تكنولوژي / اخبار تكنولوژي و دوربين مداربسته
تكنولوژي / اخبار تكنولوژي و دوربين مداربسته
نويسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس

 

اگر مي خواهيد اعضاي تيم تان مثل صاحبان واقعي كسب و كارتان رفتار كنند، لازم است اطلاعاتي كه براي اين نوع تفكر به آن نياز خواهند داشت را در اختيارشان قرار دهيد. بسياري از شركت ها و كارآفرينان دوست دارند كارمندانشان طوري رفتار كنند كه گويي آن كسب و كار متعلق به خودشان است. اما چند تاي آنها براي توانمند سازي كاركنان خود با اين نوع تفكر، قدمي عملي بر مي دارند؟

 

شفافيت يكي از مهم ترين ويژگي هاي شركت هاي بزرگ است؛ فارغ از اندازه يا صنعتي كه در آن قرار دارند. به اشتراك گذاري اطلاعات، اعتماد به بار مي آورد، فرصت يادگيري فراهم مي كند و به تصميم هاي هوشمندانه تري منجر مي شود. اگر شفافيت برايتان اهميت دارد مي توانيد از روز اول آن را به يكي از ارزش هاي اصلي خود بدل كنيد. ارزش هاي شما نبايد تنها روي ديوار قرار بگيرند؛ شما بايد با ارزش هاي خود زندگي كنيد و تصميم هاي شركت را با در نظر گرفتن آنها بگيريد. در ادامه 5 راه پيشنهادي براي خلق و نهادينه سازي فرهنگ شفافيت در كسب و كار را از نظر خواهيد گذراند.

1- كساني را استخدام كنيد كه به آنها اعتماد داريد.

برخي شركت ها گرفتار خصوصي نگه داشتن مسائل مي شوند، كه اين مي تواند به بي اعتمادي ميان اعضاي تيم بيانجامد. در عوض، كساني را استخدام كنيد كه به شكل غريزي مي توانيد به آنها اعتماد كنيد تا بتوانيد با توانمند كردنشان براي تفكر مورد نظر، احساس راحتي داشته باشيد. با اينكه مساوات مي تواند به عنوان مزيتي مالي براي موفقيت محسوب شود، مالكان كسب و كار ها اغلب براي ساختن چيزي از هيچ، سخت نيازمند مسئوليت و اختيار هستند و نبايد در اين مسير به واسطه ي عدم بهره مندي از اطلاعات مسيرشان سد شود.

2- در جلسات بي پرده صحبت كنيد.

سعي كنيد در جلسات تان همه از «چرا» هاي لازم اطلاع داشته باشند. جزئيات رشد، امور مالي، ساختار استخدامي، اولويت ها و برنامه هاي آينده را در جلسات خود به اشتراك بگذاريد. برگزاري جلسات «هرچه مي خواهي بپرس» يك يا دو بار در ماه نيز مي تواند ياري رسان باشد. در اين جلسات هر يك از اعضاي تيم مي تواند براي پرسيدن سؤالات خود به شما مراجعه كند. اگر براي مستند سازي و پاسخگويي در قبال اشتباهات خود به همان اندازه اي كه براي جشن گرفتن پيروزي هاي خود عجله مي كنيد سرعت به خرج دهيد، هم تيمي هايتان مي توانند از تجربيات شما درس بگيرند. بخش بازاريابي مي تواند كمپين هاي بهتري ساماندهي كند، بخش فروش مي تواند مشتريان راغب پرورش دهد، مهندسين مي توانند سيستم هاي مقياس پذير بيشتري خلق كنند، و تيم هاي امور مشتريان مي توانند حساسيت هاي مشتريان را بهتر منعكس كنند. به اين ترتيب همه برنده خواهند بود.

3- با مشتريان صداقت داشته باشيد.

شفافيت داشتن به سمت بيرون سازمان شما نيز جريان خواهد داشت؛ به ويژه براي مشتريان. استراتژي هاي شفاف بازاريابي و فروش بخش مهمي از اين شفافيت هستند. براي مثال هزينه هايتان را از مشتريان خود مخفي نكنيد. حتي مي توانيد ابزاري براي قيمت گذاري روي وبسايت خود ايجاد كنيد كه مشتريان با استفاده از آن بتوانند بفهمند خدمات شما دقيقاً چقدر براي كسب و كارشان هزينه بر خواهند بود. به علاوه، وقتي محصول شما به درد مشتري به خصوصي نمي خورد، ارائه دهنده ي ديگري را به او معرفي كنيد. با شفافيت و صداقت مطمئن باشيد در درازمدت مشتريان راضي تري خواهيد داشت.

4- به دنبال بازخور باشيد و آنها را فاش كنيد.

يكي از بهترين راه ها براي بهبود اين است كه بازخورهاي اعضاي تيم خود را جويا شويد. براي اين كار مثلاً مي توانيد هر چند وقت يك بار براي ارزيابي مشاركت، رهبري، همسويي و پيشرفت و توسعه نظرسنجي برگزار كنيد. براي تشويق افراد به ارائه ي بازخور هاي بي پرده و صادقانه، نظرسنجي هاي خود را بي نام انجام دهيد. اما به هر صورت، نتايج آن را با همه به اشتراك بگذاريد.
علاوه بر اين، در ميان گذاشتن نظرات شخصي اعضا با رهبر تيم و بالعكس به يادگيري اعضا و رشد آنها كمك مي كند و باعث مي شود هم تيمي هاي بهتري براي يكديگر باشند. اين براي خلق و حفظ فرهنگي اصيل در شركت مفيد واقع مي شود.

5- نشان دهيد پاي حرف هايتان مي ايستيد.

گاهي اوقات شفافيت داشتن آسان نيست، اما كار درست همين است. مديرعامل بايد هر بار اشتباهات خود را بپذيرد و مسئوليت آنها را به گردن بگيرد. اين بخشي از مسئوليت پذيري ما در قبال يكديگر است كه به همه ي ما كمك مي كند بهتر شويم. هيچ كس كامل نيست. به همين ترتيب لازم است در مورد حوزه هايي كه دوست داريم در آنها بهبود حاصل شود صحبت كنيم؛ چه دروني و چه بيروني. يكي از مهم ترين جنبه هاي به راه اندازي يك كسب و كار اين است كه هويت خود به عنوان يك شركت را درك كنيد. ايجاد فرهنگ شفافيت مي تواند براي مأموريت شما حياتي باشد و به ايجاد حس اعتماد و دوستي كمك كند. خود اين نيز در نهايت براي شما، تيم تان و مشترياني كه به آنها خدمت رساني مي كنيد مفيد خواهد بود.

  1. سئو سايت
  2. سئو
  3. طراحي وب سايت
  4. طراحي سايت شركتي
  5. طراحي سايت فروشگاهي
  6. طراحي سايت تهران
  7. طراحي سايت
  8. سئو سايت
  9. سئو
  10. طراحي وب سايت
  11. طراحي سايت شركتي
  12. طراحي سايت فروشگاهي
  13. طراحي سايت تهران
  14. طراحي سايت
  15. سئو سايت
  16. سئو

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ ] [ ۰۲:۴۳:۵۹ ] [ بهمن ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی