تكنولوژي / اخبار تكنولوژي و دوربين مداربسته
تكنولوژي / اخبار تكنولوژي و دوربين مداربسته
نويسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس

 

امروزه كار كردن در زمينه دوربين مدار بسته به دليل رقابت بالا سخت شده و براي دوام آوردن در اين حوزه و افزايش فروش دوريبن مداربسته بايد برنامه ريزي دقيقي را در زمينه تبليغات و بازاريابي داشت. مواردي كه در ادامه بيان شده صرفا نظر شخصي بوده و ميزان صحت آن به شخص كارفرما، مقياس شركت، رقبا و عوامل ديگر بستگي دارد.  با كرمان داهوا، مجري پروژه هاي دوربين مداربسته در كرمان همراه باشيد تا به بررسي اين موضوع بپردازيم.

شركت هاي كوچك نبايد راه شركت هاي بزرگ را در تبليغات پيش بگيرند

همانطور كه ميدانيم با توجه به وضعيت اقتصادي كشور ما و بالا بودن هزينه تبليغات شركت هاي كوچك توان رقابت با شركت هاي بزرگ را در زمينه تبليغات ندارند ما ميتوان تبليغات كم اما موثري را در زمينه فروش  دوربين مدار بسته انجام داد. يك روش براي اين كار ارائه پيشنهاداتي به نفع مشتريان است كه تعداد مشتريان شما را به صورت بالقوه بالا ميبرد.

ارائه ي يك نسخه ارزان تر نسبت به نسخه موجود

با توجه به اينكه امروزه بازاري رقابتي  در رابطه با  فروش دوربين هاي مدار بسته ايجاد شده است بايد اين نكته راهم در نظر گرفت كه شايد بسياري از مشتريان به دنبال قيمتي ارزان تر از قيمتي كه شما ارائه ميكنيد باشند و هميشه مشترياني هستند كه كيفيت اهميت كمتري برايشان نسبت به قيمت دارد .پس براي اينكه مشتريان خود را از دست ندهيد نسخه اي محدودتر از نسخه اصلي خود با قيمت كمتر ارائه كنيد.

ارائه ي يك نسخه برتر

همه مشتريان هميشه به دنبال قيمت پايين تر نيستند . بسياري از آن ها به دنبال كيفيتي بالا هستند و حاضرند به خاطر كيفبت پول بيشتري بپردازند . پس ميتوان با ارائه يك نسخه برتر از محصول خود اين دسته از مشتريان را راضي نگه داريد . حتي ميتوانيد با تركيب يك سري از خدمات خود محصولي با كيفيت تر و بالطبع گران تر ارائه دهيد. پس براي افزايش فروش دوربين مداربسته بايد براي هر قشر پك هاي خاصي را آماده كنيم.

تبليغات و بازاريابي از راه هاي غير متعارف

اگر ميخواهيد با افزايش فروش دوربين  مدار بسته رو به رو شويد ميتوانيد با كمي خلاقيت از راه هايي براي تبليغات كمك بگيريد كه ممكن است رقباي شما ازآن ها غافل شده باشند . براي مثال ميتوانيد با  ارسال كارت پستال هايي  كه تبليغات شما روي آن ها درج شده است در مناسبت هاي مختلف مشتريان خود را به سيستمتان وفادار كنيد.

تبليغات كوچك اثرگذارتر از تبليغات بزرگ

با كاهش سايز تبليغاتتان ميتوانيد تبليغات بيشتري انجام دهيد . اين گونه تعداد مخاطبين تبليغات شما بيشتر خواهد بود  و در نتيجه بازده بيشتري نسبت به تبليغات بزرگ مشاهده ميكنيد

تبليغات اشتراكي با همكاران

ميتوانيد با ساير كسب و كارهايي كه رقيب شما نيستند تبادل تبليغات داشته باشيد و از طريق آن ها كار خود را به افراد بيشتري معرفي كنيد كه ابن كار راهي پر بازده براي جذب مشتري به حساب مي آيد. همچينن هزينه هاي تبليغات كاهش خواهد يافت.

تبليغات توسط مشتريان

بهترين و بي هزينه‌ترين راه براي پيدا كردن مشتري‌هاي جديد معرفي آن ها  از طريق مشتري‌هاي قبلي شماست اگر شما بتوانيد با ارائه خدمات و محصولات خود رضايت مشتريان را جلب كنيد آن ها خواسته يا ناخواسته به تبليغات براي شما ميپردازند .پس بهتر است به جاي تكيه بر افراد غريب به مشتريان خود تكيه كند و آن ها را با دادن تخفيفات و طرح هاي ويژه به تبليغات تشويق كنيد.

منتظر مشتري نمانيد

هيج گاه منتظر مشتري نمانيد و خودتان مشتري ايجاد كنيد .بسياري از صاحبان كسب و كار اطلاعات چنداني در باره ضرورت داشتن دوربين مدار بسته نميدانند و اين شماييد كه بايد آن ها را نسبت به مزاياي دوريبين مدار بسته آگاه كنيد و بهترين كار براي اطلاع رساني مراجعه حضوري به مكان هاييست كه فكر ميكنيد به دوربين مداربسته احتياج دارند. و از اين طريق با افزايش فروش دوربين مداربسته روبه رو ميشويد.

بالا بردن اعتماد مشتري با بيان عيب هاي كار

يكي از اصولي كه باعث جذب مشتري ميشود بيان حقايق و ايجاد حس اعتماد در مشتريست . نيازي نيست با بيان بيش از حد عيوب مشتري را از دست بدهيد و به   فروشتان ضربه بزنيد . كافيست در كنار بيان تعداد زيادي از مزاياي دوربين هاي مدار بسته يك عيب كوچك را هم بيان كنيد. تا حس اعتماد مشتري را نسبت به كارتان ايجاد كنيد. اين گونه باعث افزايش فروش دوربين مداربسته خواهيد شد.

 

هايك ويژن 

   نمايندگي هايك ويژن    

   شركت هايك ويژن     

   پشتيباني هايك ويژن      

    سايت هايك ويژن

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۳ مهر ۱۳۹۹ ] [ ۱۱:۳۱:۵۹ ] [ بهمن ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی