تكنولوژي / اخبار تكنولوژي و دوربين مداربسته
تكنولوژي / اخبار تكنولوژي و دوربين مداربسته
نويسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس

 

طراحي وب سايت حرفه اي و مدرن، يك تخصص و دانش بالايي هست كه منجر به ساخت يك سايت با مشخصات ايده آل شما و مشتري ها مي شود. براي ساخت پروژه هايي كه ميخواهيد ايده ها و نظرات خود را به راحتي درقالب سايت خود پياده سازي كنيد بهتر است به جاي اينكه به سراغ سايت ساز ها برويد، به سراغ طراحي سايت اختصاصي و حرفه اي برويد

براي اينكار شركت رايان متخصصاني در زمينه طراحي و ساخت گرافيك سايت، برنامه نويسان ارشد و متخصصان پايگاه داده را گرد هم آورده تا خواسته هاي شما براي طراحي چنين سايتي را محقق كند. جديدترين و پيشرفته ترين روش ها و تكنولوژي هاي طراحي سايت در دنيا را به بهترين شكل ممكن براي وب سايت هاي اختصاصي به صورت مدرن پياده سازي مي نماييم.

 

چرا طراحي وب سايت مهم است ؟!

امروزه كسب و كار ها تنوع بسيار زيادي به خود گرفته اند و به دنبال آن، با افزايش اين تنوع، فضاي رقابتي بودن بازار بيش از پيش، افزايش پيدا كرده. شما براي دستيابي به اين حجم از مخاطبين نياز به كانال هاي تبليغاتي گسترده اي داريد. يكي از بهينه ترين و اصولي ترين راهكار، طراحي وب سايت است. داشتن يك سايت در كسب و كار اينترنتي يك امر ضروري است.

هرچند امروزه بنا به گرايش مردم به سمت تلفن هاي هوشمند، وجود يك اپليكيشن حرفه اي نيز براي رشد كسب و كار خود در بستر آنلاين بشدت احساس مي شود. پس مي توان نتيجه گرفت در دنيايي كه افراد بيشتر زمان خود را در اينترنتي سپردي مي كنند، وجود يك وب سايت حرفه اي و دركنار طراحي اپليكيشن موبايل مزيت بزرگي محسوب مي شود.

در هر زمينه اي كه مشغول به فعاليت هستيد، براي اينكه بتوانيد خدمات خود را به بهترين شكل ارائه دهيد و يا اينكه به معرفي تخصص و ويژگي هاي شخصي خود بپردازيد، نياز به طراحي سايت اختصاصي داريد. امروزه با توجه به گسترش استفاده از خدمات آنلاين در ميان مردم، براي به موفقيت رسيدن نياز است كه در فضاي اينترنت فعاليتي تاثيرگذار داشته باشيد.

مزيت هاي شركت طراحي وب سايت رايان:

  • طراحي قالب گرافيكي و موكاپ اوليه سايت به مشتري
  • گزارش لحظه به لحظه روند پيشرفت پروژه
  • آموزش گرافيك و فتوشاپ به مشتري براي بارگزاري زيباتر و شكيل تر تصاوير خدمات و محصولات
  • آموزش اصول محتواگذاري به مشتري براي گرفتن ورودي هاي بيشتر از موتورهاي جستجو
  • تنظيم پروپزال و امكانات سايت بر اساس نياز مشتري در قالب يك فايل و ارائه به مشتري

پس ازمشاوره طراحي سايت و "طراحي سايت" پروژه شما، ما شمارا تنها نمي گذاريم و قدم به قدم تا تكميل سايت به شما مشاوره خواهيم داد تا سريعتر به اهداف خود برسيد. ثبت دامنه سايت هاي مشتريان نيز توسط خود مشتري انجام مي پذيرد. چنانچه مشتري قادر به ثبت دامنه نبود و در اين مورد آگاهي نداشت ، مشاورين رايان تا ثبت نهايي دامنه به نام خود مشتري، او را همراهي خواهند كرد

طراحي سايت فروشگاهي حرفه اي

ما در دنيايي زندگي مي كنيم كه به دنياي ديجيتال معروف شده است ووب سايت ها به اولين تعامل بين مصرف كنندگان و توليد كنندگان مبدل شده اند به همين خاطر است كه تفكرات و برداشت هاي مخاطبان و مصرف كنندگان با طراحي سايت شما شكل مي گيرند و طراحي سايت شركتي شما تاثير شگرفي در افزايش سود و كارايي شركت شما خواهد داشت.

اماطراحي وب سايت كارآمد كار ساده اي نيست، زيرا كه با طراحي سايت هاي زيادي انتظارات مخاطبان نيز بالا رفته است و شما براي جذب مخاطبتان از طريق سايت فقط چند ثانيه فرصت داريد. زيرا كه يا مخاطب از سايت شما راضي مي شود و در آن مي ماند و يا با اولين نگاه از آن خارج مي شود.پس براي جذب و ماندگاري مخاطب مخصوصا سايت هاي فروشگاهي و بايد تمامي تلاش و دانش خود را پيش بگيريد واين مهم را شركت طراحي وبسايت رايان (rahweb)دراختيار شما قرار خواهد داد.نمونه طراحي سايت فروشگاهي و طراحي سايت فروش آنلاين در ذيل اين مقاله مي توانيد مشاهده نماييد.

طراحي سايت هاست

هاست به معني ميزبان است كه به بخشي از سرور گفته مي شود. يا سرور قابليت اين را دارد كه به چندين بخش نقسيم شود به هر يك از اين بخش هاي تقسيم بندي هاست گفته مي شود. يعني هر قسمت از سرور به عنوان يك هاست از يك وبسايت پشتيباني و ميزباني ميكند.بعهد از طراحي قالب براي يك وبسايت بايد به دنبال هاست مناسب بود.با توجه به نياز وب سايت خودتان هاستي با ويژگي هاي مشخص از شركت هاي هاستينگ اجاره نماييد كه با اين كار بخشي از يك سرور به شما تعلق مي گيرد كه اطلاعات خود را مي توانيد آنجا قراردهيد.

مهم ترين انواع سرور و هاست

  1. ميزباني اشتراكي
  2. سرور نيمه اختصاصي
  3. سرور اختصاصي
  4. ميزباني ابري
  5. هاست وردپرس
  6. هاست ايران

طراحي سايت استخدام 

كارفرماهاي مختلف در اين سايت ها اقدام به درج آگهي استخدام مي كنند و كارجويان مانند استخدام طراح سايت يا كارآموزي سايت برنامه نويسي آنلاين مي توانند موارد شغلي خود را بيابند و رزومه ارسال نمايند . با بوجود آمدن اين سايت ها تحول عظيمي در حوزه استخدام پديد آمد . در گذشته افراد براي پيدا كردن شغل مورد نظر خود مجبور بودند از روزنامه ها استفاده نمايند و ساعت ها وقت خود را صرف تماس و جست و جو كار مي كردند . اما با پديد آمدن اين سايت ها افراد بر طبق رزومه خود مشاغل مرتبط را دسته بندي شده مي بينند و رزومه خود را ارسال مي نمايند و در صورت داشتن صلاحيت كارفرما با آنها تماس خواهد گرفت.

طراحي سايت مشاوره

از آنجا كه براي هر اقدامي بهترين كار آن اين است كه با متخصصين آن امر مشورت نماييد. نياز است تا سايتي در اين خصوص نيز طراحي و اجرا شود طراحي سايت مشاوره يك نياز بسيار مهم براي افراد جامعه است كه متخصصين اين حوزه مانند پزشكان، وكلا، مهندسين و ... مي توانند با توجه به دانش و تخصص خود با طراحي سايت مشاوره به متقاضيان و مخاطبان خود مشاوره ارائه نمايند. اين نوع طراحي مي تواند با طراحي سايت وردپرس يا طراحي سايت لاراول انجام شود.

سايت نظرسنجي چيست

وبسايت هاي نظرسنجي يك راه حل عالي براي دريافت نظرات كاربران در زمان استفاده از آن سايت است و با استفاده از نظرات و پيشنهادات مشتريان مي توانيد ويژگي هايي را از وب سايت خود حذف و يا به آن اضافه نماييد. طراحي نظرسنجي اينترنتي به شما كمك مي نمايند تا نيازهاي بازار را بهتر و بيشتر بشناسيد كه اين امر براي حفظ رقابت با ساير رقبا بسيار داراي اهميت است.اگر نظرسنجي ها را همراه با سايت قرعه كشي آنلاين ارائه نماييد تعداد افراد بيشتري در نظرسنجي شما شركت خواهند نمود.

طراحي سايت تجاري

طراحي سايت هاي تجاري عمدتا از هدفگذاري طراحي اينگونه سايت ها ناشي ميشود و بيشتر اهداف انتفاعي را در بر ميگيرد مانند: برند سازي و برندينگ اينترنتي، اطلاع رساني به مشتريان در خصوص كالاها و خدمات جديد، فروش اينترنتي با هدف افزايش كلي فروش، طراحي سايت با هدف عقب نماندن از رقبا،حضور در رتبه هاي بالاي موتورهاي جستجو، ارائه خدمات پس از فروش با هزينه هاي كم، كسب اعتبار از طريق طراحي سايت

طراحي سايت لوازم يدكي

طراحي سايتي كه بتوان لوازم يدكي خودرو را در آن به نمايش گذاشت و يا به فروش رسانيد بسيار مهم و كاربردي است. زيرا كه در دنياي ديجيتال ماركتينگ بهترين مكان براي نمايش و بالابردن سود در كسب و كار ارائه خدمات به وسيله اينترنت و سايت است كه با طراحي سايت لوازم يدكي خودرو به اين مهم دست پيدا خواهيد نمود

طراحي سايت آزمون آنلاين

همانطور كه از نام اين نوع سايت ها مشخص است اين گونه سايت ها يعني سايت هاي آموزشي و هم چنين طراحي سايت آموزشگاهي براي افرادي مانند دانشجويان و دانش آموزان طراحي و ساخته مي شود و هر نوع آموزشي كه هدف شما از طراحي سايت آمزشي و يا طراحي سايت مدرسه است امكانپذير مي باشد از آموزش هاي كوتاه تا آموزش هاي تخصصي انجام مي گيرد مانند ساخت ازمون انلاين و سايت كلاس آنلاين و وب سايت آزمون. معمولا اين نوع سايت ها براي مدارس و دانشگاه ها و آموزشگاه ها كه افرادي مثل دانش آموزان ، دانشجويان، اساتيد، مربيان و معلمان از آن استفاده مي نمايند و هدف آن ها آموزش اطلاعات خود به ديگران است.

 

طراحي وب سايت

مراحل طراحي سايت هاي اختصاصي:

  • برگزاري جلسه بررسي نيازها و تحليل امكانات مورد نياز مشتري و تبديل به پروپزال
  • شروع به طراحي گرافيكي قالب و گرافيك سايت در فتوشاپ و ارائه آن به مشتري
  • اعمال نظرات مشتري در مورد گرافيك سايت و ارائه مجدد به مشتري
  • شروع به طراحي قالب سايت و نمايش دمو اوليه سايت به مشتري
  • شروع به كار تيم برنامه نويسي و طراحي پنل مديريت مطالب سايت
  • تحويل اوليه سايت به مشتري و تست اوليه
  • اعمال تغييراتي كه نتيجه تست كامل بوده است
  • تحويل نهايي به مشتري
  • برگزاري دوره هاي آموزش گرافيك مدرن و آموزش سئو سايت و خدمات سئوو محتواي بهينه به مشتري طي جلسات حضوري يا مجازي​​

​طراحي سايت پيش بيني

طراحي سايت پيش بيني از قديم الايام در بين افراد رواج داشت ودر حال حاظر نيز بسيار گسترده تر انجام مي شود حال مي خواهد اين رقابت در رشته هاي ورزشي باشد و يا موارد ديگر. با پيشرفته شدن علم رقابت ها نيز از حالت قديم خود خارج شده اند و در قالب جديدي ظاهر گشته اند. طراحي سايت هاي پيش ببني مانند سايت پيش بيني فوتبال كه محبوبيت بيشتري نسبت به ديگر ورزش ها در بين افراد جامعه براي رقابت در پيش بيني نتيجه موثر تر است.

طراحي سايت پزشكي و معماري و ...

با توجه به تعداد كاربراني كه از اينترنت استفاده مي نمايند داشتن يك وبسايت تخصصي كه خدمت و مهارت شما را نمايش دهد بسيار احساس مي شود. تخصص پزشكي با توجه به به وجود آمدن ويروس جهان شمول كرونا بيش از پيش مورد توجه قرار گرفته است تا كاربران بتوانند مشاوره پزشكي آنلاين را با طراحي سايت نوبت دهي وقت ويزيت دريافت نمايند دريافت نمايند. تمامي اشخاص با هر مهارت و دانش و تخصصي نياز به يك وب سايت دارند تا خود را به افراد جامعه معرفي نمايند. طراحي وب سايت پزشكي، طراحي وب سايت معماري . .. به نوعي ويترين شما بري كسب و كار اينترنتي و ديجيتال ماركتينگ است ما در شركت طراحي سايت رايان به خوبي به اين امر واقف هستيم و مهارت و تجارب بسياري در طراحي يك وب سايت پزشكي و ... را براي شما به كار خواهيم برد.

كارآموزي طراحي وب سايت

در شركت طراحي سايت رايان به علاقمندان به طراحي سايت و طراحي اپليكيشن آموزش هايي در اين زمينه يعني آموزش طراحي وب سايت شركت هاي خصوصي و غير خصوصي و آموزش طراحي اپليكيشن و پشتيباني و توليد محتوا سئو و بهينه سازي سايت وهمچنين ساير مواردي كه با ديجيتال ماركتينگ ارتباط دارد، ارائه مي گردد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۳ آبان ۱۳۹۹ ] [ ۰۳:۲۴:۳۱ ] [ بهمن ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی