.
  • طراحي سايت كارخانجات سيستم فروش و فروشگاه آنلاين براي فروش محصولات (در صورت درخواست) كه امكانات و ويژگي اين سيستم در طراحي سايت فروشگاهي ذكر شده است.

طراحي وب سايت كارخانجات

  • پياده سازي بخش معرفي نمايندگي هاي فروش، شركت هاي تابعه و خدمات پس از فروش؛ بديهي است كه نمايندگان فروش و شعبات كارخانه شما احتياج دارند تا در وب سايت بهتر و موثرتر ديده شوند. با طراحي و پياده سازي چنين سرويسي اين امكان براي آنها بوجود مي آيد تا در كسب و كار نهايي شما تاثير چشمگيري داشته باشند چون آنها با ديدن آدرس و مشخصات خود در وب سايت مركزي كارخانه حتما انگيزه بيشتري براي فعاليت هاي خود خواهند داشت و باعث رونق كاري شما خواهند شد. جهت معرفي شعبه ها و شركت هاي تابعه كارخانه خود در وب سايت اصلي مي توان از تصاوير آن شركت ها و شعبات به همراه نقشه دقيق محل آنها در اين بخش از وب سايت استفاده نمود.
  • طراحي سايت كارخانجات سيستم سفارشات براي اخذ و سفارش گيري.
  • طراحي قسمت مديريت لينك ها و پيوندهاي مرتبط، مانند لينك وب سايت ادارات و سازمان هاي دولتي مرتبط با زمينه فعاليتي شما.
  • طراحي صداي مشتري؛ براي اينكه مشتريان بتوانند از طريق اين سيستم انتقادات، پيشنهادات و نارضايتي هاي خود از محصول خريداري شده را انعكاس دهند.
  • پياده سازي تابلوي اخبار داخلي كارخانه و اعلانات براي كاركنان و سهامداران.
  • سيستم آمار بازديدها؛ خلاصه اي از گزارشات هر بازديد را مي توان براي بازديد كنندگان در نظر گرفت و به آنها ارايه كرد.

به حتم در طراحي سايت واحدهاي صنعتي و توليدي توليدي و صنعتي ، امكانات ديگري كه مورد نياز مديران و صاحبان صنايع است در هنگام اجراي پروزه طراحي وب سايت با توجه به نياز سنجي هاي انجام شده به هسته اصلي وب سايت اضافه خواهد شد.

طراحي اپليكيشن موبايل براي كارخانجات

از آنجايي كه امروزه گوشي هاي هوشمند بعنوان ابزاري فراتر از ارتباط صوتي و پيامكي تبديل شده اند و كاربران اغلب فعاليت هاي روزمره همچون عكاسي، مبادلات بانكي، فيلمبرداري، بازديد از وب سايت هاي اينترنتي مختلف، حضور در شبكه هاي اجتماعي و … را با آن انجام مي دهند، لذا طراحي اپليكيشن موبايل كارخانه براي اينكه كاربران آن را براحتي در گوشي خود نصب نموده و خدمات، فعاليت ها و محصولات شما را بازديد و مشاهده نمايند در توسعه كسب و كار شما بسيار موثر بوده و همچنين چنين اپليكيشني يك نقطه قوت محسوب شده و قدرت و توانمندي مجموعه صنعتي شما را نشان خواهد داد.

پيام آوا سازنده وب سايت حرفه اي كارخانجات

پيام آوا در وهله اول گرافيك وب سايت كارخانه را متناسب با زمينه فعاليتي شما طراحي و اجرا مي نمايد تا موجب ارتباط گرم مشتريان و مخاطبان شما با وب سايت فراهم گردد.

طراحي اصولي و حرفه اي، چيدمان و منوبندي ويژه وب سايت كارخانجات، جايگزاري بخش ها و سرويس هاي مهم  از جمله گواهينامه ها و مجوزها، محصولات، معرفي شركت هاي تابعه و نمايندگان فروش و … از اولويت نخست پيام آوا در ساخت سايت مراكز توليدي و صنعتي است.

به لحاظ تعدد كارخانجات و كارگاه هاي صنعتي بزرگ و كوچك ( طراحي سايت صنعتي)  و وب سايت هاي آنها، پي ريزي زمينه اي مستدل و بنيادين جهت قابليت  توسعه پذيري وب سايت در آينده و نيز ارتقاء وب سايت در موتورهاي جستجو بر اساس كلمات كليدي مد نظر، جهت بهينه سازي سايت و قرارگيري آن در رتبه هاي بالاي موتورهاي جستجو را پيام آوا بر اساس الگوريتم هاي موتورهاي جستجو و با بكارگيري ترفندها و تكنيك هاي سئو پياده سازي و اجرا مي كند.

 

همچنين پيام آوا در صورت درخواست صاحبان صنايع مي تواند به برنامه نويسي و طراحي اپليكيشن موبايل كارخانه مبتني بر گوشي هاي اندرويد و IOS بصورت كاملا آنلاين كه مرتبط با بانك اطلاعات وب سايت كارخانه باشد، اقدام نمايد.

طراحي وب سايت نفت پارس، صنايع غذايي بهروز، شركت بين المللي فولاد تكنيك، پارسيان پيشرو صنعت، آرمان شيمي و … از جمله پروژه هاي طراحي سايت كارخانجات و واحدهاي توليدي و صنعتي توسط تيم مجرب پيام آوا مي باشد كه شما مدير محترم كه قصد ايجاد و راه اندازي وب سايت براي مجموعه خود را داريد مي توانيد بطور نمونه از آنها بازديد فرماييد.

اگر به دنبال قيمت هاي مناسب براي طراحي سايت هستيد طراحي سايت ارزان  به شما كمك خواهد كرد و اگر در تهران مشغول به كار هستيد پيش از هر چيز صفحه طراحي سايت تهران را نگاهي بيندازيد تا با ديد بهتري اقدام به طراحي سايت كنيد.

تبليغات درون متني/

اگر تمايل داريد براي شركت خود اقدام به طراحي سايت ارزان كنيد پيشنهاد مي كنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت   طراحي سايت فروشگاهي  و  طراحي سايت شركتي را مطالعه كنيد. من به شما پيشنهاد مي كنم خدمات طراحي سايت پيام آوا را براي اين كار نگاه كنيد. شركت پيام آوا بهترين و با كيفيت ترين خدمات طراحي سايت را در قالب طراحي سايت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه مي كند.

تبليغات درون متني

پا نوشت

طراحي سايت ،  طراحي سايت اصفهان ، طراحي سايت شيراز ، طراحي سايت رشت ، طراحي سايت كرج ، طراحي سايت مشهد ، طراحي سايت يزد

 
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ ] [ ۰۲:۳۰:۲۳ ] [ بهمن ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی