تكنولوژي / اخبار تكنولوژي و دوربين مداربسته تكنولوژي / اخبار تكنولوژي و دوربين مداربسته
| ||
|
نشانه هاي بصري يا نشانه هاي ديداري در طراحي سايت ، همانطور كه به عنوان نشانه هاي جهت دار شناخته مي شود، عناصري براي جلب توجه به مناطق مهم سايت هستند و آن المان ها به بازديد كنندگان وب سايت شما كمك مي كنند تا با وب سايت شما ارتباط برقرار كنند. هنگام طراحي سايت، فراموش نكنيد كه از تاكتيك نشانه هاي بصري قدرتمند استفاده كنيد تا محتواي خوب تهيه شده، را به مشتري ارائه دهيد و بتوانند با شما به راحتي ارتباط برقرار كنند. تصاوير، رنگ ها و چيدمان ها بسيار بيشتر از دكوراسيون سايت مهم هستند. اگر در زمينه طراحي سايت تازه وارد هستيد يا مي خواهيد وب سايت شخصي خود را راه اندازي كنيد، اين مقاله مي تواند به شما كمك زيادي بكند. علائم واضح براي نشانه هاي بصريقبل از اينكه موضوع را باز كنيم، بياييد به تصوير زير نگاه كنيم: بيشتر افراد به دنبال مسيري هستند كه مرد در تصوير به دنبال آن است، كه گوشه ي سمت راست بالاي آن است و دقيقا منظور از نشانه هاي بصري اين است كه نگاه مخاطب را به جايگاه درست هدايت كنيم.
طراحي سايت صرافي طراحي سايت هتل طراحي سايت آموزشگاهي
اكنون ما همان تست را انجام مي دهيم اما با عكس ديگري: آيا اين بار مستقيما به متن “NEWSLETTER SIGN UP” نگاه مي كنيد؟ مثال هاي فوق دو صفحه خبرنامه ساختگي است كه ما براي توصيف اين تئوري ايجاد كرديم، هدف از اين صفحات ساده اين است كه ما مي خواهيم بازديد كنندگان وب سايت ما در خبرنامه هاي سايت ثبت نام كنند تا ما بتوانيم عينك آفتابي خود را به آن ها بفروشيم. در تصوير دوم، ما از يك تصوير استراتژيك با مردي كه به سمت چپ نگاه مي كند استفاده مي كنيم، جايي كه ما فرم ثبت نام خبرنامه خود را داريم تا بازديد كننده وب سايت از خط ديد مرد پيروي كند و بداند چه كاري بايد انجام دهد و در اينجا مزاياي استفاده از نشانه هاي بصري را درك خواهيد كرد. نمونه معروف Google Analytics 360 Suite است كه مرد در تصوير به سمت راست نگاه مي كند كه توضيحات محصول و دكمه دعوت به اقدام يا كال تو اكشن در آن قرار دارد.
روش ديگر انجام دادن اضافه كردن فلش مانند مثال زير است: صفحه اصلي Landrover يك نمونه عالي استفاده از فلش براي جلب توجه بازديد كنندگان وب سايت و نشان دادن آنچه در آينده انجام مي دهد، ارائه مي دهد و مي توانيد از آن براي نمونه نشانه هاي بصري در طراحي وب الگو بگيريد.
طراحي سايت پزشكي طراحي سايت املاك طراحي سايت صنعتي
علائم نشانه هاي بصري ضمنيما در مورد استفاده از يك تصوير يا يك نماد به عنوان نشانه هاي بصري بحث كرده ايم، در مورد رنگ ها چطور؟ استفاده از رنگ ها به عنوان يك نشانه هاي بصري روشي ضمني براي جلب توجه بازديد كنندگان وب سايت شما است كه هيچ پيكان و تصويري براي نشان دادن مكان هاي جستجو وجود ندارد. مانند مثال زير، دكمه تماس “SUBMIT” به رنگ زرد است و در صفحه ساده مانند بالا، اين دكمه :تماس با ما” فورا توجه شما را به خود جلب مي كند. روش ديگر استفاده از نشانه هاي بصري ضمني در طراحي وب، استفاده از فضاي سفيد است. فضاي سفيد، به عنوان فضاي منفي شناخته مي شود كه منطقه خالي در صفحه شما است. تاثير فضاي سفيد را به هيچ وجه دست كم نگيريد، اگر صفحه خود را با تعداد زيادي تصوير، متن و تماس با دكمه هاي عملي پر كنيد، بازديد كنندگان وب سايت شما احساس غرق شدن در سايت، گيج شدن و گم شدن مي كنند كه در نتيجه آن ها نمي دانند چه كاري انجام دهند. براي جلب توجه به منطقه مهم، اجازه دهيد كمي فضاي سفيد در اطراف آن قرار گيرد. فضاي سفيد قابليت خواندن وب سايت شما را بهبود مي بخشد، حواس پرتي را از بين مي برد، باعث مي شود وب سايت شما مدرن تر به نظر برسد و مهم تر از همه، بازديد كنندگان وب سايت شما مي توانند نشانه هاي بصري شما را نسبت به آنچه در آينده انجام مي دهند حس كنند.
سئو كردن سايت ساخت وب سايت طراحي سايت اختصاصي نتيجه استفاده از نشانه هاي بصريبا توجه به واكنش بازديد كنندگان وب سايت خود، لازم نيست حتما از دكمه “تماس با ما” استفاده كنيد. انجام دقيق آن با استفاده از نشانه هاي بصري، طراحي كلي وب سايت شما را بهبود مي بخشد اما هنوز هم همين نتيجه را به شما خواهد داد. هر وقت مي خواهيد يك طرح جديد را امتحان كنيد، فراموش نكنيد كه آزمايش A / B را انجام دهيد تا ببينيد كدام يك از اين طرح ها براي شما بهتر است و مخاطبين مي توانند راحت تر جذب سايت شما شوند.
امتیاز:
بازدید:
[ ۸ دى ۱۳۹۹ ] [ ۰۸:۰۱:۱۹ ] [ بهمن ]
|
|
[قالب وبلاگ : سایت آریا] [Weblog Themes By : themzha.com] |