تكنولوژي / اخبار تكنولوژي و دوربين مداربسته
تكنولوژي / اخبار تكنولوژي و دوربين مداربسته
نويسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس

 

 

طراحي سايت پزشكي يكي ديگر از خدمات شركت رايان است كه در جهت بهبود خدمات پزشكي به شهروندان ارائه مي شود. با توجه به خيل عظيم اطلاعات دارويي و درماني و گسترش دانش پزشكي، طراحي سايت در اين صنعت مي تواند به امر اطلاع راسني جمعي كمك شاياني داشته باشد.. رشد و پيشرفت شاخه هاي مختلف پزشكي، دستاوردها و يافته هاي جديد و پيدايش تكنولوژي هاي نوين و تجهيزات پيشرفته در عرصه طبابت از يكسو و نيز افزايش تعداد بيماران به دلايل مختلف اعم از گسترش شهرنشيني، تغذيه نامناسب و … از سوي ديگر موجب شده است تا روند رسيدگي به بيماران شتاب بيشتري بگيرد. بنابراين روش هاي سنتي پاسخگوي نيازهاي پزشكي جامعه نيست و روش هاي نوين تحت وب و بكارگيري فضاي مجازي و اينترنتي مي تواند تحولي در خدمات رساني پزشكان به جامعه ايجاد كند. در اين ميان طراحي سايت پزشكييكي از راه هاي مهم براي شكوفاي پتانسيل هاي ارائه خدمات پزشكي در فضاي مجازي به حساب آيد.

قبل از هر چيز توجه به اين موضوع بسيار حائز اهميت است كه طراحي سايت به مانند تمام حرفه هاي ديگر در دنياي مدرن امروزي نياز به تخصص هاي حرفه اي دارد. فكر كنم اگر پيش از هر چيز ابتدا شاخصه هاي طراحي سايت حرفه اي و طراحي سايت شركتي را بدانيد با ديد بهتري اقدام به طراحي سايت خود خواهيد كرد.

 

شركت طراحي سايت رايان با سال ها پژوهش در زمينه وضعيت موجود حضور پزشكان در اينترنت ، نياز سنجي طراحي سايت پزشكي و وب سايت ويژه يك پزشك و رفتار شناسي كاربران ، اقدام به ارائه پكيج هاي ويژه طراحي و پياده سازي وب سايت ويژه پزشكان و طراحي سايت پزشكي ، دندانپزشكان و طراحي سايت پزشكان و مراكز درماني نموده است

 

 

طراحي وب سايت پزشكي

بنابراين براي پزشكاني كه مي خواهند به معرفي خود بپردازند و تخصص، مهارت و سوابق كاري خود را اطلاع رساني نمايند داشتن يك سايت ضروري است. پزشكان با طراحي سايت پزشكي و طراحي سايت پزشكان مي توانند سوابق معالجات خود را به صورت گرافيكي و با استفاده از تصاوير واقعي به بيماران نشان دهند و از اين طريق اطمينان بيمار را نسبت به كار خود جلب نمايند. علاوه براين، هدف از طراحي سايت پزشكي را مي توان پاسخگويي به يك سري از سوالات اوليه ي بيماران دانست و با در اختيار قرار دادن آخرين دستاوردهاي پزشكي، افراد را در جريان قرار داد.

طراحي سايت پزشكي ما كاملاً دايناميك بوده و همگي مبتني بر سيستم مديريت محتواي اختصاصي (CMS) رايان وب مي باشند . مديريت محتوا و به روزرساني در طراحي سايت پزشكي ، توسط خود پزشك به راحتي قابل انجام است ، البته در صورت درخواست پزشك در طراحي سايت پزشكي به روز رساني مطالب و اطلاعات وب سايت و توليد و توسعه محتواي آن توسط واحد پشتيباني اين مجموعه انجام مي پذيرد.

امروزه بخش بزرگي از جامعه براي حل بزرگترين و كوچكترين مسائل و مشكلاتشان، ابتدا به جستجوي آنلاين اينترنتي مي پردازند.جامعه ي پزشكان براي معرفي خود و ارائه ي خدمات بهتر، نيازمند طراحي وب سايت مراكز خدمات درماني قوي و جذاب هستند. معرفي رزومه، خدمات آنلاين مانند رزرو اينترنتي، نشر مقالات و كتاب هاي خود، ثبت اخبار پزشكي و ... مهمترين مسائلي هستند كه پزشكان ميتوانند با طراحي سايت مختص مراكز خدمات درماني از آن بهره مند گردند.

علاوه بر موارد ذكر شده، طراحي سايت كلينيك پزشكي، طراحي سايت درمانگاه ها و طراحي سايت بيمارستان ها با داشتن امكاناتي همچون تور مجازي، رزرو و تعيين وقت آنلاين، نمايش خدمات پزشكي خود و معرفي پزشكان خود، مي توانند يك سايت پزشكي كامل را داشته باشند.

طراحي وبسايت براي پزشكان، بايد در مسائل گرافيكي و سئو (بهينه سازي براي گوگل) قوي طراحي شده باشند. كاربران با ورود به وبسايت پزشكان بايد با خدمات آن پزشك و يا كلينيك و يا بيمارستان و درمانگاه رو به رو شوند. طراحي وبسايت پزشكي بايد طوري باشد كه امكانات اصلي آن مانند رزرو آنلاين، معرفي خدمات، منوهاي سايت از جمله درباره ما و تماس با ما و اسلايد تصاوير جهت جذاب شدن سايت، به درستي در كنار هم قرار بگيرند.

امكان ثبت ژورنال هاي پزشكي در سايت، مقالات و اخبار روز دنياي پزشكي با قابليت دسته بندي موضوعي پزشكي نيز ميتواند در بهتر شدن سايت كمك نمايد.

 

طراحي سايت پزشكي روحي تازه در دنياي طبابت

طراحي سايت پزشكي و يا طراحي سايت مراكز درماني موجب مي گردد كه پزشكان نه تنها نسبت به معرفي تخصص و رزومه خود و نيز ارايه مقالات علمي و يافته هاي جديد طبي بپردازند بلكه با قرارگيري سرويس هاي مختلف در طراحي وب سايت پزشكي ثمرات بيشماري نصيب بيماران و پزشكان خواهد گرديد.

مهمترين مزاياي طراحي سايت پزشكي

مراجعات حضوري بيماران به مطب پزشك يا درمانگاه ها از يك طرف موجب اتلاف زمان و انرژي بيمار مي گردد و از سوي ديگر پيامدهاي ديگري همچون افزايش ترافيك شهري، بروز اثرات منفي روحي و رواني بيمار در اثر منتظر شدن در اتاق انتظار و …. نيز حادث مي گردد.

اغلب موارد فوق با دسترسي آسان و سريع به يك وب سايت پزشك مربوطه، از ميان خواهد رفت و خدمات پزشكي مناسب تري براي شهروندان ايجاد مي شود.

پزشكاني كه به اين باور رسيده اند ديگر زمان آن فرا رسيده تا شعبه مطب خود را در عرصه اينترنت نيز داير نمايند به موفقيت هاي بيشتري دست يافته و چندين قدم از همكاران خود جلوتر هستند. چرا كه آنان از طريق خدمات و سرويس هاي مختلف طراحي وب سايت پزشكي خود از جمله: تشكيل پرونده پزشكي الكترونيكي، نوبت دهي آنلاين و … هم بيماران و هم خود را از ظهور اثرات نامطلوب مراجعات حضوري رهانيده اند.

سرويس ها وخدمات طراحي سايت پزشكي

رايان امكانات بيشماري را در طراحي سايت پزشكي با توجه به سليقه و نياز پزشكان در نظر گرفته و اجرا مي نمايد؛ برخي از مهمترين آنها عبارتند از :

رزومه

مقالات و اخبار پزشكي

نوبت دهي آنلاين (رزروآسيون)

اين خدمات گاهي مي تواند منحصر به فرد براي بخش هايي از سايت هاي قديمي نيز ارائه شود.

تشكيل پرونده پزشكي الكترونيكي

پرسش و پاسخ هاي متداول

سامانه تست آنلاين بيماري

گالري تصاوير و ويدئو

امكان اشتراك گذاري

بيشتر بخوانيد : طراحي سايت فروشگاهي

رايان، طراح و مجري وب سايت هاي پزشكي، بيمارستاني و آزمايشگاهي

شركت طراحي سايت رايان، با توجه به نياز و سليقه شما پزشك محترم و اينكه مي خواهيد چه سرويس هايي در اختيار بيماران و مراجعان خود قرار دهيد، طراحي وب سايت شما را بطور كارآمدي اجرا نموده و همينگونه اصول و تكنيك هاي سئو در طراحي سايت پزشكي لحاظ مي گردد به گونه اي كه كاربران با جستجوي كلماتي همچون بهترين پزشك، متخصص جراحي، پزشك عمومي و در كل كلمات كليدي مرتبط با تخصصتان به سايت شما رهنمون خواهند شد.

پياده سازي و اجراي پنل مديريت به زباه فارسي و با كاربري آسان بريا مدير سايت به منظور بروزرساني و افزودن محتوا و محصولات جديد به سايت، طراحي واكنشگرا و ريسپانسيو و بكار گيري تكنولوژي هاي مانند لاراول در طراحي سايت حرفه اي توسط رايان انجام گرديده است همچنين ارائه خدمات سئو و بهينه سازي سايت براي موتورهاي جستجو از ديگر سرويس هاي رايان است.

طراحي سايت تهران و طراحي سايت درمانگاه، طراحي سايت آزمايشگاه طبي ، طراحي سايت بيمارستاني و مراكز درماني، طراحي سايت تجهيزات پزشكي از ديگر موضوعاتي است كه رايان در طراحي و اجراي آنها تبحر و تجربه متمادي دارد.

بطور نمونه از وب سايت هاي طراحي شده توسط شركت طراحي سايت رايان در زمينه پزشكي مي توان به سايت هاي: دكتر حامد باطني، دكتر مجيد كاظمي، دكتر سينا حافظي، دكتر آتوسا ضيغمي، دكتر رضا جباري، دكتر حسين روازاده، دكتر حسين دستغيب، سايت تجهيزات پزشكي درمان كالا، وب سايت درمانكده (نوبت دهي مطب پزشكان و دندانپزشكان) ، سايت بانك پزشكان، و … اشاره نمود. رايان همچنين مي تواند با هزينه هاي اندك تبليغات گوگل را براي سايت شما انجام دهد تا از همان روزهاي نخست بارگزاري سايتتان در رتبه هاي برتر گوگل ديده شويد.

طراحي سايت پزشكان

پايه ي طراحي سايت پزشكان و طراحي وب سايت پزشكي بايد بر اساس موتور هاي جستجوگر گوگل باشد تا كاربران در موضوعات مختلف بتوانند سايت را پيدا نمايند. از جمله كارهايي كه شركت طراحي سايت رايان در اين زمينه انجام داده است، يك بودن رتبه هاي نمونه كارهاي آن در كلماتي مانند كلينيك روانپزشكي، كلينيك دندانپزشكي و ... مي باشد.

ويژگي هاي سايت پزشكي

مهمترين ويژگي يك سايت پزشكي و درماني، نمايش خدمات و تخصص هاي پزشكي درماني و معرفي كامل پزشك و يا كلينيك مي باشد.

در صورتي كه سايت براي يك پزشك طراحي گردد، نمايش درباره ي من و رزومه ي دكتري، اطلاعات تماس، مطب ها و يا كلينيك هاي طبابت وي و تخصص ها از ملزومات كار هستند. و در صورتي كه سايت براي يك كلينيك و يا بيمارستان و مطب طراحي شود، ارائه ي خدمات و تخصص هاي پزشكي درماني آن محل ها، نمايش اطلاعات پزشكان و كاركنان آن محل، نمايش تصاويري از محل حتي بصورت تور مجازي و 3 بعدي ، از مواردي است كه بايد در طراحي سايت اختصاصي كلينيك هاي درماني و مطب ها و بيمارستان ها لحاظ گردد.

طراحي وب سايت پزشكان و كلينيك هاي درماني

در كنار امكانات ويژه سايت هاي پزشكي، رعايت اصول سئو و بهينه سازي سايت براي گوگل، مهمترين مسئله اي است كه بايد در طراحي سايت پزشكي رعايت شود. چراكه با استفاده از اين ويژگي، سايت توسط مشتريان و متقاضيان ديده خواهد شد. توجه داشته باشيد كه حدود 80 درصد بازديد كنندگان سايت ها از طريق موتورجستجوگر گوگل به سايت ها وارد خواهند شد. پس يك سايت بهينه شده براي گوگل مهمترين ويژگي جانبي است كه يك سايت بايد دارا باشد.

معرفي پزشك يا مطب يا كلينيك، ارائه ي خدمات و تخصص ها به بازديدكنندگان سايت، پيدا كردن متقاضيان و بيماران، ارتباط با بيماران از طريق پرسش و پاسخ ها و نظردهي، نمايش اطلاعات تماس به كاربران و بيماران، نمايش فضا و مكان مطب يا كلينيك به صورت تور مجازي و ... از جمله اهدافي است ميتوان با طراحي وب سايت پزشكي و مختص پزشكان و كلينيك هاي درماني به آن رسيد.

با استفاده از يك طراحي وبسايت پزشكي قوي ميتوان جدا از ارائه ي خدمات به مشتريان و بيماران گذشته، متقاصيان جديدي نيز پيدا نمود. اين كار با استفاده از ارتقاي رتبه ي سايت در كلمات كليدي در موتورجستجوگر گوگل انجام مي پذيرد.

راضي نگه داشتن مشتريان و بيماران قديمي يكي از مواردي است كه توسط ساخت سايت ميتوان به آن رسيد. با داشتن سيستم رزرواسيون آنلاين، كاربران ميتوانند بدون مراجعه به مطب يا كلينيك، از امكان تعيين وقت قبلي بهره مند شوند.

امروزه طراحي وب سايت اختصاصي و طراحي سايت پزشكي ، طراحي سايت پزشكان و طراحي وب سايت پزشكي و طراحي سايت مراكز درماني مستقل براي پزشكان و مراكز درماني معتبر ترين و شايسته ترين نوع حضور پزشك در شبكه اجتماعي است . در واقع وب سايت يك پزشك مانند يك مطب مجازي است كه پزشك مي تواند توسط آن با بيماران در ارتباط باشد و يا اطلاعاتي را در قالب مقاله ، تصوير، ويدئو و مطلب براي اطلاع عموم قرار دهد و ارتباط موثرتر و نزديك تري با بيماران داشته باشد . آيا مايليد تمام تخصص ها و مهارت هايي كه در علم پزشكي دارا هستيد به اطلاع كاربران سايت و بيماران برسانيد تا با اطمينان بيشتري به شما مراجعه كنند؟

هر سايت پزشكي مي تواند خدماتي از جمله موارد زير را به بازديدكنندگان خود ارائه دهد:

1- معرفي پزشك

2- مقالات

3- معالجه از راه دور

4- سئوالات رايج پزشكي

5- امكان رزرواسيون و مشخص نمودن زمان قرار با پزشك يا تعيين وقت در كلينيك در سايت

6- بخش تور مجازي و نمايش 3 بعدي مطب و يا كلينيك و يا نمايش 360 درجه از مطب و تجهيزات

7- امكان داشتن بانك كتاب ها و مجلات پزشكي

8- نمايش محل مطب يا كلينيك در نقشه ي گوگل

9- بخش معرفي خدمات و تخصص هاي كلينيك و يا پزشك

10- در نظر گرفتن بخش اخبار و مقالات با ثبت بي نهايت خبر و مقاله در طراحي سايت

11- بخش نظرات كاربران در رابطه با خبر، مقاله و...

12- بخش تبليغات بنري و عكسي و فلشي

13- ثبت نامحدود منوهاي تو در تو در سايت

14- بخش تماس با ما و ارسال پيغام به ايميل‏ هاي مدير سايت

15- بخش گالري تصاوير و فيلم

16- تنظيم كلمات كليدي سايت براي هر صفحه جداگانه جهت سئوي قوي‏تر

17- نمايش لينك هاي سايت در گوگل به صورت ستاره دار

پس اگر مي‌خواهيد نظر بيماران را به خود جلب كنيد و شناخته شويد، مي توانيد با طراحي سايت پزشكي به راحتي اين كار را انجام دهيد و با صرف هزينه اي نه چندان زياد، در مقابل ديگر راه هاي هزينه بر مانند چاپ بروشور و تبليغ در روزنامه هاي كثيرالانتشار، خود را به اكثريت مردم معرفي نماييد.

طراحي وب سايت پزشكي با رايان

امروزه بخش بزرگي از جامعه براي حل بزرگترين و كوچكترين مسائل و مشكلاتشان، ابتدا به جستجوي آنلاين اينترنتي مي پردازند. جامعه ي پزشكان براي معرفي خود و ارائه ي خدمات بهتر، نيازمند طراحي وب سايت پزشكي قوي و جذاب هستند. معرفي رزومه، خدمات آنلاين مانند رزرو اينترنتي، نشر مقالات و كتاب هاي خود، ثبت اخبار پزشكي و ... مهمترين مسائلي هستند كه پزشكان ميتوانند با طراحي سايت مختص حرفه ي پزشكي از آن بهره مند گردند.

علاوه بر موارد ذكر شده، كلينيك هاي پزشكي، درمانگاه ها و بيمارستان ها با داشتن امكاناتي همچون تور مجازي، رزرو و تعيين وقت آنلاين، نمايش خدمات پزشكي خود و معرفي پزشكان خود، مي توانند يك سايت پزشكي كامل را داشته باشند.

طراحي سايت براي پزشكان، بايد در مسائل گرافيكي و سئو (بهينه سازي براي گوگل) قوي طراحي شده باشند. كاربران با ورود به سايت يك پزشك بايد با خدمات آن پزشك و يا كلينيك و يا بيمارستان و درمانگاه رو به رو شوند. طراحي وب سايت پزشكي بايد طوري باشد كه امكانات اصلي آن مانند رزرو آنلاين، معرفي خدمات، منوهاي سايت از جمله درباره ما و تماس با ما و اسلايد تصاوير جهت جذاب شدن سايت، به درستي در كنار هم قرار بگيرند.

امكان ثبت ژورنال هاي پزشكي در سايت، مقالات و اخبار روز دنياي پزشكي با قابليت دسته بندي موضوعي پزشكي نيز ميتواند در بهتر شدن سايت كمك نمايد.

ويژگي هاي سايت پزشكي

مهمترين ويژگي يك سايت پزشكي و درماني، نمايش خدمات و تخصص هاي پزشكي درماني و معرفي كامل پزشك و يا كلينيك مي باشد.

در صورتي كه سايت براي يك پزشك طراحي گردد، نمايش درباره ي من و رزومه ي دكتري، اطلاعات تماس، مطب ها و يا كلينيك هاي طبابت وي و تخصص ها از ملزومات كار هستند. و در صورتي كه سايت براي يك كلينيك و يا بيمارستان و مطب طراحي شود، ارائه ي خدمات و تخصص هاي پزشكي درماني آن محل ها، نمايش اطلاعات پزشكان و كاركنان آن محل، نمايش تصاويري از محل حتي بصورت تور مجازي و 3 بعدي ، از مواردي است كه بايد در طراحي سايت كلينيك هاي درماني و مطب ها و بيمارستان ها لحاظ گردد.

طراحي وب سايت پزشكان و كلينيك هاي درماني

در كنار امكانات ويژه سايت هاي پزشكي، رعايت اصول سئو و بهينه سازي سايت براي گوگل، مهمترين مسئله اي است كه بايد در طراحي سايت پزشكي رعايت شود. چراكه با استفاده از اين ويژگي، سايت توسط مشتريان و متقاضيان ديده خواهد شد. توجه داشته باشيد كه حدود 80 درصد بازديد كنندگان سايت ها از طريق موتورجستجوگر گوگل به سايت ها وارد خواهند شد. پس يك سايت بهينه شده براي گوگل مهمترين ويژگي جانبي است كه يك سايت بايد دارا باشد.

هدف از طراحي وبسايت پزشكي چيست ؟

معرفي پزشك يا مطب يا كلينيك، ارائه ي خدمات و تخصص ها به بازديدكنندگان سايت، پيدا كردن متقاضيان و بيماران، ارتباط با بيماران از طريق پرسش و پاسخ ها و نظردهي، نمايش اطلاعات تماس به كاربران و بيماران، نمايش فضا و مكان مطب يا كلينيك به صورت تور مجازي و ... از جمله اهدافي است ميتوان با طراحي وب سايت پزشكي و مختص پزشكان و كلينيك هاي درماني به آن رسيد.

با استفاده از يك طراحي وبسايت پزشكي قوي ميتوان جدا از ارائه ي خدمات به مشتريان و بيماران گذشته، متقاصيان جديدي نيز پيدا نمود. اين كار با استفاده از ارتقاي رتبه ي سايت در كلمات كليدي در موتورجستجوگر گوگل انجام مي پذيرد.

راضي نگه داشتن مشتريان و بيماران قديمي يكي از مواردي است كه توسط طراحي سايت ميتوان به آن رسيد. با داشتن سيستم رزرواسيون آنلاين، كاربران ميتوانند بدون مراجعه به مطب يا كلينيك، از امكان تعيين وقت قبلي بهره مند شوند.

طراحي سايت براي پزشكان

دلايل موفقيت سايت هاي پزشكي

نهايت موفقيت يك سايت پزشكي، آوردن كاربران و بيماران هدف به سايت با استفاده از نتايج گوگل و بالا آمدن سايت در موتور جستجوي گوگل مي باشد.

در صورتي كه سايت پزشكي در زمينه ي كاري خود و روي كلمات هدف خود در صفحه ي اول گوگل بيايد ميتواند مشتريان و كاربران بسياري را جذب نمايد. شركت طراحي سايت رايان وب با تجربه ي بسيار در اين مورد و شناختن كلمات كليدي هدفمند توانسته است مشتريان خود را بسيار راضي نمايد.

اما نكته ي مهم بعد از آوردن كاربران جديد به سايت و همچنين براي كاربران قديمي و يا مشتريان، نگه داشتن آنها در سايت مي باشد. براي اين امر، امكانات كامل، ظاهر جذاب و گرافيك قوي و البته سرعت بسيار سايت اصلي ترين مسائلي است كه بايد انجام گردد.

به طور خلاصه موفقيت يك طراحي سايت پزشكي به دو عامل آوردن مشتريان و بيماران جديد آنهم بصورت هدفمند (رتبه ي بالا در نتايج گوگل در كلمات كليدي) و سپس نگه داشتن كاربران با استفاده از سرعت، كارايي و گرافيك جذاب سايت، ارتباط مستقيم دارد

بيشتر بخوانيد: شركت طراحي سايت

هزينه طراحي سايت

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۹ آبان ۱۳۹۹ ] [ ۱۰:۱۸:۴۲ ] [ بهمن ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی