تكنولوژي / اخبار تكنولوژي و دوربين مداربسته
تكنولوژي / اخبار تكنولوژي و دوربين مداربسته
نويسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس

 

طراحي سايت مركز مشاوره اين روزها با توجه به گسترش روزافزون فضاي كسب و كار در اينترنت، حائز اهميت مي‌باشد. مراكز مشاوره‌ي مختلفي وجود دارند كه مي‌توانند با استفاده از طراحي سايت، افراد بيشتري را به كلينيك مشاوره‌ي خود جذب كنند و از اين طريق به درآمد بيشتري دست يابند.

با توجه به افزايش مشكلات روحي و رواني، نياز به مراجعه نزد روانشناس و دريافت مشاوره از او به طور چشمگيري افزايش يافته و افراد به دنبال مراكز مشاوره‌ي حرفه‌اي و معتبر هستند كه بتوانند مشاوره‌هاي لازم را دريافت كنند؛ بنابراين در چنين حالتي طراحي وب سايت مشاوره و يا طراحي سايت مركز مشاوره مي‌تواند بسيار كاربردي و مفيد باشد.

به منظور طراحي سايت مركز مشاوره بايد با اصول طراحي اين نوع از سايت‌ها آشنايي داشته باشيد و اين اصول را در هنگام طراحي سايت به كار ببريد.

در اين مقاله قصد داريم تا اهميت طراحي وبسايت مشاوره و نكات و اصول طراحي سايت مركز مشاوره را به طور كامل شرح داده و نكات اصلي را ذكر كنيم.

طراحي سايت مشاوره و اهميت آن

مراكز مشاوره، خدمات متنوعي را ارائه مي‌دهند كه افراد در همه‌ي رنج‌هاي سني مي‌توانند از اين خدمات بهره‌مند شوند. از جمله مشاوره‌هايي كه در اين مراكز ارائه مي‌شود و لازم است كه در طراحي سايت و نيز به آن توجه شود، مي‌توان به مشاوره ازدواج، مشاوره‌ي تحصيلي، مشاوره‌ي كودك و نوجوان، مشاوره‌ي خانواده، مشاوره‌ي روان درماني، مشاوره‌ي شغلي و استخدام و خدمات مشاوره‌‌اي ديگر اشاره كرد.

با توجه به اينكه مشاوره در زمينه‌هاي متعددي لازم و ضروري است، افراد به دنبال مراكز مشاوره‌ي حضوري و يا مشاوره‌ي آنلاين هستند و در اينجاست كه راه‌اندازي سايت براي اين خدمات اهميت مي‌يابد.

در بسياري از سايت‌هاي مشاوره، مشاوره به صورت آنلاين صورت مي‌گيرد و سپس افراد را به مشاوره‌ي حضوري تشويق مي‌كنند، بنابراين طراحي سايت در اين حوزه مي‌تواند بسيار مهم و اثرگذار باشد.

در صورتي كه طراحي وب سايت براي اين خدمات به درستي و اصولي صورت گيرد، مي‌تواند خدمات مشاوره‌ي اوليه را ارائه داده و در نتيجه تعداد افراد مراجعه كننده به مراكز را افزايش دهد.

طراحي سايت مشاوره و امكانات اساسي آن

به منظور راه‌اندازي سايت مشاوره، بايد امكانات مختلفي را در نظر بگيريد كه به كار بردن اين امكانات، مي‌تواند تعداد بازديدكنندگان سايت را به طور چشمگيري افزايش دهد. در ادامه برخي از امكانات لازم را ذكر خواهيم كرد.

طراحي سايت مشاوره و بخش مشاوره آنلاين در آن

از مهمترين امكاناتي كه در طراحي سايت مشاوره بايد به آن دقت شود، بخش مشاوره آنلاين است؛ در حقيقت مشاوره آنلاين در سايت مشاوره مي‌تواند بسيار مفيد بوده و افراد زيادي را به سايت شما جذب كند.

در طراحي سايت مركز مشاوره بهتر است كه هر بخش مانند مشاوره‌ي كودكان، خانواده و موارد ديگر به صورت جداگانه در نظر گرفته شود و براي هر بخش، پاسخگويي آنلاين و متخصص در زمينه‌ي مشاوره تعيين گردد؛ بنابراين در صورتي كه اين ويژگي در نظر گرفته شود، هنگامي كه افراد به سايت شما مراجعه مي‌كنند، مي‌توانند از خدمات شما بهره‌مند شده و براي مراجعه‌ي حضوري درخواست نوبت كنند.

هزينه طراحي سايت       طراحي سايت وردپرس      طراحي پورتال

معرفي خدمات و كادر مركز مشاوره و رزومه آنان

در اين بخش، شما مي‌توانيد كليه خدمات مركز و پرسنل به همراه رزومه آن‌ها را به همراه توضيحات و تصاوير قرار دهيد.

طراحي سايت مركز مشاوره و قرار دادن امكان نوبت‌دهي آنلاين در آن

نوبت دهي آنلاين در طراحي سايت مركز مشاوره

 طراحي سايت تهران      طراحي سايت اختصاصي     قيمت طراحي سايت

 

بسياري از افراد به اين دليل به سايت‌هاي مشاوره مراجعه مي‌كنند كه بتوانند در كمترين زمان، نوبت مشاوره را اخذ كنند، پس نوبت‌دهي بخشي است كه در طراحي سايت مركز مشاوره بايد در نظر گرفته شود.

به طور كلي لازم است كه در طراحي سايت مشاوره، به دليل تقاضاي بالايي كه وجود دارد، نوبت‌دهي به صورت دقيق و آنلاين انجام شود؛ چرا كه اين امر به صرفه‌جويي در زمان و هزينه‌ي فرد مراجعه كننده كمك شاياني مي‌كند.

بخش مقالات

يكي از بخش‌هاي كاربردي كه در ايجاد وبسايت مشاوره بايد بدان توجه شود، بخش مقالات است. بسياري از افراد، هنگامي كه به دنبال مشاوره در رابطه با موضوع هاي مختلف هستند، ابتدا به جستجو در اينترنت مي‌پردازند؛ در صورتي كه در سايت شما، مقالات مختلفي در زمينه‌ي مشاوره وجود داشته باشد، افراد با خدمات مشاوره‌اي شما آشنا شده و در نتيجه مي‌توانند از آن‌ها استفاده كنند.

به كار بردن مقالات به روز و جديد در سايت مي‌تواند بر تعداد بازديدكنندگان شما بيافزايد و احساس نياز به مشاوره را در افراد مختلف بيدار كند؛ در ضمن كاربران علاقه دارند تا برخي از نكات و مواردي كه در جلسه‌ي مشاوره مطرح مي‌شود را از پيش بدانند تا در نهايت بتوانند مشكل خود را بازگو كرده و مشاوره‌ي لازم را دريافت كنند؛ بنابراين به كار بردن اين مقالات در سايت مشاوره تواند حائز اهميت باشد.

راه‌هاي برقراري تماس و آدرس

يكي از مهمترين نكاتي كه در طراحي وب سايت بايد مورد توجه واقع شود، ذكر آدرس و راه‌هاي تماسي است؛ در واقع طراحي سايت مشاوره بايد به گونه‌اي باشد كه فرد مراجعه كننده به راحتي بتواند به راه‌هاي تماس دسترسي داشته و در نتيجه، نسبت به اخذ نوبت اقدام كند.

راه‌هاي تماسي ذكر شده در سايت به منظور كسب اطلاعات بيشتر در زمينه‌ي مشاوره نيز به كار مي‌رود و فرد مي‌تواند سوالات و ابهامات خود را در اين زمينه از طريق راه‌هاي تماسي برطرف كند.

در طراحي سايت مركز مشاوره، امكانات بسياري مانند معرفي كتاب و موزيك، ثبت نام در همايش ها و كلاس‌ها، پرداخت حق عضويت مشاوره، فروشگاه اينترنتي محصولات مربوطه و …. را مي‌توان استفاده كرد.

به جهت اطلاع از قيمت طراحي سايت، لازم است كه با شركت رايان تماس گرفته و ويژگي‌هاي مورد نظر خود را اعلام كنيد. تيم رايان براي طراحي سايت مشاوره، پيشنهادهاي ويژه‌اي را به شما ارائه خواهد كرد. هر اندازه كه ساخت سايت، حرفه‌اي‌تر باشد و امكانات كاربردي‌تري در طراحي سايت مشاوره در نظر گرفته شود، قيمت طراحي سايت بيشتر خواهد بود.

در انتخاب شركت طراحي سايت لازم است كه حساسيت زيادي را به خرج دهيد تا موفقيت شما آسان‌تر امكان پذير باشد. تيم حرفه‌اي رايان، شما را در تمام مسير ايجاد وب سايت، همراهي كرده و پس از طراحي سايت نيز نكات مورد نياز شما به جهت موفقيت در موتورهاي جستجو را بيان مي‌كند؛ علاوه بر اين شما به واسطه سپردن ساخت سايت به رايان، از پشتيباني 12 ماهه اين شركت بهره‌مند خواهيد شد.

طراحي سايت مشاوره و ويژگي‌هاي آن

در طراحي سايت مشاوره بايد ويژگي‌هاي مختلفي در نظر گرفته شود كه در ادامه به بررسي برخي از آنها مي‌پردازيم:

استفاده از گرافيك زيبا

به طور كلي مي‌توان عنوان كرد كه گرافيك زيبا در راه‌اندازي سايت مشاوره بسيار مهم بوده و مي‌تواند بازديدكنندگان مختلفي را به سايت مشاوره جذب كند؛ در واقع استفاده از بخش‌هاي گرافيكي در طراحي سايت، آن را جذاب‌تر كرده و افراد را به خواندن مطالب بيشتر و استفاده از خدمات مشاوره‌اي شما ترغيب مي‌كند.

دسترسي آسان

ايجاد وب سايت مشاوره بايد به گونه‌اي باشد كه دسترسي به مطالب مختلف براي بازديدكنندگان آسان بوده و آن‌ها را دچار سردرگمي نكند؛ در واقع هر بخش بايد به طور جداگانه دسته‌بندي شده باشد و مطالب در بخش و جاي مخصوص به آن، به كار برده شود.

اگر سايت مشاوره به گونه‌اي باشد كه نكات فوق در آن رعايت شده باشد، بازديدكنندگان دچار سردرگمي نشده و به راحتي آنچه را كه در نظر دارند، پيدا مي‌كنند.

رنگ بندي جذاب

طراحي سايت مركز مشاوره بايد به گونه‌اي باشد كه با استفاده از رنگ‌هاي مخصوص، هر گروه سني را در نظر بگيرد. در طراحي سايت با استفاده از رنگ‌هاي متضاد مي‌توان بخش‌هاي مختلف را از هم جدا كرده و در نتيجه دسترسي به مطالب را ساده‌تر كرد؛ در ضمن به كارگيري رنگ‌هاي مختلف و متناسب با هر بخش مشاوره مي‌تواند تاثير زيادي در افزايش تعداد مخاطبان داشته و استفاده از خدمات مشاوره‌اي شما را افزايش دهد.

استفاده از نقاط ضعف و قوت سايت‌هاي ديگر

شايد در نخست به نظر برسد كه استفاده از سايت‌هاي مشاوره‌ي ديگر در طراحي سايت شما به نوعي تقليد به حساب مي‌آيد، اما بايد بگوييم كه شما مي‌توانيد با مراجعه به سايت‌هاي ديگر، با نقاط قوت و ضعف اين گونه سايت‌ها آشنا شده و در نتيجه نكات لازم را در راه‌اندازي سايت خودتان به كار بگيريد.

با تبديل نقاط ضعف ديگر سايت‌ها به نقاط قوت خود، مي‌توانيد استانداردهاي خود را به طور چشمگيري افزايش دهيد.

معرفي كادر مشاوره

يكي از امكاناتي كه در طراحي وبسايت مشاوره مي‌توانيد در نظر بگيريد، معرفي كادر درماني است. معرفي كادر درماني و ذكر رزومه و تخصص تحصيلي آن‌ها مي‌تواند بسيار مفيد و كاربردي باشد؛ علت اين امر آن است كه مراجعه كنندگان مي‌توانند با آگاهي از تخصص مشاوران، پزشكي مناسب را انتخاب كرده و مشاوره‌هاي لازم را از او در يافت كنند.

استفاده از تصاوير و ويديو

ويژگي هاي طراحي سايت مشاورهاستفاده از تصاوير مي‌تواند كارايي سايت را افزايش دهد؛ در واقع تصاوير قابليت اين را دارند كه داده‌هاي مختلف را ساده‌تر و در زمان كوتاه‌تري به مخاطب انتقال دهند و به كار بردن آن‌ها در سايت مشاوره مي‌تواند بازدهي سايت را به ميزان زيادي افزايش دهد.

همچنين استفاده از ويديوهاي آموزشي و مشاوره‌اي نيز مي‌تواند مفيد واقع شده و افراد زيادي را به استفاده از خدمات شما تشويق كند. شركت رايان در به كارگيري تصاوير مختلف در طراحي انواع سايت مشاوره‌اي تخصص داشته و مي‌تواند نياز شما را پشتيباني كند.

طراحي سايت مركز مشاوره و قرار دادن هزينه‌هاي مشاوره در آن

بسياري از كاربران هنگام مراجعه به سايت‌هاي مشاوره به دنبال كسب اطلاعات در مورد هزينه‌هاي جلسه‌ي مشاوره هستند و ايجاد وب سايت مشاوره بايد به گونه‌اي باشد كه در مورد هزينه‌ها، اطلاعات لازم را در اختيار كاربران قرار دهد.

ارائه‌ي اطلاعاتي در مورد هزينه‌هاي مشاوره، امكان مقايسه‌ي قيمت‌ها را براي كاربر فراهم مي‌كند.

طراحي سايت مركز مشاوره با قابليت اجرا شدن بر گوشي همراه

ايجاد وب سايت مشاوره بايد به گونه‌اي باشد كه سايت شما بر روي پلتفرم‌هاي مختلف قابليت اجرا داشته باشد و فرد بتواند در هر زمان و مكاني از اطلاعات سايت استفاده كرده و يا نسبت به اخذ نوبت مشاوره اقدام كند.

شركت رايان در طراحي سايت بر روي پلتفرم‌هاي مختلف تخصص داشته و مي‌تواند خدمات لازم در اين زمينه را ارائه دهد.

طراحي سايت مركز مشاوره با سرعت بالا

با توجه به اينكه حجم بالايي از داده‌ها در ساخت سايت مشاوره مورد استفاده قرار مي‌گيرند، طراحي سايت مشاوره بايد به گونه‌اي باشد كه اين داده‌ها مانند تصاوير و ويديوهاي مختلف، سبب كاهش سرعت سايت نشود، زيرا سرعت پايين سايت‌ها سبب ريزش تعداد زيادي از مخاطبان مي‌شود. شركت رايان با وجود سال‌ها تجربه در زمينه‌ي طراحي سايت، راه‌اندازي سايت شما با سرعت بالا را تضمين مي‌كند.

پيشنهاد مي‌كنيم مقاله‌هاي زير را مطالعه كنيد:

  1. طراحي سايت پزشكي
  2. شركت طراحي سايت       ساخت سايت        طراحي سايت شركتي

 
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۴ بهمن ۱۳۹۹ ] [ ۱۰:۰۸:۴۹ ] [ بهمن ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی