تكنولوژي / اخبار تكنولوژي و دوربين مداربسته
تكنولوژي / اخبار تكنولوژي و دوربين مداربسته
نويسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس

 

اين روزها طراحي فروشگاه اينترنتي در زمينه هاي مختلف بسيار رواج پيدا كرده است و قطعا يكي از اصلي ترين دلايل طراحي فروشگاه اينترنتي افزايش فروش است. اما چگونه ميتوان بازديد سايت را افزايش داد و مخاطبان را به مشتري تبديل كرد ؟

نكته قابل توجه اين است كه مخاطبان براي اولين بار فقط به قصد مقايسه كالاها و برندها به جستجو مي پردازند و ممكن است وارد سايت شما بشوند،در اين مرحله طراحي سايت كاربرپسند و داشتن خدمات ويژه باعث جذب مخاطب ميشود و در مراحل بعدي وي را به مشتري سايت شما تبديل ميكند. مطالعات نشان داده است كه مخاطبان 9 ثانيه براي مطالعه ويژگي هاي برند و كالاي شما زمان صرف خواهند كرد و 8 ثانيه از اين 9 ثانيه صرف مشاهده ويژگي هاي بصري سايت شما مي شود. از طرفي مطالعات نشان ميدهد كه 75 درصد از مخاطبان براساس طراحي سايت شما، برند شما را قضاوت خواهند كرد. در نتيجه شما با داشتن فروشگاه اينترنتي با طراحي مناسب به سادگي ميتوانيد مشتريان وفادار جذب كنيد . در ادامه 10 گلچين طراحي سايت براي جذب مشتري را برايتان گردآوري كرده ايم، با ما همراه باشيد.

1- رنگ
تغيير رنگ دكمه هاي Call-to-Action, CTA از سبز به قرمز مي تواند به افزايش فروش سايت شما كمك كند. گزارش ها حاكي از 21 درصد افزايش فروش در نتيجه اين تغيير رنگ است. در جاي ديگر گزارش هايي از افزايش 6.3% ميزان فروش با تغيير رنگ دكمه هاي CTA از سبز به زرد ارائه شده است. جالب است كه بدانيد رنگ قرمز و سبز براي افراد كور رنگ به سختي قابل تمايز مي باشند. در هنگام انتخاب رنگ اين موارد را نيز به خاطر داشته باشيد: خانم ها به رنگ هاي آبي، بنفش، سبز، و مردان به رنگ هاي آبي، سبز و سياه تمايل بيشتري نشان مي دهند. رنگ هاي نارنجي و قهوه اي هم كمترين توجه را به خود جذب مي كند.

2- ويدئوها
توليد ويدئو ها مي تواند به افزايش فروش منجر شود. ميزان افزايش فروش در سايت هاي مختلف متفاوت است ولي گزارش هايي از 144 درصد افزايش فروش در تجارت هاي B2B وجود دارد. توجه داشته باشيد كه ويدئو ها نيز مانند محتواي متني بايد جذاب و كاربر پسند باشد تا به تواند تاثير مد نظر را بر مخاطب داشته باشد. با توجه به اينكه كاربران ايراني اغلب از موبايل به تماشاي وب مي پردازند كد هاي ويدئو را با HTML5 كه توسط گوشي هاي اندرويدي، IOS و ويندوزي قابل اجرا است درج كنيد و حجم ويدئو را براي كاربران مشخص كنيد.

 

3- سادگي استفاده
UX يا تجربه كاربري بسيار اهميت دارد. كاربران بايد بتوانند براحتي مطالب دلخواه خود را در سايت شما بيابند. منوي اصلي سايت بايد براحتي قابل استفاده باشد. يك جستجوي حرفه اي داخلي مي تواند به بهبود تجربه كاربري سايت كمك كند.

4- ايجاد مزيت رقابتي UVP
unique value proposition- UVP چيست؟ مزيت رقابتي يا UVP عبارت است از دليلي كه كاربران بايد از بين تمام رقبا شما را انتخاب كنند. توجه داشته باشيد كه فروشگاه موفق فروشگاهي است كه بتواند مشتري خود را نگه دارد. بنابراين كيفيت بالاي كالا، تعهد در زمان تحول كالا، خدمات پس از فروش متعهدانه، در افزايش فروش شما موثر خواهد بود.

نكته: شما در طراح كسب و كار بايد مزيت رقابتي خود را بنويسيد. اينكار به سرمايه گذاران شما كمك مي كند كه به كسب و كار شما راحت تر اعتماد كنند. طراحي سايت      

5- نماد هاي اعتماد
اي نماد Enamad و ساير نماد هاي اعتماد الكترونيكي در صفحه اول سايت به مخاطبان شما كمك مي كند كه راحتتر به شما اعتماد كنند و از سايت شما خريد كنند. در كشور هاي خارجي برخي سايت ها بعنوان واسطه عمل مي كنند و وجه پرداختي را نزد خود نگه داشته تا زماني كه شما كيفيت كالاي دريافتي را تائيد كنيد و سپس اين وجه به سايت مدنظر پرداخت مي شود. در ايران شركت هاي واسطه مسئوليت كمتري مي پذيرند. يكي از بهترين شركت ها در اين زمينه در حال حاظر زرين پال است كه بسياري از سايت ها براي پرداخت آنلاين از خدمات آن استفاده مي كنند

 

6- خدمات رايگان
هنگامي كه مي خواهيد در سايت خود خدمات رايگان ارائه دهيد بايد واژه رايگان را كاملاً واضح بيان كنيد. يكي از دلايلي كه مخاطبان سايت شما به خريدار تبديل نمي شوند روشن نبودن خدمات شما است. شما بايد خدمات خود را بطور واضح و مشخص بيان كنيد و مشكلاتي كه مي توانيد از مخاطبان خود برطرف كنيد را تبليغ نماييد.

7- فرم هاي كوتاه
هنگام ثبت نام از مخاطبان اطلاعاتي مانند شهر، استان، نام خانوادگي و يا سوالاتي مانند اين ها را نپرسيد. به جاي آن اجازه دهيد كاربان با كمك آدرس ايميل و يك كد كپچا در سايت شما ثبت نام كنند. اگر كاربران سايت به مخاطب دائمي تبديل شدند مي توانيد با ترفندهاي آنها را به ثبت اطلاعات بيشتر در سايت ترغيب كنيد. طراحي سايت فروشگاهي   

8- گفتگوي آنلاين
وجود گزينه گفتگوي آنلاين حتي اگر كاربران از آن استفاده نكنند به افزايش اعتماد كاربران به سايت منجر خواهد شد. بسياري از كاربران ترجيح مي دهد كه بجاي تماس تلفني با شما گفتگوي آنلاين داشته باشند.

9- سرتيترها
سرتيتر ها بايد بيان كننده موضوع اصلي صفحات شما باشند، شما بايد مخاطب بلقوه خود را با سرتيترها به سايت خود جذب كنيد. راه حل هاي خود را بصورت سرتيتر در سايت درج كنيد.

10- فضاهاي تهي
عناصر وب سايت بايد فاصله منطقي از هم داشته باشند در غير اين صورت سايت شما بيش از حد شلوغ به نظر مي رسد. يكي از مواردي كه بسيار با آن مواجه خواهيد شد استفاده از masonry.js و عدم به كارگيري پدينگ در آن است.

 

افزايش رنكينگ وب سايت


اگر ميخواهيد براي وب سايت خود در گوگل رنكينگ بالاتري دريافت نماييد، لازم است به يك سري نكات توجه كنيد تا با رضايت مخاطبان وب سايت تان به هدف خود برسيد . در اين مقاله با ما همراه باشيد تا شما را با نكاتي آشنا كنيم كه با توجه به آنها به سادگي بتوانيد رنكينگ وب سايت خود را افزايش دهيد و از اين طريق همچنين از وب سايت خود كسب درآمد كنيد. طراحي سايت در تهران

1. براي مردم بنويسيد نه ماشين
در حالي كه مي دانيد محتوا كليد موفقيت در بهينه سازي وب سايت در موتور جستجو است، بسيار حائز اهميت است كه به ياد داشته باشيد، در نهايت محتوا را براي افراد تهيه مي كنيد نه براي ماشين ها، دستگاه ها و ربات هاي موتور جستجو. مطمئنم كه بارها در اين مورد بيش از حد نيز شنيده ايد كه بايد محتوايي با كيفيت بالا – قابل خواندن و آموزنده در وب سايت تان ايجاد نماييد.اگر اين كار را انجام دهيد مطمئناً خوانندگان خود را بدست آورده و كليك هاي آنها را بر روي صفحات وب سايت تان خواهيد داشت و اگر اين كار را انجام ندهيد در واقع انرژي خود را هدر داده ايد. اگر به دنبال يك راه حل بلند مدت هستيد پس بايد به خاطر داشته باشيد كه در پايان كيفيت بر كميت پيروز خواهد شد.

چيز ديگري كه به شما ارائه مي شود اين است كه اجازه ايجاد كسب و كار آنلاين را به شما داده و يا بدون هچ تكيه اي بر روي گوگل مي توانيد ترافيك سايت خود را داشته باشيد؛ مانند مطالب ارسالي به وبلاگ ها و مطالب ارسالي به تالارهاي گفتگو

2. اضافه كردن مطالب به صورت روزانه
وب سايت ها نياز به اين دارند كه به طور منظم با مطالب جديد و صفحات جديد به روزرساني شوند تا كمك زيادي در بهينه سازي آنها در موتورهاي جستجو باشد. كلمات كليدي در اينجا نقش بزرگي را ايفا مي نمايند و به وب سايت شما كمك مي كنند تا آن را توسعه دهيد. اگر در مورد موضوعات عمومي مطالبي مي نويسيد، بسيار بسيار ساده در ميان سيلي از مطالب عمومي در اينترنت گم خواهيد شد.طراحي پورتال

مطمئناً تمايلي نداريد كه وب سايت شما رتبه پائيني در موتورهاي جستجو دريافت نمايد. مطالب و محتواي وب سايت خود را با ايجاد لينك با وب سايت هايي با رنكينگ بالا به صورت منظم هميشه تازه نگه داريد. درست همانطور كه مي خواهيد سايت هاي بزرگ، بك لينك هاي مناسبي با شما داشته باشند، سايت هاي ديگر نيز تمايل به ايجاد لينك با وب سايت هاي معتبر دارند.

3. ايجاد ارتباط با مخاطبين
از وب سايت هاي آموزشي و يا سازمان هاي غير انتفاعي بخواهيد كه با مطالب وب سايت شما لينك ايجاد نمايند. موتورهاي جستجو نگاه مناسب و مطلوبي به وب سايت هايي دارند كه به منابع معتبري لينك مي شوند. ارائه اطلاعات مفيد و با كيفيت بالا كه باعث جلب نظر وب سايت هاي قابل اعتماد مي شود، بايد از ويژگي هاي وب سايت شما باشد. كلمه كليدي در اينجا قابل اعتماد بودن و شايد قابل خواندن بودن وب سايت ها باشد. ما در مورد ارسال مقالات به سايت و يا ارسال آن به دايركتوري ها صحبت نمي كنيم؛ ما به طور كلي در مورد ايجاد محتوا كه سازمان ها و نهاد هاي مختلف آن مطالب را مفيد و ارزشمند بدانند صحبت مي كنيم.

4. آنچه ديگران مي دانند را بياموزيد
فراموش نكنيد كه بايد به بررسي رقباي خود در امر سئو بپردازيد بايد ببينيد رقباي شما از چه تكنيك هايي استفاده مي كنند تا به رتبه هاي بالا در موتور جستجو مي رسند؛ تا كمكي براي بالا رفتن رنكينگ وب سايت شما باشد. از موفقيت هاي آنها بياموزيد، روش هاي موفقيت آميز آنها در امر سئو سايت را در وب سايت تان گسترش داده و يا منطبق نماييد. طراحي سايت وردپرس    

5. كمي Html ياد بگيريد
فراموش نكنيد كه موتورهاي جستجو انسان نيستند! بايد از Html استفاده كنيد تا آنها بتوانند مطالب و محتواي سايت شما را بخوانند و مزيت بيشتري نسبت به رقباي شما براي وب سايت تان در نظر بگيرند. استفاده از ديگر زبان هاي برنامه نويسي نيز بسيار مفيد مي باشد و شايد حتي لازم و ضروري باشد اما هميشه html به عنوان Back up به موتورهاي جستجو اطلاعات لازم و ضروري وب سايت تان را ارائه خواهد كرد.

6. تركيب تاكتيك ها
هنگامي كه بحث بازاريابي، لينك بيلدينگ و تبليغات و يا هر متد ديگري كه شما استفاده مي كنيد در ميان باشد، نياز به اين است كه هميشه تركيبي از اين استراتژي ها را در وب سايت تان به كار ببريد. نه تنها بايد براي وب سايت تان تبليغات اينترنتي انجام دهيد، بلكه بايد از طريق خود وب سايت تان بازاريابي انجام دهيد.

آنچه شما مي خواهيد اتفاق بيافتد اين است كه افراد زمان بيشتري در وب سايت شما صرف نمايند و بر روي لينك هاي وب سايت تان كليك كنند. هر دوي اين موارد قابل اندازه گيري هستند. در Bounce rate مي توانيد آمار ميزان ورود افراد به صفحات و خروج بلافاصلهء آنها را بررسي نماييد. بعضي وب سايت ها Bounce rate زير 20٪ دارند اما در صورتي كه به طور متوسط بالاي 30٪ باشد در واقع وب سايت شما به خوبي عمل كرده است.

چيزي كه درباره آن صحبت مي كنيم در واقع افزايش سود كلي و موفقيت در وب سايت در طول يك سال است. بايد كمي در موردبهينه سازي صفحات داخلي يا onpage SEO ياد بگيريد؛ براي بهينه سازي بهتر وب سايت شما در موتور جستجو، بايد در تگ هاي عنوان در هر مطلبي از كلمات كليدي در آن استفاده نماييد. اكثر موتورهاي جستجو نسبت به ديگر انواع مطالب اهميت بيشتري به عنوان مي دهند. اين موضوع بدان معني است كه استفاده از كلمات كليدي موثر در تگ عناوين يكي از بهترين روش ها براي دريافت ترافيك وب سايت از طريق موتورهاي جستجو است.

7. يادگيري شيوه هاي مناسب لينك
بيلدينگ هنگامي كه پيوند لينك به صفحه اصلي وب شما از ديگر بخش هاي وب سايت شما برقرار مي شود، بايد اطمينان حاصل فرماييد كه پيوند شما به نام دامنه لينك شود و نه به /index.html/ و يا ديگر چيزهايي كه در پايان آدرس قرار دارد. به جاي گيج كردن موتورهاي جستجو با داشتن دو يا چند صفحه اصلي جداگانه مانند /index.html/ ،به موتورهاي جستجو در تشخيص نام دامنه تان به عنوان Anchor text كمك كنيد تا صفحهء اصلي وب سايت شما در بالاترين رتبه صفحهء نتايج موتور جستجو قرار گيرد. هزينه طراحي سايت       

8. استفاده از خدمات رايگان در وب سايت
اين امر به خوبي در وب سايت تان كار مي كند.وب سايت شما نياز به چيزهايي براي ارائه به صورت رايگان به مخاطبين دارد. آنچه شما سريع ياد مي گيريد آن است كه بعد از انجام اين كار بايد چيزهاي رايگان زيادي براي ارائه در وب سايت داشته باشيد. بهترين راه براي گرفتن خدمات رايگان در وب سايت، عضويت در سايت ها مي باشد. برخي از آنها بسار خوب است اما سايت هاي عضويتي وجود دارد كه واقعاً خدمات با كيفيتي ارائه مي كنند.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ ] [ ۱۰:۲۵:۴۶ ] [ بهمن ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی