تكنولوژي / اخبار تكنولوژي و دوربين مداربسته
تكنولوژي / اخبار تكنولوژي و دوربين مداربسته
نويسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
 

 

طراحي سايت شنوايي سنجي (طراحي سايت اديولوژي)

طراحي سايت شنوايي سنجي و يا طراحي سايت اديولوژي نسبت به اكثريت رشته هاي پزشكي بيشتر نيازمند طراحي سايت است چون به عنوان مثال فردي كه مطب دندانپزشكي دارد هر فرد تقريبا در هر جايي يك مطب يا كلينيك خواهد ديد اما افرادي كه كلينيك شنوايي يا مشابه آن را دارند رقابت در بازار آنها كمتر است و احتمال اينكه افراد در پيدا كردن چنين كلينيك هايي به مشكل برخورد كنند زياد خواهد بود.
به همين دليل طراحي سايت شنوايي سنجي جداي از انجام تبليغاتي كه در سايت پزشكان و نوبت دهي آنلاين انجام مي دهند بسيار لازم است، چرا كه اعتبار و شهرتي كه از اين طريق كسب مي شود به مراتب بيشتر خواهد بود. طبق مطالعاتي كه انجام شده مشخص گرديد كه حدود 70% افراد در سراسر دنيا به شكل آنلاين به دنبال كلينيك هاي پزشكي از جمله شنوايي سنجي هستند تا نه تنها رزرو نوبت آنلاين انجام دهند بلكه جواب مشكلات و بيماري هاي خود را هم پيدا كنند.
با طراحي وب سايت شنوايي سنجي فرصتي براي خودتان يا مجموعه پزشكاني كه حضور دارند فراهم خواهيد كرد تا بيماران خيلي سريعتر شما را پيدا كنند، خدمات دهي 24 ساعته داشته باشد، رزرو نوبت را آنلاين كنيد و مجبور به جواب دادن به تماس هاي مكرر نباشيد، شهرت و اعتبار بيشتري كسب كنيد و خيلي سريع مطرح شويد.
پس توجه داشته باشيد كه طراحي سايت شنوايي سنجي (كلينيك شنوايي) لازمه چنين كسب و كارهايي است براي اينكه بتوانند به كمك بازاريابي آنلاين و ديجيتال و هزينه هاي به مراتب كمتر، نتيجه خيلي سريعتري كسب كنند.

ويژگي هاي طراحي سايت شنوايي سنجي (اديولوژي)

ويژگي هاي طراحي سايت شنوايي سنجي (اديولوژي)ساخت سايت شنوايي سنجي (اديولوژي) و سمعك تنها قدمي نيست كه بايد برداريد چون برخي افراد تصور دارند كه براي موفق شدن و رسيدن به اهدافي كه گفتيم تنها كافيست هزينه اي را بابت طراحي سايت شنوايي سنجي بپردازند و پس از آن شاهد ورود سيل عظيمي از جمعيت بيماران و مراجعه كنندگان باشند! خير چنين نيست چون سايت كلينيك شنوايي نيز مانند وب سايتي كه براي هر مدل كسب و كار ديگري كه طراحي مي شود بايد يكسري ويژگي هاي اساسي و مهم در آن رعايت شده باشد.
در واقع ويژگي هاي طراحي سايت شنوايي سنجي است كه ماهيت آن را تشكيل داده و آن را متمايز مي كند. براي اين منظور موارد زير را به خاطر داشته باشيد تا از شركت طراح سايت بخواهيد براي شما انجام دهد:

  • طراحي صفحه اول وب سايت: در ايجاد سايت شنوايي سنجي دقت كنيد كه صفحه اول وب سايت بايد تصويري بزرگ به شكل اسلايدر و با كيفيت از كلينيك خودتان بگذاريد و با فونت بزرگ كلينيك خودتان را معرفي كنيد.
  • معرفي خدمات: علاوه بر اينكه بايد به فكر طراحي صفحه درباره ما باشيد و خودتان را معرفي كنيد بهتر است زودتر و در همان نگاه اول اين اطلاعات را منتقل كنيد. پس در همان صفحه اصلي وب سايت زير نام كلينيك كه با فونت بزرگ نوشته ايد، با فونت كوچكتر و قابل مشاهده نسبت به رنگ پس زمينه توضيح دهيد كه دقيقا در كلينيك شنوايي سنجي شما چه خدماتي ارائه مي كنيد و با كدام سازمان هاي بيمه اي طرف قرارداد هستيد.
  • درج اطلاعات تماس و ساعات كاري: در طراحي سايت شنوايي سنجي بايد حتما به فكر طراحي صفحه تماس با ما هم باشيد چون وقتي نتوانند شما را پيدا كنند و اطلاعات تماس شما را بگيرند پس اصلا طراحي سايت شما چه فايده اي دارد؟! علاوه بر اينكه بايد اطلاعات كامل تماس اعم از شماره تلفن ثابت، آدرس، نقشه گوگل و ساعات كاري را در اين صفحه درج كنيد حتما در صفحه اصلي وب سايت نيز در بالاترين قسمت يعني هدر و پايينترين قسمت يعني فوتر شماره هاي تماس را قرار دهيد.
  • طراحي حرفه اي صفحه درباره ما: علاوه بر اينكه در صفحه درباره ما بايد توضيح دهيد كه چه خدماتي ارائه مي كنيد بايد در طراحي سايت شنوايي سنجي توجه ويژه اي به اين بخش داشته باشيد و حرفه اي تر عمل كنيد. يعني در اين بخش بيماران و مراجعه كنندگان متوجه شوند كه چرا بايد شما را انتخاب كنند. دليل انتخاب شما را نسبت به رقبايتان، با ارائه اطلاعاتي مثل سابقه كاري درخشان كادر پزشكي، سابقه كاري كلينيك و دستاوردها و رضايت مشتريان ثابت كنيد. لحن كلام نيز بايد صميمي و دلسوزانه باشد.
  • طراحي ريسپانسيو: طراحي موبايل ريسپانسيو يكي از مهمترين ويژگي هاي طراحي سايت شنوايي سنجي است چرا كه اكثر كاربران در فضاي مجازي از طريق موبايل و تبلت به وب گردي مي پردازند و لازم است كه سايت شما پس از راه اندازي به خوبي لود شود و هيچ مشكلي در ديدن متن و ديدن و انتخاب منوها وجود نداشته باشد.
  • رضايت سنجي: حتما بخشي را قرار دهيد تا مراجعه كنندگان نظر خودشان را اعلام كنند و حتي مي توانيد به هر بيمار يك كد اختصاص دهيد تا با كد اختصاصي نظر خود را بيان كند تا مطمئن شويد نظرات واقعي هستند. در طراحي وب سايت شنوايي سنجي قرار دادن اين بخش به معناي اهميت دادن شما به نظرات بيماران است.
  • فرم رزرو نوبت: مراجعه كنندگان فقط براي كسب اطلاعات و پيدا كردن جواب سؤالاتشان وارد وب سايت شما نمي شوند بلكه اكثرا براي رزرو نوبت روي لينك وب سايت شما كليك كرده اند پس در طراحي سايت شنوايي سنجي (كلينيك شنوايي) بخشي را به رزرو آنلاين نوبت ها و پرداخت هزينه آن اختصاص دهيد در غير اين صورت هزينه كردن براي اين وب سايت غير منطقي و بي فايده است.
  • بخش اخبار و مقالات: در ساخت سايت شنوايي سنجي اين بخش براي آن دسته از عزيزاني است كه قصد دارند به جواب سؤالات خود در اين زمينه پزشكي دست پيدا كنند و براي مقاله و پايان نامه خود استفاده كنند. حتي اطلاعاتي كه افراد مي توانند با يكسري روش هاي درماني ساده خانگي و بدون نياز به مطب شنوايي سنجي مشكل خود را رفع كنند و يا اطلاع رساني در مورد خدمات جديدي كه اضافه شده، همگي در اين بخش قرار داده مي شوند.

و غيره.

مزيت هاي طراحي سايت شنوايي سنجي(اديولوژي)

مزيت هاي طراحي سايت شنوايي سنجي(اديولوژي)

در ابتداي مطلب در مورد لزوم طراحي سايت شنوايي سنجي صحبت كرديم و حتي توضيح داديم كه چرا ايجاد سايت شنوايي سنجي (كلينيك شنوايي) خيلي مهمتر از اكثر شاخه هاي پزشكي است. در كنار اين موارد قصد داريم به برخي از مزاياي طراحي سايت براي چنين كلينيك هايي اشاره كنيم تا بيشتر به اهميت موضوع پي ببريد:

داريم به برخي از مزاياي طراحي سايت براي چنين كلينيك هايي اشاره كنيم تا بيشتر به اهميت موضوع پي ببريد:

  1. امكان خدمات رساني 24 ساعته از طريق چت آنلاين، رزرو نوبت و ارائه پاسخ به سؤالات از طريق بخش سؤالات متداول
  2. معرفي اهداف و خدمات و كادر پزشكي به صورت كاملا حرفه اي و انجام تبليغات مؤثر با كمترين هزينه
  3. ارائه اخبار و اطلاعات مفيد پزشكي در زمينه شنوايي سنجي براي بيماران
  4. بهبود وجهه اجتماعي و كسب شهرت و اعتبار از طريق طراحي سايت شنوايي سنجي به مراتب سريعتر است
  5. امكان ارائه خدمات مشاوره آنلاين و حتي برگزاري سمينار و كلاس هاي آموزشي همراه با مجوز براي شركت كنندگان تمامي نقاط ايران و كسب درآمد خالص
  6. كاهش تعداد مراجعه كنندگان فقط به منظور رزرو نوبت و تماس هاي تلفني غير اضطراري
  7. ثبت درخواست به شكل آنلاين توسط مراجعه كنندگان
  8. دريافت بازخورد به شيوه سريع و مؤثر در تمامي ساعات روز به منظور بهبود خدمات رساني
  9. افزايش تعداد فالوور شبكه هاي اجتماعي از طريق وب سايت و برعكس

و غيره.

امكانات طراحي سايت شنوايي سنجي (اديولوژي)

امكانات طراحي سايت شنوايي سنجي (اديولوژي)

امكاناتي كه موقع ساخت سايت شنوايي سنجي (كلينيك شنوايي) در نظر گرفته مي شود جهت رفع نيازها و خواسته هاي مخاطبين مي باشد تا به آنها نشان دهيد هدف شما خدمات رساني هر چه بهتر و سريعتر مي باشد. طبيعتا هر چقدر مخاطبين و بازديدكنندگان بيشتر و سريعتر از طريق وب سايت شما مشكلات خود را رفع كنند و دغدغه آنها برطرف شود، موفقيت و درآمدزايي شما نيز از طريق كسب شهرت و اعتبار بيشتر خواهد شد.
در ادامه به برخي از مهمترين امكاناتي كه موقع طراحي سايت شنوايي سنجي به آن دقت داشته باشيد را ذكر مي كنيم:

  • رزرو نوبت و پرداخت آنلاين: حتما بايد هنگام ايجاد سايت شنوايي سنجي به اين نكته دقت داشته باشيد كه امكان رزرو نوبت و پرداخت آنلاين مهمترين قابليت محسوب مي شود در غير اين صورت عملا هيچ فايده اي از طراحي سايت نصيب شما نخواهد شد.
  • منو و رابط كاربري ساده: طراحي منوها در سايت كلينيك شنوايي بايد به صورتي باشد كه بيماران يا مراجعه كنندگان فورا قسمت مورد نظر خود را پيدا كنند به همين دليل طراحي سلسله مراتبي گزينه بسيار خوبي است.
  • سوابق كاري كادر پزشكي و مجموعه و نوع خدمات: بايد در صفحه درباره ما و حتي صفحه اول وب سايت اين امكان فراهم شده باشد تا مراجعين بتوانند به راحتي سوابق كاري پزشكان و مجموعه و دستاوردها را مطالعه كنند و قيمت ويزيت و خدمات را هم كاملا شفاف و واضح مشاهده نمايند و حتي بدانند چه خدماتي ارائه مي كنيد. دليل اين كار اين است كه بايد دليلي به مخاطبين خود بدهيد كه چرا بايد شما را انتخاب كنند و به راحتي امكان مقايسه كردن وجود داشته باشد.
  • گالري تصاوير و ويديو: مي توانيد با يك ويديو چند ثانيه اي و گالري از تصاوير با كيفيت خود را به خوبي معرفي كنيد و كساني هم كه مايل هستند بدون مراجعه بيشتر با جزئيات كلينيك شما آشنا شوند، به راحتي با مشاهده تصاوير و ويديوها امكان پذير خواهد شد.
  • صفحه تماس با ما: صفحه تماس با ما از امكاناتي است كه بايد در طراحي سايت شنوايي سنجي و حتي هر نوع وب سايت ديگري وجود داشته باشد و اطلاعات تماس كامل به همراه نقشه گوگل درج شود.
  • ثبت نظرات، انتقادات و پيشنهادات: بايد مراجعه كنندگان بتوانند نظر خود را بابت كيفيت خدمات پزشكي دريافتي، تعرفه ها، برخورد پرسنل و امكاناتي كه مطب دارد بازگو كنند تا هم حس خوبي از شما بگيرند و هم اعتبار و شهرت شما از طريق بازاريابي دهان به دهان افزايش پيدا كند. پس به اين مورد هنگام طراحي سايت شنوايي سنجي توجه ويژه داشته باشيد.
  • مشاوره آنلاين: هنگام طراحي سايت شنوايي سنجي گاهي اوقات شاهد بخشي تحت عنوان مشاوره آنلاين نيز هستيم. اين نوع خدمات در كلينيك هاي پيشرفته و حرفه اي ديده مي شود كه در وب سايت خودشان خدمات مشاوره آنلاين براي تمامي افراد در سراسر كشور فراهم كرده اند و در قبال اين مشاوره درآمد نيز كسب مي كنند. پس اگر شما هم امكان چنين خدمات دهي داريد حتما در وب سايت خود به آن بپردازيد.
  • فروشگاه اينترنتي: شما از طريق طراحي سايت فروشگاهي، ميتوانيد سمعك هاي پشت گوشي و باطري و لوازم جانبي و … را آنلاين به هزاران مشتري بفروش برسانيد.
  • تست شنوايي آنلاين: اين گزينه امكان بسيار خوبي به افراد مي دهد تا از طريق تست شنوايي آنلاين از هرجايي در منزل بتوانند شنوايي خود را بررسي كنند. شركت طراحي سايت رايان در زمينه انجام تست شنوايي آنلاين براي كلينيك هاي شنوايي بسياري تجربه طراحي و پياده سازي آن را دارد. جهت مشاوره رايگان، با كارشناسان ما تماس بگيريد.

در طراحي سايت شنوايي سنجي چه نكاتي بايد در نظر گرفته شود؟

در طراحي سايت شنوايي سنجي چه نكاتي بايد در نظر گرفته شود؟

هزينه طراحي سايت       طراحي سايت وردپرس      طراحي پورتال

پيش از راه اندازي سايت شنوايي سنجي بايد نكات بسيار مهمي را رعايت كرده باشيد تا تمامي تلاش هاي شما در مراحل قبلي به نتيجه برسد در غير اين صورت هزينه هايي كه كرده ايد از بين خواهند رفت يا نتيجه اي كه مدنظرتان هست را نخواهيد گرفت. برخي از مهمترين نكاتي كه بايد به آنها توجه شود عبارتند از:

  • موبايل ريسپانسيو: طراحي سايت شنوايي سنجي اگر موبايل ريسپانسيو نباشد يعني نتواند به درستي بر روي گوشي هاي موبايل و تبلت لود شود تعداد بسيار زيادي از مخاطبين را از دست خواهيد داد.
  • سرعت: قبل از راه اندازي سايت شنوايي سنجي حتما به كمك يكي از ابزارهاي وردپرس و يا پلاگين هاي مربوطه از سايت خود تست سرعت بگيريد و مطمئن شويد كه زير 3 ثانيه لود مي شود چرا كه كاربران اينترنت در دنياي امروزي مخصوصا كساني كه از راه موبايل و تبلت وارد وب سايت ها مي شوند حوصله چنداني براي لود شدن سايت هاي كند ندارند.
  • امنيت پرداخت: بايد از طريق گواهينامه SSL و نشانه سبز HTTPS و همچنين گواهي هاي پرداخت امن و غيره مخاطبين خود را مطمئن كنيد كه درگاه اينترنتي براي پرداخت هزينه ويزيت و خدمات كاملا امن است در غير اين صورت هيچ كس از آن استفاده نخواهد كرد.
  • تصاوير با كيفيت و منوهاي با رابط كاربري عالي: تصاويري كه موقع طراحي سايت شنوايي سنجي انتخاب مي كنيد حتما بايد با كيفيت باشند و منوها نيز به گونه اي طراحي شده اند كه هر فردي با كمترين سطح اطلاعات از نحوه استفاده از سايت بتواند به بخش مورد نظر خود در كمترين زمان دسترسي پيدا كند.
  • طراحي ساده و با تم و رنگ مناسب: موقع ساخت سايت شنوايي سنجي دقت كنيد كه صفحات وب سايت را خيلي شلوغ و پر از مطالب مختلف نكنيد و از فضاهاي خالي به خوبي استفاده كرده و تم و رنگي كه انتخاب مي كنيد مرتبط با حوزه سلامت، انرژي بخش و شاد و روشن باشد ضمن اينكه تداخلي هم با ديده شدن نوشته هاي سايت ايجاد نكند.
  • مقالات بروز: وقتي بخشي از وب سايت را به وبلاگ اختصاص مي دهيد تا اخبار و اطلاعيه هاي مربوطه را پوشش دهيد بايد بروز هم باشد چون بخش خبري و مقالات اگر آپديت نباشند به اعتبار و وجهه شما لطمه خواهند زد.
  • شبكه هاي اجتماعي: در كنار وب سايت بايد در شبكه هاي اجتماعي هم فعاليت داشته باشيد تا هم به اعتبار مجموعه و كلينيك شنوايي سنجي كمك كند و هم بازديد آنها را افزايش دهد به همين دليل در فوتر و هدر سايت حتما آيكون شبكه هاي اجتماعي كه در آنها فعاليت داريد را قرار دهيد تا كاربران با كليك بر روي آنها به صفحه مربوطه هدايت شوند.

پيشنهاد ميكنيم مقاله هاي زير را مطالعه كنيد:

طراحي سايت شنوايي سنجي حرفه اي (اديولوژي) با شركت رايان

طراحي سايت شنوايي سنجي حرفه اي (اديولوژي) با شركت رايان

شركت رايان با سابقه حرفه اي در زمينه طراحي سايت مشاغل و طراحي سايت وردپرس مثل طراحي سايت شنوايي سنجي با در اختيار داشتن تيمي از بهترين ها متشكل از طراح وب، توسعه دهنده وب، توليد محتوا و غيره توانسته نياز مخاطبين خود را به خوبي رفع كند و در اين زمينه علاوه بر ارائه خدمات بي نظير، هزينه طراحي سايت بسيار عالي هم در نظر گرفته است.

 

طراحي سايت فروشگاهي       شركت طراحي وب سايت      طراحي وب سايت شركتي

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۴ بهمن ۱۳۹۹ ] [ ۱۰:۰۷:۳۸ ] [ بهمن ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی