تكنولوژي / اخبار تكنولوژي و دوربين مداربسته
تكنولوژي / اخبار تكنولوژي و دوربين مداربسته
نويسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس

 

طراح وب سايتي ،كه ميخواهد يك وب سايت فروشگاهي را طراحي كند بايد معيار هاي فروش اينترنتي گوناگوني را مد نظر داشته باشد . يك فروشگاه اينترنتي بايد به گونه اي طراحي شود كه كاربران به راحتي بتوانند يك كار را انجام دهند :خريد آنلاين يا اينترنتي .البته يك فروشگاه اينترنتي مشخصه هاي خاص خود را دارد . اين يكي از مشخصه هاي فروشگاه اينترنتي است . در اين مقاله تلاش ميكنيم تا نگاهي اجمالي به برخي از جنبه هاي مهمي كه در طراحي يك فروشگاه اينترنتي مد نظر گرفته مي شوند بياندازيم.

 

وب سايت ها فروشگاهي مي بايست جذاب، سازمان يافته و منسجم باشند و از رنگ هاي درستي كه مناسب روحيه وب سايت هستند استفاده شود.به همين دليل است كه طراحي وب سايت فروشگاه اينترنتي با طراحي وب سايت ديگر متفاوت است . نگاهي دقيقتر به فروشگاه هاي اينترنتي موفق، مفهوم تفاوت هاي ميان فروشگاه هاي اينترنتي موفق و بقيه وب سايت ها را نشان مي دهد .

article_image_one_37.jpg

تبليغات درون متني/

اگر تمايل داريد براي شركت خود اقدام به طراحي سايت ارزان كنيد پيشنهاد مي كنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت   طراحي سايت فروشگاهي  و  طراحي سايت شركتي را مطالعه كنيد. من به شما پيشنهاد مي كنم خدمات طراحي سايت پيام آوا را براي اين كار نگاه كنيد. شركت پيام آوا بهترين و با كيفيت ترين خدمات طراحي سايت را در قالب طراحي سايت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه مي كند.

تبليغات درون متني

يك فروشگاه اينترنتي مي بايست از مباني فروش خاصي پيروي كند:

- دادن روحيه نشاط به كاربران حين خريد اينترنتي

- اطمينان حاصل كنيد كه وب سايت تان اطلاعات كافي در خصوص اينكه صاحبان اين سايت چه كساني مي باشند و چرا اين وب سايت و صاحبان آن افراد اميني هستند ارائه مي دهد.

- استفاده از سايت بايد براي همگان راحت باشد. اگر نيست، خريداران به سمت رقبايتان خواهند رفت.

 

اين اصول، اصول جديدي نمي باشند. همه ما با اين اصول از طريق تجربيات روزمره خود در فروشگاه ها، مغازه ها و مراكز خريدي كه منتظر باز شدن درب توسط مشتريان هستند، آشنايي داريم. معضل اساسي براي يك طراح وب سايت آنست كه چطور اين روشهاي فروش مرسوم را در يك وب سايت، فروشگاه اينترنتي، و يك دنياي مجازي به نام اينترنت پياده سازي كند.من مطمئنم كه همه شما متوجه شده ايد كه قسمت پخت اكثر شيريني فروشها، در دورترين بخش شيرني فروشيها قرار دارند ولي همچنان بوي شيريني تازه، از درب ورود به مشام ميرسد (حتي برخي اوقات، آنها از هواكشهايي براي پخش كردن بوي شيريني به بيرون استفاده مي كنند). آنها اينكار را به عمد انجام مي دهند. فروشنده ها از حس بويايي براي جذب مردم و كشاندن آنها به فروشگاه هايشان استفاده مي كنند جاييكه انواع و اقسام كالاها و اجناس اغوا كننده وجود دارد - همانند همان مثال شيريني فروشي.

مسير فرضي در وب سايت شما

اين مسير فرضي چيست و چطور مي توان چنين مسيري را در وب سايت تان رسم كرد؟ مسير، راهي مي باشد كه بازديد كننده را به سمت عملياتي كه شما دوست داريد بازديد كنندگان انجام دهند، هدايت خواهد كرد... يعني خريد آنلاين و اينترنتي. برخلاف مثال شيريني فروشي، وب سايت ما بو ندارد. در وب سايت ها، فاصله ميان هر نقطه تا هر نقطه ديگر، همواره يكسان ميباشد، و در نتيجه بر خلاف مثال شيريني فروشي، خروجي همواره و هميشه دم دست ميباشد.

در يك وب سايت، مي توان كالاها را در هر زماني كه فكر ميكنيد مناسب هست به مشتريان خود نشان دهيد، ولي اينكار را مي توان مرحله به مرحله و با آرامش بيشتري انجام داد تا مشتري را بيشتر به هيجان آوريد (درست مثل بوي شيريني در يك شيريني فروشي).همانطور كه ديده مي شود، گذاشتن كالاها در يك فروشگاه اينترنتي، بسيار ساده تر از اجاره كردن جا، بازكردن سوپر ماركت، و قرار دادن كالاها مي باشد. ولي با وجود اين، فروش اينترنتي بسيار سخت تر از فروش در دنياي واقعي مي باشد.يك فروشگاه اينترنتي كه بخوبي طراحي شده است، مشتريان را نهايتا با يك يا دو كليك به صفحه مناسب هدايت مي كند. برخي از طراحان وب سايت از روشهايي استفاده مي كنند كه در طراحي سايت هاي غير فروشگاهي هيچگاه بكار نخواهند رفت.

فروش اينترنتي، فروشگاه اينترنتي نيست

هر كسي حداقل يكبار هم كه شده وب سايت هايي را بر پايه يك متن يا نامه ديده است. در صفحات اين وب سايت ها، تنها لينك هايي به فرم سفارش ديده مي شود. چنين وب سايت هايي كه تنها بر پايه يك نامه و لينك به درخواست خريد مي باشند، مرسوم ترين نوع فروشگاه هاي اينترنتي نمي باشند چرا كه آنها معمولا تنها يك محصول را مي فروشند. اين شيوه به طراحان وب سايت ها اجازه مي دهد تا با بزرگ جلوه دادن اصل كليك كردن بر روي يك لينك، آن را نوعي مزيت نشان دهند. نشان دادن ويژگيهاي مختلف محصول به مشتريان تنها راهي زيركانه براي افزايش شانس كليك كردن مشتريان بر روي دكمه سفارش محصول هر چند خط به چند خط مي باشد.

چنانچه مشتري در يك مرحله هنوز متقاعد به خريد نشده است، همچنان مي تواند به خواندن ادامه دهد و نظرات مشتريان ديگر را نيز در خصوص آن محصول در وب سايت بخواند. چه باور داشته باشيد چه باور نداشته باشيد، وب سايت هاي تك مقاله اي هنوز واقعا فروش خوبي دارند.

فروشگاه اينترنتي چيست؟

فروشگاه اينترنتي، بايد بيشتر از يك محصول را ارائه دهد. البته افزايش تعداد محصولات، بر پيچيدگي وب سايت نيز مي افزايد. فروشگاه هاي اينترنتي پيچيده، از روشهاي گوناگوني استفاده مي كنند تا بهترين محصولات انتخاب شده را براي ارائه به مشتريان نشان دهند. و اين محصولات انتخاب شده، براي هر مشتري نسبت به مشتري ديگر متفاوت مي باشد و به اصطلاح فروشگاه براي هر مشتري خصوصي ميشود. روشهاي خصوصي سازي قسمت عمده از يك فروشگاه اينترنتي را تشكيل ميدهد.

ولي به هر حال اين مطلب خارج از بحث اين مقاله ميباشد. هوشمندي روشهاي انتخاب شده براي خصوصي سازي يك فروشگاه اينترنتي، تاثير عمده اي در طراحي آن مي گذارد. اولين سازماني كه از اين روش استفاده كرد، amazon.com بود كه كتابهايش را بر مبناي سفارشات گذشته آن بازديد كننده و تركيبي از آمارهايي كه در خصوص علايق آن بازديد كننده از كتابهاي ديگر و مدت زمان خواندن مقدمه هاي كتاب هاي مورد علاقه بازديد كننده، در جلوي چشمانش قرار مي داد. امروزه هدف پيشگويي آنست كه چه چيزي را در اولين بازديد به مشتريانمان و بازديدكنندگان ارائه دهيم.

طراحي فالب فروشگاه اينترنتي

طراحي وب سايت فروشگاه اينترنتي، طراحي قالب را نيز شامل ميشود. يكي از مهمترين موضوعات آنست كه چه جايي از صفحه را بازديد كننده در نگاه اول خواهد ديد. تحقيقات زيادي روي اين موضوع صورت گرفته است. اكثر اين تحقيقات نشان مي دهند كه در وب سايت هاي انگليسي زبان، قسمت وسط سمت چپ بعلاوه وسط صفحه و در وب سايت هاي فارسي زبان، قسمت وسط سمت راست بعلاوه وسط صفحه اولين جايي هستند كه نگاه هاي بازديد كننده را به خود جلب ميكنند.

با استفاده از اين روش، طراحان وب سايت ها تلاش مي كنند تا مسير حركت چشمان بينندگان را به سوي خود جلب كنند درست همانند همان كاري كه يك شيريني فروش، با بوي شيريني اينكار را انجام مي دهد. يك طراح حرفه اي فروشگاه اينترنتي، بخوبي مي داند چه طرحي را طراحي كند تا نگاه ها را بسوي خود معطوف كند.چنانچه قصد داريد تا فروشگاه اينترنتي را باز كنيد يا قبلا چنين فروشگاهي را دارا مي باشيد، اطمينان حاصل كنيد كه مباني فروش آنلاين و اينترنتي را بخوبي مي دانيد. با يك طراح وب سايت مجرب مشورت كنيد. ترجيحا شخصي كه تجربه اي طولاني در فروشگاه هاي اينترنتي دارد.

 

 

تبليغات ميان متني

سئو سايت براي موتورهاي جست و جو و همچنين  تبليغات گوگل  از جمله مهمترين روش ها براي بيشتر ديده شدن سايت شما به حساب مي آيد. شركت پيام آوا خدمات طراحي سايت تهران و سئو را با مناسب ترين قيمت به شما ارائه مي دهد. بازاريابي و تبليغات به ركن اساسي جامعه امروز ما تبديل شده است.

تبليغات ميان متني

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۷ فروردين ۱۳۹۹ ] [ ۰۹:۱۳:۵۴ ] [ بهمن ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی