تكنولوژي / اخبار تكنولوژي و دوربين مداربسته
تكنولوژي / اخبار تكنولوژي و دوربين مداربسته
نويسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس

 

 

امروزه اكثريت كسب و كارها در حال انجام اينترنت ماركتينگ هستند؛ دليلش اين است كه ارزان‌ترين روش براي صاحبان آنها براي بدست آوردن ميلونها بازار هدف مي‌باشد. اما به راستي اينترنت ماركتينگ چيست؟

اينترنت ماركتينگ

اينترنت ماركتينگ (بازاريابي اينترنتي) پروسه ترويج يك نام تجاري، محصول و يا خدمات در فضاي اينترنت است. اين روش داراي دامنه گسترده‌اي شامل ايميل ماركتينگ، مديريت ارتباط با مشتري الكترونيكي و هر گونه فعاليت‌هاي تبليغاتي از طريق رسانه‌هاي وايرلس مي‌باشد. همچنين مي‌تواند تركيبي از جنبه‌هاي خلاق و تكنيكي شبكه جهاني وب مانند تبليغات، طراحي، توسعه و فروش آنها باشد. به عنوان مثال طراحي وبسايت مي‌تواند بر روي مقدار زمان و توجه كاربر در صفحه سايت شما اثر بگذارد. وبسايت شما مركز تمام ديجيتال ماركتينگ (انجام فرايندهاي بازاريابي با استفاده از رسانه‌هاي ديجيتال) شماست بنابراين اگر صفحه شما خوانا و جالب نباشد مهم نيست كه چقدر شما زمان براي توسعه استراتژي خود مي‌گذاريد و ممكن است مشتريان خود را از دست بدهيد. علاوه بر اين اينترنت ماركتينگ با ايجاد و قرار دادن تبليغات در تمام مراحل مختلف چرخه تعامل با مشتري سر و كار دارد. اگر شما به دنبال بهبود ديجيتال ماركتينگ خود هستيد روش‌هاي بسيار كارامدي وجود دارد كه شما مي‌توانيد افراد بيشتري را به وبسايت خود دعوت كنيد و نيز با مشتريان خود ارتباط برقرار كنيد و يك ديجيتال ماركتينگ ايجاد كنيد.

اينترنت ماركتينگ به انواع مختلفي تقسيم مي‌شود:

بازاريابي وابسته (Affiliate Marketing):

اين يك روش بازاريابي است كه در آن افراد در وبسايت خودشان محصولات شما را تبليغ كرده و در آن بازديد كننده با كليك بر روي محصول به سايت فروشنده منتقل شده و در آنجا خريد خود را انجام مي‌دهد و فرد تبليغ كننده پورسانت خود را از فروشنده دريافت مي‌كند. به اين نوع بازاريابي سيستم همكاري در فروش هم گفته مي‌شود. البته اين روش براي هر كسب و كاري قابل انجام نيست. با اين حال اگر شما اين كار را انجام دهيد، شما مي‌توانيد به سرعت بهبود تلاش‌هاي بازاريابي خود را بدون نياز به انجام كار بيشتر توسط خودتان ببينيد. افرادي كه به شركت شما اعتماد دارند مي‌توانند اطلاعات شما را به اشتراك بگذارند و بازار خود را بر پايه يك پلتفرم مبتني بر پورسانت رشد دهيد.

نمايش تبليغات (Display Advertising):

در اين روش آگهي تبليغات شما در سايتها و يا بلاگهاي ديگر به منظور افزايش ترافيك براي محتواي خود آنها نشان داده مي‌شود. اين به نوبه خود مي‌تواند باعث معرفي محصولات شما شود. 

ايميل ماركتينگ (Email Marketing):

اين يك فرايند بازاريابي است كه شامل رسيدن به مشتريان خود توسط ايميل مي‌باشد. البته تنها ارسال ايميل كافي نيست بلكه در اين روش شما بايد موارد مختلفي در مورد كسب و كار خود آماده بكنيد كه بر اساس نيازهاي هر فرد تهيه شده و بنابراين مي‌تواند يك رويكرد شخصي را براي رسيدن به اهداف شما ايجاد كند. يك نگاه جامعي از رفتار خريد مشتريان خود داشته باشد و از آن اطلاعات براي گسترش استراتژي خود استفاده كنيد. در نظر داشته باشيد كه ايميل ماركتينگ به هيچ عنوان ارسال هرزنامه يا ايميل هاي انبوه به ليستي از مخاطبين ناشناس نيست! بلكه در ايميل ماركتينگ به دنبال برقراري ارتباط موثر و مفيد با مخاطبين بر بستر ايميل هستيم. 

بازاريابي درونگرا (Inbound Marketing):

اين نوع اينترنت ماركتينگ شامل اشتراك گذاري محتواي ارزشمند رايگان براي بازار هدف شما به منظور متقاعد كردن آنها براي تبديل شدن به مشتري وفادار شما مي‌باشد. اين روش مي‌تواند توسط راه‌اندازي وبلاگ كسب و كار انجام شود. وبلاگ شما مي‌تواند به دلايل زيادي استفاده شود مانند اينكه شما مطلب به طور منظم با كلمات كليدي مرتبط بگذاريد و استراتژي موتور جستجوي خود را بهينه كنيد. علاوه بر آن وبلاگ شما محلي مي‌شود كه مي‌توانيد مشاوره ارائه دهيد، بخشي از اطلاعات را اشتراك گذاري كنيد و حتي ارتباط با مشتريان خود داشته باشيد. يك ارتباط پايدار آغازي براي اعتماد است و وبلاگ يك راه عالي براي ساخت آن است. 

بازاريابي در موتور جستجو (Search Engine Marketing):

بازاريابي براي موتورهاي جستجو شامل دو بخش مي شود: بهينه سازي سايت براي موتورهاي جستجو و تبليغات به صورت كليكي يا PPC . تبليغات كليكي نوعي از بازاريابي است كه يك كسب و كار از طريق پرداخت پول براي تبليغات در موتورهاي جستجو انجام مي دهد و بر روي صفحه نتايج موتور جستجو نشان داده مي‌شود. اين روش شامل پرداخت پول به موتور جستجو مي‌باشد در نتيجه موتور جستجو سايت شما را در ازاي چند كلمه مشخص در نتايج بالاتر ليست مي‌كند. (در گوگل لينكهايي كه با اين روش ارتقا يافته اند نسبت به سايتهايي كه به طور طبيعي بالاتر هستند جدا ليست مي‌شوند در صورتي‌كه در موتورهاي جستجويي مانند ياهو نتايج طبيعي و پولي سايتها باهم ليست مي‌شوند)

بهينه سازي موتور جستجو (Search Engine Optimization):

بر خلاف SEM (بازاريابي در موتور جستجو)، روشي غير پولي و طبيعي براي ترويج مطالب در صفحه نتايج موتور جستجو استفاده مي‌شود. اين روش شامل جستجوي كلمه كليدي و قرار دادن، ساخت لينك و بازاريابي رسانه‌هاي اجتماعي مي‌باشد. بازاريابي از طريق موتور جستجو و بهينه‌سازي آن كمك مي‌كند كه نام و وبسايت شما بر روي ليست نتايج موتور جستجو ظاهر شود. با يك استراتژي SEO قوي، وبسايت شركت شما مرتبط با كلمه كليدي استفاده شده براي يافتن خدمات شما نشان داده خواهد شد. بنابراين شانس شركت شما را براي انتخاب به عنوان ارائه دهنده خدمات يا محصولات خاص در موتور جستجو افزايش مي‌دهد. 

بازاريابي از طريق رسانه‌هاي اجتماعي (Social Media Marketing):

بازاريابي از طريق رسانه اجتماعي فرايندي براي ترويج يك وبسايت از طريق شبكه‌هاي اجتماعي مختلف مانند فيس بوك، توييتر، گوگل پلاس، LinkedIn، Pinterest و غيره مي‌باشد. بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي باعث مي شود كه افراد مختلف جامعه آشنايي بيشتري با برند شما پيدا كنند و بتوانيد ارتباطي دو طرفه با برند شما ايجاد كنند. اين فرآينده نهايتا باعث خواهد شد كه حس وفاداري در مشتريان افزايش يابد و بتوانيد با تعامل با آنها مشكلات محصولات و خدمات خود را برطرف كنيد.

چرا اينترنت ماركتينگ مهم است؟

اينترنت داراي قدرتي براي ارتباط ميليونها مردم از سراسر جهان است. بنابراين داراي اين قابليت است كه كار شما را براي ميليونها بازار هدف در سراسر جهان معرفي كند. علاوه بر اين، عملكرد شما مي‌تواند به آساني با استفاده از آناليتيك وب و ابزار آناليز رابطه بين هزينه- حجم- سود (غير مجاز مي باشدt-volume-profit analysis) اندازه‌گيري شود. با اين حال بايد بسياري از اشكال اينترنت ماركتينگ را ياد بگيريد به طوريكه شما بدانيد كه آيا تلاش‌هاي شما سرمايه‌تان را بازمي‌گرداند.


 

تبليغات ميان متني

درب شيشه اي چيست؟  يكي از ملزومات دكوراسيون لوكس و مدرن ساختمان هاي امروز به حساب مي آيند. قيمت درب شيشه اي را در سايت قائم الكتريك مشاهده كنيد. همچنين درب ورودي ساختمان ها نيز براي حفظ امنيت عبور و مرور نيازمند تجهيزات راهبند است. قيمت راهبند  را از قائم الكترونيك به راحتي دريافت كنيدتيم نكته عمومي و عاميانه اين است كه در شيشه اي يا همان درب شيشه اي به درب اتوماتيك شيشه اي اشاره دارند. درب شيشه اي در انواع مختلف را از قائم الكترونيك بخواهيد.

-----------------------

 

ويژگي هاي يك بازارياب اينترنتي موفق و پيشرو

واژه «بازارياب اينترنتي» يك مقوله گسترده‌اي است كه نقش‌هاي متعددي را در راه‌اندازي يك كسب و كار به دنياي ديجيتال ايفا مي‌كند. بازارياب اينترنتي مي‌تواند نقش خود را در طراحي وب، تبليغ كردن، ايجاد محتوا يا استراتژي بهينه‌سازي موتور جستجو (SEO) ايفا كند. به دليل ماهيت اين شغل، اين متخصصان بايد مهارت‌هاي پيچيده و ويژه‌اي را متناسب با نياز هر كسب و كار به دست آورند. آنها بايد روزهاي زيادي را صرف ايجاد وبلاگ يك شركت كنند، سپس روي سايت كار كرده و شروع به توسعه شبكه‌هاي اجتماعي كنند. ايجاد سايت براي آغاز يك كسب و كار نياز به استراتژي، سازمان‌دهي و تمايل به كار در يك تيم به طور مؤثر دارد. به طور معمول بازاريابان اينترنت با انواع حرفه‌ها از جمله سرپرست توليد محتوا، سرپرست توسعه محصول، متصديان بازاريابي كار مي‌كنند. همچنين آنها مهارت‌هاي متنوعي را با گذراندن سالها تجربه در طراحي صفحات و درگيري در شيوه‌هاي SEO به دست آورده ‌اند. بنابراين بازاريابان اينترنتي براي اينكه سايت يا محصولي را معرفي كنند از شيوه‌هاي مختلفي مانند نمايش تبليغات در سايت، ايجاد محتوا، لينك گذاري و همچنين از روش‌هاي ديگري مانند ايميل نگاري استفاده مي‌كنند. 
هم بازاريابي وابسته (affiliate marketing) و هم بازاريابي كالا به شيوه آنلاين در ابتدا به نظر مي‌رسد روشي آسان براي به دست آوردن پول باشد، اما افراد به زودي متوجه مي‌شوند كه از وب به راحتي نمي‌توان كسب درآمد كرد. بنابراين بازاريابي اينترنتي نياز به تعهد و كار سخت دارد.
فرآيند بازاريابي نياز به ايجاد يك صفحه وب يا نوشتن كتاب الكترونيكي دارد. به عنوان يك فروشنده طيف گسترده‌اي از روش‌هاي بازاريابي وجود دارد كه مي‌توان آنها را دنبال كرد. 

بازاريابي اينترنتي كيست

آيا شما مي‌خواهيد يك بازارياب اينترنتي موفق شويد؟ بازاريابي اينترنتي از يك طرف مستلزم ترغيب مشتريان براي كالايي است كه شما تلاش مي‌كنيد به صورت آنلاين بفروشيد و از طرف ديگر مستلزم شناسايي مشتريان مناسب براي كالاهايي كه داريد مي شود. اين يك تلاش جذاب است كه نياز به تمرين و پشتكار فراوان دارد. شما ممكن است در ابتدا مجبور به انجام بسياري از كارها با درآمد كمي باشيد. بدون نگرش درست، ممكن است مجبور به ترك اين كار شويد. با اين حال در ادامه مي‌توانيد چندين نكات ساده را در مورد چگونگي تبديل شدن به يك بازارياب اينترنتي موفق دنبال كنيد.


براي تبديل شدن به يك بازارياب اينترنتي موفق برنامه‌ريزي كنيد
اولين راز كه بايد در مورد چگونگي تبديل شدن به يك بازاراياب اينترنتي موفق بدانيد اين است كه يك برنامه‌اي اصولي و منطقي  تهيه كنيد. بدون جهت يا هدف كار نكنيد، در اينصورت شما نتايج شانسي خواهيد گرفت. برنامه شما نياز نيست كه بيش از حد فانتزي باشد بلكه تنها بايد شامل تمام جزئيات دقيق از آنچه كه قصد داريد به آن برسيد و چگونگي دستيابي به آن باشد. ممكن است نياز داشته باشيد از افراد ديگر در طرح خود به صورت يك گروه متفكر استفاده كنيد. بنابراين در دراز مدت اين روش به شما كمك خواهد كرد زيرا نمي‌توانيد در همه زمينه‌ها متخصص باشيد. اگر شما داراي مهارت‌هاي خوبي در ارتباطات مشتري هستيد اما در تكنولوژي ضعيف هستيد، يك شريكي را كه درك بهتري در بخش‌هاي ديگر دارد انتخاب كنيد. اين برنامه‌ريزي به شما كمك مي‌كند چطور كارها را انجام دهيد مثلا پاسخ گفتن به شبكه‌هاي اجتماعي، مديريت صفحات و پروفايل در وبسايت و شبكه‌هاي اجتماعي، ايجاد تبليغات اينترنتي نمايشي و غيره همگي نياز به برنامه‌ريزي درست دارند و بايد هر روز به اين فعاليت‌ها رسيدگي شود.


كار خود را درست انجام دهيد
بسياري از افراد به دام اين باور مي‌افتند كه مي‌توانند درآمد عالي را بدون كار سخت به دست آورند. در واقع شما نياز به تلاش‌هاي فراوان براي به دست آوردن نتايج مورد نظر خود داريد. شما نمي‌توانيد به سادگي در مورد فروش محصولات خود به صورت آنلاين بدون در نظر گرفتن كار حساب شده اقدام كنيد. درك درست از رفتار مشتريان و اينكه آنها چه كارهايي انجام داده داراي اهيميت ويژه‌اي در بازاريابي است. 


يك مربي موفق بيابيد
مربيان مي‌توانند درس‌هاي ارزشمند بسياري در مورد چگونگي موفقيت در بازاريابي ارائه كنند. مربي به شما ديدگاه‌هاي مختلفي از شغل را كه شما قصد انجام آن را داريد مي‌دهد و مي‌توانيد از تجربه‌هاي خوب و يا بد آنها ياد بگيريد؛ بنابراين كمك مي‌كند مهارتهايي را كه شما نياز به موفقيت در بازاريابي آنلاين داريد توسعه دهيد. شما ممكن است سريعتر با كسب دانش از يك مربي ترقي كنيد. پيشرفت سريع‌تر تبديل به موفقيت سريعتر و نتايج فوري مي‌شود. هنگامي‌كه در نهايت اعتماد به نفس كافي به عنوان يك بازارياب اينترنتي موفق شديد، مربي خود را رها نكنيد از آنجايي كه ممكن است احتياج به يك ديدگاه جديد در مورد ايده خود براي پياده‌سازي آن داشته باشيد.


مصر (پيگير) باشيد
با هر تعهدي كه داريد، كليد موفقيت در بازاريابي آنلاين پشتكار است. دستيابي به موفقيت ممكن است زمان زيادي ببرد. بنابراين براي گرفتن نتايج روزها، هفته‌ها و حتي ما‌هها بايد انتظار كشيد. فوت و فن دانستن چگونگي تبديل شدن به بازارياب موفق كار سخت مي‌باشد. هر چه شما سخت‌تر كار كنيد، بيشتر موفق خواهيد شد. اين يك اصل ساده‌اي است كه آثار شگفتي را در هنگام اجرا به دنبال دارد. نگرش ما نقش مهمي را در تعيين اينكه شما موفق خواهيد شد يا نه ايفا خواهد كرد. آيا شما مايل به گذراندن ساعتهاي بسياري در روز براي ساخت موفقيت خود در شغل بازارياب اينترنت هستيد؟ 


تمركز خود را حفظ كنيد
تمركز خود را بر روي يك پروژه بگذاريد و اين تمركز را  بر روي بخش‌هاي اصلي كسب و كار خود قرار دهيد. زماني كه از عهده كار سخت بر مي‌آييد خستگي و بي‌انگيزگي از شما دور ميشود. سر و كار داشتن با اين بخش‌ها باعث رشد معني‌دار و استخدام كارشناسان براي كمك در مورد بخش‌هاي تكنيكي مي‌شود. كار كردن بر روي پروژه‌هاي متعدد مانع پيشرفت شما خواهد شد اما تقسيم كار دستيابي به موفقيت را سريع‌تر خواهد كرد.

 

تبليغات ميان متني

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

همچنين مي توانيد كركره برقي و قيمت كركره برقي  و پرده برقي را در وبسايت قائم الكترونيك و از كارشناسان اين شركت استعلام كنيد. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزيزان هستيم. هموطنان ايراني همچنين مي توانند انواع جك برقي و قيمت جك برقي را در سايت  قائم الكترونيك دنبال كنند.

تبليغات ميان متني

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۰۳:۱۶:۵۳ ] [ بهمن ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی