تكنولوژي / اخبار تكنولوژي و دوربين مداربسته
تكنولوژي / اخبار تكنولوژي و دوربين مداربسته
نويسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس

 

لزوم طراحي سايت حقوقي و وكالت

طراحي سايت حقوقي و وكالت در دسته پروژه هاي طراحي سايت بسيار مهم و حساس قرار دارد چرا كه اصطلاحات، قوانين، نحوه همكاري، لغات و واژگان تخصصي و حيطه كاري آنها بسيار خاص است و معناي آنها بايد به طور كامل و دقيق با ذكر جزئيات انتقال داده شود و بهترين منبع و مرجع براي مراجعين و موكلين نيز، وب سايت شركت هاي حقوقي و وكالتي است كه تنها با طراحي وب سايت حقوقي و وكالت اين مسير ارتباطي باز خواهد شد.
علاوه بر اين موارد دلايل مختلفي وجود دارند كه طبق آنها مشخص مي شود چرا چنين شركت هايي در اين حيطه فعاليت نياز به طراحي سايت حقوقي و وكالت دارند. شايد كم و بيش با اين موارد آشنا باشيد اما اجازه دهيد تا با بيان دلايل و لزوم راه اندازي سايت حقوقي و وكالت دقيقتر در مورد آن صحبت كنيم:

  • كسب اعتبار و اعتماد: شركت هاي حقوقي كه وب سايت نيز دارند و در فضاي آنلاين فعال هستند خيلي سريعتر شناخته مي شوند و بواسطه شهرتي كه كسب مي كنند به مورد اطمينان پذيرتري تبديل مي گردند و به طور كلي افراد حاضر نيستند با شركت هاي گمنام و بدون وب سايت همكاري داشته باشند.
  • نماينده برند شماست: علاوه بر كيفيت و حسن انجام كار بايد به شكل مشهودي نشان دهيد كه چقدر برند و شركت قابل اعتماد و حرفه اي هستيد و به موكلين خود احترام مي گذاريد و اين امر تنها از طريق طراحي سايت حقوقي و وكالت كه حرفه اي و اصولي طراحي شده و اطلاعات كاملا آپديتي دارد مشخص است.
  • روشي براي آموزش مخاطب: كسب درآمد در اين حرفه فقط به انجام بازاريابي و تبليغات نيست بلكه بايد بتوانيد اطلاعات مفيدي هم ارائه كنيد و براي اينكه به مسائل غالب جامعه بپردازيد و موارد حقوقي پيرامون آن را به طور شفاف توضيح دهيد بهترين كار چيست؟ بهترين و سريعترين روش طراحي سايت حقوقي و وكالت است. با اين كار هم مشكلات موكلين و بازديدكنندگان را رفع كرده ايد و هم خود را به عنوان منبع مورد اعتماد معرفي ساخته ايد.
  • برندينگ قوي: براي اينكه بتوانيد برندينگ قويتري داشته باشيد بايد به تمامي بازار هدف خود دسترسي داشته باشيد و اين فقط با فعاليت در فضاي ديجيتال و آنلاين از طريق ساخت سايت حقوقي و وكالت امكان پذير است. هر چقدر طراحي قويتر باشد و رتبه بهتري گرفته باشد به برند معتبر و قويتري تبديل خواهيد شد.
  • توضيح گستره خدمات و اطلاع رساني: بهترين ابزار ديجيتال براي معرفي كامل خود، اهداف، دستاوردها و خدمات، وب سايت است و لذا بايد طراحي سايت حقوقي و وكالت انجام شود. ضمنا هميشه بازديدكنندگان براي انعقاد قرارداد و پرونده هاي حقوقي خود وارد چنين وب سايت هايي نمي شوند بلكه براي اطلاع از مواد قانوني و پيدا كردن پرسش هاي خود حتي از نوع پروژه دانشگاهي به بازديد مي پردازند و لذا تنها راه جذب افراد مختلف با هر نوع هدفي ايجاد سايت حقوقي و وكالت مي باشد.

و غيره. لذا همانطور كه مشاهده كرديد بدون طراحي وب سايت حقوقي و وكالت، كسب درآمد و برندسازي به صورت فردي يا شركتي (سازماني) امكان پذير نيست. در ادامه به جنبه هاي ديگر آن مي پردازيم.

ويژگي هاي طراحي سايت حقوقي و وكالت

ويژگي هاي طراحي سايت حقوقي و وكالتدر صورتي كه هدف شما از ساخت سايت حقوقي و وكالت اين باشد كه هميشه براي خوانندگان و بازديدكنندگان جذابيت داشته باشيد و مورد اعتماد باقي بمانيد و از روش هاي مختلف بتوانيد مشكلات آنها را حل كرده و درآمدزايي خوبي داشته باشيد پس ويژگي هايي كه نام مي بريم را حتما هنگام طراحي سايت حقوقي و وكالت در آن قرار دهيد يا از شركت طراح وب كه با آن همكاري داريد بخواهيد اين موارد را رعايت كند:

  • دكمه هاي دعوت به عمل: اين دكمه ها كه به CTA هم معروف هستند در بين متن خواننده را ترغيب به انجام كاري مي كنند كه در وب سايت هاي موسسه حقوقي و وكالت نيز بايد از آنها استفاده كرد مثل؛ «مطالعه بيشتر»، «عضويت در سايت»، «دانلود و مشاهده ويديو» و غيره. البته بايد دقت كنيد كه تعداد آنها نبايد زياد باشد و بايد سايز فونت و رنگ آن طوري انتخاب شود كه بيننده به راحتي ببيند.
  • ريسپانسيو بودن: يكي از ويژگي هاي بسيار مهم موقع طراحي سايت حقوقي و وكالت اين است كه آنها را موبايل ريسپانسيو يا سازگار با گوشي و تبلت طراحي كرده باشيد تا كاربراني كه از طريق موبايل وارد وب سايت شما مي شوند هيچ مشكلي در لود، مشاهده مطالب و كليك بر روي منوها و غيره نداشته باشند و به عبارتي به خوبي بر روي گوشي هاي آنها لود شود.
  • نوع متن و لحن بيان: لحن بيان محتواهايي كه مي نويسيد بايد كاملا جدي باشد و اين كار را بايد با انتخاب نوع فونت و سايز مناسب و بيان جدي عبارات و مسائل و مواد قانوني نشان دهيد.
  • درج ويديو: متن هاي حقوقي، سنگين و خسته كننده هستند و شايد مخاطب حوصله خواندن تمام آنها را نداشته باشد به همين دليل بهترين كار اين است كه موارد مهم را به شكل خلاصه ويديو يا توضيحات كلي ارائه كرده و سپس فايل ويديويي كه تهيه كرده ايد را قرار دهيد. اين ويژگي در جذب مخاطب و ماندگاري آنها و حتي بسته شدن قرارداد همكاري از طريق تأثيرگذاري زياد روي مشتريان، هنگام طراحي سايت حقوقي و وكالت بسيار حائز اهميت است.
  • سرعت: سرعت وب سايت از درجه اهميت بسيار بالايي برخوردار است و موقع طراحي هر نوع وب سايتي مثل طراحي سايت حقوقي و وكالت حتما سرعت لود آن را چك كنيد كه زير 3 ثانيه باشد در غير اين صورت مشتريان زيادي را از دست خواهيد داد مخصوصا كساني كه از طريق موبايل اقدام مي كنند و حوصله كمتري دارند.
  • رابط كاربري ساده ولي حرفه اي: بازديدكنندگان با هر هدفي كه وارد وب سايت شما شده باشند بايد بتوانند به راحتي به همه بخش هاي سايت دسترسي پيدا كنند و از طريق منوها وارد قسمتي شوند كه به دنبال آن هستند و لذا موقع ايجاد سايت حقوقي و وكالت بايد به اين نكته توجه ويژه داشت.
  • نمونه كارها: يكي از مواردي كه به مشتريان مي گويد چرا بايد به شما اطمينان كنند مشاهده افتخارات و دستاوردها و از همه مهمتر پرونده هاي موكلين با حفظ اطلاعات محرمانه است تا بدانند در چه زمينه هايي به صورت حرفه اي فعاليت داريد و سابقه فعاليت شما چقدر است.

و مواردي مثل سيستم محاسبه آنلاين مهريه، ديه و ارثيه، رزرو آنلاين مشاوره و غيره.

مزيت هاي طراحي سايت حقوقي و وكالت

مزيت هاي طراحي سايت حقوقي و وكالت

طراحي سايت فروشگاهي       شركت طراحي وب سايت      طراحي وب سايت شركتي

شايد با مواردي كه در عنوان ابتدايي مطلب بيان كرديم هنوز برخي افراد باشند كه نسبت به راه اندازي سايت حقوقي و وكالت قانع نشده باشند و دلايل بيشتري نياز دارند تا بدانند دقيقا با طراحي سايت حقوقي و وكالت چه مزايا و فرصت هايي نصيبشان مي شود كه بدون داشتن وب سايت امكان پذير نيست؟ يا به عبارتي مزاياي طراحي وب سايت حقوقي و وكالت چيست؟ در اين قسمت به مهمترين آنها مي پردازيم:

  • ارتباط سريعتر با جامعه هدف: هميشه پرونده هاي حقوقي به شكل حضوري انجام نمي شوند و برخي از وكلا در نقش مشاور حقوقي و قانوني فعاليت مي كنند و در اين صورت تنها راهي كه بتوانيد با افراد مختلف از سرتاسر كشور همكاري داشته باشيد وب سايت حقوقي است كه خيلي سريع و راحت اين ارتباط برقرار مي شود.
  • هزينه كمتر: طبيعتا هزينه اجاره ماهانه دفتر وكالت و هزينه هاي جانبي آن به مراتب كمتر از هزينه طراحي سايت حقوقي و وكالت است كه فقط يكبار پرداخت مي كنيد. لذا طراحي سايت حقوقي مخصوصا براي شروع كار با صرف هزينه كمتر بسيار منطقي و هوشمندانه است.
  • برندينگ سريعتر: چه به عنوان يك فرد يا يك سازمان حقوقي و وكالت فعاليت داشته باشيد، برندسازي مقوله اي است كه بايد به آن توجه ويژه داشته باشيد. با ايجاد سايت حقوقي و وكالت طبق اصول سئو و بهينه سازي هاي مربوطه به راحتي مي توانيد به رتبه هاي برتر گوگل برسيد و خود را به عنوان يك برند معرفي كنيد.
  • خدمات رساني هميشگي: با طراحي سايت حقوقي و وكالت، خدمات رساني شما محدود به زمان و مكان نخواهد بود و در هر ساعتي از شبانه روز و حتي روزهاي تعطيل و هر زماني مي توانيد با مشتريان و موكلين خود در ارتباط باشيد.
  • سبقت گرفتن از رقبا: يقينا شركت هاي حقوقي كه وب سايت دارند از هر لحاظ موفقتر از رقباي خود كه وب سايت طراحي نكرده اند خواهد بود و دير يا زود با گسترده شدن اين فضا از گردونه رقابت حذف خواهند شد.
  • بازاريابي مؤثرتر: براي انجام بازاريابي به شيوه هاي قبلي مثل تبليغات در بيلبورد، تراكت و غيره كه اثربخشي آنها كامل نيست بايد هزينه هاي زيادي كرد اما با طراحي سايت حقوقي و وكالت، روش هاي بازاريابي آن كاملا مؤثر و تضميني هستند مثل بازاريابي ايميلي، بازاريابي با شبكه هاي اجتماعي و غيره.
  • افزايش بازديد شبكه هاي اجتماعي: با طراحي وب سايت حقوقي و وكالت نه تنها مي توانيد مخاطبين وب سايت خود را افزايش دهيد، بلكه مي توانيد تعداد فالوورها و ممبرهاي خود را نيز در شبكه هاي اجتماعي گسترش داده و با كسب شهرت بيشتر، درآمدزايي هاي جانبي هم خواهيد داشت.

امكانات طراحي سايت حقوقي و وكالت

امكانات طراحي سايت حقوقي و وكالت

هر وب سايتي كه طراحي مي شود بايد يكسري امكانات و قابليت ها به بازديدكنندگان خود ارائه كند تا تجربه كاربري آنها بهبود يابد چون هدف تمامي كساني كه به طراحي سايت براي كسب و كار خود مي پردازند دستيابي به رده هاي برتر گوگل و صفحه اول آن براي جذب مخاطب و درآمد بيشتر است.
قابليت ها و امكانات متناسب با نياز، خواسته و انتظارات جامعه يا مخاطب هدف شما ارائه مي گردند و لذا بايد از ارائه موارد غير ضروري نيز پرهيز كنيد. در اين بخش به معرفي امكاناتي مي پردازيم كه حتما بايد در طراحي سايت حقوقي و وكالت اضافه شوند:

  • پنل كاربري: براي اينكه موكلين شما بتوانند خيلي سريعتر روند قانوني پرونده هاي خود را پيگيري كرده و نيازي به انجام مشاوره تلفني نداشته باشند، بخشي به نام پنل كاربري در طراحي سايت حقوقي و وكالت در نظر بگيريد تا از طريق آن به راحتي در هر زماني اقدام نمايند.
  • بخش اخبار و رويدادها: بهتر است كه مخاطبين خود را در جريان جديدترين و آخرين تغييرات قانوني مرتبط با حيطه كاري خود قرار دهيد تا با اشراف كامل و بهتر، ارتباط مؤثرتري شكل بگيرد.
  • رزرو آنلاين: به جاي تماس تلفني و رزرو نوبت، بخشي را براي دريافت نوبت آنلاين موقع طراحي سايت حقوقي و وكالت اختصاص دهيد تا در سريعترين زمان ممكن قرارهاي كاري گذاشته شوند.
  • پرداخت آنلاين: اين مورد مخصوصا براي مواقعي كه مشاوره آنلاين حقوقي داده خواهد شد و موكلين از هر جايي شايد باشند بسيار مهم است در غير اين صورت طراحي سايت حقوقي و وكالت هيچ معنايي نخواهد داشت.
  • قرار دادن رزومه و سوابق كار: براي اينكه افراد به قابليت و مهارت هاي شما در زمينه وكالت و پرونده هاي حقوقي اطمينان كنند بايد رزومه و سوابق كاري شما را ببينند پس حتما بخشي با اين عنوان را در وب سايت خود قرار دهيد. اهميت بسيار بالاي اين بخش را هنگام طراحي سايت حقوقي و وكالت دست كم نگيريد.
  • سؤالات پرتكرار: بخش مهم ديگري كه در بهبود تجربه و رضايت كاربري نقش ايفا مي كند، بخش سؤالات پرتكرار يا سؤالات متداول است كه شامل پاسخ به سؤالات در زمينه هاي حقوقي، شيوه همكاري، نحوه عقد قرارداد به شكل آنلاين و غيره مي باشد. اين مورد يكي از امكانات بسيار مهم طراحي سايت حقوقي و وكالت است.
  • بخش نظرات: براي هر مطلب يا نمونه كار امكان درج مطالب و نظرات را قرار دهيد تا بازديدكنندگان بتوانند در موردي كه به نظرشان خيلي به پرونده آنها شبيه است از شما مستقيما سؤال بپرسند.

 

طراحي فروشگاه اينترنتي      طراحي سايت       طراحي سايت در تهران

در طراحي سايت حقوقي و وكالت چه نكاتي بايد در نظر گرفته شود؟

در طراحي سايت حقوقي و وكالت چه نكاتي بايد در نظر گرفته شود؟

نكاتي كه در اين بخش تحت عنوان نكات طراحي سايت حقوقي و وكالت نام مي بريم موارد بسيار مهمي هستند كه رعايت نكردن هر يك از آنها ضربه سنگيني به موفقيت وب سايت و موارد قبلي كه گفته شد خواهد زد. با اينكه نكاتي كه مي توان در مورد آن بحث كرد بسيار زياد هستند اما به ذكر مهمترين آنها بسنده مي كنيم:

  • درج نام و لوگو: نام و لوگو تجاري بايد در بخشي از وب سايت قرار گيرند كه به خوبي در معرض ديد باشند مثل هدر و فوتر سايت. ضمن اينكه انتخاب رنگ نام و لوگو براي برند نيز بايد هماهنگ با انتخاب رنگ وب سايت باشد چرا كه در ديده شدن بهتر و فعاليت يكپارچه نقش دارد. ضمنا نام تجاري يا برند را بايد در نام URL وب سايت نيز قرار دهيد.
  • اشاره به مزاياي رقابتي: حتما در سايت خود به مزاياي رقابتي كه نسبت به رقبا داريد مثل سابقه بيشتر، موفقيت هاي كاري، دستاوردها، تعرفه هاي پايينتر و غيره اشاره كنيد تا مشتري بيشتري براي خود جذب نماييد و اين از اصول بسيار مهم طراحي سايت حقوقي و وكالت محسوب مي شود.
  • لينك شبكه هاي اجتماعي: لينك شبكه هاي اجتماعي خود را حتما موقع طراحي سايت حقوقي و وكالت در جايي كه به خوبي ديده شوند قرار دهيد مثل فوتر و هدر سايت. با اين كار بازديد وب سايت و اكانت شبكه هاي اجتماعي خود را افزايش خواهيد داد.
  • منوهايي با طراحي عالي و دسترس پذيري راحت: از نكاتي كه بايد نسبت به آن دقت ويژه داشته باشيد طراحي منوهاي راهبردي و با دسترس پذيري عاليست تا بازديدكنندگان بتوانند به راحتي بخش هاي مدنظر خود را پيدا كنند. البته علاوه بر دسته بندي مناسب در منوها، جامعيت و كامل بودن آنها نيز اهميت دارد.
  • تصاوير و ويديوهاي با كيفيت: همانطور كه گفتيم بايد توليد محتواي قوي براي بخش وبلاگ و خبري خود داشته باشيد و به دليل خشك و سخت بودن ماهيت متون حقوقي و قانوني، جذابيت آن را با درج تصاوير و ويديوهاي با كيفيت و مرتبط، براي خواننده حفظ كنيد.
  • سرعت و ريسپانسيو بودن: شايد دو نكته اي كه بايد در ابتداي پروسه طراحي سايت حقوقي و وكالت به آن توجه ويژه داشته باشيد، سرعت لود سريع و سازگاري كامل با دستگاه هاي موبايل و تبلت است چرا كه تأثير مستقيم روي ميزان نرخ پرش وب سايت و جريمه شدن توسط گوگل دارد.
  • وردپرس: با اينكه پلتفرم هاي مختلفي براي طراحي وب سايت حقوقي و وكالت وجود دارند اما در حال حاضر هيچ كدام به اندازه وردپرس مناسب نيستند. وردپرس هم از لحاظ سئو گزينه محبوب گوگل است و هم كلي امكانات و ويژگي ها دارد كه به شما كمك زيادي خواهد كرد.
  • رعايت اصول سئو: اصول سئو و بهينه سازي وب سايت، مقوله بسيار گسترده اي است كه علاوه بر موارد فوق، فاكتورهاي ديگري را نيز شامل مي شود كه رعايت تمامي آنها بدون همكاري با يك شركت حرفه اي طراح وب امكان پذير نخواهد بود چرا كه علاوه بر دانش فردي و تخصصي در زمينه طراحي، نياز به دانش برنامه نويسي، گرافيك و غيره نيز داريد.
  • سيستم CMSادغام سازي و هماهنگ سازي سيستم يا نرم افزار CMS با وب سايت باعث مي شود تا مشتريان در جريان آخرين تغييرات پرونده هاي حقوقي خود قرار بگيرند، قرار ملاقات و جلسات آنلاين مشاوره خود را فراموش نكنند، از آخرين اخبار و مطالب مطلع شوند و غيره كه جذابيت بسيار زيادي براي مخاطبين داشته و از بسياري جهات به مديريت زمان شما نيز كمك خواهد كرد.

پيشنهاد ميكنيم مقاله هاي زير را مطالعه كنيد:

تعرفه طراحي سايت        طراحي سايت با وردپرس     طراحي سايت پزشكي

 
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۴ بهمن ۱۳۹۹ ] [ ۱۰:۰۸:۱۰ ] [ بهمن ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی