تكنولوژي / اخبار تكنولوژي و دوربين مداربسته تكنولوژي / اخبار تكنولوژي و دوربين مداربسته
| ||
|
اين روزها طراحي فروشگاه اينترنتي در زمينه هاي مختلف بسيار رواج پيدا كرده است و قطعا يكي از اصلي ترين دلايل طراحي فروشگاه اينترنتي افزايش فروش است. اما چگونه ميتوان بازديد سايت را افزايش داد و مخاطبان را به مشتري تبديل كرد ؟ نكته قابل توجه اين است كه مخاطبان براي اولين بار فقط به قصد مقايسه كالاها و برندها به جستجو مي پردازند و ممكن است وارد سايت شما بشوند،در اين مرحله طراحي سايت كاربرپسند و داشتن خدمات ويژه باعث جذب مخاطب ميشود و در مراحل بعدي وي را به مشتري سايت شما تبديل ميكند. مطالعات نشان داده است كه مخاطبان 9 ثانيه براي مطالعه ويژگي هاي برند و كالاي شما زمان صرف خواهند كرد و 8 ثانيه از اين 9 ثانيه صرف مشاهده ويژگي هاي بصري سايت شما مي شود. از طرفي مطالعات نشان ميدهد كه 75 درصد از مخاطبان براساس طراحي سايت شما، برند شما را قضاوت خواهند كرد. در نتيجه شما با داشتن فروشگاه اينترنتي با طراحي مناسب به سادگي ميتوانيد مشتريان وفادار جذب كنيد . در ادامه 10 گلچين طراحي سايت براي جذب مشتري را برايتان گردآوري كرده ايم، با ما همراه باشيد. 1- رنگ
3- سادگي استفاده نكته: شما در طراح كسب و كار بايد مزيت رقابتي خود را بنويسيد. اينكار به سرمايه گذاران شما كمك مي كند كه به كسب و كار شما راحت تر اعتماد كنند. طراحي سايت
6- خدمات رايگان افزايش رنكينگ وب سايتاگر ميخواهيد براي وب سايت خود در گوگل رنكينگ بالاتري دريافت نماييد، لازم است به يك سري نكات توجه كنيد تا با رضايت مخاطبان وب سايت تان به هدف خود برسيد . در اين مقاله با ما همراه باشيد تا شما را با نكاتي آشنا كنيم كه با توجه به آنها به سادگي بتوانيد رنكينگ وب سايت خود را افزايش دهيد و از اين طريق همچنين از وب سايت خود كسب درآمد كنيد. طراحي سايت در تهران 1. براي مردم بنويسيد نه ماشين چيز ديگري كه به شما ارائه مي شود اين است كه اجازه ايجاد كسب و كار آنلاين را به شما داده و يا بدون هچ تكيه اي بر روي گوگل مي توانيد ترافيك سايت خود را داشته باشيد؛ مانند مطالب ارسالي به وبلاگ ها و مطالب ارسالي به تالارهاي گفتگو 2. اضافه كردن مطالب به صورت روزانه مطمئناً تمايلي نداريد كه وب سايت شما رتبه پائيني در موتورهاي جستجو دريافت نمايد. مطالب و محتواي وب سايت خود را با ايجاد لينك با وب سايت هايي با رنكينگ بالا به صورت منظم هميشه تازه نگه داريد. درست همانطور كه مي خواهيد سايت هاي بزرگ، بك لينك هاي مناسبي با شما داشته باشند، سايت هاي ديگر نيز تمايل به ايجاد لينك با وب سايت هاي معتبر دارند. 3. ايجاد ارتباط با مخاطبين 4. آنچه ديگران مي دانند را بياموزيد 5. كمي Html ياد بگيريد 6. تركيب تاكتيك ها آنچه شما مي خواهيد اتفاق بيافتد اين است كه افراد زمان بيشتري در وب سايت شما صرف نمايند و بر روي لينك هاي وب سايت تان كليك كنند. هر دوي اين موارد قابل اندازه گيري هستند. در Bounce rate مي توانيد آمار ميزان ورود افراد به صفحات و خروج بلافاصلهء آنها را بررسي نماييد. بعضي وب سايت ها Bounce rate زير 20٪ دارند اما در صورتي كه به طور متوسط بالاي 30٪ باشد در واقع وب سايت شما به خوبي عمل كرده است. چيزي كه درباره آن صحبت مي كنيم در واقع افزايش سود كلي و موفقيت در وب سايت در طول يك سال است. بايد كمي در موردبهينه سازي صفحات داخلي يا onpage SEO ياد بگيريد؛ براي بهينه سازي بهتر وب سايت شما در موتور جستجو، بايد در تگ هاي عنوان در هر مطلبي از كلمات كليدي در آن استفاده نماييد. اكثر موتورهاي جستجو نسبت به ديگر انواع مطالب اهميت بيشتري به عنوان مي دهند. اين موضوع بدان معني است كه استفاده از كلمات كليدي موثر در تگ عناوين يكي از بهترين روش ها براي دريافت ترافيك وب سايت از طريق موتورهاي جستجو است. 7. يادگيري شيوه هاي مناسب لينك 8. استفاده از خدمات رايگان در وب سايت
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ ] [ ۱۰:۲۵:۴۶ ] [ بهمن ]
|
|
[قالب وبلاگ : سایت آریا] [Weblog Themes By : themzha.com] |