تكنولوژي / اخبار تكنولوژي و دوربين مداربسته
تكنولوژي / اخبار تكنولوژي و دوربين مداربسته
نويسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس

 

طراحي سايت تغذيه و رژيم درماني به دليل نياز زياد مردم به اطلاعات تغذيه اي به پروژه طراحي سايت بسيار پرطرفدار نه تنها در داخل ايران بلكه در كل دنيا تبديل شده و هميشه يك پاي ثابت پروژه هاي طراحي سايت اختصاصي، طراحي وب سايت تغذيه و رژيم درماني است.
امروز مردم به دليل نداشتن آگاهي كافي از ارزش مواد غذايي، ريز مغذي ها، علائم كمبود ويتامين ها، در پيش گرفتن رژيم هاي ناسالم و مضر، بيماري هاي زمينه اي ناشي از تغذيه و غيره نياز به برنامه غذايي دارند تا از چاقي يا لاغري خود كه غير طبيعي است رهايي پيدا كنند و با دريافت مشاوره ها در جهت داشتن بدني سالم قدم بردارند و اين مورد فقط با طراحي سايت تغذيه و رژيم درماني توسط متخصصين تغذيه يا فعالان حوزه سلامت امكان پذير است.
با راه اندازي سايت تغذيه و رژيم درماني امكان آگاه سازي و اطلاع رساني در مورد تغذيه، شيوه هاي صحيح مصرف غذاها و ميوه ها، تركيبات غذايي مفيد، داشتن برنامه غذايي و ورزشي حرفه اي و متناسب با شرايط عمومي و خاص خودشان، راهنمايي هاي مختلف از طريق درج ويديو و مطالب آموزشي و غيره وجود خواهد داشت كه در ادامه با نام بردن ويژگي ها، امكانات و نكات بسيار مهم به شما عزيزان كمك خواهيم كرد تا پروژه ساخت سايت تغذيه و رژيم درماني نتيجه بخش باشد.
در واقع بهتر بگوييم كه اهميت و لزوم طراحي سايت تغذيه و رژيم درماني نه فقط به دليل جذب مشتريان و مراجعه كنندگان بيشتر براي مطب متخصصين تغذيه و رژيم درماني و شناخته شدن و مطرح شدن خيلي سريعتر و كم هزينه تر نسبت به ساير روش هاي بازاريابي و تبليغات بلكه به دليل درخواست زياد و سرچ هاي متعدد مخاطبين در گوگل نيز هست و دائما به بهانه هاي مختلف در حال سرچ توصيه ها و راهكارهاي رژيم غذايي و درماني هستند پس ايجاد سايت تغذيه و رژيم درماني سود زيادي براي طرفين با كمترين صرف هزينه و زمان خواهد داشت.

ويژگي هاي طراحي سايت تغذيه و رژيم درماني

در عنوان قبلي به خوبي مشخص كردن كه لزوم و اهميت طراحي سايت تغذيه و رژيم درماني چيست و اساسا راه اندازي چنين وب سايتي چه مزايا و ابعاد گسترده مفيدي در پي خواهد داشت. در اين بخش مي خواهيم بگوييم كه تصميم گيري قطعي شما مبني بر طراحي وب سايت تغذيه و رژيم درماني تنها اول راه است و پايان كار نيست.
بعد از اين تصميم بايد به اين فكر باشيد كه با چه ويژگي هايي سايت خود را براي مخاطب و سپس براي گوگل و طبق اصول سئو، جذاب و مفيد نشان دهيد. در ادامه برخي ويژگي هايي كه حتما بايد در طراحي سايت تغذيه و رژيم درماني ديده شوند را ذكر مي كنيم:

  • موبايل ريسپانسيو: يكي از مهمترين ويژگي هايي كه بايد در طراحي وب سايت تغذيه و رژيم درماني به آن توجه شود سازگاري وب سايت طراحي شده با دستگاه هاي موبايل و تبلت است چون امروزه اكثر كاربران از اين طريق به وبگردي مي پردازند و چنانچه وب سايت شما سازگاري نداشته باشد به راحتي مشتريان و مخاطبين خود را از دست مي دهيد حتي اگر ساير جنبه هاي وب سايت در نوع خود بي نظير باشند.
  • مقالات و اخبار: راه اندازي سايت تغذيه و رژيم درماني عملا بدون داشتن ويژگي مقالات و اخبار كه اطلاعات مفيد در مورد زمينه هاي مختلف به مخاطبين مي دهد بي فايده است و بايد به فكر طراحي چنين بخشي باشيد.
  • فروشگاه اينترنتي: طبيعتا وقتي صحبت از برنامه رژيم غذايي و تغذيه اي مي شود بايد طراحي سايت فروشگاهي شما هم در انجام شده باشد كه علاقه مندان به صحبت هاي انجام شده از طرف متخصص تغذيه تمايل پيدا كنند تا كتاب هاي مربوطه، سي دي هاي مشاوره رايگان و ساير محصولات را آنلاين خريداري كنند.
  • ويديو و پادكست: سايت هاي پزشكي و سلامت بيشتر از متن نيازمند ويديو و پادكست از طرف متخصص مربوطه هستند و اساسا چنين وب سايت هايي موفقيت هاي زيادي كسب خواهند كرد. پس حتما در بين مطالب يا در بخشي جداگانه به ارائه ويديو و پادكست بپردازيد.
  • طراحي منوها و صفحات: بخشي از مراجعين به دنبال پيدا كردن مطلب خاصي در سايت شما هستند و برخي نيز قصد دارند بيشتر با شما آشنا شوند در هر صورت در طراحي سايت تغذيه و رژيم درماني بايد دقت كنيد كه كاربران براي پيدا كردن جواب سؤال و مشكل خود به دردسر نيفتند و منوها و صفحات وب سايت گوياي همه چيز باشد.
  • مشاوره: حتما بخشي را براي پر كردن فرم مشاوره اختصاص دهيد تا در طي زمان تعيين شده مخاطبين بتوانند به شكل آنلاين از طريق پنل كاربري يا لينك به صفحه اجتماعي شما مشاوره بگيرند و در لايو به سؤالات خود بپردازند. با اين كار بازديد وب سايت و شبكه هاي اجتماعي خود را بالا خواهيد برد.
  • لينك به صفحات اجتماعي: صحبت از شبكه هاي اجتماعي شد و از اين ويژگي در طراحي سايت كلينيك تغذيه و رژيم درماني خود استفاده كرده و در هدر و فوتر وب سايت خود لينك آنها را درج كنيد.
  • استفاده از فضاهاي خالي: از فضاهاي خالي يا اصطلاحا White Space وب سايت خود به شكلي حرفه اي و هوشمندانه استفاده كنيد تا هم كاربران موقع بازديد شما با فضاي خيلي شلوغ و سردرگم كننده روبرو نشوند و هم به كمك تبليغات از وب سايت هاي معروف بتوانيد به شهرت و اعتبار خودتان اضافه كنيد.
  • امنيت سايت: سايت تغذيه و رژيم درماني متخصصين بايد امنيت بالايي داشته باشد تا مراجعه كنندگان بتوانند به راحتي نوبت رزرو كنند و از بخش فروشگاه نيز خريد كنند.

مزيت هاي طراحي سايت تغذيه و رژيم درماني

مزايايي كه براي طراحي سايت تغذيه و رژيم درماني مي توان نام برد را تا حدي در عنوان ابتدايي مطلب به آن اشاره كرديم و در اين بخش قصد داريم گسترده تر به آن بپردازيم تا مطمئن شويد تصميم گيري شما براي ساخت سايت تغذيه و رژيم درماني تا چه حد مي تواند در افزايش سريع اعتبار و درآمدزايي شما تأثيرگذار باشد:

  • افزايش اعتبار و بازاريابي كم هزينه ابتدايي ترين مزيتي است كه براي طراحي سايت مشاغل اين دسته از متخصصين مي توان نام برد
  • با خدمات دهي در زمينه مشاوره آنلاين مي توانيد از هر جاي ايران مخاطب و بيمار به سمت خود جلب كنيد
  • خدمات و فروش در حوزه كاري شما محدود به مكان و زمان خاصي نخواهد بود و مخاطبين مي توانند هميشه از شما استفاده كنند
  • به كمك وب سايت مي توانيد به شبكه هاي اجتماعي خود لينك دهيد و برعكس تا تعداد مخاطبان خود را به شيوه اي ارگانيك افزايش دهيد كه درآمدزايي و مطرح شدن شما بسيار مؤثر است
  • پزشكان، متخصصين و مشاورين تغذيه و رژيم درماني كه مطرح شده باشند مي توانند از طريق تبليغات وب سايت خود نيز درآمد كلاني كسب كنند كه لازمه آن طراحي سايت تغذيه و رژيم درماني است
  • رزرو نوبت را مي توان از طريق سايت انجام داد و با اين كار هم بازديد وب سايت بالاتر مي رود و هم اينكه مراجعه كنندگان و بيماران براي رزرو نوبت محدود به ساعات كاري نخواهند بود و زماني كه در مطب امكان خدمات دهي و ويزيت بيمار نداشته باشيد يا ظرفيت رزرو پر شده باشد به راحتي مشخص خواهد شد و نياز به اطلاع رساني نيست.
  • ارائه مطالب آموزشي و راهكارهاي رژيمي به صورت متني، صوتي و ويديويي به اعتبار و شهرت شما اضافه خواهد كرد كه فقط با طراحي سايت تغذيه و رژيم درماني امكان پذير است.
  • حتي امكان طراحي اپليكيشن مخصوص به خودتان نيز وجود دارد تا بخشي از خدمات دهي را به صورت اختصاصي و از طريق پنل كاربري داخل سايت و اپليكيشن انجام داده و پيگيري وضعيت درماني بيماران محدود به زمان و مكان خاصي نباشد.

امكانات طراحي سايت تغذيه و رژيم درماني

شركت طراحي سايت       ساخت سايت        طراحي سايت شركتي

امكاناتي كه در طراحي سايت تغذيه و رژيم درماني در نظر مي گيريد در واقع براي رفع نياز كاربران و متناسب با انتظار و درخواست آنهاست كه اگر چنين مواردي در سايت شما وجود نداشته باشد به راحتي به سايت رقباي شما مراجعه خواهند كرد و اين به معناي شكست در حرفه شماست.

در ساخت سايت تغذيه و رژيم درماني حتما به قرار دادن امكانات زير توجه ويژه داشته باشيد:

  • معرفي كلينيك و متخصصين: در دو بخش بهتر است كه اين كار صورت گيرد. يك بخش در صفحه اصلي سايت كه ابتدا بايد نام كلينيك يا مركز درماني خود را ذكر كنيد و در زير آن با سايز فونت كمتر به معرفي مختصر و مفيد كلينيك و خدمات آن بپردازيد. بخش دوم صفحه درباره ما كه در اين قسمت بايد به معرفي كادر درماني يا اگر فقط خودتان به تنهايي هستيد به معرفي كامل خود، تخصص، سابقه كاري و خدماتي كه ارائه خواهيد كرد بپردازيد. اين مورد در طراحي سايت تغذيه و رژيم درماني بسيار مهم است مخصوصا براي صفحه اصلي سايت، تا كاربران در همان لحظه اول و به سرعت مطمئن شوند سايت درستي را انتخاب كرده اند مخصوصا كه كاربران امروزي از طريق موبايل و تبلت وارد مي شوند و حوصله كمي هم دارند.
  • بخش مطالب آموزشي: در اين بخش بايد طبق جديدترين اطلاعات تأييد شده روز دنيا به توليد محتواهاي با كيفيت بپردازيد و اطلاعات ارزشمندي به مخاطبين خودتان ارائه كنيد چون تمام كساني كه به سايت شما مراجعه مي كنند بيمار نيستند و شايد براي درست كردن رويه غذايي و رژيمي خود مراجعه كرده اند يا حتي براي كسب اطلاعات براي پروژه تحقيقاتي خود سايت شما را انتخاب كرده باشند.
  • مشاوره آنلاين: مشاوره آنلاين را مي توانيد به شكل چت آنلاين، جواب دادن به كاربران در بخش نظرات و گفتگوها و يا تعيين وقت براي خدمات مشاوره در شبكه هاي اجتماعي يا به شكل خصوصي ارائه كنيد كه در طراحي سايت تغذيه و رژيم درماني مي تواند برگ برنده شما باشد.
  • بخش گفتگوها و نظرات كاربران: قرارگيري اين بخش در سايت نشانه اهميت داشتن مخاطبين براي شماست كه حاضر هستيد به شيوه هاي مختلف به آنها كمك كنيد.
  • صفحه تماس با ما: در ايجاد سايت تغذيه و رژيم درماني اصلا نبايد از اين بخش غافل شويد. بازديد كنندگان بايد بتوانند به كمك چنين قابليتي آدرس حضوري شما را به راحتي مشاهده كنند و حتي از طريق نقشه مسيريابي كنند و يا به كليه شماره هاي تماس يا ايميل شما دسترسي يابند.
  • چند زبانه بودن: اگر يك مركز تحقيقاتي تغذيه و رژيم درماني مطرح داريد اين مورد قابليت مختص شماست تا كاربران خارجي بتوانند وب سايت شما را برحسب زبان اصلي خودشان مشاهده كنند در غير اين صورت امكان پذير نخواهد بود. معمولا زبان هاي تركي، عربي و انگليسي براي وب سايت رايج هستند.
  • پروفايل كاربري: عضويت براي كاربران برحسب شماره اي اختصاصي خودشان از جمله امكانات بسيار حرفه اي سايت هاي تغذيه اي و رژيم درماني است كه متأسفانه در كمتر وب سايتي شاهد آن هستيم و يقينا چنين امكاني در طراحي سايت تغذيه و رژيم درماني شما را خيلي سريع مطرح خواهد كرد. هر بيمار يا مراجعه كننده مي تواند از طريق شماره اختصاصي خود وارد پنل كاربري شده و پرونده و وضعيت خود را پيگيري كند. محصولات و برنامه هاي رژيمي را خريداري كرده و حتي به پزشك خود ايميل بزند و گفتگو داشته باشد.
  • محاسبه گر ارزش غذايي: از جمله امكانات بسيار جالب و پرطرفدار در سايت متخصصين تغذيه، قرار داشتن بخشي است كه بازديد كنندگان مي توانند با درج نوع ماده غذايي و مقدار آن به كالري يا انرژي آن پي ببرند و به راحتي طبق دستور پزشك تغذيه خود عمل كنند. در طراحي سايت تغذيه و رژيم درماني اين مورد را اصلا فراموش نكنيد چون همانطور كه گفتيم از جمله دلايل اصلي افرادي كه به متخصص تغذيه مراجعه مي كنند و دچار بيماري هاي مختلف شده اند اطلاع نداشتن از ارزش مواد غذايي و ميزان كالري آنهاست.

و غيره.

 

 

ساخت سايت       طراحي سايت وردپرس     طراحي پورتال

در طراحي سايت تغذيه و رژيم درماني چه نكاتي بايد در نظر گرفته شود؟

در نهايت به بخش بكارگيري نكات بسيار مهم و طلايي در طراحي سايت تغذيه و رژيم درماني مي رسيم كه عدم توجه كافي و درست به آنها مي تواند تمامي زحمات قبلي شما را هدر دهد پس چنانچه با شركت خاصي طرف قرارداد هستيد حتما بخواهيد موقع طراحي سايت به اين موارد دقت ويژه داشته باشد:

  • ريسپانسيو بودن: از جمله نكات بسيار مهم در طراحي سايت تغذيه و رژيم درماني، ريسپانسيو يا واكنشگرا بودن سايت شماست تا به خوبي و بدون هيچ مشكلي بر روي دستگاه هاي موبايل و تبلت لود شود.
  • سرعت سايت: سرعت وب سايت بايد به حدي باشد كه بعد از آپلود تصاوير، ويديوها و پادكست باز هم كم نشده باشد و معمولا عنوان مي شود زير 3 ثانيه بهترين حالت است.
  • امنيت: با توجه به اينكه بازديدكنندگان و مراجعين چنين سايت هايي بايد براي رزرو نوبت يا خريد محصولات و برنامه هاي رژيمي پول پرداخت كنند پس بايد طراحي سايت تغذيه و رژيم درماني همراه با دريافت گواهينامه SSL و درج نشان HTTPS در URL وب سايت باشد.
  • گرافيك و تصاوير: گرافيك و تصاويري كه براي وب سايت مخصوصا در صفحه اصلي سايت به كار مي بريد بايد با كيفيت، جذاب و با تم رنگي متناسب با علم تغذيه باشد.
  • فونت و سايز متن: از بكارگيري فونت هاي غير رسمي، خط شكسته يا فانتزي به شدت پرهيز كنيد و نوع لحن بيان در مقالات و همه جاي سايت بايد رسمي و در عين حال كمي صميمي باشد تا مخاطب فاصله زيادي بين خودش و شما احساس نكند.
  • درج نقشه در صفحه تماس با ما: در طراحي سايت تغذيه و رژيم درماني دقت كنيد كه درج آدرس مطب يا كلينيك كافي نيست و بايد بر روي نقشه هم نشان دهيد تا افراد بتوانند در خودرو از طريق برنامه هاي مسيريابي به راحتي شما را پيدا كنند.
  • سادگي و زيبايي: سايت خود را با درج تبليغات زياد يا پراكندگي مطالب شلوغ نكنيد و اجازه دهيد كاربران احساس راحتي داشته باشند. زيبايي در عين سادگي رمز موفقيت كسب و كار شما و پروژه طراحي سايت تغذيه و رژيم درماني است.
  • رابط كاربري ساده و سلسله مراتبي: طراحي وب سايت بايد به گونه اي باشد كه مخاطبين به راحتي به موارد مورد نياز و هدف خود دسترسي پيدا كنند تا تجربه كاربري بهبود پيدا كند.
  • اصول و نكات سئو: طراحي سايت تغذيه و رژيم درماني كه كلي هم براي آن هزينه كرده باشيد و تمامي موارد گفته شده هم رعايت كرده باشيد اما اصول و نكات سئو در نظر گرفته نشده باشند هيچ فايده اي ندارد.

 

پيشنهاد ميكنيم مقاله هاي زير را مطالعه كنيد:

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۴ بهمن ۱۳۹۹ ] [ ۱۰:۰۹:۵۰ ] [ بهمن ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی