تكنولوژي / اخبار تكنولوژي و دوربين مداربسته
تكنولوژي / اخبار تكنولوژي و دوربين مداربسته
نويسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس

 

  • كركره برقي سكشنال
  • كركره برقي پنجره
  • كركره برقي پلي كربنات
  • كركره برقي آلومينيومي
  • كركره برقي فولادي
  • كركره برقي گالوانيزه فوم دار
  • كركره برقي شفاف
  • كركره برقي صوتي
  • كركره برقي پاركينگي

انواع كركره برقي

در ادامه به توضيح مختصر در مورد هر كدام از انواع كركره برقي مي پردازيم :

كركره برقي سكشنال:

يكي از انواع كركره برقي ها كركره برقي سكشنال مي باشد كه بخاطر مدرن بودن و داشتن استاندارد هاي لازم و مكانيزم خاص اين كركره در حال افزايش چشم گيري است . از اين نوع كركره ها در اماكني كه از لحاظ ارتفاع و فضاي پاركينگي در محدوديت است مي توان بدون هيچ نگراني استفاده كرد.

اين كركره زير سقف جمع مي شود  و فضاي بسيار محدودي از پاركينگ را مي گيرد . باتوجه به سريع و بي صدا بودن به هنگام باز و بسته شدن طرفداران زيادي را به سمت خود كشيده است .

امنيت بالاي آن و سيستم ضد سقوط  از مزاياي اين كركره است . كركره برقي زير سقفي سكشنال طوري آب بندي شده است تا از ورود هرچيزي به فضاي داخلي جلوگيري كند . چشم فتوالكتريك اين كركره باعث مي شود كه در صورت وجود هر چيزي زير كركره به حالت معكوس باز گردد .  و در صورت لمس هر مانعي به حالت عقبگرد بر مي گردد . بعلت استفاده از چرخهاي ضد سايش و ريلهاي نگهدارنده ، استهلاك اين نوع كركره برقي نسبت به ديگر كركره ها بسيار كم تر و ناچيز است . سرعت بالا ، تردد نامحدود  ، عملكرد ضد سرقت ، عايق صدا و نور ، تنوع رنگ پنل ها ، استهلاك كم ، كاركرد آسان ، استفاده حداقلي از فضا ، از مزاياي اين كركره برقي است . فضاي مورد نياز اين  كركره برقي 20 تا 25 سانتي متر از ارتفاع است . اين نوع درب ها در منازل مسكوني به دو صورت نود درجه و زاويه دار براي ورودي پاركينگ هايي كه شيب دارند قابل نصب است اغلب  از موتورهاي سايد گيربكسي براي كركره برقي سكشنال استفاده مي شود كه با موتور هاي سايد كركره برقي متفاوت است .

--------------------

همچنين مي توانيد كركره برقي و قيمت كركره برقي  و پرده برقي را در وبسايت قائم الكترونيك و از كارشناسان اين شركت استعلام كنيد. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزيزان هستيم. هموطنان ايراني همچنين مي توانند انواع جك برقي و قيمت جك برقي را در سايت  قائم الكترونيك دنبال كنند.

تبليغات ميان متني

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

كركره برقي پنجره :

امروزه از اين كركره برقي در اغلب ويلاها و منازل و ساختمانهاي لوكس استفاده مي گردد . عايق مناسبي جهت صدا ، حرارت ، گرد غبار است . و زيبايي ساختمان را نيز دو صد چندان مي نمايد . ساختار آن شامل موتور و متعلقات و تيغه كركره است . موتور آن بعلت تعداد دفعات باز شدن و ابعاد كوچكتر ضعيف است و از نوع توبولار (داخل لوله) مي باشد و تيغه هاي آن از دو نوع فوم دار و امنيتي تشكيل مي شود . تيغه كركره پنجره اي فوم دار از ورق آلومينيوم يا گالوانيزه ساخته مي شود كه داخل آن  خمير پلي ارتان پر مي شود و داخل كوره قرار مي گيرد . اين تيغه  بسيار سبك و بي صدا  است و به داخل ديد ندارد . و به علت فوم داخل آن تا حد زيادي عايق برودتي و صوتي است .

كركره برقي پلي كربنات:

كركره برقي هاي پلي كربنات داراي مدل هاي : كركره برقي پلي كربنات لوله استيل ، كركره برقي پلي كربنات با لوله آلومينيوم ، كركره برقي پلي كربنات اكسترا با قطعات شيار آلومينيوم مي باشد . و يكي از انواع كركره برقي ها مي باشد. تمامي مدل هاي فوق الذكر از دو نوع شفاف و مات با رنگ بندي هاي مختلف مي باشند.

كركره برقي آلومينيومي:

كركره برقي آلومينيومي داراي انواع مختلف تيغه كركره برقي 6 سانتي ، كركره برقي 8 سانتي ، كركره برقي 10 سانتي ، كركره برقي 12 سانتي و كركره برقي 14 سانتي متري استفاده مي شود ، اين تيغه ها از بيلت استاندارد آلومينيوم با تكنيك توليد اكستروژه توليد و ساخته  مي شود . جهت ضد خش بودن اين تيغه ها با رنگ الكترو استاتيك ضد خش پوشانده مي شود . اين نوع تيغه ها كاربرد عمومي در كركره برقي دارند . از خصوصيات كركره برقي آلومينيومي مقاومت نسبتا خوب در برابر ضربات و قدرت تحمل حرارت بالا است . رنگ بندي هاي متنوع و تنوع بالاي رنگ آميزي روي كركره برقي آلومينيومي از محاسن آن بحساب مي آيد . تيغه كركره برقي آلومينيومي داراي جداره داخلي تك (تك پل) و دوجداره (دوپل) مي باشند .

البته  نوع دوپل آن مقاومت بالاتري نسبت به تك پل دارد . تيغه هاي كركره هاي تك پل بيشتر براي مغازه ها يا پاركينگ با ابعاد كوتاه استفاده مي گردد كه از جنس آلومينيومي و يا آلياژي از فولاد ، منيزيوم مي باشد . سايز تيغه هاي آلومينيومي موجود در بازار سه سايز شصت ، هشتاد و صد مي باشد . البته سايز هشتاد اين تيغه ها بيشترين كاربرد و تقاضا را دارد . از سايز شصت تيغه كركره آلومينيوم  اغلب در درب كركره برقي پاركينگ ها با ابعاد كوچك و يا كركره برقي پنجره ها استفاده مي شود و از سايز هشتاد نيز در درب  كركره برقي فروشگاه ها و پاركينگ هايي با ابعاد متوسط بهره مي رود . و از سايز صد نيز در فروشگاههاي عريض و بزرگ ، درب سوله ها ، كارخانه ها و كركره برقي هاي صنعتي بهره برداري  مي شود .

البته توجه شود از تيغه هاي آلومينيومي در كركره برقي استفاده شود كه از مواد اوليه استاندارد و خالص تهيه شده باشد .گاها تيغه هاي آلومينيومي نامرغوب و ناخالص كه از مواد بازيافتي تهيه و توليد شده است  در بازار موجود است كه پس از مدتي كاركرد كركره برقي دچار عيب و خرابي و نقص مي شوند .

كركره برقي گالوانيزه فوم دار:

كركره برقي گالوانيزه فوم دار در رنگها و طرح هاي مختلف ساخته مي شود و سايز تيغه هاي آن ، 8 سانتي است . اين نوع كركره ها از جنس آلياژ فولاد منيزيم و يك لايه فوم فشرده شده درون آن مي باشد. و به دليل نازك بودن ورق ( كمي استحكام ) ما بين آن فوم تزريق مي شود . به همين دليل اين مدل تيغه كركره برقي از استحكام كمتري نسبت به تيغه هاي كركره برقي آلومينيوم برخوردار است . اما به دليل اين كه هنگام بالا و پايين رفتن كركره برقي بي صدا است و عايق خوبي براي گرما و رطوبت مي باشد ، از آن در ورودي پاركينگ ها مخصوصا ساختمان هاي جنوبي كه بالاي درب آن اتاق خواب است بسيار مورد استفاده قرار مي گيرد .

كركره برقي شفاف :

يكي ديگر از انواع كركره برقي كركره برقي شفاف و يا شيشه اي ، اين نوع كركره برقي در چند مدل و رنگ توليد و عرضه مي شود . اين محصول از پليمري  مقاوم بنام پلي كربنات توليد مي شود. از خصوصيات اين كركره برقي ضد ضربه و يا ضد گلوله بودن است و زيبايي خاصي نيز دارند . از كركره برقي شفاف بجاي كركره آلومينيومي يا فولادي استفاده مي گردد . اغلب از اين  محصول در پروژه هاي تجاري يا بانك ها و يا صرافي ها و گاها پروژه هاي مسكوني استفاده مي شود .

كركره برقي صوتي :

از اين كركره برقي در محيط هايي حساس  به صدا كه در اين محيط ها نياز است هيچ سرو صدايي از بيرون شنيده  نشود  و يا بلعكس نبايد صدا از داخل به خارج منعكس شود استفاده مي شود . كركره برقي صوتي به صورت انبوه در محيط هاي صنعتي ، خانگي ، تجاري  و اداري  استفاده مي شود و همانند يك عايق صوتي عمل مي كند .

در ميان انواع كركره برقي ، كركره برقي آلومينيومي رايج ترين و پركاربردترين نوع آن ها محسوب مي شود . كه پرمصرف ترين و پرطرفدار ترين اين نوع كركره ، كركره برقي آلومينيومي با تيغه 8 سانتي است كه خود داراي انواع مختلفي مي باشد :
تيغه كركره برقي آلومينيومي تك پل ، تيغه كركره برقي آلومينيومي دو پل ، تيغه كركره برقي آلومينيومي غضروفدار ( لاستيك خور ) و تيغه كركره برقي آلومينيومي پانچ و …

تبليغات ميان متني

درب شيشه اي يكي از ملزومات دكوراسيون لوكس و مدرن ساختمان هاي امروز به حساب مي آيند. قيمت درب شيشه اي را در سايت قائم الكتريك مشاهده كنيد. همچنين درب ورودي ساختمان ها نيز براي حفظ امنيت عبور و مرور نيازمند تجهيزات راهبند است. قيمت راهبند  را از قائم الكترونيك به راحتي دريافت كنيدتيم نكته عمومي و عاميانه اين است كه در شيشه اي يا همان درب شيشه اي به درب اتوماتيك شيشه اي اشاره دارند. درب شيشه اي در انواع مختلف را از قائم الكترونيك بخواهيد.

تبليغات ميان متني

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۰۲:۵۴:۰۳ ] [ بهمن ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی