تكنولوژي / اخبار تكنولوژي و دوربين مداربسته
تكنولوژي / اخبار تكنولوژي و دوربين مداربسته
نويسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس

 

امروزه صنعت بازاريابي و تبليغات براي ابداع و معرفي يك سرواژه يا اصطلاح جديد در هر شبي كه صبح مي شود بسيار بدنام است. برخي از اين واژه ها و اصطلاح ها مانند "بازاريابي محتوايي” بسيار مطرح و شناخته شده مي شوند و برخي ديگر دوره عمر بسيار كوتاهي دارند، تا جايي كه اگر نامي از آن ها ببريم ممكن است شما آن را به عنوان واژه تخصصي حوزه بازاريابي نشناسيد.

 

در ادامه اين مطلب قصد معرفي يكي از اين واژه هايي راداريم كه شايد اخيراً به اين صنعت اضافه شده است و آن هم تبليغات محتوايي – content advertising- است، مي خواهيم از كجا آمده، از چه چيزي ساخته شده و آيا حق باقي ماندن در مجموعه واژگان ما در سال جاري را دارد يا خير؟ شايد لزومي نداشته باشد كه آن به عنوان واژه اي مركب از دو واژه ساده تر قبول كنيم، اما چيزي كه از ظاهر آن پيداست، اين است كه از تركيب دو واژه با مفهوم بازاريابي محتوايي + تبليغات ساخته شده است:

تبليغات

تبليغات به عنوان نوعي ترفيع و ترويج غيرشخصي محصولات و خدمات توصيف مي شود و موضوع آن در رابطه با تفهيم ارزش پيشنهاد فروش يك محصول يا خدمت در مقياسي مشخص است. از قديم، اين نوع ارتباط را يك نوع ارتباط يك طرفه مي شناختند.

تبليغات درون متني/

اگر تمايل داريد براي شركت خود اقدام به طراحي سايت ارزان كنيد پيشنهاد مي كنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت   طراحي سايت فروشگاهي  و  طراحي سايت شركتي را مطالعه كنيد. من به شما پيشنهاد مي كنم خدمات طراحي سايت پيام آوا را براي اين كار نگاه كنيد. شركت پيام آوا بهترين و با كيفيت ترين خدمات طراحي سايت را در قالب طراحي سايت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه مي كند. پيام آوا بهترين خدمات طراحي سايت تهران را به شما عرضه مي كند. همچنين طراحي اپليكيشن موبايل را با به روز ترين تكنولوژي كد نويسي دنيا را از پيام آوا بخواهيد.

تبليغات درون متني

بازاريابي محتوايي

مطمئنم كه به خوبي با تعريف بازاريابي محتوايي آشنايي داريد، يكي از تعاريفي كه براي اين نوع از بازاريابي ارائه شده است به اين قرار است كه: بازاريابي محتوايي يك رويكرد استراتژيك بازاريابي است كه متمركز بر توليد و توزيع محتواي مرتبط، مستمر و باارزش به منظور جذب و نگهداري مجموعه اي از مخاطبين با دقت و به روشني تعريف و مشخص شده است – و درنهايت در پي هدايت رفتار سودمند مشتري است. بازاريابي محتوايي در رابطه با ارتباط برقرار كردن با مصرف كننده ها بدون فروش چيزي به آن هاست. اين حوزه از بازاريابي در ارتباط با ارائه محتوا آموزشي، سرگرم كننده و همواره همراه باارزش افزوده به مصرف كننده ها به منظور غني سازي تجربه وب گردي آن ها مي باشد.

تبليغات محتوايي

از آنجائي كه بازاريابي محتوايي اساساً مرتبط با ارائه ارزش از طريق محتوا (آموزش، سرگرمي الهام بخشيدن) است، در دوره كنوني به طور ويژه اي به دليل پذيرش بسيار زياد و قابل قبول شبكه هاي اجتماعي موفقيت آميز مي باشد. بدون وجود شبكه هاي اجتماعي، تصور ويروسي شدن يك محتوا به صورت فعلي بسيار سخت و مشكل است. توانايي مصرف كننده ها به منظور داشتن يك گفتگو دوسويه از طريق به اشتراك گذاري محتوا به بازاريابان فرصتي فوق العاده براي بهره برداري از ترافيك اجتماعي و ارگانيك براي ديده شدن محتواي خودشان توسط ديگران را مي دهد. بااين وجود، به دليل اشباع فضاي اينترنت با محتواي توليدشده توسط كاربران و برندهاي مختلف، دست پيدا كردن به مصرف كننده ها از طريق كانال ها و شيوه هاي ارگانيك سخت تر و سخت تر شده است. اگر شما داراي يك صفحه فيس بوك هستيد و در آن فعاليت داريد، مطمئناً اخيراً متوجه گزينه اي تحت عنوان exposure به معناي نمايش و در معرض چيزي قرار گرفتن به منظور نمايش بيشتر و سريع تر محتواي خود براي تعداد مخاطبين بيشتر شده ايد.

در متون مختلف بازاريابي خيلي كم در مورد موضوع تبليغات محتوايي مطلبي نوشته، ترجمه و ارائه مي شود و چيزي هم كه اغلب در اين رابطه نوشته و منتشر مي شود، خيلي قديمي و از تاريخ گذشته است. تبليغات محتوايي نوشتن متن تبليغات نيست. ما در آي بازاريابي آن را به صورت زير تعريف مي كنيم:

تبليغات محتوايي چيست؟

تبليغات محتوايي يك استراتژي بازاريابي به منظور توليد محتوايي است كه هدف اصلي توزيع آن از طريق كانال هاي پولي و به منظور افزودن ارزش به مخاطب است. به طور طبيعي، تبليغات محتوايي (استراتژي جامع و فراگير) و تبليغاتي كه هماهنگ و مناسب با زيرساخت توزيع و ارائه آن است، دست به دست هم و با يكديگر پيش مي روند. درحالي كه تمامي انواع محتوا اغلب بر روي وبلاگ برند مرتبط با خودش منتشرشده و از طريق شبكه ها و كانال هاي اجتماعي مختلف منتشر مي شوند، توليد محتوايي كه براي توزيع از طريق كانال هاي پولي و شيوه هاي مشابه با آن توليد مي شوند، به طوركلي متفاوت است.

محتوايي كه با توجه به اصول كلي بهينه سازي نتايج موتورهاي جستجو (سئو) توليد مي شوند، مي توانند به طور قابل توجهي از فرصت هاي ايجادشده براي جستجو كلمات كليدي بهره ببرند. محتوايي كه با در نظر داشتن شبكه هاي اجتماعي توليدشده اند مي توانند به شكلي طراحي شوند كه قابل اشتراك گذاري باشند و بنابراين عمدتاً به صورت بصري و قابل مصرف توسط عموم مي باشند. محتوايي كه لزوماً باهدف توزيع از طريق كانال هاي پولي تهيه شده است، مي توانند به موضوعاتي بپردازند كه به صورت عادي و فعال توسط مردم مورد جستجو قرار نمي گيرند يا خيلي قابليت اشتراك گذاري ندارند، اما درنهايت مي توانند بسيار اثرگذار باشند. اين نوع از محتوا به برندها فرصتي براي ارائه محتواي شخصي به مخاطبين بدون در نظر داشتن قوانين عمومي جستجو يا شبكه هاي اجتماعي به منظور ديده شدن آن ها توسط مردم را مي دهد. به عبارتي اين نوع از محتوا لزوماً بر هدف نهايي، يعني همان تأثيرگذار بودن، متمركز مي باشند.

پا نوشت

طراحي سايت ،  طراحي سايت اصفهان ، طراحي سايت شيراز ، طراحي سايت رشت ، طراحي سايت كرج ، طراحي سايت مشهد ، طراحي سايت يزد ، طراحي سايت كرمان  ، طراحي سايت تبريز

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ ] [ ۰۲:۳۰:۱۹ ] [ بهمن ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی