تكنولوژي / اخبار تكنولوژي و دوربين مداربسته
تكنولوژي / اخبار تكنولوژي و دوربين مداربسته
نويسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس

سئو حرفه ايي يكي از لازمه هاي شناخته شدن در فضاي كسب و كار اينترنتي است. در اين مقاله قصد داريم به شما نكاتي را بگوييم كه با رعايت آنها به سادگي بتوانيد سئو محتوا خود را به درستي انجام دهيد . فقط به اين نكته نيز توجه داشته باشيد كه سئو محتوا يك كار زمان بر است و براي رسيدن به نتيجه مطلوب نياز به صبر و دقت فراوان است.

 

1. به دنبال كلمات كليدي مرتبط باشيد.

 

با استفاده از نرم افزارهاي جستجو كلمه كليدي٬ يك كلمه و يا دسته ايي از كلمات كه به تجارت و برند شما مربوط است را شناسايي كنيد و سپس روي كلمه كليدي مرتبط كار كنيد. شناسايي كلمه كليدي مهم است و به اصطلاح خشت اول كار سئو كلمه كليدي است اضافه و يا كم كردن حتي يك حرف شما را از آنچه موردنظرتان هست دور مي كند. استفاده از كلمه كليدي مناسب اين فرصت را به شما مي دهد كه دسته هاي جديد و بخش هاي تازه در سايت خود بوجود آوريد و با استفاده از اين دسته ها بتوانيد كاربر بيشتري به را سايت خود منتقل كنيد. فايده اين دسته بندي و بخش كردن اطلاعات سايت اين است كه كاربران ممكن است به موضوعات شما علاقه مند شوند و ليست اطلاعات شما مورد علاقه آنان باشد. هم چنين كلمه كليدي را بطور مرتب پيگيري و دنبال كنيد. ببنيد كه الان در چه رتبه ايي قرار داريد و در صفحه چندم جستجو ظاهر مي شويد و همين طور سايت هاي ديگري كه در رتبه هاي نخست قرار دارند را هم بررسي و تحليل كنيد تا متوجه شويد كه چه نوع كلمات كليدي آن ها را به رتبه هاي نخست و صفحه اول آورده است. اين كار به شما بسيار كمك مي كند تا بتوانيد به صدر نزديك شويد.

طراحي سايت طراحي سايت  طراحي سايت  طراحي سايت طراحي سايت  طراحي سايت

 


2. تشخيص اينكه چه محتوايي مورد نياز است و چگونه مي توان آن را بهبود بخشيد.
آنچه مد نظر كاربران و استفاده كنندگان است بايد دستور كار شما قرار گيرد. ساخت و ايجاد محتواي شما بايد بر اساس نياز كاربر باشد چون شما سايت خود و اطلاعات خود را جز براي استفاده آنان طراحي و بهينه سازي نمي كنيد و البته يادتون هم كه نرفته٬ محتوا پادشاهه! با شناخت نياز ، آنگاه بايد محتوا را بسازيد. سعي كنيد محتوا طوري باشد تا عمق نياز كاربر را براورده كند و ارزشمند باشد طوري كه خواندن و استفاده از مطلب شما براي او سودمند باشد. جستجوي كاربران هم بسيار مهم است يعني اينكه جستجو چه كلمات و عباراتي را شامل مي شود و اطلاعات سايت شما نياز كاربر را برطرف كند. شايد شما روي يك كلمه خاص تمركز كرده ايد و كاربران با هم معني آن كلمه جستجوي خود را انجام مي دهند. يا اينكه آنان درباره مشكلات جستجو مي كنند و شما فقط روي كلمات كليدي بعد از حل مشكل كار كرده ايد. براي مثال جستجو درباره سرما و يخ زدگي است و شما درباره گرم كردن و … محتوا نوشته ايد.

3. هوشيار باشيد كه روبوت هاي گوگل سايت شما را قبول كنند.
براي اينكه كاربران بتوانند به سايت و بلاگ شما بروند و استفاده كنند ابتدا سايت شما بايد در دسترس آنها باشد يعني بتوانند سايت شما را پيدا كنند. محتوايي كه شما مي سازيد هم بايد براي كاربر قابل استفاده باشد و در عين حال روبوت ها هم محتوا را قبول كنند. بحث روبوت ها و خزنده ها و اسپايدرها و يا اسم هاي ديگر بسيار مهم است و نبايد ناديده گرفته شود. در اين جا به بعضي از نكات درباره مقبوليت محتواي شما توسط روبوت اشاره مي كنيم:

- كاري كنيد كه آسان در دسترس باشيد: مطمئن شويد كه هيچ صفحه ايي وجود ندارد كه دريافتش از صفحه اصلي شما براي كاربران مشكل باشد.
- سعي كنيد كه URL شما تا حد امكان كوتاه باشد.
- روبوت ها نوشته هايي كه قسمتي از يك تصوير هستند را ايندكس نمي كنند: سعي كنيد نوشته ها خارج از تصوير باشند و همين طور در منبع HTML بصورت نوشته باشد.
- هوشيار باشيد كه صفحات شما گاهي مورد خزش قرار گيرد: اگر اين طور نباشد به اين مفهوم است كه گوگل در ايندكس محتوا شما دچار مشكل شده است.


4. تمركز شما روي دريافت لينك باشد تا لايك گرفتن
واضح است كه سيگنال هاي شبكه هاي اجتماعي بسيار سودمند است اما از تاثير لينك ها هم غافل نشويد. براي بدست آوردن بك لينك٬ محتواي شما بايد ارزش لينك دادن را داشته باشد و غني و جذب كننده و ناب باشد. در ضمن بهتر است بدانيد يك دامين خوب٬ در خاطره ها مي ماند و به راحتي نوشته مي شود. اگر دامنه شما بدتركيب و بي اسلوب است آن را تغيير دهيد. شايد براي بدست آوردن دامنه مناسب و مربوط به فعاليت و كلمه كليدي مجبور شويد كه هزينه كنيد اما ارزش اين هزينه كردن را دارد.

5. اعتبار و مقبوليت خود را در طول زمان با بازاريابي صحيح بدست آوريد.
سعي كنيد در تجارت و كسب و كار خود به عنوان يك حرفه ايي شناخته شويد. حضور در كنفرانس ها و همايش ها كه مربوط به تجارت شماست بسيار اثربخش است. اگر بتوانيد خود را صاحب سبك و داراي يك فن بخصوص در فعاليت خود نشان دهيد همه خواستار همكاري و ارتباط با شما خواهند شد. اگر تازه شروع كرده ايد و توانايي حضور در همايش هاي تخصصي را نداريد از محله و منطقه خود شروع كنيد و نشان دهيد كه در آن موضوع توانايي داريد. با اين روش با دوستان و آشنايان فعال در كار و فعاليت خود آشنا مي شويد و مي توانيد با هم همكاري كنيد و به يكديگر مشورت دهيد.

اگر به اين نكته ها توجه كنيد و طبق اصول و روش هاي تخصصي سئو حركت كنيد مي توانيد يك سئو قوي ايجاد كنيد. فقط فراموش نكنيد فعاليت هاي سئو يك كار زمان بر است.

طراحي سايت طراحي سايت  طراحي سايت طراحي سايت طراحي سايت طراحي سايت

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ ] [ ۰۸:۲۴:۰۴ ] [ بهمن ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی