تكنولوژي / اخبار تكنولوژي و دوربين مداربسته
تكنولوژي / اخبار تكنولوژي و دوربين مداربسته
نويسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس

 

بعد از ورود مخاطب به سايت شما، ظاهر وبسايت اولين چيزي است كه مورد توجه قرار ميگيرد و گاهي اوقات ممكن است ظاهر سايت شما به حدي براي كاربر خسته كننده و تكراري باشد كه علاقه ايي به گشت و گذار در آن نداشته باشد. براي داشتن سايتي زيبا استفاده بجا و مناسب از آيكن ها يك راه كاربردي است . در ادامه با ما همراه باشيد تا به شما بگوييم كه چگونه به كمك آيكن ها سايت كاربرپسند و كاربردي داشته باشيد.

 

1. در تعامل با مشتري خلاق باشيد
شما مي توانيد با طراحي تعدادي آيكون جذاب، مخاطب را به گذراندن زمان بيشتري در سايت تان ترغيب كنيد. مشتري براي خريد كالا يا دريافت خدمات به سايت هاي اينترنتي مراجعه مي كند. حالا با كمي خلاقيت مي توانيد مشتريان را تشويق كنيد كه سايت شما را از بين وب سايت هاي متعدد انتخاب كنند.

براي اين كار بايد آيكون ها را به نحوي طراحي كنيد كه مشتري را به تعامل بيشتر تشويق كند. توجه كنيد كه استفاده از آيكون ها به مكان و موقعيت خاصي محدود نمي شود. نماد هاي روتين و معمول، جذابيتي براي جلب نظر مخاطب ندارند پس از يك زاويه ديگر به مسائل نگاه كنيد و طرحي بدهيد كه مخاطب تا به حال شبيه آن را نديده باشد. درسته كه خلاق بودن هيچ وقت كار ساده اي نبوده اما به خاطر داشته باشيد يك طرح جالب، هميشه تو ذهن مي ماند. اين مورد را هميشه به خاطر داشته باشيد كه مشتري، شما را تنها به دليل وجه تمايزي كه با سايرين داريد انتخاب مي كند.

2. استفاده از آيكون ها در فهرست
به منظور بازاريابي و فروش بيشتر، سعي كنيد ويژگي هاي منحصر به فرد خود را به شكل مناسب و جذابي فهرست كنيد. اين كار را مي توانيد با استفاده از آيكون هاي جذاب و با كمك روندهاي رايجي كه در طراحي سايت به كار ميروند انجام بدهيد. فهرست ها معمولا ملال آور و خسته كننده هستند بنابراين افزودن آيكون مي تواند به فهرست ويژگي ها، ظاهر جذاب تري بدهد. 

3. استفاده مناسب از انيميشن ها
لزومي ندارد هميشه آيكون ها ثابت و ايستا باشند، مي توانيد براي افزايش بهره وري يك آيكون، آن را متحرك طراحي كنيد. اين كار تاثير شگفت انگيزي در جلب توجه مخاطب دارد. قبل از آنكه آيكون مد نظرتان را متحرك كنيد، ابتدا بر هدفي كه در ذهن داريد تمركز كنيد و مطمئن بشويد كه انجام اين كار لازم هست يا نه. مورد ديگري كه حتما بايد به آن توجه كنيد، رعايت تناسب سايت و حد اعتدال در به كار بردن انيمشن هست. تصاوير گرافيكي متحرك اگر بيش از حد تكرار بشوند نه تنها تاثير مثبتي در طراحي سايت ندارند بلكه تمركز مخاطب را هم از بين مي برند.

4. با در نظر گرفتن آيكون مناسب، خدماتي كه ارائه مي دهيد را متمايز كنيد
استفاده از آيكون ها در طراحي سايت نه تنها جذابيت ظاهري دارد بلكه خوانايي متن را هم افزايش مي دهد. با اين وجود، مطمئن شويد آيكوني كه طراحي كردهايد، با محتوا صفحه ارتباط دارد و سعي كنيد تا جايي كه امكان دارد از طرح هاي ساده و مينيمال استفاده كنيد. قبل هر كاري بايد زمينه اي كه مي خواهيد با آيكون، آن را معرفي كنيد بشناسيد و در ادامه به يافتن ايده مناسب براي طراحي فكر كنيد، از رنگ گرفته تا سبك بايد قبل از پياده سازي كاملاً مورد بررسي و ارزيابي قرار بگيرد.

5. منوي سايت
نظر طراحان و توسعه دهندگان مختلف در اين مورد متفاوت است، اما مي تواند از آيكون، در منوهاي سايت استفاده كنيد. شما مي توانيد طرح ها و شكل هايي كه جذاب به نظر مي رسند را با هم تركيب كنيد تا ظاهر جذاب تري براي طراحي سايت تان ايجاد كنيد. اين كار تقريباً كل وب سايت شما را منحصر بفرد مي كند.

طراحي سايت طراحي سايت طراحي سايت طراحي سايت طراحي سايت طراحي سايت

نقش آيكن ها در طراحي سايت

 

 

6. چرا بعضي از گزينه هاي فهرست آيكون ندارند؟
در فهرست سايتي كه محصولات و يا خدمات متعددي ارائه مي كند، تمامي آن ها بايد يك آيكون منحصربفرد داشته باشند. فرض كنيد چند مورد در فهرست محصولات، بر خلاف ساير كالا ها آيكون نداشته باشند. احتمالا اين حس به شما دست مي دهد كه اين محصول بخصوص آن قدري كه بايد، اهميت نداشته كه براي همه محصولات آيكون طراحي شده به جز اين! به اين نكته در طراحي سايت حتما دقت كنيد چون اشتباهاتي از اين دست زياد تكرار مي شوند.

7. جايگذاري
بسته به اينكه هدف از استفاده يك آيكون چيست، بايد آن را در موقعيت مناسبي قرار بدهيد. آيكون ها هميشه كاربر پسند هستند به همين خاطر استفاده از آن ها در وبسايت ها رواج داره و از محبوبيت بالايي برخوردار هستند و به نظر مي رسد كه هميشه جذابيت دارند؛ بنابراين سعي كنيد در طراحي آيكون كمي خلاقيت به خرج بدهيد. آيكون ها را در ستون جانبي، هدر، فهرست ويژگي ها، يا حتي اگر با كسب و كارتان تناسب دارد، در عناوين استفاده كنيد.

نتيجه گيري
قبل از طراحي آيكون سايت، مطمئن شويد كه مسير درست را دنبال مي كنيد. در اين زمينه مي توانيد از متخصصان حرفه اي طراحي آيكون هم كمك بگيريد و مطمئن باشيد كه نتيجه مناسبي خواهيد گرفت. سعي كنيد كار منحصر به فردي را از خود به نمايش بگذاريد و نسبت به سايرين عملكرد بهتري داشته باشيد تا بهترين نتايج را كسب كنيد.

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ ] [ ۰۸:۲۷:۲۳ ] [ بهمن ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی