تكنولوژي / اخبار تكنولوژي و دوربين مداربسته
تكنولوژي / اخبار تكنولوژي و دوربين مداربسته
نويسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس

 

آينده موتورهاي جستجو و پيش بيني سئو

يا تا به حال فكر كرده ايد كه موتورهاي جستجو خصوصا گوگل در آينده به چه نحوي خواهند بود؟ به طور حتم در طي سالياني نه چندان دور، گوگل متفاوت خواهد شد و از همين اكنون شما بايد براي بهينه سازي وب سايت خود يك برنامه ريزي درست انجام دهيد تا در آينده هم در رتبه هاي بالاي نتايج جستجو ديده شويد. مشاهده شده است كه موتورهاي جستجو در حال تغيير مي باشند. هيچ كسي نمي داند آينده آنها و سپس سئو چگونه خواهد بود فقط كساني موفق هستند كه بتوانند آينده را درست پيش بيني كرده و براي آن هدف گذاري كنند. دو نوع از گوگل پيشرفته در بازاريابي اينترنتي و نقش آن در طراحي وب سايت و سئو پيش بيني شده است

يا تا به حال فكر كرده ايد كه موتورهاي جستجو خصوصا گوگل در آينده به چه نحوي خواهند بود؟ به طور حتم در طي سالياني نه چندان دور، گوگل متفاوت خواهد شد و از همين اكنون شما بايد براي بهينه سازي وب سايت خود يك برنامه ريزي درست انجام دهيد تا در آينده هم در رتبه هاي بالاي نتايج جستجو ديده شويد.

مشاهده شده است كه موتورهاي جستجو در حال تغيير مي باشند. هيچ كسي نمي داند آينده آنها و سپس سئو چگونه خواهد بود فقط كساني موفق هستند كه بتوانند آينده را درست پيش بيني كرده و براي آن هدف گذاري كنند. دو نوع از گوگل پيشرفته در بازاريابي اينترنتي و نقش آن در طراحي وب سايت و سئو پيش بيني شده است:

1- مكالمه با گوگل:
اين روش هم اكنون در مترجم گوگل بكار مي رود خصوصا در تلفن هاي هوشمند و تبلت ها. شما با استفاده از اين روش ديگر براي پيدا كردن يك كلمه كليدي نيازي نيست كه آن را در گوگل جستجو كنيد، كافي است با گوگل صحبت كنيد و فرمان دهيد كه عبارت مورد نظر شما را پيدا كند. به عبارت ديگر بعضي ها آينده را مكالمه با گوگل پبش بيني كرده اند.

2- دانش عميق گوگل:
گوگل در حال حاضر با حجم فراواني از داده هايي مواجه است كه از طرف كاربران اينترنتي با آن ارسال مي شود. به طور حتم گوگل مايل است اين داده ها را به راحتي در اختيار ديگر كاربران قرار دهد. هم اكنون، گوگل مپ يك دنياي واقعي از افراد، شركت ها و سازمان هاي معتبر است.

پيش بيني شده است در آينده اي نزديك شما مي توانيد جواب سوالات خود را به هر زباني كه مايل هستيد از گوگل دريافت كنيد. به عنوان مثال جمعيت ايران چقدر است و در 10 سال بعد چقدر خواهد بود.

كلام آخر: اگر من جاي شما بودم در وب سايت خود، آينده كسب و كارم را پيش بيني كرده و درباره آن محتوايي ايجاد مي كردم. شك نكنيد دنياي وب در آينده دست كساني است كه مي توانند دور دست ها را مشاهده كرده و از همين اكنون براي رسيدن به آن تلاش مي كنند.

تبليغات درون متني/

اگر تمايل داريد براي شركت خود اقدام به طراحي سايت ارزان كنيد پيشنهاد مي كنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت   طراحي سايت فروشگاهي  و  طراحي سايت شركتي را مطالعه كنيد. من به شما پيشنهاد مي كنم خدمات طراحي سايت پيام آوا را براي اين كار نگاه كنيد. شركت پيام آوا بهترين و با كيفيت ترين خدمات طراحي سايت را در قالب طراحي سايت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه مي كند. پيام آوا بهترين خدمات طراحي سايت تهران را به شما عرضه مي كند. همچنين طراحي اپليكيشن موبايل را با به روز ترين تكنولوژي كد نويسي دنيا را از پيام آوا بخواهيد.

تبليغات درون متني

پا نوشت

طراحي سايت ،  طراحي سايت اصفهان ، طراحي سايت شيراز ، طراحي سايت رشت ، طراحي سايت كرج ، طراحي سايت مشهد ، طراحي سايت يزد ، طراحي سايت كرمان  ، طراحي سايت تبريز

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ ] [ ۱۰:۱۲:۱۲ ] [ بهمن ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی