تكنولوژي / اخبار تكنولوژي و دوربين مداربسته
تكنولوژي / اخبار تكنولوژي و دوربين مداربسته
نويسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس

 

لندينگ پيج يا صفحه فرود، در واقع صفحاتي مجزا از سايت شما هستند كه با هدف بازاريابي آنلاين باعث جذب مخاطب براي وب سايت شما ميشوند. كاربران با ديدن بنرهاي تبليغاتي شما از طريق لندينگ پيج به سايت شما وارد شده و يا با اصطلاح به سايت شما فرود مي آيد . در ادامه بيشتر با كاربرد لندينگ پيج و نكات مهم براي طراحي آن آشنا ميشويد، با ما همراه باشيد.

صفحه فرود يا لندينگ پيج چيست؟
از نظر لغوي، به صفحه اي كه كاربر به واسطه آن وارد وبسايت شما مي شود، لندينگ پيج يا صفحه فرود گفته مي شود. اگر در قسمت behavior گوگل آناليتيكس دقت كرده باشيد،بخشي به نام لندينگ پيج وجود دارد كه منظور همان صفحاتي هستند كه كاربران به واسطه آن صفحات وارد وب سايت شما شده اند. مثلا اگر صفحه دسته بندي محصولات در سايتتان، ورودي مستقيم از گوگل دريافت مي كند، اين صفحه يك لندينگ پيج محسوب مي شود.

ما اين تعريف لغوي صفحه فرود بود، يك صفحه فرود واقعي صفحه اي از وب است كه شما آن را طراحي كرده ايد، با هدف خاصي آن را طراحي كرده ايد و برنامه مشخصي براي جذب كاربر به اين صفحه داريد. به عنوان مثال در يك كمپين تبليغاتي، صفحه فرود به صورت اختصاصي ويژه اين كمپين طراحي مي شود، و كاربران در اين كمپين قرار است به اين صفحه هدايت شوند. پس هر صفحه اي از سايت كه كاربران از طريق آن وارد سايت شما شده اند، لزوما يك صفحه فرود نيست.

صفحه فرود با چه اهدافي طراحي مي شود؟
صفحه فرود با اهداف متفاوتي طراحي مي شود و هر كسب وكار مي تواند هدف متفاوتي از طراحي لندينگ پيج داشته باشد، اما در حالت معمول لندينگ پيج ها يكي از اهداف زير را دنبال مي كنند.

1- دريافت راه ارتباطي مخاطبان
عمده كسب وكارها با هدف دريافت اطلاعات كاربران لندينگ پيج طراحي مي كنند، صفحه اي طراحي مي كنند و در آن صفحه ارزشي براي كاربر ايجاد مي كنند كه كاربر حاضر مي شود راه ارتباطي خود مانند ايميل يا شماره تماس را وارد كند. كه معمول ترين حالت دريافت ايميل است، اما برخي از كسب وكارها بسته به نوع مخاطبانشان به دنبال دريافت شماره تماس نيز هستند.

2- فروش مستقيم محصول يا خدمت
در برخي مواقع هدف صفحه فرود، فروش مستقيم يك محصول يا خدمت است، به عنوان مثال برخي از صفحات فرود ديجي كالا براي فروش يك محصول يا يك گروه محصول مشخص طراحي شده اند.

حتماً بخوانيد :8 نكته مهم در مورد توليد صفحات فرود
 

يك صفحه فرود استاندارد چيست؟ و از چه المان هايي تشكيل مي شود؟
يك صفحه فرود استاندارد، جاييست كه لازم است تمام تلاش ها و هزينه هاي شما نتيجه خود را نشان دهند. صفحه اي كه كاربران متقاعد مي شوند كه خريد كنند، ثبت نام كنند، كليك كنند و . . . تا در نهايت در راستاي برنامه بازاريابي شما عمل كرده و موجب افزايش سودآوري شما شوند.پس با ساخت يك صفحه غير استاندارد، تلاش ها و هزينه هاي خود را هدر ندهيد. ساخت يك صفحه فرود استاندارد كار سختي نيست، قرار نيست موشك به هوا بفرستيد، كافي است كه به المان هاي يك صفحه فرود استاندارد توجه كنيد و آن ها را در صفحه خود اعمال كنيد. در ادامه به المان هاي ضروري يك صفحه فرود استاندارد اشاره شد است، شايد تمامي لندينگ پيج هاي موفق از همه اين المان ها استفاده نكرده باشند، اما اين المان ها در ميان خيلي از لندينگ پيج هاي موفق مشترك هستند.

1. عنوان جذاب و گيرا (headline)
لندينگ پيج با يك عنوان جذاب و گيرا آغاز مي گردد، جايي كه توجه كاربر براي اولين بار به صفحه فرود جلب مي شود. عنوان صفحه فرود مي تواند كاري كند كه كاربر صفحه را ترك كند يا براي ماندن و ادامه دادن در اين صفحه علاقه مند شود. يك عنوان قوي، از المان هاي ضروري براي ساخت يك صفحه فرود موفق است.

كار هايي كه يك عنوان قوي براي صفحه فرود شما انجام مي دهد:
- عنوان قوي توجه كاربر را به خوبي به صفحه شما جلب مي كند.
- با عنوان قوي، كاربر خيلي سريع متوجه مي شود كه اين صفحه در مورد چه محصول يا خدمتي است.
- يك عنوان قوي به هيچ وجه طولاني نيست و در عين حال شما را تا جاي ممكن از توضيحات بيشتر بي نياز مي كند.

2. زيرعنوان متقاعد كننده(sub headline)
دومين المان مهمي كه در يك صفحه فرود استاندارد وجود دارد، زير عنوان است. اگر عنوان جذاب توجه كاربر را جلب مي كند، زير عنوان كاري مي كند كه كاربر به ماندن در صفحه تشويق شود، اين دو در كنار هم نيمي از قدرت يك لندينگ پيج هستند.

براي نوشتن يك زير عنوان درست، موارد زير را مد نظر قرار دهيد:
- زيرعنوان دقيقا زير عنوان اصلي و با فاصله مناسب از آن قرار مي گيرد.
- زير عنوان نقش يك متقاعد كننده را دارد، يعني به نوعي در حال توجيه عنوان است.

تصور كنيد كه فردي يك عنوان جذاب را در خيابان فرياد مي زند، وقتي شما به سمت اون نگاه مي كنيد، او بايد كمي مفصل تر توضيحاتي را ارايه كند تا شما به سمت او نزديك شود و كمي بيشتر با او بمانيد، يعني بايد زير عنوان خوبي براي عنوانش داشته باشد. پس زير عنوان بايد تا حدي عنوان را شرح دهد و كاربر را به ادامه دادن در صفحه تشويق كند. زير عنوان، همانطور كه متوجه شديد مي تواند كمي مفصل تر و عميق تر باشد، البته نبايد بيش از حد طولاني شود و خود را از گروه عنوان ها خارج كند و تبديل به يك پاراگراف شود.

3. تصوير
محتواي بصري، از ديگر المان هاي ضروري در يك صفحه فرود است. حتما مي دانيد كه مغز انسان تصاوير را ۶۰،۰۰۰ بار سريع تر از متن پردازش مي كند، و اين يعني كاربران خيلي سريع تحت تاثير تصاوير موجود در صفحه فرود شما قرار مي گيرد.

در استفاده از محتواي بصري، موارد زير را در نظر داشته باشيد:
- تصوير بايد به اندازه كافي بزرگ باشد، البته بيش از اندازه بزرگ نباشد.
- تصوير بايد به محصول يا خدمت شما مرتبط باشد. اگر صفحه فرود شما در مورد يك محصول است، بسيار مهم است كه يك تصوير از محصول مورد نظر نمايش دهيد.
- اگر صفحه فرود شما در مورد يك خدمت است، تصوير شما بايد به اندازه كافي توجه كاربر را جلب كند و به نوعي به شناخت بهتر خدمت مورد نظر كمك كند.
- تصاوير شما حتما بايد كيفيت بالايي داشته باشند.

4. توضيحات
صفحه فرود بايد محصول يا خدمتي را كه ارايه مي دهيد به شكل كاملا شفاف توضيح دهد. اگر كاربر به طور دقيق متوجه محصول يا خدمتي كه ارايه مي دهيد نشود، به احتمال زياد صفحه را ترك خواهد كرد. پس لازم است كه علاوه بر مواردي كه تا اينجا گفته شد، يك توضيح كاملا شفاف در مورد محصول و خدمت خود داشته باشيد كه احتمال ابهام در محصول يا خدمت را تا جاي ممكن كاهش دهد. طراحي سايت شركتي

در نوشتن توضيحات موارد زير را در نظر داشته باشيد:
- توضيحات شما مي تواند با عنوان شما مرتبط يا غير مرتبط باشد.
- توضيحات بايد بگونه اي باشد كه كاربر متوجه شود كه در صورت استفاده از محصول يا خدمت شما چه نفعي نصيبش خواهد شد. پس لازم است كه به نفعي كه به كاربر مي رسد توجه ويژه داشته باشيد.
- دقت داشته باشيد كه منظور از توضيحات صفحه اين نيست كه حتما يك بخش براي توضيحات متني در نظر بگيرد، توضيحات صفحه يك هدف است كه صفحه شما بايد اين هدف را پوشش دهد.

پس بهتر است به توضيحات صفحه به اين ديد نگاه كنيد كه: صفحه فرود بايد به گونه اي باشد كه كاربر كاملا متوجه خدمت و محصول شما بشود، حال اگر لازم است كه در بخشي جداگانه كمي توضيح بنويسيد، موردي ندارد.

5. ارزش پيشنهادي
ارزش پيشنهادي همان چيزي است كه محصول يا خدمت ارايه شده را براي كاربر جذاب و خواستني مي كند. در واقع كاربر از خود مي پرسد كه در اين محصول يا خدمت چه چيزي براي من وجود دارد؟ چه چيزي قرار است نصيب من شود؟ براي پاسخ به اين سوال، لازم است كه ارزش پيشنهادي را در صفحه فرود خود برجسته كنيد تا كاربر خيلي سريع متوجه نفعي كه خدمت يا محصول شما برايش خواهد داشت، بشود. ارزش پيشنهادي الزاما نبايد يك المان جدا در صفحه فرود باشد، ارزش پيشنهادي مي تواند در سراسر صفحه فرود شما وجود داشته باشد. به عنوان مثال وقتي كاربر عنوان صفحه، توضيحات، عكس ها و المان هاي ديگر را در كنار هم مي بيند متوجه ارزش پيشنهادي شما مي شود. اما در صورت لزوم مي توانيد در يك بخش جداگانه نيز به توضيح ارزش پيشنهادي خود بپردازيد.

در استفاده از ارزش پيشنهادي، موارد زير را در نظر داشته باشيد:
- يكي از روش هاي مرسوم براي ارايه ارزش پيشنهادي، توضيح آن به صورت يك ليست است. يعني ارزش هاي پيشنهادي را به صورت موردي براي كاربر بيان كنيد.
- در نوشتن ارزش پيشنهادي تمركزتان روي كاربر باشد. به اين توجه كنيد كه كاربر چه چيزي نصيبش مي شود، نه اينكه شما و محصولاتان چه قابليت ها و افتخاراتي داريد.

شايد بپرسيد منظور از تمركز روي كاربر در توضيحات چيست؟ به مثال زير توجه كنيد.
فرض كنيد كه شما يك شركت هاستينگ هستيد و يكي از ويژگي هاي شما اين است كه uptime بالايي داريد.(يعني احتمال اينكه سايت از دسترس خارج شود بسيار پايين است). براي توضيح اين ارزش پيشنهادي خيلي ها مي نويسند كه ما uptime ۹۹٫۹۸% داريم. اما اين عبارت تماما روي مجموعه شما متمركز است و نه روي كاربر، اما مي توان آن را به اين شكل تصحيح كرد كه”سايت شما در ۹۹٫۹۸% مواقع در دسترس خواهد بود”. تفاوت را حس كرديد؟ ساخت سايت      

6. ترتيب و چينش درست
وقتي صفحه فرود خود را طراحي مي كنيد، بايد اطمينان حاصل كنيد كه المان هاي مختلف صفحه كه پيشتر به تعدادي از آنها اشاره شد، با ترتيب و چنيش درستي در صفحه قرار گرفته اند. ترتيب قرارگرفتن المان هاي مختلف صفحه فرود، به اندازه خود المان ها و محتواي صفحه اهميت دارد. كاربري كه واقعا به محتواي صفحه علاقه مند باشد، با المان هاي مختلف صفحه ارتباط برقرار مي كند و به اندازه كافي با صفحه شما تعامل خواهد داشت. اما اگر مي خواهيم كه اين تعامل مسير مشخصي داشته باشد و كاربر با ترتيبي منطقي در صفحه حركت كند و در نهايت عمل مورد نظر ما را انجام دهد، لازم است كه به چنيش و ترتيب المان ها دقت كنيم.

اما المان ها را با چه ترتيبي قرار دهيم؟
- ابتدا صفحه را با بخش توضيحات شروع كنيد.
- در ادامه از مزاياي محصول يا خدمت خود بگوييد، نشان دهيد كه كاربر چه نفعي از محصول يا خدمت شما مي برد.
- نشان دهيد كه ديگران از محصول يا خدمت شما راضي هستند. مثلا كسب وكارها يا افرادي كه از محصول يا خدمت شما استفاده كردند را نشان دهيد.
- در ادامه از آن ها دعوت كنيد كه عمل مورد نظر شما را انجام دهند. يعني دكمه اقدام به عمل يا همان CTA را قرار دهيد.

اين يك ساختار كلي و استاندارد براي صفحه فرود است، دقت كنيد كه هر مرحله مي تواند شامل عكس، فيلم يا متن باشد. مثلا بخش توضيحات شامل عنوان صفحه، زير عنوان و . . . نيز مي شود. البته بسته به نوع صفحه فرودي كه داريد، ممكن است جريان صفحه شما كمي متفاوت باشد، خيلي خوب است اگر بتوانيد تشخيص دهيد كه از چه المان هايي و در چه ترتيبي استفاده كنيد،. تنها به ياد داشته باشيد كه در تمامي المان هاي خود تفكر قانع كنندگي را اعمال كنيد، قرار نيست يك بخش مجزا براي قانع كردن مشتري وجود داشته باشد، اين ويژگي بايد در كليت صفحه فرود شما احساس شود. شركت طراحي سايت      

7. درد مشتري
علم روانشناسي مي گويد: انسان ها براي فرار از درد ساخته شده اند. هر محصول و خدمتي كه ايجاد مي شود، مي تواند يك درد از مشتري رفع كرده و يا تسكين دهد. اگر بتوانيد به شكلي درد مشتري را به او يادآوري كنيد، مشتري ناخودآگاه به چگونگي رفع آن درد فكر مي كند. و اگر شما اين درد را رفع مي كنيد در نتيجه احتمال استفاده آنها از محصول يا خدمت شما بيشتر مي شود.

در استفاده از اين تكنيك، موارد زير را در نظر داشته باشيد:
- لازم نيست تنها به نفعي كه نصيبش مي شود اشاره كنيد، به كاربر يادآوري كنيد كه در صورت استفاده نكردن از اين محصول يا خدمت، چه چيزهايي را از دست خواهد داد.
- اينكه كاربر چيزي را از دست بدهد يك نوع درد محسوب مي شود، پس اگر به كاربر نشان دهيم كه چه چيزهايي را از دست مي دهد، به مراتب موثرتر از آن است كه به اون نشان دهيم چه چيزهايي را به دست مي آورد.
- اگر استفاده ديگران از محصول يا خدمت را به كاربر نشان مي دهيد، دقت كنيد كه كاربر متوجه رفع درد اين افراد در استفاده از محصول يا خدمت بشود.
- يادتان باشد كه وقتي به درد اشاره مي كنيد، در ادامه به چگونگي رفع اين درد كه محصول يا خدمت شماست نيز اشاره كنيد. در غير اين صورت تنها كاربر را نگران و ناراحت كرده ايد، زيرا راه حلي براي رفع اين درد ارايه نكرده ايد.

8. نمونه مشتريان راضي و واقعي
يكي از المان هاي بسيار تاثيرگذار در يك صفحه فرود، بخش نمايش مشتريان راضي است. يعني نشان دهيدكه ديگران از محصول يا خدمت شما راضي هستند. افراد مايل اند بدانند كه آيا تا به حال كسي از محصول يا خدمت شما استفاده كرده است؟ آيا در استفاده از محصول يا خدمات شما رضايت كافي وجود دارد؟ نمايش مشتريان راضي و واقعي، تاثير بسيار زيادي در قانع كردن مشتريان بالقوه خواهد داشت. يكي از روش هاي قانع سازي مشتري، استفاده از تكنيك سوشال پروف است، يعني نشان دهيد كه تا چه حد معتبر و تاييد شده هستيد، و نمايش مشتريان راضي يكي از تكنيك هاي موثر سوشال پروف است.طراحي سايت صنعتي

در نمايش مشتريان راضي، موارد زير را در نظر داشته باشيد:
- مشترياني كه نمايش مي دهيد بايد كاملا واقعي باشند. سلبريتي ها و افراد معروف خوب هستند، اما شما نيازي نداريد كه از اين افراد استفاده كنيد، بهتر است از افرادي كه در گروه مشتريان هدفتان هستند استفاده كنيد.
- حتما از عكس استفاده كنيد. عكس بخش مهمي از فرآيند نمايش مشتريان راضي است. عكس و همينطور فيلم موجب مي شوند كه كاربر نسبت به واقعي بودن مشتريان راضي اطمينان بيشتري داشته باشد.
- از جملات كليشه اي و زرق و برق دار دوري كنيد. مراقب باشيد كه نمايش مشتريان راضي طوري نباشد كه ساختگي به نظر برسد. به عنوان مثال اگر از فيلم استفاده مي كنيد، نبايد توضيحات مشتريان راضي مصنوعي باشد و از جملات كليشه اي در تعريف محصول شما استفاده شود. 

9. نمايش راههاي ارتباطي
شما يك كسب وكار قانوني هستيد؟ پس كاري كنيد كه مشتري اين موضوع را خيلي خوب متوجه شود. يكي از كارهايي كه بايد بكنيد نمايش راههاي ارتباطي مختلف با شماست. نمايش ايميل سازماني، شماره تماس هاي مختلف، نمايش آدرس حضوري و . . . از دو جهت ارزشمند است. اول اينكه اعتبار شما را نزد مشتري بالاتر مي برد و دوم اينكه مشتري راه هاي ارتباطي مختلفي را پيش روي خود مي بينيد و احتمال تماس با شما بالاتر مي رود.

در نمايش راههاي ارتباطي در صفحه فرود، موارد زير را در نظر داشته باشيد:
در درجه اول سعي كنيد به كاربر نشان دهيد كه يك كسب وكار واقعي و قانوني هستيد، براي اين كار از آدرس واقعي و همينطور شماره تماس هاي ثابت استفاده كنيد.
استفاده از چت باكس براي ارتباط بهتر با مشتري مي تواند كمك كننده باشد. البته هنوز يك آيتم خيلي ضروري محسوب نمي شود اما در اينكه امكان ارتباط بهتر با مشتري را فراهم مي كند شكي نيست. دقت داشته باشيد كه چت باكس بايد متناسب با صفحه فرود شما باشد، يعني اگر بسته به نوع صفحه فرود و كسب وكاري كه داريد وجود چت باكس كاربردي ندارد، لزومي ندارد كه از آن استفاده كنيد.

10. نمايش گارانتي به كاربران
كاربران عاشق گارانتي هستند، فارغ از اينكه گارانتي شما چيست و به چه شكل عرضه مي شود، به كاربران كمك مي كند كه در خريد خود مصمم شوند و نگراني خريد در آنها از بين رفته يا تا حد خيلي زيادي كاهش پيدا كند. طراحي سايت املاك      

در استفاده از گارانتي در صفحه فرود، موارد زير را در نظر داشته باشيد:
- گارانتي مدل هاي مختلفي دارد، بسته به نوع كسب وكارتان گارانتي مناسب را پيدا كنيد و در صفحه فرود نمايش دهيد.
- علاوه بر گارانتي هايي مانند گارانتي برگشت پول، در برخي مواقع مي توانيد گارانتي كيفيت ارايه دهيد. مثلا ۱۰۰درصد خالص و بدون وجود . . .، يا ۱۰۰درصد مقاوم در برابر آتش و . . .
- گارانتي خود را نزديك به دكمه CTA(اقدام به عمل) قرار دهيد. مثلا در جايي كه دكمه ثبت نام يا خريد را قرار داده ايد. اين موجب مي شود كه كاربر در آخرين لحظه و پيش از اقدام، اطميانش از محصول يا خدمت بيشتر شود.
- اگر گارانتي شما شامل شرايط خاصي است، لازم نيست كه در اين صفحه به شرايط استفاده از گارانتي اشاره كنيد، البته منظور اين نيست كه كاربر را فريب دهيد، اما لزومي نيست كه فضاي صفحه را با شرايط گارانتي خود پر كنيد، مي توانيد دكمه يا لينك كوچكي براي شرايط گارانتي ارايه دهيد.

11. دكمه اقدام به عمل يا Call to Action
آخرين المان و البته مهمترين الماني كه در يك صفحه فرود استاندارد بايد وجود داشته باشد، دكمه CTA است. دكمه CTA همان دكمه اي است كه كاربر با كليك روي آن اقدام مورد نظر ما را انجام مي دهد. مثلا دكمه ثبت نام، دكه خريد، دكمه دانلود و . . . همگي نمونه هايي از دكمه هاي CTA هستند.

در استفاده از دكمه CTA به موارد زير دقت داشته باشيد
- دكمه CTA بايد به اندازه كافي بزرگ باشد، به اندازه اي كه جلب توجه كند.
- به متن دكمه توجه كنيد، متني مانند “عضويت” خيلي جالب نيست. بهتر است كه متن جمله حالت امري داشته باشد. مثلا “ثبت نام كنيد” و . . .
- دكمه CTA بايد كاملا شبيه يك دكمه باشد، يعني كاربر با نگاه به آن متوجه شود كه اين يك دكمه است و براي كيك شدن طراحي شده است. برخي در طراحي دكمه بيش از حد خلاقيت به خرج مي دهند به طوري كه كاربر اصلا متوجه نمي شود كه اين يك دكمه است، زيرا از تصورات معمول كاربر در مورد يك دكمه فاصله گرفته است.
- دكمه CTA بايد تضاد رنگي قابل قبولي با زمينه خود داشته باشد. صفحه فرود شما بايد رنگ بندي مشخصي داشته باشد و در اين ميان رنگ دكمه نيز بايد كاملا متضاد باشد تا جلب توجه كند.

كاربران چطور وارد صفحه فرود مي شوند؟
ممكن است از طريق گوگل، از طريق شبكه هاي اجتماعي و يا يك كمپين ايميلي به اين صفحه هدايت شده باشند. اما يكي از روش هاي مرسوم هدايت كاربران به صفحه فرود، تبليغات بنري در وب سايت ها است. در اين روش شما يك بنر تبليغاتي به كاربران هدف نمايش مي دهيد و تلاش مي كنيد كه كاربران روي اين بنر كليك كنند و به صفحه فرودي كه ساخته ايد هدايت شوند. ارتباط صفحه فرود و بنر تبليغاتي از اين جهت مهم است كه كاربر پس از ورود به صفحه فرود كاملا متوجه شود كه اين صفحه مربوط به همان بنر است.

براي اينكه اين مورد محقق شود به موارد زير دقت كنيد:
- ديزاين صفحه فرود و بنر بايد بهم نزديك باشند. به عنوان مثال رنگ بندي نزديك به هم داشته باشند. نمي توان بنر را با تم قرمز ساخت ولي وقتي وارد صفحه فرود مي شويم هيچ اثري از رنگ قرمز نبينيم.
- ميان محتواي بنر و محتواي صفحه فرود بايد هماهنگي محسوسي وجود داشته باشد. به عنوان مثال اگر در بنر خود مي نويسيد ” آموزش رايگان عكاسي” ، وقتي كاربر با كليك روي اين بنر وارد صفحه فرود مي شود بايد در آنجا اين عنوان را بدون تغيير يا با تغييرات كمي مشاهده كند.
- به هرچه كه در بنر تبليغاتي گفته ايد، عمل كنيد. اگر در بنر خود وعده دانلود رايگان يك آموزش يا يك كد تخفيف را داده ايد، حتما بايد در صفحه فرود به قول خود عمل كنيد. در غير اين صورت كاربر احساس مي كند كه فريب خورده است و اين براي اعتبار شما بسيار مضر است. طراحي سايت پزشكي     

 

نتيجه گيري :
كاربران به محض ورود به صفحه فرود، در همان چند ثانيه اول تصميم مي گيرند كه در آن صفحه بمانند يا صفحه را ترك كنند. پس اگر اصول طراحي صفحه فرود را ندانيد، به احتمال خيلي زياد كاربراني كه وارد صفحه مي شوند را از دست مي دهيد و هزينه هايي كه براي هدايت آنها به اين صفحه كرده بوديد را هدر مي دهيد. براي طراحي اين صفحه وقت بيشتري بگذاريد و سولاتي زيادي را از خود بپرسيد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ ] [ ۱۰:۲۴:۵۶ ] [ بهمن ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی