تكنولوژي / اخبار تكنولوژي و دوربين مداربسته تكنولوژي / اخبار تكنولوژي و دوربين مداربسته
| ||
|
بهينه سازي سايت چيست؟ سئو يا بهينه كردن سايت براي موتورهاي جست و جو مانند گوگل مجموعه اقداماتي است كه كمك مي كند شما در رتبه هاي برتر گوگل ديده شويد. اما اين كار به چه منظور انجام مي شود؟ بگذاريد با يك سوال مهم موضوع را شفاف تر كنيم. هدف شما از طراحي يك وبسايت براي شركت يا بيزينس خود چيست؟ آيا صرف داشتن يك وبسايت به شما كمك خاصي مي كند؟ قطعا شما قصدتان از طراحي سايت بيشتر ديده شدن و جذب مشتريان جديد و حتي خدمات رساني بهتر به مشتريان موجود است. اگر سايت شما يك سايت مرده باشد نه تنها به كسب و كار شما كمكي نمي كند بلكه در طولاني مدت به كسب و كار و برند شما ضربه هاي جدي وارد مي كند. يكي از راههاي مهم ديده شدن وبسايت شما قرار گرفتن در رتبه هاي برتر سرچ گوگل است و اقدامات لازم براي رسيدن به اين هدف را بهينه سازي سايت يا سئو سايت مي گويند. بهينهسازي وب سايت براي تبديل بازبدكنندگان سايت به كاربر دائمي، يك حركت تجاري منطقي است. يك شروع خوب براي داشتن يك وب سايت بهينه داشتن صفحه اصلي تميز و ساده است، كه به سرعت بارگذاري ميشود و تنها اطلاعات مرتبط با كاربر را به نمايش ميگذارد. اگر با يك طراح وب كار كنيد كه اين هنر را ميشناسد، بايد بداند كه چگونه بهترين تجربه كاربري ممكن را فراهم كند. و همين طور اگر خودتان وب سايت خود را با استفاده از يك سازنده سايت مثل wix ساختيد، دقت كنيد كه برنامههاي آموزشي را در مراكز يادگيري آنلاين، و فروم هاي آنها براي نكات و ترفندهاي طراحي در سايت خود قرار دهيد؛ به كارگيري اين نكات در سايت شما مي تواند ظاهر خاصي براي سايت شما ايجاد كند. زماني كه برخي از سرمايهگذاريهاي كسبوكار را انجام ميدهيد، ديدن اين كه بازده شما چه خواهد بود، آسان است. اگر X را براي فروش بخريد، شما ميدانيد كه نرخ بازگشت سرمايه شما چقدر خواهد بود. اما وقتي نوبت به بهينه سازي سايت ميرسد، اغلب صاحبان سايت كسب و كار متوجه نميشوند كه چرا بهينه سازي سايت برايشان مهم است. شايد ارزش بهينه سازي خيلي به چشم نيايد، در اين مقاله عواملي براي اهميت بهينه سازي سايت كسب و كار شما را بيان مي شود، كه شما را براي اين تصميم مطمئن مي كند. اگر هنوز سايت حرفه اي براي كسب و كار خود طراحي نكرده ايد قبل از ورود به بحث سئو به نظرم تفاوت هاي بنيادين طراحي سايت شركتي و طراحي سايت فروشگاهي را مطالعه كنيد.
جذب كاربران سايتممكن است در يك تجارت باشيد، يا شايد يك وبلاگ نويس حرفهاي، يا حتي يك كسبوكار كوچك محلي باشيد . ترافيك وب سايت براي موفقيت هر كسبوكاري در عصر امروز بسيار مهم است . طراحي سايت شما طبق اصول سئو، در موتورهاي جستجو به شما كمك ميكند . اين به اين معني است كه وقتي مشتريان احتمالي شما به دنبال چيزي هستند كه پيشنهاد ميكنيد، بيشتر قابلمشاهده هستيد . يك وب سايت اين كار را با ميزان پاسخگويي به آن انجام ميدهد. زيرا براي مشتريان مهم است، و زماني كه بر روي موضوعات مهم براي مشتريان خود تمركز ميكنيد، مشتريان بيشتري را جذب ميكنيد . درآمد را افزايش ميدهيد و سود خود را كاهش ميدهيد. سرعت فاكتور اصلي در پاسخگويي به وب سايت است. يك طراح خبره ميداند كه براي هر ثانيه اضافهاي كه بارگذاري يك صفحه طول ميكشد، تا بازديدكنندگان بالقوه را از دست بدهيد. اين بازديدكنندگان افرادي هستند كه روي تبليغات و يا لينكها براي بازديد از سايت شما كليك ميكنند. در عرض ۲ ثانيه، حدود ۱۲ درصد از افرادي كه براي بازديد از وب سايت شما كليك كردند را از دست دادهايد، و اگر ۴ ثانيه طول بكشيد، ۲۵ درصد از بازديدكنندگان بالقوه خود را از دست دادهايد. آيا بارگذاري سايت شما طولاني خواهد بود؟ تقريباً نيمي از ترافيك خود را از دست ميدهيد. كمتر از نيمي از افراد مايلند بيش از ۶ ثانيه صبر كنند. در واقع، ميتوانيد با سرعت بخشيدن به وب سايت خود، ترافيك را نيز دو برابر كنيد. ترافيك را كه به سايت خود جذب ميكنيد را نگه داريد، و همچنين براي كليك هاي تبليغاتي هزينه اي پرداخت نكنيد. بليغات درون متني/ اگر تمايل داريد خدمات درب شيشه اي ، راهبند ، دوربين مدار بسته و كركره برقي را به بهترين قيمت و با كيفيت ترين خدمان نصب را در تهران و كل ايران داشته باشيد با شركت قائم درب تماس بگيريد. تبليغات درون متني
جذب ترافيك با ارزشداشتن ترافيك براي سايت امري ارزشمند است، اما آيا اين ترافيك براي كاربران بالقوه است؟ طراحي سايت متناسب با اصول سئو، به جذب افرادي كمك ميكند كه به احتمال زياد مشتريان دائمي شما خواهند شد، و نام تجاري شما را با ديگران به اشتراك مي گذارند. آنها اين كار را با تركيب ويژگيهاي طراحي، جعبه ابزار، چيدمان مولفهها، تصوير و متن انجام ميدهند؛ كه به طور خاص به هدف شما متصل ميشوند. اين امرنيازمند تحقيقات گسترده، آزمايش و دانش است. بسياري از اين ويژگيها را شما در ساختار وب سايت خودتان پيدا نخواهيد كرد. به همين دليل است كه پيشنهاد مي شود با يك متخصص در هنگام طراحي يا توسعه وب سايت خود در تماس باشيد. براي جذب ترافيك مناسب به سايت خود بايد موارد زير را در نظر بگيريد:
تمام اين تحقيقات و برنامهريزي ها، براي بهينه سازي سايت كسب و كار شما اهميت دارد. در حقيقت اگر اين نكات را در طراحي سايت هاي خود در نظر بگيريد هم براي بهبود سئوي داخلي شما و هم سئو خارجي شما مفيد مي باشد.يك سايت كه در يك برنامه هفتگي، ماهانه و گاهي حتي روزانه نگهداري نميشود، كهنه ميشود. به همان اندازه كه وب سايتهاي جديد از آن پيشي ميگيرند، شروع به كاهش رتبه خواهد كرد. فراهم كردن تجربه كاربريآيا تا به حال پيش آمده در وب سايت خاصي همه چيز آشنا به نظر بيايد؟ سپس روي چيزي كليك كنيد، آن مورد شبيه چيدماني باشد كه در يك سايت متفاوت ديده ايد. طراحي قديمي و متفاوت به نظر ميرسد، رنگها و فونتهاي متفاوت هستند. يا شايد هم ويژگيهايي دارد كه به نظر تاريخ گذشته باشد، و فقط براي كاربران آزار دهنده باشد. جهت يابي عجيب و آشفته به نظر ميرسد، شما حتي ممكن است براي بازگشت به قسمت ديگر سايت دچار مشكل شويد. سايتي مانند اين ممكن لاست برخي از عناصر سئو را به كار برده باشد، اما اين سايت قطعا بهينه نيست. بازديدكنندگان وقت خود را تلف نميكنند وبر روي طراحي نا كارآمد يا طراحي متناقض كار نمي كنند. آنها از ساير سايت هاي مربوطه براي كار هاي خود استفاده مي كنند. طراحي سايت مناسب با اصول سئو، يك تجربه كاربري يكپارچه براي مشتريان احتمالي شما ارائه ميكند. هر ميليمتر از اين سايت روي هر دستگاه، سازگار وكاربر پسند مي باشد. تبديل بازديد كننده به كاربران دائمجذب افراد به سايت شما كه مشتريان بالقوه هستند مهم است، اما شما بايد بتوانيد آن ها را تبديل به مشتري دائم خود بكنيد، طراحي سايت متناسب با اصول سئو همچنين نرخ تبديلات را نيز در سايت شما افزايش مي دهد. اين امر به شما كمك ميكند، بهترين كار را با كيفيت ترافيك عالي انجام دهيد. طراحي سايت متناسب با سئو به طور يكپارچه بايد يك فرد را، از طريق سايت راهنمايي كند. اين كار باعث ميشود كه يك اقدام مطلوب مانند برنامهريزي براي قرار ملاقات، و يا خريد چيزي به كار گرفته شود. امااهميت دادن به تبديلات كوچك نيز مهم است. تبديلات كوچك اشيا كوچكي هستند كه مردم در سايت شما براي سرمايهگذاري بيشتر انجام ميدهند. اين تبديلات ممكن است شامل موارد زير باشد:
نكته پاياني: بهينه سازي سايت و يا همان چيزي كه اين روزها به نام سئو در ميان كسب و كارهاي ايران رواج يافته است يك امر زمان بر است و شما بايد در اين مسير هم صبور باشيد و هم مشتاق يادگيري. اگر مي خواهيد در اين دوره زماني كه سئو را بر روي سايت خود پياده مي كنيد سايتتان در رتبه هاي برتر گوگل ديده شود بهتر است از تبليغات كليكي يا همات تبليغات گوگل ادوردز براي ديده شدن در نتايج برتر گوگل استفاده كنيد. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۲ آبان ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۱۶:۲۳ ] [ بهمن ]
طراحي براي startups ميتواند بيشتر شبيه يك گردباد باشد تا يك پروژه طراحي سايت واقعي . اگر براي تجربه كامل آمادگي نداشته باشيد , اين فرآيند ميتواند راه ناهمواري براي سفر باشد . خوشبختانه , startups از نياز به طراحي مؤثر وب آگاهي دارد و بسياري از افراد حرفهاي مانند شما را استخدام ميكنند تا به درستي كار را انجام دهند . طراحي بزرگ بيشتر و مهمتر ميشود زيرا صاحبان تجارت متوجه ميشوند كه جز لاينفك استراتژي هاي رشد آنها است .
از startup ها چه انتظاري ميرود؟براي startups , طراحي بزرگ وب بيش از colors و دكمهها در صفحه وب است . اينكه آنها چگونه به مخاطبان خود ميرسند , محصولات خود را بفروشند , محصولاتشان را بهتر بفروشند و establishment را رشد دهند . Startups هميشه در مورد كد پيچيده فكر نميكند ; آنها فقط يك راه حل برتر ميخواهند . وقتي كه شما ميتوانيد اتحاديه بين چه چيزي را پيشبيني كنيد و چه چيزي را ميدانيد , يك تركيب برنده خواهيد داشت . يادتان باشد كه حرفه اي رفتار كنيد به عبارتي هم در طراحي سايت ( حرفه اي) ( https://payamava.net/طراحي-سايت-حرفه-اي/ ) خود و هم در طراحي اپليكيشن به صورت كاملا حرفه اي وارد بازار شويد.
عناصر كليدي طراحيدر piece , ولز عناصر كليدي طراحي را براي startups مشخص ميكند . او تلاش ميكند تا ديدگاه آغاز شده در طراحي را افزايش دهد و توضيح دهد كه آن چيست و چگونه ميتواند به مؤسسات آنها كمك كند . ولز آنچه را كه احساس ميكند اهداف واقعي طراحي است . آنها را در زير كلمات خودم خلاصه كردم و بعضي از جملههايش را نقل كردم . تو با ولز موافقي ?
براي startups , " رويكرد كمتر " ايدهآل است . طراحي (https://payamava.net/طراحي-سايت/ )بايد تنها بر موارد ضروري تمركز داشته باشد و هيچ گاه به خاطر زيبايي به عناصر مهم نياز نداشته باشد . خلوص و سادگي بيشتر تاثير خواهد داشت .
startups مهمترين كيفيات طراحي را در نظر ميگيرد ?براي پاسخ به اين سوال , ولز از ۷۸ CEO , marketers و طراحان سوال كرد كه چگونه طراحي را تعريف ميكنند . آنچه او يافته بود اين بود كه هر دو طرف طراحي را به صورت مشابهي مشاهده كردند .
چگونگي زنده ماندن در فرآيند طراحيبراي موفق شدن با startups , چند نكته را در نظر بگيريد …
هنگامي كه طراحي براي startups , طرح هاي شما را با جزييات همراه با نقل قول شما طراحي كنيد . از آنجايي كه اهداف آغاز به كار ميتوانند هر روز تغيير كنند , اگر هزينه ي خود را به درستي تغيير دهيد , شما به ميزان بيشتري از زمان خود براي پول كمتر از آنچه كه ارزش داريد , پايان خواهيد داد . هنگامي كه startups جهت تغيير را تغيير ميدهد , طراحي ممكن است در فرايند تغيير كند , اگر براي زمان اضافي پرداخت نشود , ميتوانيد پول را از دست بدهيد . جزييات خدمات شما را فاش كنيد و شامل يك بند تعريف نرخها براي هر كار اضافي فراتر از محدوديتهاي پروژه است . پس از كار با چند startups در وب سايت خود , اين درس را ياد گرفتم . آنها ذهن خود را از طريق پروژه تغيير دادند و به اين دليل كه من نقل قول خود را درست تنظيم نكرده بودم , هر وقت كه به طور معمول پول بيشتري دريافت ميكردم , دو برابر ميشدم . نكته : اين نكته در مورد هر پروژه نيز صدق ميكند , اما براي startups به دليل محيط chaotic بسيار مهم است .
طراحي startups شامل حل مشكل است . Startups با dilemmas و هرج و مرج مواجه هستند اغلب يك متغير مشترك است . با اين همه دردهاي رو به رشد , محيط ميتواند تا حدي indecisive باشد . توانايي شما در حفظ آرامش در طول فرآيند , به نفع شما خواهد بود .
بسياري از startups bootstrapped هستند و سعي ميكنند هر پني را به حساب بياورند . از آنجا كه بودجه آنها پايين است , طراحي سايت (https://payamava.net/طراحي-سايت-ارزان/ )ها كه با startups كار ميكنند اغلب بايد مهارت هاي خود را گسترش دهند تا تجربه كاربر را شامل شوند . يكي از اهداف ايجاد يك طراحي وب مؤثر براي startups , گرفتن تصويري واضح از كسي است كه از وب سايت خود يا برنامه استفاده ميكند . در طول consultations , شما بايد اطلاعات بيشتري را به عنوان حتي اگر مشتري كاملا روشن نباشد , استخراج كنيد
طراحي سايت شركتي (https://payamava.net/طراحي-سايت-شركتي/ ) و طراحي سايت فروشگاهي (https://payamava.net/طراحي-سايت-فروشگاهي/ )، تبليغات گوگل ( https://payamava.net/تبليغات-گوگل/ ) و سئو و بهينه سازي سايت (https://payamava.net/بهينه-سازي-سايت-سئو-سايت/) از جمله مفاهيمي است كه شما در پروسه طراحي سايت خود بايد با آن آشنا باشيد. من در مطالب آينده بيشتر در اين زمينه با شما صحبت مي كنم.
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۸ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۵۰:۴۲ ] [ بهمن ]
اين مقاله در ابتدا در SteelKiwi ظاهر شد و با اجازه مجددا منتشر شد.
طراحي پروژه RTL: مبانيايجاد سرويس هاي وب و محلي سازي محصولات موجود در بازار خاورميانه از ويژگي هاي خاصي است كه مي تواند از وب سايت هاي انگليسي (چپ به راست) متفاوت باشد. مجموعه قوانين و راهكارهاي طراحي مورد استفاده براي وب سايتهاي LTR در هنگام ايجاد وب سايت براي يك مخاطب RTL عربي اهميت كمتري دارند. اين به اين دليل است كه وب سايتهاي RTL نياز به ساختار، تايپوگرافي و تصوير متفاوت دارند. در نگاه اول، ممكن است به نظر برسد كه يك وب سايت عربي فقط يك كپي آشكار يك انگليسي است. با اين حال، مي تواند تلاش زيادي براي ايجاد يك صفحه با محتواي آينه به درستي به نظر مي رسد بر روي يك صفحه نمايش. SteelKiwi در حال حاضر تعدادي از پروژه هاي RTL را توسعه داده و تجربه ما را از جمله مشكلات بالقوه و راه حل هاي زير به اشتراك مي گذاريم.
نوشتن و تصاويرتفاوت عمده و اصلي بين زبان LTR و RTL در جهت نوشتن ديده مي شود. در زبانهاي RTL، نوشتن و خواندن از راست به چپ انجام مي شود. اين تغيير جهت تغيير ساختار وب سايت، همچنين تايپوگرافي، آيكون ها و تصاوير را تحت تاثير قرار مي دهد. براي طراحي يك پروژه RTL، ما از يك اصل استفاده مي كنيم كه ابتدا به نظر ساده مي رسد. ما هر تكه محتوا را با چند استثناء كليدي تكي مي كنيم يا آينه مي كنيم. براي درك چگونگي آينه و آنچه كه به طور كامل تغيير مي كند، مهم است كه حركت زمان را كه از راست به چپ در عربي جريان دارد تصور كنيد. براي مثال، ليستي از آيكون هايي كه يك دنباله خاص نمايش داده مي شود بايد از سمت راست در وب سايت RTL شروع شود. با كمك برخي از قوانين اساسي، طراحي يك وب سايت عربي مي تواند نسبتا ساده باشد. با اين حال، هنگامي كه سيستم عامل هاي چند زبانه درگير هستند، بسيار مهم است كه معماري پروژه ها را به درستي برنامه ريزي كنيد تا از تعاملات زبان در هنگام تغيير از LTR به زبان RTL جلوگيري شود. هنگام شروع كار بر روي اين نوع پروژه، توسعه دهندگان بايد زمان طراحي نسخه هاي LTR و RTL را صرف كنند، زيرا هر كدام براي نتيجه ي موفقيت آميز يكسان است.
تايپوگرافيتوجه خاص بايد به تايپوگرافي عربي داده شود. براي پروژه هايي كه در آن كار كرده ايم، ترجيح مي دهيم از فونت Noto استفاده كنيم كه توسط دستورالعمل هاي Google توصيه مي شود. براي حفظ قابليت خواندن آسان، بايد از الگوي جسورانه اجتناب شود. فونت Italicized نيز در زبان عربي استفاده نمي شود. ساير ويژگي هاي چاپي كه بايد مورد توجه قرار گيرند عبارتند از:
NUMERALSهنگامي كه به اعداد مي آيد، تمايز بيشتري با زبان عربي وجود دارد. اكثر كشورهاي عربي از اعداد تر سنتي غرب عربي استفاده مي كنند. با اين حال، برخي از كشورها مانند ايران و افغانستان از اعداد شرقي عربي بيشتر استفاده مي كنند. هر دو سيستم عددي در مصر و سودان استفاده مي شود. اعداد غرب عربي به آرامي به طور فزاينده اي محبوب مي شوند، حتي در كشورهاي محافظه كار عرب مانند عربستان سعودي. در حال حاضر، اعداد غرب عربي در شمال آفريقا استفاده مي شود. به عنوان استفاده از اعداد مي تواند بر اساس منطقه متفاوت باشد، اين ويژگي مهم است كه در هنگام تاريخ سازي تاريخ ها و آيكون ها و بايد مطابق آنچه كه اغلب توسط محلي استفاده مي شود.
ICONSآيكن هاي آينه در يك رابط عربي بايد با احتياط كامل انجام شود. گاهي اوقات انعكاس يا غلط كردن ضروري نيست و گاهي اوقات. دستورالعمل هاي اصلي به شرح زير است: آيكون هاي متقارن، و همچنين آيكون هاي بدون جهت مشخص (مانند دوربين، دانلود، نمايه كاربر، و غيره)، نيازي به تلنگر نيست.
آيكن ها با جهت صريح بايد آشكار شوند. به عنوان مثال، دكمه برگشت بايد به سمت راست در نسخه RTL اشاره كند.
آيكون هايي كه جنبش يا جهت متن را نشان مي دهند بايد آشكار شوند (مانند آيكون هماهنگي متن، نمودار پيشرفت و غيره)
آيكون هايي كه داراي كاراكترهاي انگليسي هستند نيازي به آينه نيستند بلكه بايد محلي باشند.
معناي آيكون ها بايد در نظر گرفته شود، با تمركز ويژه بر ويژگي هاي فرهنگي يا معاني متفاوتي از نمادها مورد استفاده قرار مي گيرد. آيكون هاي احتمالا مشكل ساز مانند آيكون بانك پالكي براي نشان دادن پايداري يا شيشه شامپاين براي نشان دادن رستوران، ممكن است در سايت هاي LTR مناسب باشند، اما ممكن است در RTL نامناسب باشند. مهم است كه دو بار چك كنيد كه آيا آيكون هاي مورد استفاده در هر فرهنگي كه در آنها نمايش داده مي شود، به راحتي قابل درك است و گاهي اوقات مي توان با كمك يك زبان مادري انجام داد. قطعا طراحي سايت با اين خصوصيات يك ركن اصلي طراحي موفق به حساب مي آيد.
تصاوير تصاوير نه تنها يك وب سايت جذاب را جذاب مي سازند، بلكه يك ايده خاص را نيز منتقل مي كنند. انتخاب يك تصوير نياز به انتخاب مناسب دارد، با در نظر گرفتن ويژگي هاي فرهنگي زماني كه به ادراك مي آيد. آگهي ها براي نسخه عربي يك وب سايت مي تواند آشكار شود، اما بهترين شيوه توصيه مي كند كه انتخاب تصاوير شخصي براي هر نسخه از يك وب سايت باشد. به سادگي منعكس كردن يك تصوير افقي مي تواند در هنگام تغيير بين نسخه هاي LTR و RTL وب سايت نمايشگر متلاشي شود.
طراحي وب سايت هاي RTLهنگام طراحي و ايجاد يك وب سايت RTL، تصميماتي كه بايد انجام شود، اغلب مي تواند براي كساني كه براي طراحي سايت، پروژه هاي LTR استفاده مي شود گيج كننده باشد. اعمال يك ساختار آينه بايد به كساني كه از انتقال آسان به گذار كمك مي كنند كمك كند و با پيروي از برخي نكات كه در بالا ذكر شد، ما اميدواريم طراحان و توسعه دهندگان بتوانند هنگام ايجاد يك پروژه RTL موفق شوند. با تشكر از مشتريان ما، تيم طراحان و طراحان SteelKiwi توانسته است بسياري از ويژگي هاي زبان و فرهنگ RTL را بياموزد. ما آماده هستيم تا پروژه هاي RTL بيشتري را جذب كنيم، به ما چالش هايي براي ادامه يافتن دانش و پيدا كردن بهترين راه حل براي توسعه RTL. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۴ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۲۴:۳۴ ] [ بهمن ]
|
|
[قالب وبلاگ : سایت آریا] [Weblog Themes By : themzha.com] |